Jump to content

Recommended Posts

Satu Tuomisto Wileniuksen käsittelyssä.http://www.iltalehti.fi/viihde/2011110914722124_vi.shtml

Wilenius kyllä Suomen kovin bodari. Tämä Satu Tuomisto juttu ansaitsisi PRO-KORTIN.

Jaa viesti

Minä pidän pelkästään jo sen takia, että laji tulee saamaan lisänäkyvyyttä. Etenkin 2012 kisat, joihin Peter osallstuu. CBB on ollut BF:n varjossa aivan suotta.

Harrastukset: Musklen chat, reeni ja aggressiivinen säästäminen

Jaa viesti

Wileniuksella kyllä äärettömän kova genetiikka lajiin ainakin kropan mallin puolesta ja taitaa olla muutenkin. Bodikas, komea ja avoin kunti! Satu Tuomisto on koko ajan otsikoissa, niitä harvoja missejä mitkä jääny julkisuuteen, eikä ole ollut mitään skandaalijuttuja.

Kehittynyt punttisonni

Jaa viesti

En arvosta koska ei ole voimaa, sen lisäksi paska selkä joten paskat geenit. Muistakaa että satu tykkää röyhkeistä miehistä :) Avoin ja mukava kundi ei ole röyhkeä :ei:

Minulla kutina että tästä ei tule kuin sanomista loppupelissä....

Muokattu: , käyttäjä: J.Stallion

Jaa viesti

En arvosta koska ei ole voimaa, sen lisäksi paska selkä joten paskat geenit. Muistakaa että satu tykkää röyhkeistä miehistä :) Avoin ja mukava kundi ei ole röyhkeä :ei:

Minulla kutina että tästä ei tule kuin sanomista loppupelissä....

Paska selkä?? IMO Suomen kovin natuselkä, ja lähes kaikki lihasryhmät (pl pohkeet) Suomen eliittiä. Mitä helvettiä sillä voimalla tekee, jos on kroppa tuon näkönen?

Toivotaan että suhde kestää, ja bodyäijien arvostus kasvaa ja päästään klassikissakin "vähän" enemmän julkisuuteen. Esim. Hulkin PM-voitto. Aivan käsittämätöntä, ettei siitä ole ollut missään juttua.

Harrastukset: Musklen chat, reeni ja aggressiivinen säästäminen

Jaa viesti

Wilenius on kuin kreikkalainen patsas. Jos kroppa sellainen niin saa tehdä vaikka vaaleanpunaisilla 2kg käsipainoilla treeninsä, ei mitään väliä.

Eri homma jos on voimanostaja.

Jaa viesti

Yhdyn edellisiin. Kukaan ei katso halveksuen salilla tollasella kropalla vaikka nostelis samoja painoja kuin 58-vuotiaat laihduttavat mummut.

Kehittynyt punttisonni

Jaa viesti

Wileniuskella semmonen fysiikka, että vaikka se painas 65kg niin näyttäs lihaksikkaalta. Huippu malli kropalla. Vähän kyllä kieltämättä vituttaa, kun tietää että joku höylää noin kaunista neitoa, enkä se ole minä:prkl: Ainakin Wilenius on tosi järkevän olonen heppu, joten tuskin ainakaan skandaaleja siltä suunnalta bodareista saa tehtyä.

Jaa viesti

Paska selkä?? IMO Suomen kovin natuselkä, ja lähes kaikki lihasryhmät (pl pohkeet) Suomen eliittiä. Mitä helvettiä sillä voimalla tekee, jos on kroppa tuon näkönen?

Toivotaan että suhde kestää, ja bodyäijien arvostus kasvaa ja päästään klassikissakin "vähän" enemmän julkisuuteen. Esim. Hulkin PM-voitto. Aivan käsittämätöntä, ettei siitä ole ollut missään juttua.

Tässä nähdään heteron ja homon/bi-seksuaalin eron. Jotta itseään voisi kutsua sonniksi pitää voimienkin olla sonnin luokkaa. En tarkoittanut selkä kommentilla ulkonäköä (homot & bi-seksuaalit) vaan sen toiminnallista puolta (hetero sonnit). Tässä nähdään että minä olen herkkä runoilija poika kuka välittää mitä sisältä

löytyy kun taas :törkysonni::t välittää vain ulkoisesta habituksesta. Olen hyvin pettynyt teihin. Mutta tsemppiä kultakutrille, meinaa kun sen enkelikuvat ym. Jutskat leviää suuren yleisön tietoisuuteen niin se on LIGHT'S OUT! :törkysonni:

Jaa viesti

Ruokakaupan jonossa ajatuksissani olin, vilkaisin lööppien suuntaan ja totesin "jahas wilenius päässy kanteen...". Sen jälkeen havahduin ja ajattelin "siis hetkonen mitä?". Sen jälkeen luin lööpin "Sadun uusi ihastus" tms., jonka jälkeen sanoin "lol"

Tsemppiä suhteeseen :sydan:

Jaa viesti

En tiennytkään että Wileniuskin tekee poke hommia. Millainen pokena, olettaisin että tosi asiallinen? Aloitan Musu lukee sitä sinun suosittelemaa poket kirjaa kun se isän hyllystä löytyy.

Jaa viesti

Kyllä petyn jos Wilenius ei olekaan natu. Menee usko cbb potaukseen.

:D

CBB = natu

Kehonrakennus = roina

Olisipa maailma yhtä mustavalkoinen, kaikilla olisi paljon helpompaa :)

Jaa viesti

Jos ei ole natu, niin paskat geenit onn & heikko tietämys ravinnosta, lisäravinteista ja treeneistä

eikö toi fats ole jo selvä merkki epätietoisuudesta ravinneasioissa? :lol:

Jaa viesti

Wileniuksella lähes täydelliset geenit.

Suomesta ei löydy montaa tyyppiä, joilla olisi parempi kropan malli. Jos Wilenius saisi kasvatettua joku 15kg lihasta niin veisi ylivoimaisesti kehonrakennuspuolella.

Jaa viesti

Jos noi klassikin kundit oikeasti roinaa niin pidän heitä melko ääliöinä. Miksi myrkyttää itseään tuollaisen kilpailumuodon takia, jollain tasolla ymmärrän roinaamisen valvotuissa olosuhteissa oikeiden urheilulajien kohdalla, mutta että classic bodybuilding olis roinalaji. Hah! :D

Aika pieniä poikia muuten on jos tehosteet käytössä.

Kehittynyt punttisonni

Jaa viesti