Jump to content

Recommended Posts

Millä lisäravinteella suurin todennäköisyys saada sonnin lihat??

Tarvii se nyt muutakin kun sen yhen lisäravinteen - jotkut ei o saanut roinallakaan muuta kun pöhön ja hetkellisen voiman nousun aikaan.

Hera ja krea tuo pikkuhiljaa lisää massaa useimmilla

O3 pitää nivelet paremmassa kunnossa

 

Laillisista aineista DAA:n eri versiot pelaa useimmilla hyvin - boostaa kaikkia anabolisia hormoneja. Unen laatu paranee = lepo ja palautuminen nopeutuu, pumpit paranee ja joillakin kerää nestettä kehoon (=anbolian kannalta hyvä).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Mitä mieltä Treenibuustereista?

En suosittele jatkuvaa käyttöä - johonkin ennätysnostohin tai erikoisen kovaan treeniin esim kerta kuussa tai harvemmin ok.

Toleranssi kasvaa useilla toimivilla ja kofeiini poistaa nestettä kehosta, arginiini blokkaa GH eritystä jne.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Mistä lähteistä kokoaisit palautusjuoman?

Treenin aikana/alkupuolella:

EAA 10-15g tai hydro 15-20g

Sitrulliinimalatti 5+g

NaCl (meri- tai himalajasuola) 2g/litra

(Kaliumfosfaatti 1-2g mahdollisesti natriumin lisäksi)

KreaMono 2g

HH 20-60g (+Stevia - ei sallittu EU alueella)

Vettä 2-3 litraa

 

Treenin jälkeen heti

30g heraa isolaatti tai konsentraatti

B-alaniini

ORAC pulveria / superfood pulverisekoitusta jms (+ steviaa)

 

Noiden prottujen lisäksi vielä 100+g prodea erissä 6h aikana (ruokaa tai heraa tai molempia)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Tarvii se nyt muutakin kun sen yhen lisäravinteen - jotkut ei o saanut roinallakaan muuta kun pöhön ja hetkellisen voiman nousun aikaan.

Hera ja krea tuo pikkuhiljaa lisää massaa useimmilla

O3 pitää nivelet paremmassa kunnossa

 

Laillisista aineista DAA:n eri versiot pelaa useimmilla hyvin - boostaa kaikkia anabolisia hormoneja. Unen laatu paranee = lepo ja palautuminen nopeutuu, pumpit paranee ja joillakin kerää nestettä kehoon (=anbolian kannalta hyvä).

 

Mitä DAA:ta suosittelet, sulla ilmeisesti on kokemusta tosta lisäravinteesta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Mitä lisäravinteita suosittelisit rasvanpolttoon?

Hyvää diettiä ei korvaa mikään, kovalla dietillä joillekin saattaa riittää kofeiinitabletit pitämään vauhtia päällä.

USPLabsin OxyElite Pro on toiminut monilla hyvin, toleranssi kasvaa hitaasti ja joillakin allergia lääkkeillä (jos etiikka sallii) pystyy pitämään reseptorit auki.

Noi on kyllä yksilöllisiä juttuja...kokeilemalla se käytännössä selviää. En käyttäisi mitään jos energiaa riittää muutenkin.

 

 

 

Mitä DAA:ta suosittelet, sulla ilmeisesti on kokemusta tosta lisäravinteesta.

Monella riittää ihan perus DAA, halvin hinta taitaa olla MyProdella bulkkitavarana.

Useimmat käyttää sitä 3g aamulla ja 3g ennen nukkumaan menoa.

Melkosta happoa kyllä hampaille ja ei liukene juuri ollenkaan veteen -> 3g DAA + 2g ruokasoodaa ni saadaan porepulveri aikaan ja hammas- & liukenemisjutut on hoidettu.

 

Itsellä ainakin toimii huomattavasti paremmin DAA-kalsiumkelaatti + sarkosiini = E-Pharm Testoforce2 , tota kombinaatiota en saa edes korvattua ottamalla bulkki DAAta mega-annoksia

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Mitä lisäravinteita suosittelisit rasvanpolttoon?

En ole Blaster, mutta harjoituskaudella clenbuterol on kaverin tutun mukaan aika hyvä valmiste.


En ole vastuussa ylläolevasta tekstistä.

 

-P.F.F.P-

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
En ole Blaster, mutta harjoituskaudella clenbuterol on kaverin tutun mukaan aika hyvä valmiste.

 

Näin olen myös kuullut, mutta tuota ei löytynyt kun kävin kyselemässä lisäravinnekaupassa. Efejäkään ei ollut. :(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
En ole Blaster, mutta harjoituskaudella clenbuterol on kaverin tutun mukaan aika hyvä valmiste.

