Sivu 3 (80) EnsimmäinenEnsimmäinen 123451353 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 41-60 / 1594

Viestiketju: PT Vatanen

PT Vatanen:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

7

Ilmoitus Nyt lähtee ravinteita halvalla

Myprotein Suomi

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä wilbertti Lue viesti
    Ahh miten olen missanut tämän, taas niin ihanat natu faidit... kova jannu terve tuloa joukkoonmielenvikaiseen!
    Kiitos kovasti, astutaampa peremmälle!

Dona:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

1235
    Jos kehonrakennus lavoilla on tavoitteet niin ei liene epäselvää mikä on kupletin juoni.

Tosiaan ei ollut missään vaiheessa tarkoitus dissata Vatasta Tosi komeessa kunnossa olet ja varmasti kehityt vielä reilusti, kun nyt jo tahti ollut noin kova. Fysiikka ja rakenne näyttää myös tosi hyvältä, heikkouksia ei paljon ole.

Saadaan yks sonni tänne lisää laittaan blasulle hanttiin.

Saadut peukutukset

7
    Ketä nyt sattuu kiinnostamaan mun jutut niin niitä löytyypi seuraavista osotteista:

Facebook

Blogi

Youtube

Joka tuutista tulee eri materiaalia joten tykätkää, tilailkaa ja tökkikää!

Saadut peukutukset

130
    Joo ei tosiaan mitään henkilökohtasta, Vatanen vaikuttaa hienolta mieheltä ja videot on kyl todella laadukkaita, sanoisin et ei suomessa tee varmaan kukaan yhtä laadukasta settiä. Siin oiski hyvä ehdokas suomen elliot hulseks etc, ei muutaku vastailemaa kysymyksiin videolla Toisaalta jos ammatti on PT ni tuskin sitä haluaa ilmaseks vinkkejään jaella :P

Saadut peukutukset

130
    Niin ja eikös kannattais jo pistää omalle domainille toi blogi setti? Sinne vaikka pt palvelut samaan, saat mainoksista jotai hilusia jolla voit vaikka ostaa testobuustereita

Saadut peukutukset

1
    Kyllä on kaveri pakannut hyvin lihasta jo runkoon noin nuorelle iälle, tuosta ei ole muuta kuin hyötyä.
    Toivotaan ettei tule loukkaantumisia matkaan, eli muistaa lämmitellä paikat eikä hirmu painoja repiä.
    Minkälaiselle metodilla treenaat tällä hetkellä Jooel?
    Ymmärsinkö oikein että teet Kille Kujalan kanssa jonkinlaista yhteistyötä?
    Nyyssölän Mikalla on varmaankin tämän maan paras diili lisäravinnekaupan kanssa, saa ravinteet ja jokusen euronkin fitnesstukulta.
    Toivotaan että Vatanenkin saisi hyvän diilin, muutakin kuin purkin jauhoja silloin tällöin.

Saadut peukutukset

7
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Meihem Lue viesti
    Joo ei tosiaan mitään henkilökohtasta, Vatanen vaikuttaa hienolta mieheltä ja videot on kyl todella laadukkaita, sanoisin et ei suomessa tee varmaan kukaan yhtä laadukasta settiä. Siin oiski hyvä ehdokas suomen elliot hulseks etc, ei muutaku vastailemaa kysymyksiin videolla Toisaalta jos ammatti on PT ni tuskin sitä haluaa ilmaseks vinkkejään jaella :P
    Mielellään mä vinkkejä jakelen jos jotain tälläsen pöntön jutut kiinnostaa

FINSKI:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

24
    Melekonen ketju tuli tästäkin aiheesta, alku oli lisäravinteiden käytöstä ja päättyy hormooneihin suunnilleen ..
    Hyvä juttu jotta Vatanen ihe tuli tänne foorumille ja kertoo oman näkemyksensä, ei tarvitse shaibaa kirjoitella muiden kun herra on itse vastailemassa kysymyksiin.

Saadut peukutukset

7
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä mega ball Lue viesti
    Kyllä on kaveri pakannut hyvin lihasta jo runkoon noin nuorelle iälle, tuosta ei ole muuta kuin hyötyä.
    Toivotaan ettei tule loukkaantumisia matkaan, eli muistaa lämmitellä paikat eikä hirmu painoja repiä.
    Minkälaiselle metodilla treenaat tällä hetkellä Jooel?
    Ymmärsinkö oikein että teet Kille Kujalan kanssa jonkinlaista yhteistyötä?
    Nyyssölän Mikalla on varmaankin tämän maan paras diili lisäravinnekaupan kanssa, saa ravinteet ja jokusen euronkin fitnesstukulta.
    Toivotaan että Vatanenkin saisi hyvän diilin, muutakin kuin purkin jauhoja silloin tällöin.
    Kiitos kiitos! Joo loukkaantumisia ei toivota, mutta mun treenipainot pääosin on sen verran kevyet että ei niillä kovin herkästi pitäis sattua, ainut moga mitä tulee tehtyä niin lepäämistä tulee laiminlyötyä aika paljon jonka seuraksena nivelten tulehtuminen aika säännöllisesti.. Kova pää, ei opi millään!

