Sivu 3 (18) EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 41-60 / 358

Viestiketju: Dopingkäryt - Kaikki urheilulajit

viikatemies:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

60

Ilmoitus Nyt lähtee ravinteita halvalla

Myprotein Suomi

Ne jotka haluaa ettei testata, voivat mennä sellaiseen liittoon missä ei sitä tapahdu. Niitä löytyy monia.

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä viikatemies Lue viesti
    Ne jotka haluaa ettei testata, voivat mennä sellaiseen liittoon missä ei sitä tapahdu. Niitä löytyy monia.
    Onko tällaisia liittoja myös suomessa?

Latkis
    Fpo

Saadut peukutukset

60
    WPC, GPA jamitämuitaniitäolikaan.

Sijainti
    Säppi

Saadut peukutukset

4
    Toi Grönmanin käry oli ns. "työtapaturma".
    On lopettanut voimanoston liiton alasissa kisoissa muttei ollut katkassut antidoping sopimusta, treeni kaudella testeihin joutui.
    Treenaa nykysin voimamies kisoihin. Näin luki satakunnan kansassa. Pisteet että myönsi eikä selitellyt.
    Hattua nostan ja salaa itsekin roinasta haaveilen
    HuhHahHei ja pulloa rommi!

Latkis
    Samaa luin. Eli ymmärsin ilmeisesti lukemani oikein.

Saadut peukutukset

60
    Ongelmahan on se että, ei ole kiellon aikana asiaa muidenkaan liittojen kisoihin, vaikka niissä testejä ei oliskaan.

Sijainti
    Säppi

Saadut peukutukset

4
    Juu näin se menee, Grönmanilla parin vuoden kielto myös voimamies touhuihin.
    HuhHahHei ja pulloa rommi!

Archey:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

309
    Kyllä nuo voimanostohuiput roinaavat kaikki, turha olisi tasoitusta antaa muille ja olla puhtaana aina mitalisijoitusten ulkopuolella.
    Noillakin on testejä ihan liian vähän, pitäisi testata monta kertaa vuodessa ylläritesteillä ja kisa-aikojen ulkopuolella niin kuin voimapunnertajat ja classic bodybuilderit joutuvat.

Cybetronin kersantti NS300:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Suomi

Saadut peukutukset

87
    Puhtaat urheilut kunniaan. Testit arkeen ja päitä vadille!
    Kehittynyt punttisonni

Saadut peukutukset

60
    Voitais järjestää esim. kaiken roinan sallimat olympialaiset niin löytyis oikeasti se paras.

Cybetronin kersantti NS300:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Suomi

Saadut peukutukset

87
    Voimanosto ehkä muutenkin hassu laji kun mittasuhteet vaikuttaa liikaa ainakin penassa ja mavessa että koko hommassa olis mitään ideaa.
    Kehittynyt punttisonni

Iloinen yksisarvinen

Saadut peukutukset

5
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Penkkipappa Lue viesti
    Voimanosto ehkä muutenkin hassu laji kun mittasuhteet vaikuttaa liikaa ainakin penassa ja mavessa että koko hommassa olis mitään ideaa.
    Niin....

pitkät kädet = hyvä mave / huono pena

Sitten päästään kysymykseen onko hyvät mittasuhteet / välitykset myöskin osa lahjakkuutta. (minusta on)

Kaikista ei ole maratoonariksi tai voimanostajiksi - mutta pääasia onkin että on mukavaa, ja tykkää tehdä mitä sitten tekeekin. Tekee vain niillä ehdoilla mitkä itselle on suotu. Mikäli on lahjaton mutta haluaa enemmän niin sitten avittaa touhua keinolla jos toisella mikäli siltä tuntuu. Tällöin pitää vain olla itselle rehellinen. Itsensä kusettajia näissä voimailuporukoissa on niin valtava määrä ettei tosi. Hommaa vielä sekoittaa entisestää henkilöt ketkä uskovat näitä itsensä kusettajia.

