Jump to content

Recommended Posts

risteilylle meno on ihan hirveetä, vetää kännit tuntemattomassa joukossa, ei pääse kotiin nukkumaan , ja ne saatanan urpot on aamullakin vielä siellä... grin.gif

Jaa viesti

Mikään ei ole niin hienoa kuin suomalainen perhe laivalla kun isä ja äiti dokaa baarissa ja pennut konttaa pallomeressä johon joku urpo on oksentanut. Sitten pennut hyttiin nukkumaan ja isi ja äiti lähtee vähän tanssimaan. Siinä on perheloma hienoimmillaan.

Muutamat parhaimmista dokausmuistoista on laivalta, yhtenä kesänä kolme 24 tunnin Cinderella keikkaa putkeen (saanti oli tosi homma), Goom risteily, poikaporukan remureissuja ja aamukännit tukholmassa. Hapokasta!

Jaa viesti

Oasis of the Seas henkilökohtainen suosikkini, ruotsinlaivat syöpää, jos stockholmiin haluan niin autolla sinne ajelen

"220 000 bruttotonnin jättialus on 360 metriä pitkä, 47 metriä leveä, 72 metriä korkea vedenpinnasta mitattuna ja kykenee kuljettamaan 5 400 matkustajaa ja 3 000 miehistön jäsentä."

oasis_of_the_seas_r_159581b.jpg

Jaa viesti

Laivalla on mukava mennä Turusta Tukholmaan matkalla Eurooppaa kiertämään love0033.gif

Niin monta kertaa olen ajellut Saksan suuntaan ja takaisin etten edes muistakaan.

P.S kerran unohdin tulla takaisin.

Jaa viesti

Guest duga

Sulla on huono ergonomia. Ei käy niskaan eikä silmiin.

Edelliseen auttaa se, että surffailee säädettävällä sängyllä makoillen sellaisen sänkypöydän avustuksella.

Jälkimmäiseen auttaa hyvin säädetty monitori ja f.lux-ohjelma.

Osta oikeen viimesen päälle hyvä tietokonetuoli, käy koeistumassa eri liikkeissä.

Mulle makoilu toimii paremmin kuin istuminen. Hyvissäkin tietokonetuoleissa se asento on aika sama kuin missä tahansa tuolissa.

Jaa viesti

Itse asiassa hierojana olen törmännyt monasti toimistotyöntekijään, jolla niskat ja hartiat ihan jumissa, samalla myös hartiat lysähtäny eteenpäin. Kun painat kädet ja hartiat edessä päivät pitkät, etkä treenaa muuta, tilasta tulee pysyvä ja selkä yrittää kompensoida asentoa vetämällä hartioita taaksepäin jonka seurauksena tulee jumeja.

Siinä mielessä Dedun ajatus on oikea ja itsekin porukalle neuvonut että aloittais salitreenit ja treenais myös selkää. Ne jotka sen on tehnyt, on kiittänyt neuvosta, jumit on hellittäny.

Jaa viesti

Kännykällä mukava lukea foorumia sohvalla makoillessa. Tietokoneen käyttämisestä makuulla (Duga) tulee mieleen neliraajahalvaantunut.

Jaa viesti

Itse myös kännysurffailija. Aifounilla surffaan nykyvään 95% kaikesta netissä vietetystä ajasta.

Itse aiheeseen palatakseni, mulla jäätäviä niskajumeja ollut. Pakko vetää sirdaa aina välillä, ei muuten helpota. Hieronta auttaisi, mutta just tällä hetkellä ei oo euroja laittaa siihen.

Selkää, epäkkäitä ja takaolkia kandee treenata ihan kunnolla, kaikki me kuitenkin penaa vedetään ympäri vuoden peli pystyssä.

