Jump to content

f1ghter

Max-ot

Recommended Posts

Äläpä nyt hirttonaru siellä hikoile tai joudut roikkumaan... Kaikki ei toimi kaikilla, niin se vain on. Mulla tulokset ja lihakset pieneni ku tein hittiä...

Jaa viesti

:D ... kaikki ei toimi kaikilla..... typerin klisee mitä punttijutuissa liikkuu...

On asioita jotka toimii ja jotka ei toimi. Ei ole semmoisia asioita jotka toimii jollakin ja jollakin ei. Tai tietenkin jos kohde on X ja tavoittelee kohdetta tavalla Ö niin se ei tietenkään toimi.

Kyllä se juttu on kuule sillälailla että vika on käyttäjässä. Järjen käyttö ei oo kiellettyä.

Äläpä nyt hirttonaru siellä hikoile tai joudut roikkumaan

Tuo oli sitten ihan julkinen uhkaus

Jaa viesti

Voimatasot laskevat jonkin verran, sehän nyt on selviö. Nimimerkistäsi päätellen jonkinlainen kamppailukunto on sinulle prioriteetti, joten suosittelen tuota aloitusviestin pohjaa mieluummin kuin HIT:tiä. Tosin noita hommia olisi syytä miettiä hieman pidemmälle, koska ei tuollainen lista liikkeitä, sarjoja ja toistoja ole mikään ohjelma.

Jaa viesti

Kamppailut on tällä hetkellä tauolla valitettavasti vamman takia, joten yritän keskittyä vain pitämään kuntoa yllä ja lisäämään voimaa/lihasmassaa. Krakan jutut alkaa mennä jo fanaattisuuden puolelle. Oon kaks kertaa tehny hittiä ja molemmilla kerroilla on ollu samat tulokset. Hyvä jos oot löytäny itelläs toimivan ohjelman. Hieno juttu, pitäydy siinä! Mulla se ei kuitankaan toimi!!

Jaa viesti

Tosin noita hommia olisi syytä miettiä hieman pidemmälle, koska ei tuollainen lista liikkeitä, sarjoja ja toistoja ole mikään ohjelma.

Tosi. Hankala "opettaa käestä pittäin" kun kommunikaatiovälineenä on pelkkä teksti.

Jaa viesti

Äläpä nyt hirttonaru siellä hikoile tai joudut roikkumaan

Mä mitään uhkaile... semmoset on turhaa. Sillon ku on aihetta uhkailuun niin yleensä on jo aihetta toimintaan...

Jaa viesti

Kamppailut on tällä hetkellä tauolla valitettavasti vamman takia, joten yritän keskittyä vain pitämään kuntoa yllä ja lisäämään voimaa/lihasmassaa. Krakan jutut alkaa mennä jo fanaattisuuden puolelle. Oon kaks kertaa tehny hittiä ja molemmilla kerroilla on ollu samat tulokset. Hyvä jos oot löytäny itelläs toimivan ohjelman. Hieno juttu, pitäydy siinä! Mulla se ei kuitankaan toimi!!

Jos kamppailu-urheilu puolen miehiä olet ei lihasmassan lisäys liene kovinkaan järkevää, tuollaiset aikuisiällä tehdyt painoluokan korotukset ovat melko tuomittuja epäonnistumaan. Tosin enhän minä tiedä ikääsi tai taustaasi. Suosittelisin kuitenkin volyymiprogressiota ja liikkeiksi esim. jalkakyykky, raaka rinnalleveto, penkkipunnerrus, leuanveto ja vauhtipunnerrus, näin siis mikäli jos kamppailu on edes jokseenkin tavoitteellista toimintaa.

Kyllähän HIT toimii siinä missä muutkin metodit, volyymitaustaiselle kuten minulle aikoinaan pelitti pelottavan hyvin. Niitä muuttujia on niin pirusti muitakin kuin treeni, ettei yksittäisien treenijaksojen epäonnistumisesta voi yksiselitteisesti syyttää harjoitusmenetelmää.

Jaa viesti

Voi olla että leikkaus ei onnistu, ja siitä seuraa se että kamppailut on lopullisesti ohi... Eikä se mutenkaan ole ollut kilpailuihin tähtäävää enää pitkään aikaan. pikemminkin ip:tä. Enemmänkin body comppia pitäis saada aikaan, eli läsää pois ja pihviä tilalle. Paino saa pysyä samana.

Jaa viesti

Vittu tää on paskaa.. foorumilla välillä tunteet kuohahtaa, so what? Vittuako näistä täällä vinkumaan. Tuota "uhkausta" kun ei oikein uhkaavaksi saa, kuin joku ala-asteen hinttari poika tuukka.

Jos mä tänne kirjoitan että PHP KUOLEE HUOMENNA! niin meneekö php turvakotiin ja tekee musta rikosilmoituksen? Kyseessä kun oli julkinen uhkaus!

Eikö nää turhat itkut voitaisi jättää muille foorumeille...

:tsemppiä:

Jaa viesti