Ei siinä mitään mikäli kaikki olisivat aikuisia ihmisiä ketkä ovat nähneet ihmisluonnon ja sen toimintatavan. Mutta etenkin näin netti maailmassa on näitä parikymppisiä aloittelijoita ketkä ovat sanalla sanoen sinisilmäisiä useassa asiassa. Tästä sitten tahtoo tulla sellainen noidankehä joka vain kiertää kiertämistään. Ihminen on tyhmä laumaeläin, lammas mikä menee muiden mukana. Näin se asia vain tahtoo olla asiassa kuin asiassa.

Itse olen sitä mieltä että mikäli julkisesti jotain hommaa tekee, niin silloin ei pidä puhua paskaa. Tämän takia itse en pahemmin arvosta esim. kehonrakentajia. Munattomia paskoja iso osa, mutta ei kaikki. Mikäli olisin itse kisaava kehonrakentaja ja minulta kysyttäisiin aineiden käytöstä. Vastaisin että samoilla mennään kuin muutkin, ja eikös ne ole kaikki naturaaleja (loppuun iso hymy). Nämä netti "naturaalit" (marginaali porukkaa onneksi, mutta näkyvää sellaista) ovatkin sitten asia erikseen. Meitä on moneen lähtöön ja sekopäitä tästäkin maasta löytyy ihan kiitettävä määrä. Netti kun löytyy joka kodista nykyään (ja laitoksesta).

Mulla ei riittäisi poka sanoa että meillä on doping testit ja että olen naturaali. Ei vain luonto antaisi periksi.

Naturaalina saa kyllä hyvät lihat ja voimat (lue, riittävät) mikäli on lahjakkuutta. Mutta näitä lahjakkuuksia ei ole läheskään niin paljoa mitä ihmiset luulevat, etenkin näin netin välityksellä tuo asia hämärtyy entisestään. Huvittavinta on että eräät tälläiset hyvät naturaalit sitten vielä aliarvostavat omaa kehitystään julkisesti netissä. Siinä nyt taas kusetetaan omasta mielestäni porukkaa vielä entisestään, mikä taas ruokkii tuota noidan kehää mistä kirjoitin aikaisemmin.

Koko stoorin voisi pistää tähän yhteen lauseseen minkä jo kirjoitin - Itselle pitää olla rehellinen.

Mikäli menee nettiin tai kisalavoille ja huijaaa niin silloin ei ole itselle rehellinen. Nyt sitten päästään siihen ihmisluontoon..... niin.

Tämän takia toisaalta tykkään kisa kehonrakennuksesta - mennään niillä samoilla millä muutkin = rehellistä toimintaa (iso hymy perään) Vaikka jauhetaanki puhdasta paskaa yleisölle. Harmi että Suomen tasokin on puhdasta paskaa - onkohan Suomen kehotaso paskaa sen takia että tosi asioita ei myönnetä itselle eli ei olla itselle rehellisiä?

Sama pätee mielestäni voimanostookin.

Joko nämä kiinni jäänneet kuurittelijat ovat läpipaskoja keillä ei ole mitään lahjakkuutta tai sitten heitä paremmat nostajat ovat todellisia geneettisiä supermies lahjakkuuksia koska pieksevät nämä kuurittelijat mennen tullen. Siinä on dillema mitä jokainen voi pohtia omassa päässään.

Onko kukaan ajatellut miksi nämä kaksi lajia eivät ole nousseet (eivätkä tule koskaan nousemaan) ison yleisön suosioon?

Ihmiset eivät tykkää kusettajista. Se on minun vastaus tuohon minun itseni kysymään kysymykseen.

Jatkakaa....

Samael:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

4
    Hjyvää pohdintaa Stallionilla. Toinen syy miksei voimalajeista tule koskaan suuren kansan hyviä on arvomaailma mikä lyö leimaansa niin harrastajiin kuin katsojiinkin. Legendaarinen metsuri on eittämättä riski, mutta kaataa kännissä siskonsa auton tai lyö nyrkillä toisen auton tuulilasin läpi? Hetkinen, eikö tämän pitänyt olla roinaamisen aiheuttamaa pärähtelyä?