Muokattu: , käyttäjä: NS300

Kehittynyt punttisonni

Jaa viesti

Ongelma vaan se että, jos treenaan kunnolla selkää, olkia ja epäkkäitä, niinkuin nyt treenaan, olen koko ajan jumissa treenin takia. Onneks lähetteen sain ja kerran viikossa käyn mylläämässä paikat auki. Pitäis kokeilla paikallista thai-laitosta, jos vaiks muutkin jumit poistuis :hmm:

Jaa viesti

Itellä menee myös vedosta pirunmoiseen jäkkiin. Eilisestä treenissä alkoi särkee päätä ja tänään veto treenin päättees taas huimaa. Sama huimaus mikä oli tossa reilu kuukausi takaperin. Koneella istumalla ei itseään näin jumiin saa.

Kyykkyäs ja veto on pahoja, mutta julle ja suorinjaloin veto vieläkin pahempia. Epäkkäitten erillistä treeniä jopa vältän just tästä syystä että ne vetää mielipuoliseen jumiin ton niskan. Nyt kun vielä kovaa treenattu kyykky sekä veto samalla viikolla niin tosi jumi on tosi. Kerran kuussa hierotan kropan, mutta vielä ei kuukautta kulunut, ei auta kuin venytellä ja ite hierottaa tota niskaa että veri taas kiertäis.

Jaa viesti

Älypuhelimia kehittävä Jolla teki myyntisopimuksen Kiinaan

Jussi Hurmola on toimitusjohtajana Jollassa, joka perustettiin Nokian Bridge-ohjelman avulla.

Älypuhelinten valmistajaksi pyrkivä suomalainen Jolla kertoo solmineensa myynti- ja jakelusopimuksen suuren kiinalaisen puhelimia myyvän vähittäiskauppaketjun kanssa.

Jollan hallituksen puheenjohtaja Antti Saarnio kertoo, että Jolla on tehnyt sopimuksen D.Phone Groupin kanssa, joka on tiedotteen mukaan Kiinan laajin matkapuhelimia myyvä kauppaketju.

Sillä on Jollan mukaan Kiinassa yli 2 000 myyntipistettä ympäri maata ja sen kumppaneina ovat suuret operaattorit China Mobile, China Telecom ja China Unicom.

Jollan perusti viime vuonna joukko Nokiasta lähteneitä puhelinalan ammattilaisia.

Yhtiön on tarkoitus julkistaa ensimmäinen älypuhelimensa tämän vuoden aikana.

Julkistettava tuote perustuu Nokian kehittämään Meego-käyttöjärjestelmään, josta Nokia luopui viime vuonna, kun se julkisti uuden yhteistyösopimuksen yhdysvaltalaisen Microsoftin kansaa.

Jollassa työskentelee henkilöitä, jotka olivat aikoinaan Nokiassa keskeisissä tehtävissä ohjelmistojen kehittämisessä.

Puhelinten valmistuksen yhtiö aikoo ostaa ulkopuolisilta sopimusvalmistajilta. Saarnion mukaan Kiina on älypuhelinten nopeimmin kasvava markkina-alue tällä hetkellä, joten uusi jakelusopimus on merkittävä askel, kun Jolla pyrkii älypuhelimissa isoksi tekijäksi.

Lainattu:

http://www.hs.fi/msn/talous/Älypuhelimia+kehittävä+Jolla+teki+myyntisopimuksen+Kiinaan/a1305583698741

P.S. :tsemppiä: :tsemppiä: :tsemppiä:

Jaa viesti

Oon photoshopin kanssa pelaillu vuodesta 2005, välillä enemmän ja välillä vähemmän. Heti alkuunsa annan vinkin: mieti mitä haluat tehdä. Kun tämä on selvää, on vaikein ohi. Perusjutut keksii helposti itse klikkailemalla ja spesiaalimmat hommat löytyy youtubesta opetusvideoina. Siinä vaan katsot miten kuntit tekee ja apinoit itse perässä. Ja hienoa tulee... Sitten kun vielä tallennat suosikkiasetukset ja käytät tallennettuja asetuksia kuviin, oot kuin se yks bodykas kuvaaja :cool:

Lisään vielä tämän: Kuvan näkeminen omassa mielessä valmiina ennen ainuttakaan muokkausta on lahja, jota monella ei ole. Jotkut tähän kykenee ja se helpottaa aivan helkutisti. Työmääräkin pienenee huomattavasti.

Muokattu: , käyttäjä: KrupsDCA101

Jaa viesti