Onks toi Suomessa sallittu "lisäravinne"?

 

Mun kokemus clenuista oli se, että poltti reseptoreita nopeasti ja toimi vain kertavuoteen = yhdellä dietillä vuodessa.

Lisäksi tärinät oli kohtalaiset ja kramppejakin tuli.

Ketotifen tosin siinäkin auttoi vähän paremmin pitämään reseptoreita auki elikkä hidastamaan toleranssia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Onks toi Suomessa sallittu "lisäravinne"?

 

Mun kokemus clenuista oli se, että poltti reseptoreita nopeasti ja toimi vain kertavuoteen = yhdellä dietillä vuodessa.

Lisäksi tärinät oli kohtalaiset ja kramppejakin tuli.

Ketotifen tosin siinäkin auttoi vähän paremmin pitämään reseptoreita auki elikkä hidastamaan toleranssia.

 

Kaikki on sallittua Suomessa.

Kaverillakin tuli pikku tärinät, mutta ne meni aina päivässä kahdessa ohi jonka jälkeen nosti annostusta. Tais mennä jotain 200mcg päivässä. Vaan eipä tuota kannata syödä kun parin viikon sykleissä. Kivoja rytmihäiriöitä myös tuosta saa.


En ole vastuussa ylläolevasta tekstistä.

 

-P.F.F.P-

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tämä ketju olisi pitänyt perustaa aikoja sitten.

 

Taas yksi mieleentuleva kysymys.

 

Onko kreatiini sitraatin hyöty verrattununa monohydraattiin hintansa veroinen? Sitraattihan on helvetin paljon kalliimpaa kilohinnaltaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Kaikki on sallittua Suomessa.

Kaverillakin tuli pikku tärinät, mutta ne meni aina päivässä kahdessa ohi jonka jälkeen nosti annostusta. Tais mennä jotain 200mcg päivässä. Vaan eipä tuota kannata syödä kun parin viikon sykleissä. Kivoja rytmihäiriöitä myös tuosta saa.

Joo mm tauriinia kannattaa käyttää ainakin sydämen takia, aikoinaan otin väliviikot T3:sta mutta empä tiedä oliko siitä paskankaan hyötyä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tauriinilla kaveri sai pahimpia sivareita kuriin juu. Mistä ketotifeeniä sais muuta ku silmätipoista?


En ole vastuussa ylläolevasta tekstistä.

 

-P.F.F.P-

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Tämä ketju olisi pitänyt perustaa aikoja sitten.

 

Taas yksi mieleentuleva kysymys.

 

Onko kreatiini sitraatin hyöty verrattununa monohydraattiin hintansa veroinen? Sitraattihan on helvetin paljon kalliimpaa kilohinnaltaan.

Eipä taida olla, suht saman tehoisia gramma vs gramma. Uudet tuotteet = pienet myyntivolyymit ja kehityskulut vielä maksamatta = isot kustannukset ja kallis hinta

 

Tauriinilla kaveri sai pahimpia sivareita kuriin juu. Mistä ketotifeeniä sais muuta ku silmätipoista?

Oho, roina napit ja myös clemput tyhjentää mm sydämen tauriini varantoja...siksi yleensä suositellaan tauriinia niissä tapauksissa.

Ketotifeeniä saa myös tabletteina astmaan = antihistamiini

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mitä mieltä olet Vitargosta?

 

http://www.fitnesstukku.fi/5/fi/artiklar/vitargo-pure

 

892.jpg

 

100 gr

 

Proteiini:0,5 g

Hiilihydraatteja:92 g

Rasvaa:0,5 g

 

Vitargo Pure

Vitargo® on ainutlaatuinen patentoitu hiilihydraatti, joka on kehitetty varastoimaan lihasenergiaa (glykogeenia). Vitargo-hiilihydraatti on hyvin iso, ja rakenteellaan se muistuttaa glykogeenia. Mitä isompi hiilihydraatti, sen nopeammin se kulkeutuu vatsan läpi, ja elimistö saa ohutsuolen kautta energiaa verenkiertoon. Tätä kutsutaan osmolariteetiksi. Mitä alhaisempi osmolariteetti, sen nopeampi on vatsan tyhjentyminen. Tähän tulokseen ovat Tukholmassa sijaitsevassa Karolinska Institutetissa tehdyt kliiniset tutkimukset tulleet. Tulokset ovat myös osoittaneet että Vitargo® varastoi nopeammin glykogeenia lihaksiin kuin tavallisiet ”urheilujuomahiilihydraatit”. MAUSTAMATON Vitargo® sisältää ainoastaan Vitargo-hiilihydraatin, minkä ansiosta on mahdollista valmistaa maustamattoman, voimakkaamman sekoituksen tai sekoitaa jauhe lempijuomasi kanssa!