Itse jotenkin arvostan treenaajia joilla touhuun liittyy jokin suurempi filsofia kuin olla vain se hiekkalaatikon suurin ja vahvin. Tarkoittaen sitä, että korvien välissä liikuu muutakin kuin korvien läpi ujeltava tuuli. Täältä löytyy hyviä esimerkkejä. Se vain tahtoo olla niin, että suuri koko ja voima korreloi suuren yleisön mielestä älykkyyden vähyyttä. Harvoimpa sitä otsikoita revitään ennätyksistä voimailulajeissa, mutta auta armias jos vaikka kilpailun jumbosijalla ollut jää kiinni siitä douphaamisesta. Tässä tilanteessa kyllä itse nostan hattua, jos käryn kokenyt reilusti myöntää asian sen sijaan, että syyttäisi vaikka lenkkikaverina toiminutta talonmiestä.

Urheilun tarkoitus on kai kuitenkin edustaa ja edistää terveitä elämäntapoja, mutta touhussa on käynyt kuin teinille joka aloittaa tupakoinnin. Aski päivässä 1,5v takana, ei terveysvaikutuksia, ei tauti tai muu vituke minuun tartu, eihän. Turha siinä on muiden saarnata, pienisieluiset jeesustelijat.

Tässä kerran, ei niin kovin kauaa sitten seurailin salilla, miten eräs nuori hyppyritukka veti PHP-treeniä kerta toisensa jälkeen. Pukkarissa veteli tuplahaukkaria peilin edessä isolla it:llä. Hymynkare suupielessä vaihtelin kamppeita, kun toinen kävi kysymään, että miten sulla on noin kapealahkeiset farkut, kohta et mahdu niihin, mihin varsinainen sankari totesi, että ei ole väliä, kun ei treenaa jalkoja. Tähän kolmas kokeneempi treenaaja totesi realisoivasti, että kyllä sulla paisuu tällä hetkellä jalkalihatkin, vaikket haluaisikaan. Jutustelu päättyi hiljaisuuteen. Notta tähän, kuka roinaa ja kuka ei väittelyyn: eipä sitä oikein voi tietää. Sarjapainojen ja fysiikan nopea kehittyminen sen yleensä kertoo, mutta tosiaan, täysi noviisikin voi ajella kaasut päällä, kun pitää saada kaikki heti nyt ja tytöt tykkää.
    Kaikki liha tottelee haarukkaa.

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Penkkipappa Lue viesti
    no mulla ainakin on mittasuhteet ollu aina ihan päin vittua penaa ajatellen nostomatka on puolet enemmän kuin muilla, enkä vedä selkää kaarelle ja silti aina tullu 1sija niissä kisoissa missä ei oo nostot menny hylkyyn...

Make72
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä J.Stallion Lue viesti
    Niin....

pitkät kädet = hyvä mave / huono pena

Sitten päästään kysymykseen onko hyvät mittasuhteet / välitykset myöskin osa lahjakkuutta. (minusta on)

Kaikista ei ole maratoonariksi tai voimanostajiksi - mutta pääasia onkin että on mukavaa, ja tykkää tehdä mitä sitten tekeekin. Tekee vain niillä ehdoilla mitkä itselle on suotu. Mikäli on lahjaton mutta haluaa enemmän niin sitten avittaa touhua keinolla jos toisella mikäli siltä tuntuu. Tällöin pitää vain olla itselle rehellinen. Itsensä kusettajia näissä voimailuporukoissa on niin valtava määrä ettei tosi. Hommaa vielä sekoittaa entisestää henkilöt ketkä uskovat näitä itsensä kusettajia.

Ei siinä mitään mikäli kaikki olisivat aikuisia ihmisiä ketkä ovat nähneet ihmisluonnon ja sen toimintatavan. Mutta etenkin näin netti maailmassa on näitä parikymppisiä aloittelijoita ketkä ovat sanalla sanoen sinisilmäisiä useassa asiassa. Tästä sitten tahtoo tulla sellainen noidankehä joka vain kiertää kiertämistään. Ihminen on tyhmä laumaeläin, lammas mikä menee muiden mukana. Näin se asia vain tahtoo olla asiassa kuin asiassa.

Itse olen sitä mieltä että mikäli julkisesti jotain hommaa tekee, niin silloin ei pidä puhua paskaa. Tämän takia itse en pahemmin arvosta esim. kehonrakentajia. Munattomia paskoja iso osa, mutta ei kaikki. Mikäli olisin itse kisaava kehonrakentaja ja minulta kysyttäisiin aineiden käytöstä. Vastaisin että samoilla mennään kuin muutkin, ja eikös ne ole kaikki naturaaleja (loppuun iso hymy). Nämä netti "naturaalit" (marginaali porukkaa onneksi, mutta näkyvää sellaista) ovatkin sitten asia erikseen. Meitä on moneen lähtöön ja sekopäitä tästäkin maasta löytyy ihan kiitettävä määrä. Netti kun löytyy joka kodista nykyään (ja laitoksesta).

