Jump to content

Guest AK

Omapainon seuranta

Recommended Posts

86 kg ja ihan läskinä. Tavoitteena painaa kesäkuussa 91-100 kg ihan tiukkana. Saas nähdä... Lainasin Marko Savolaisen Supermassa-treenikirjan ja sieltä olen ammentanut motivaatiota ja treeni-/ravintovinkkejä. Minusta tärkeintä on joku tietty tavoite ja lisäksi aikaraja tavoitteen saavuttamiselle. Tällöin on joku syy ja motivaatio treenata ja syödä oikein. Raportoin jatkossakin miten bulkki-operaationi edistyy. Stay tuned!

Jaa viesti

Guest Latkis
86 kg ja ihan läskinä. Tavoitteena painaa kesäkuussa 91-100 kg ihan tiukkana.

Sulla on melko kovat aineet käytössä :ihmetys:

Jaa viesti

Tämä Poden projekti lähtee nyt seurantaan. Olen varma, että hän onnistuu tavoitteissaan! Veikkaan, että kesäkuun alussa hän painaa 99,8 kg 6% rasvoilla. Noin hyvin toimii bulkkaaminen ektomorfilla!

Tsemppiä treeneihin! :tsemppiä:

Jaa viesti

Niinkuin Lee Haney sanoi, niin ektomorfilla jokainen lisäkilo on työn ja tuskan takana, mutta jokainen kilo on toisaalta täyttä lihasta.

Kyllä Lee tietää :).

Lee Haney puhui puppua. Mutta mikä ihme se on, ei tainnut herralla mesomorfin prototyyppinä olla asiasta harmainta haisua.

Kehittynyt punttisonni

Jaa viesti

Guest AK

Podella hyvinkin 100kg kesäkuussa mahdollista, tiukkaa lihaa. Jos ei sit syksyn kisoissa ektomorfin rakenne riitäkään badilavoilla voittoon, voit huoletta siirtyä voimanoston puolelle. Massa jo riittävä.

Jaa viesti

Mulla itsensä Bull Mentulan tekemä ruokavalio. kyseessä ei ole dieetti vaan tarkoitus on polttaa rasvaa ja kasvattaa voimatasoja, samalla hiukka pattia kuullemma voi tulla lisää.

Tätä seuraan mielenkiinnolla :musti:

Jaa viesti

No, läskiähän ei voi jännittää ja kehonrakennuksessa ei kisailla paita päällä. Mutta kyllä mulla lihastakin on rasvan alla, jossain vaiheessa dieettaan sen esiin.

Niin kyllä kaikilla ihmisillä on lihaksia sillä eihän ihmiskeho ilman lihaksi pystyisi toimimaan. Määrä vaan vaihtelee.

Jaa viesti