Sivu 2 (80) EnsimmäinenEnsimmäinen 12341252 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21-40 / 1594

Viestiketju: PT Vatanen

Dona:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

1244

Ilmoitus Nyt lähtee ravinteita halvalla

Myprotein Suomi

Voi olla, että olen väärässäkin.

En ole tämän Joeelin touhuja paljoakaan seurannut, mutta tuon yhden videon perusteella sanoisin että voi olla natu helpostikkin, perus cbb ukolta näyttää. Tostaku vetää kireeks niin lähtee aika rajusti painoa, hanska nyt 49cm hänellä, ei todellakaan mikää älytön edes natulle sikabulkki kunnossa.

PT Vatanen:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

7
    Haha Hold your horses! Tämähän on varsinainen kunnianosoitus että jaksatte meikäläisen jutuista kiistellä täällä

Videoon palatakseeni niin siinä tuli vähän virhearvionti itseltä sen hinnan kanssa, eli toki kalliimmaksi tulee kun ruuasta roteiini ottaa mutta se ei nyt tainnut ollakkaan se pääpointti, vaan se ettei niillä vauhtia saa vaikka niinhän niistä puhutaan/mainostetaan.

Joo videossa ei tullut syväluotaavia analyysejä koska niillä voi mun puolesta pyyhkäistä vaikka persettä Menkää kattomaan Utin videoita jos haluutte mikrobeja pilkkoa, mä vaan kokeilen ja totean toimiiko vai eikö

Saadut peukutukset

1244
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Musklea Lue viesti
    Jätetään roinasyytökset pois. Kukaan ei tiedä muusta ku omasta roinailustaan varmuudella.
    Samaa mieltä!

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Musklea Lue viesti
    Jätetään roinasyytökset pois. Kukaan ei tiedä muusta ku omasta roinailustaan varmuudella.
    Höh just kun oli hyvät spekuloinnit ja väittelyt kesken, mutta juu totta ei nyt pilata kaverin mainetta turhaan.....

Saadut peukutukset

7
    Hiilarin määrä riippuu vähän siitä mihin aikaan treenin teen, että onko alla lämminruoka vai välipala. 40-60g on ennen treeniä otettava hh määrä, treenin aikana uppoo se 50g mut siihen tulossa muutos ja melkein tuplaantuun, ja sit palkkarissa oleva määrä 80g mut se myös tulee muuttumaan mutta pienempään suuntaan, treenin jälkeisessä ateriassa sitten taas puolestaan ruuvvataan hh vähän isommaksi. Maltoa nykyään menee mutta se on pakko vaihtaa vitargoon kun määrä nousee 100g/treeni. Maltolla vois tulla turhan tuhti olo

Saadut peukutukset

130
    Mun mielestä ei näytä roinarilta, omalla salilla tyyppeje joilla vähemmän treenivuosia kuin Vatasella ja panostus ei läheskään yhtä hyvää silti ovat reilusti kovemmassa kunnossa.
    Missä salilla sä käyt? Meinaat siis että sun salilla löytyy paljonki YLI 120kilosia natikoita? Vai miten paremmassa kunnossa? Enemmän massaa? Oletko sä nyt ihan tosissas oikeesti Käyks siel salilla myös haltijoita ja yks-sarvisia?

TIMMY:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

98

kundi on 22 vuotias, kamoon. natu tai ei niin lahjakas on silti.

Saadut peukutukset

7
    Mua ei sinänsä haittaa vaikka miten kiistelisitte asiasta, tärkeintä on herättää keskustelua ja tämä aihe sitä yleensä herättää Tuo kuva on jo vuoden vanha ja siihen päälle ollaan laitettu jo 4kg lisää lihasta (inbody mukaan).

TIMMY:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

98
    Kova kunti.

Saadut peukutukset

1244
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Meihem Lue viesti
    Missä salilla sä käyt? Meinaat siis että sun salilla löytyy paljonki YLI 120kilosia natikoita? Vai miten paremmassa kunnossa? Enemmän massaa? Oletko sä nyt ihan tosissas oikeesti Käyks siel salilla myös haltijoita ja yks-sarvisia?
    Vielä jaksat vängätä? Eikö musu jo sanonu että annetaan olla.

Ja puihuin roinaajista tuossa viestissäni.

Saadut peukutukset

247
    Paljonko rasvaton massa viimeisimmän inbody-mittauksen mukaan? Toki solun ulkoista nestettä varsinkin lähtee reilusti jos kiristelee, mutta saahan siitä kokonaismassasta jo vähän osviittaa... :Bisley: Paksussa lihassa mun mielestä Vatanen varsinkin jos huomioi että kehonrakentajaksi melko pitkä tyyppi. Eikä taida pahoja heikkouksia olla, vaan lihaa on joka puolella.

