Jump to content

Recommended Posts

Onhan ohjelman kanssa tullut vuosia värkättyä, ohjelmaan löytyy tutoriaaleja nykypäivänä pilvin pimein.

Bannereiden teko helpointa hommaa.

Haastavin homma oli tehdä photarilla gif-animaatio (smiley), mutta tuli sekin tehtyä muutama vuosi takaperin.

Eli tämä Mahariski smiley: mahariski2010.gif

Jaa viesti

Tässä tällästä hassuttelu/hupsuttelu-kuvaa viime vuoden kesältä kun Mehikossa käytiin. Sombrerot ostettiin ja yhdessä vaiheessa ne olikin ainoat asusteet mitkä oli päällä xD

gay_cruise_mexico_380.jpg

Minä olen tuo treenattu. Kenellä on aurinkolasit.

Hyvin sanottu!

Tosin tuossa on neljällä sällillä aurinkolasit.

Noista vähiten treenatulta näyttää tuo vasemmanpuolisin, kuka noista siis olet. Poika 2, 3 vai 4?

Oletan, että poika 3.

Aiotko isona bear -mieheksi?

Vatasen massoihin.

Jaa viesti

Oasis of the Seas henkilökohtainen suosikkini, ruotsinlaivat syöpää, jos stockholmiin haluan niin autolla sinne ajelen

"220 000 bruttotonnin jättialus on 360 metriä pitkä, 47 metriä leveä, 72 metriä korkea vedenpinnasta mitattuna ja kykenee kuljettamaan 5 400 matkustajaa ja 3 000 miehistön jäsentä."

oasis_of_the_seas_r_159581b.jpg

Minäpä olenkin ollut näissä risteilyllä:

oasis-of-the-seas_4290609.jpg

Freedom_of_the_Seas_Oslo_26_april_2006.jpg

Liberty_of_the_Seas_(ship,_2007)_002.jpg

Independence_of_the_Seas_panorama_in_Las_Palmas.jpg

Jaa viesti

Guest AK

Komeita botskeja mutta ai vittu miten mä vihaan olla laivalla tai risteilyllä olipa silli purkki kuin iso tahansa. Juoppo karnevaalit.

Jaa viesti

Itsellä on tämmöinen:

[ATTACH=CONFIG]4214[/ATTACH]

Iho ei ärsyynny niin paljoa ja terät ei maksa mitään. Partakone vetää kaulan punasille näpyille.

Jaa viesti

Mulla kestää 5 gilleten terää noin 6 kk.

2012 voitin yhessä vapaa-valinnan kisassa vuoden terät, ajattelin että niitä tulee ihan vitusti (niitä tuli 12 kpl) :)

Mulla ei kestä ku max. kolme ajokertaa, sen jälkeen repii niin kovin et liian tuskallista. Kerran yks parturityttö lupas ajaa vanhanajan malliin mun parran ja ihmetteli ku mulla niin kova parta vaikka hautos kuumassa sitä. Varmaan sen takia noi terätkään ei kauaa kestä.

Jaa viesti

Kyllä jotku kertakäyttöhöylät on sellasia, että ei niillä aja sitä kertaakaan.

On on. Ja tosiaan keltasella höylällä ajelen. Tulin tulokseen, että aivan turha maksaa sileteistä.

Jaa viesti

Aja millä ajat ja braunilla loput, leuka punottaa koneella ajon jälkeen kun iho ei ole tottunut koneeseen, muutaman kerran jälkeen iho tottuu eikä punoita enään, koneeseen siirryin vuosi sitten ja en kyllä höylään enää vaihda.

Jaa viesti

no sulla on sitkeetä partaa :))

Annan vinkin kaikille. Höylätkää vasta suihkun tai saunan jälkeen, iho sillo pehmeä ja joustava.

Saunan ja suihkun jälkeen ja monesti kokeillu jopa kuumalla pyyhkeellä hautoa sitä, on vaan sitkeä, ärsyttää välillä ku kiireessä pitäis siistiä parta ja kauhea homma kuitenkin.

Jaa viesti