Mulla ei riittäisi poka sanoa että meillä on doping testit ja että olen naturaali. Ei vain luonto antaisi periksi.

Naturaalina saa kyllä hyvät lihat ja voimat (lue, riittävät) mikäli on lahjakkuutta. Mutta näitä lahjakkuuksia ei ole läheskään niin paljoa mitä ihmiset luulevat, etenkin näin netin välityksellä tuo asia hämärtyy entisestään. Huvittavinta on että eräät tälläiset hyvät naturaalit sitten vielä aliarvostavat omaa kehitystään julkisesti netissä. Siinä nyt taas kusetetaan omasta mielestäni porukkaa vielä entisestään, mikä taas ruokkii tuota noidan kehää mistä kirjoitin aikaisemmin.

Koko stoorin voisi pistää tähän yhteen lauseseen minkä jo kirjoitin - Itselle pitää olla rehellinen.

Mikäli menee nettiin tai kisalavoille ja huijaaa niin silloin ei ole itselle rehellinen. Nyt sitten päästään siihen ihmisluontoon..... niin.

Tämän takia toisaalta tykkään kisa kehonrakennuksesta - mennään niillä samoilla millä muutkin = rehellistä toimintaa (iso hymy perään) Vaikka jauhetaanki puhdasta paskaa yleisölle. Harmi että Suomen tasokin on puhdasta paskaa - onkohan Suomen kehotaso paskaa sen takia että tosi asioita ei myönnetä itselle eli ei olla itselle rehellisiä?

Sama pätee mielestäni voimanostookin.

Joko nämä kiinni jäänneet kuurittelijat ovat läpipaskoja keillä ei ole mitään lahjakkuutta tai sitten heitä paremmat nostajat ovat todellisia geneettisiä supermies lahjakkuuksia koska pieksevät nämä kuurittelijat mennen tullen. Siinä on dillema mitä jokainen voi pohtia omassa päässään.

Onko kukaan ajatellut miksi nämä kaksi lajia eivät ole nousseet (eivätkä tule koskaan nousemaan) ison yleisön suosioon?

Ihmiset eivät tykkää kusettajista. Se on minun vastaus tuohon minun itseni kysymään kysymykseen.

Jatkakaa....
    meinas tämä päästä menemään ohi,erittäin hyvää ja varmasti myös aika totuuden mukaista pohdintaa stallionilta.

Saadut peukutukset

309
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä max power Lue viesti
    -silti aina tullu 1sija niissä kisoissa missä ei oo nostot menny hylkyyn...
    Et kai ole osallistunut johonkin ivalidien kisoihin niin kuin Southparkin Cartman

Saadut peukutukset

309
    Kattelin tuossa suomalaisten urheilijoiden doping kärylistaa ja noin 50% kaikista tapauksista oli voimanostajia.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettel..._urheilijoista

no kyllähän voimanostajia testataan huomattavasti enemmän kuin muidenlajien harrastajia kun on olemassa vain yksi liitto missä nuo kaikki testit tehdään reilu 600 nostajaa http://www.suomenvoimanostoliitto.fi...2307&Itemid=27 182 testiä http://www.antidoping.fi/view.cfm?pa...5-F5FA880EA939 vertaa vaikka jääkiekkon kun yhellä sm-liiga joukkueella on jo yli 1000 junnua

KrupsDCA101:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

89

bodykauppa

Ei aineilla välttämättä turmele kehoaan. Hyvä esimerkki pakkiksen Mike, joka on käyttänyt aineita, on terve, komea ja avoin, ja lisäksi voittanut Jari "Bull" Mentulan penkkipunnerruskisoissa

Aineiden käyttäminen voi siis jopa kannattaa

Arnoldillakin hyvä ja helppo elämä, vaikka aineen poikineen on varmasti käyttänyt

Arska on natu

Ja Jari myös