Jump to content

Guest AK

Omapainon seuranta

Recommended Posts

73.5kg.

Lihasta?

Ja Vitut

Itselläni ainakin kaikki teräksen tiukkaa lihasta. Vatsan kohdalla se on venyvää, mutta so not.

Kehittynyt punttisonni

Jaa viesti

Millasissa mitoissa ja missä rasvoissa oisit tyytyväinen itseesi?

No on mulla tuota rasvaakin liikaa ja nyt on myös tuota nestettä ihan sikana. Siksi paino niin korkea. Tuo vaan kun hakee voimaa ja massaa niin tulee sitä läskiä siinä samassa. Nyt tosin tavoite hakea sitä pena tulosta keinolla millä hyvänsä. Ja kyllä voimaa ja massaakin tässä on tullut jokunen.

Muuten tuota painoa kyllä vois tiputtaa jossain vaiheessa. Yli 80 kilosena en varmaan olis enää iloa kenenkään silmälle.

Jaa viesti

88kg heittelee koko ajan tossa 86-88kg tienoilla

Genetics make a difference, but smart training, diet, and supplements can help you maximize what your parents gave you!

Jaa viesti

Guest AK

83,7kg

kummallisesti heittelee paino. Jouluun eli 24.12. aamuun mennessä alkaa silti seiskalla.

Jaa viesti

minun paino viime talven ja kesän ja syksyn 118, nyt 120

A small bird will drop frozen dead from a bough

without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

Jaa viesti

Paino sen kun nousee 77.5kg ollut vakio tällä viikolla (aamusin 76.5kg)

Viikonlopun jälkeen näytti huimaa 78.5kg vaaka. Pitää kyllä tiputtaa pari kiloa uuden vuoden jälkeen. Kesällä tuo paino yleensä tippuu jo sen takia että kun teen aeroobbista säänöllisesti. Nyt en ole tehnyt lainkaan aeroobbista reiluun kuukauteen enkä ollut töissäkään ja kunto on sysi paska. Tänään olisin lähtenyt pyöräilee mutta rengas puhkes alku matkasta. Ei kestänyt enää näin painavaa ukkoa pyörän kumit. On kait tuota lihastakin tullut kun treenaan 3-4x viikossa ja kreatiinikin turvottaa. Viikonloppusin kippaan kaljaa pirusti ja syön kuin sika.

Kesäs pitäis kyllä alle 75 kiloon tippua että näyttäis ihmiseltä. Viime kesänä kun laihtui niin tippui 69.5kg ja sitten lähti lihas voimat siinä samassa rytäkässä.

Jaa viesti

Kossi prkl! Nyt alat työmään ja 90kg ens vuoden lopulle tavotteeksi, asenteesta se on kiinni! Et kai halua jäädä punttimimmeille kakkoseksi :O ??

Mä niin tiesin tän että inkkari on aivan helvetin iso jätkä! Hieno mies. Mutta omaan painoon. Kesällä oli 84kg, nyt 97kg. Ensi kesänä 80kg tavote ripped.

Harrastukset: Musklen chat, reeni ja aggressiivinen säästäminen

Jaa viesti

Kossi pelkää painoa liikaa, se hidastaa ihan homona kehitystä.

Mulla paino edelleen 92-93, hitaasti siistin kuntoa, joku 0,5kg pudonnut kuukaudessa.

Kehittynyt punttisonni

Jaa viesti

läski myös olen, ei dieetti tänä kesänä onnistunut niin hyvin kuin esim. 2010.

join kokista :)

A small bird will drop frozen dead from a bough

without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

Jaa viesti

Kossi prkl! Nyt alat työmään ja 90kg ens vuoden lopulle tavotteeksi, asenteesta se on kiinni! Et kai halua jäädä punttimimmeille kakkoseksi :O ??

Mä niin tiesin tän että inkkari on aivan helvetin iso jätkä! Hieno mies. Mutta omaan painoon. Kesällä oli 84kg, nyt 97kg. Ensi kesänä 80kg tavote ripped.

Tuo paino pitää ottaa huomioon jo pituuden suhteen. Jos esim 180-185cm kundi painaa 90-95kg kg niin se on suhteellista. Mutta jos meitsi 167cm kundi painaa 90 kiloa niin mä olisin jo himo läski. Nyt maksimi kautena en välitä tuosta painosta nousee minne nousee. Mutta kun maksimit on otettu niin perus kunto kautena sietäis muutaman kilon tippua.

Jaa viesti

Tuo paino pitää ottaa huomioon jo pituuden suhteen. Jos esim 180-185cm kundi painaa 90-95kg kg niin se on suhteellista. Mutta jos meitsi 167cm kundi painaa 90 kiloa niin mä olisin jo himo läski. Nyt maksimi kautena en välitä tuosta painosta nousee minne nousee. Mutta kun maksimit on otettu niin perus kunto kautena sietäis muutaman kilon tippua.

Lee Priest lyhempi ja painoi 130kg

leepriest.jpg

Jaa viesti

Tuo kundi näyttää roinarilta. Ei oikein hyvä vertaus kuva vuoden treenanneen natu jannun kanssa.

Ja tuskin tuossa kuvassa painaa 130 kiloa. Niin pienissä ravoissa. Paino tuossa kuvassa varmaan jotain 80-90 kiloa jos kuvitellaan että mies on 165cm.

Jaa viesti