Treenimetodit on kovaa ja korkeelta Nyt tulee tehtyä vuoro viikoin raskas/pumppi settiä. Kaksi viikkoa vedetään kovalla sykkeellä pudotus/super sarjoja, isommille lihasryhmillä toistot 15-25 ja pienemmille 20-60 ja sitten väliin yksi viikko jolloin vedetään raskaammalla painolla suoria settejä. Pitkät ja polttavat sarja pienemmille lihasryhmille (olkapää/hauis/ojentaja/pohkeet) on uus juttu eli mennään jopa sinne 60 toistoon asti esim pudotus sarjalla, nyt alkuun voi sano että kyllä ainakin perille menee. Nyt tulee tehtyä kuutta treeniä viikkoon, 2 totaali lepopäivää eli yhtenä päivänä tulee tuplat.

Tahtoo vaan olla niin ,että näillä botareilla on liian kovat ohjelmat normi jampoille...

Katoin ton alotusvideon ihan täyspäinen kaveri tuntu olevan ..Muuten oon samoilla linjoilla noissa jutuissa mut testoforce ainakin mulla auttaa kasseissa ja painetta enemmän siinä lihaksessa..Sehän se kuitenkin se tärkein lihas on...varsinkin treeni sille...Ja aikoinaan oxyelite pro auttoi kyllä dietillä tosi hyvin ....Tosiasiassa eihän näillä lisäravinteilla mitään yli 15 kilon parannuksia saada aikaiseksi penkissä jos oma paino pysyy samana..

Giordano Bruno:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

223
    Ei kai nyt kukaan odotakkaa, että testoboostereilla saa 30 kiloa penkkiin ja hauikset 50 senttiin? Mulle riittää jo se, että libido nousee, kulli on jämäkkänä ja hyvä yleisfiilis.

Saadut peukutukset

7
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Jorgos Skulas Lue viesti
    Ei kai nyt kukaan odotakkaa, että testoboostereilla saa 30 kiloa penkkiin ja hauikset 50 senttiin? Mulle riittää jo se, että libido nousee, kulli on jämäkkänä ja hyvä yleisfiilis.
    Kulliin jos jämäkkyyttä haluaa niin siihen on omat lääkkeet, mutta se kuka väittää saaneensa selkeää hyötyä lihasmassan kasvattamisessa testobuustereista niin minä tarjoan kahvit! Videossa puhuin vaikutuksesta lihasmassan kasvamiseen, että saako niillä etumatkaa. No eihän niillä saa.

Ei niillä omien max tasojen yli pääse. Mut auttaa, jos omat tasot huonot.

TIMMY:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

98
    jos buusteri saa kullen joköttämään niin harkitsen käyttöön ottoa.

humu:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

19
    Kyllä jos kulli jököttää niin harkitsen sen käyttöönottoa.

Vatasella hyviä videoita ja kova kondis. Bodipeukkuja!

Blaster:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Wien

Saadut peukutukset

158
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä PT Vatanen Lue viesti
    Kulliin jos jämäkkyyttä haluaa niin siihen on omat lääkkeet, mutta se kuka väittää saaneensa selkeää hyötyä lihasmassan kasvattamisessa testobuustereista niin minä tarjoan kahvit! Videossa puhuin vaikutuksesta lihasmassan kasvamiseen, että saako niillä etumatkaa. No eihän niillä saa.
    Suomessakin useampi tuhatta jannua kenellä syystä tai neljännestä testot kellarissa - tälläset hyötyy noista buustereista hiukan lihasmassankin suhteen - 2/3 jampoista taas ei.
    Jutskat tarpeen mukaan; eipä siitä herastakaan mitään hyötyä ole lihaskasvatukseen jos syö kilon lihaa päivittäin.
    Eipä niillä lääkkeillä esim unen laatua saa parannettua, ainakaan kokemusten mukaan - joten turha niitäkään korostaa - melkosta humbuukkia 90% lääkkeistä, niiku lisäravinteistakin useammalle ihmiselle = lekuritkin kuppaa sairaskassaa saunailtojen toivossa minkä ehtivät.

Sijainti
    Kiipula

Saadut peukutukset

210
    PT Vatanen on kyllä oikea mies vastaamaan tähän kulli dilemmaan. Odotellaan että mies saa itsensä linjoille.

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Hulkki Lue viesti
    Jep, olis kiva saada kullin kovuutta vähän alespäin ja seksihimoja kans, vinkkejä siis. En ala käyttämään roinaa, kiitos tarjouksesta.
    Vedä viinaa,tupakkaa ja roskaruokaa jatkuvasti.

bodykauppa

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Jape Lue viesti
    Vedä viinaa,tupakkaa ja roskaruokaa jatkuvasti.
    Ei kiitos, ei tee mieli mitään epäterveellistä. Ehkä oon vaan eläny niin terveellisesti ja syön hyviä rasvoja 30% kaloreista niin se sen varmaan tekee et testot on niin korkeella kokoajan natuna.