 

Annostuskoko: 75 g (1,5 dl)

 

Annoksia per pakkaus: 27 kpl

 

Annostus: Nauti 75 grammaa välittömästi harjoituksen jälkeen. Täytä pullosta 1/3 (n. 2 dl) vedellä. Lisää jauhe ja ravista voimakkaasti 1-2 minuutin ajan. Lisää loput vedestä saadaksesi lopullisen määrän, noin. 6-10 dl. Huom. Ravista voimakkaasti.

 

2kg 37.90 €

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vitargo sopii varmaan hyvin maratoonin tai triathlonin aikana juotavaksi, mutta salitreeneihin turhan kallis.

Salilla malto tai dextroosi jms toimii hyvin, maltoa voi laittaa reippaasti sheikkeriin, mutta dextroosi vaatii reilummin vettä = 20-30g dextroosia per sheikkeriannos.

Halvin vaihtoehto palkkariin on vehnäjauho, toimii ihan hyvin 100-150g + prodet per sheikkerillinen, kaurahiutaleistakin löytyy juotavaksi tarkoitettuja versioita.

 

Jos haluaa oikeasti ladata lihaksiin enemmän ja ja nopeammin hiilaria niin steviaa riittä pieni annos siihen tarkoitukseen.

Paras tuote hiilarin ylilataamiseen lihaksiin on USPLabsin anabolic pump.

 

Vitargo siis hintaansa nähden turha tuote, mutta jos kuitenkin haluaa käyttää, niin snadisti lesitiiniä sekaan ja vitargo sekoittuu paljon paremmin veteen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suosittelit minulle joku aika sitten Purple wraath tms. purppura raato-tuotetta palautumisen the hifeimmäksi tuotteeksi. Onko ero silti sen suuremmin merkittävä, jos kietaisen treenauksen jäkeen huiviini vain 30-40g laadukasta heran isolaattia? Kun normijappatreenaajahan minä, treenaan omaksi ilokseni.


A small bird will drop frozen dead from a bough

without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

mikäs blasterin mielipide on R-ALA/ALA:sta ja milloin sitä olisi hyvä käyttää? palkkarin kyljessä? ja miten l-karnitiini sopii tuohon reenin sekaan ja esim ALA:n kanssa?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Suosittelit minulle joku aika sitten Purple wraath tms. purppura raato-tuotetta palautumisen the hifeimmäksi tuotteeksi. Onko ero silti sen suuremmin merkittävä, jos kietaisen treenauksen jäkeen huiviini vain 30-40g laadukasta heran isolaattia? Kun normijappatreenaajahan minä, treenaan omaksi ilokseni.

Ei ole isoa eroa, huomaa vasta vuosien mittaan. Moni muukin juttu tietysti vaikuttaa, mm tuo 30-40g heraa on liian vähän treenin jälkeen; prodea tarvitaan 150+ g noin 6h aikana.

mikäs blasterin mielipide on R-ALA/ALA:sta ja milloin sitä olisi hyvä käyttää? palkkarin kyljessä? ja miten l-karnitiini sopii tuohon reenin sekaan ja esim ALA:n kanssa?

ALA on melko kallista ja hyödyt on kysymysmerkki. Esim stevia, jos olisi mahdollista käyttää EU:ssa, olisi parempi hiilarilaturi, ORAC pulverit jms taas parempia antioksidantteja.

L-karnitiini vähentää jonkin verran lihaskipuja ja parantaa palautumista treeneistä, 1g ennen treeniä ja toiset 1g treenin jälkeen

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Monella riittää ihan perus DAA, halvin hinta taitaa olla MyProdella bulkkitavarana.

Useimmat käyttää sitä 3g aamulla ja 3g ennen nukkumaan menoa.

Melkosta happoa kyllä hampaille ja ei liukene juuri ollenkaan veteen -> 3g DAA + 2g ruokasoodaa ni saadaan porepulveri aikaan ja hammas- & liukenemisjutut on hoidettu.

 

Itsellä ainakin toimii huomattavasti paremmin DAA-kalsiumkelaatti + sarkosiini = E-Pharm Testoforce2 , tota kombinaatiota en saa edes korvattua ottamalla bulkki DAAta mega-annoksia

 

Mitenkäs muuten tuon sinkin ja magnesiumin kanssa. Tuossa toisessa manssin buffausketjussa sanoit, että nuo vie tehoa DAA:n toiminnalta. Pitäiskö sinun mielestä milloin ottaa päivän aikana sinkkiä ja magnesiumi vai unohtaa moiset nappulat DAA:n käytön ajaksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Luo uusi...