Saadut peukutukset

7
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä _MrSiima Lue viesti
    Paljonko rasvaton massa viimeisimmän inbody-mittauksen mukaan? Toki solun ulkoista nestettä varsinkin lähtee reilusti jos kiristelee, mutta saahan siitä kokonaismassasta jo vähän osviittaa... :Bisley: Paksussa lihassa mun mielestä Vatanen varsinkin jos huomioi että kehonrakentajaksi melko pitkä tyyppi. Eikä taida pahoja heikkouksia olla, vaan lihaa on joka puolella.
    11.05.2013 rasvaton massa 93,8kg
    08.01.2014 rasvaton massa 99,1kg

Eli tää muutos 8 kuukaudessa, lihasmassaa se näytti tolle aikavälille 3,3kg. Heitin hatusta ton aiemman 4kg/vuosi, mutta eiköhän se sen verran ole jos 3,3kg tuli kahdeksassa kuukaudessa. Jälkimmäisellä mittauksella vedin sen laitteen pohjat lihasmassassa, ja siinä on seisonut alle 90kg suomen mestarikin, tämä yllätti mut todella ja piristi päivää kummasti

Ravinteet kohdillaan

Vatasel o ainaki helkati hyvät videot, just sellanen oikee huumori mukana filmeis ja hyvä asenne
    Roinaaminen mulle guulu, hyvä vaa et on nuorii jannui jotka oikeesti tahtoo kehonrakennuksen huipulle, oli sit suomes vaa tai joka kansainvälisyytee
    Tähä asti Jooeli kelkka on gyl oikeessa suunnas ja hyväs vauhdis, ei muuta ku jatka samaa mallii

Make72
    Vatasella hommat sujuu mukavasti, kun on vielä noin nuori kaverikin!
    Koska olis tarkoituksena lavalle mennä?

Saadut peukutukset

247
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä PT Vatanen Lue viesti
    11.05.2013 rasvaton massa 93,8kg
    08.01.2014 rasvaton massa 99,1kg

Eli tää muutos 8 kuukaudessa, lihasmassaa se näytti tolle aikavälille 3,3kg. Heitin hatusta ton aiemman 4kg/vuosi, mutta eiköhän se sen verran ole jos 3,3kg tuli kahdeksassa kuukaudessa. Jälkimmäisellä mittauksella vedin sen laitteen pohjat lihasmassassa, ja siinä on seisonut alle 90kg suomen mestarikin, tämä yllätti mut todella ja piristi päivää kummasti

Kovat lukemat. Mitäs se lihasmassaksi näytti, reilusti yli 50kg? Lähinnä mukava tietää jos itse käy mittauksessa, miten kynä sitä on oikeesti isoihin miehiin nähden Ja ei toki totuutena kannata pitää, mutta kyllähän siitä suuntaa saa ja jos vielä pihtimittauksella varmistaa rasvat lisäksi.

Saadaan yks sonni tänne lisää laittaan blasulle hanttiin.

Saadut peukutukset

7
    Positiivinen palaute antaa lisää potkua tekemiseen ja kyllä se epäilijöidenkin narina lisää buustia näyttää mihin ne raheet riittää Mulla ne ei varmaan juuri riitä mihinkään mut yritys on kova

Pientä poikaa tässä vielä ollaan ja sen tiedostan ihan itsekkin mutta tarkoitus olisi että 2-3vuoden päästä olis vähän erillainen paketti kasassa! 2017 vuonna astun lavalle jos kaikki menee suunnitelman mukaan. Lisää lihasta pitää saada 15kg ennekuin kehtaa poseerata muualla kuin oman peilin edessä

Hitaasti hyvä tulee, leuka rinnassa eteen päin -->

Saadut peukutukset

7
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä _MrSiima Lue viesti
    Kovat lukemat. Mitäs se lihasmassaksi näytti, reilusti yli 50kg? Lähinnä mukava tietää jos itse käy mittauksessa, miten kynä sitä on oikeesti isoihin miehiin nähden Ja ei toki totuutena kannata pitää, mutta kyllähän siitä suuntaa saa ja jos vielä pihtimittauksella varmistaa rasvat lisäksi.
    Taitaapi olla karvan alle 60kg

AINA OIKEASSA! wilbertti:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    hell

Saadut peukutukset

210

bodykauppa

Ahh miten olen missanut tämän, taas niin ihanat natu faidit... kova jannu terve tuloa joukkoonmielenvikaiseen!
    Ei ole helppoa ei...