Sivu 2 (12) EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21-40 / 226

Viestiketju: Kahvi on terveysjuoma

Titaani:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Etelä- ja Länsi-Suomi
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Blaster Lue viesti
    Kahvi paahdettua shittiä.
    Oikeastaan ainoa mikä mua kahvissa harmittaa on sen kortisolia lisäävä vaikutus.
    Vatasen massoihin.

Elämän koululainen Lotina:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Andalusia

Saadut peukutukset

350
    Mustikat itse kerättynä ilmaisia ja tuoreena terveellisempiä kuin kahvi - nopeuttavat lihaskasvua, kahvi taas hidastaa lihaskasvua.
    Mustikoiden itsekerääminen vie lihaksia. Muutenkin hemmetin työlästä, jos ei asu ihan mättäiden vieressä.

Ei kannata stressailla niin ei keräännyt kortisolia, mutta kyllä tämä kahvi on hyvää ja tekee nannaa elimistölle

Blaster:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Wien

Saadut peukutukset

158
    Piristeet on piristeitä, jossain on vikaa jos ei ilman piriä kone pyöri.
    Ei o pienintäkään ongelmaa vireyden kanssa aamuisin tai treeneihin menessä - aamusta oon kuullu kahvinjuojilta valitusta, että oon aivan liiankin vilkkaalla päällä - samoin iltaisin. Sit ku ne saa kahvilla itsensä käyntiin ni pysyvät nippa nappa vauhdissa mukana.

Sijainti
    Etelä- ja Länsi-Suomi
    Mustikat itse kerättynä ilmaisia ja tuoreena terveellisempiä kuin kahvi - nopeuttavat lihaskasvua, kahvi taas hidastaa lihaskasvua.
    Olen tehnyt tuntihinnalla töitä 5 vuotta. Lasken oman aikani jonkin arvoiseksi.
    Vitun kalliksi tulee mustikat, enkä ole myöskään mikään stanan marjanpoimija. :angry:
    Vatasen massoihin.

Sijainti
    Wien

Saadut peukutukset

158
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Thor Lue viesti
    Olen tehnyt tuntihinnalla töitä 5 vuotta. Lasken oman aikani jonkin arvoiseksi.
    Vitun kalliksi tulee mustikat, enkä ole myöskään mikään stanan marjanpoimija. :angry:
    Tuntihinnoissa hankin paljon enempi mustikoita poimiessa vs kaupan hinta, kun valmennuspalveluilla tai täällä kirjoitellessa.

Sijainti
    Etelä- ja Länsi-Suomi
    Tuntihinnoissa hankin paljon enempi mustikoita poimiessa vs kaupan hinta, kun valmennuspalveluilla tai täällä kirjoitellessa.
    Onneksi mulle tää (salireeni/muskleforum yms) on toistaiseksi mieluisa harrastus. Poiminta ei.
    Vatasen massoihin.

Sijainti
    Wien

Saadut peukutukset

158
    Onneksi mulle tää (salireeni/muskleforum yms) on toistaiseksi mieluisa harrastus. Poiminta ei.
    No rahamiehenä sulla on varmaan mahdollisuus ostaa vaikka 100g päivässä sitä mustikkaa.

Sijainti
    Etelä- ja Länsi-Suomi
    Verrattuna muihin tähtiin taidat jakaa poikkeuksellisen paljon know-how ilmaiseksi.
    Jos et säätäis koko ajan ohjelmaasi, voisit tehdä itelles excelin, jonne syötät valmennettavan parametrit ja pukkaat ohjeman ulos nopsaan.
    Muilla varmaan vakiohjelmat jotka ei ota huomioon edes pituus/paino jne asioita.

Jos et osaa excel taulukoa tehdä, niin saat sen varmasti joltakulta tutulta.
    Alku vaikeaa, sitten huomio tuottavuuteen sir!
    Vatasen massoihin.

Sijainti
    Wien

Saadut peukutukset

158
    Verrattuna muihin tähtiin taidat jakaa poikkeuksellisen paljon know-how ilmaiseksi.
    Jos et säätäis koko ajan ohjelmaasi, voisit tehdä itelles excelin, jonne syötät valmennettavan parametrit ja pukkaat ohjeman ulos nopsaan.
    Muilla varmaan vakiohjelmat jotka ei ota huomioon edes pituus/paino jne asioita.

Jos et osaa excel taulukoa tehdä, niin saat sen varmasti joltakulta tutulta.
    Alku vaikeaa, sitten huomio tuottavuuteen sir!
    Exceleitä oon tehny satoja, jopa pikkufirman tilausjärjestelmän rakentanut excelin varaan (tilaus netistä imuroiden ->makroilla työmääräykset, pakkalistat, laskut ja valvonta funktiot) 100% yksin tein ja monta vuotta käytin ohjelmaa.

Kaikki asiakkaat räätälöidään - paljon porukkaa vuorotöissä, jotkut haluaa mennä säästöbudjetilla, treenit melkosesti erilaisia, sairaudet ja vammat rajoittaa osaa sakkia, motivaation eteen pitää tehdä paljon töitä joillakin, ongelmia joutuu ratkomaan jokaisella ja niitäkin on melkosen moninaisia, treenitekniikat joutuu tsekkaamaan ja motivoimaan porukkaa että pitää paikat kunnossa oikeilla tekniikoilla. jne jne.
    Itse saan vaan tyydytystä hommasta, jos porukka saa hyvää palvelua, ruuhka-aikana oli melko vaikeeta pitää tasoa yllä.
    Että vois elää hommalla hyvin verojen jälkeen ni vaatis liki sata asiakasta jatkuvasti -> joutus laskemaan kuukausi -hintaa, että ois mahdollista saada riittävästi asiakkaita ja kesäisin vielä aina hiljaisempaa muutama kuukausi

Ihan vertailun vuoksi: kerran konsultoin juristia, joka otti multa 240,- per tunti ja palvelu oli niin paskaa, että 2h jälkeen kävelin ulos.

Ei ole enää foorumin ylläpidossa
    Sijainti
    Ei ole ollut enää 29.7.2018 jälkeen mukana foorumin ylläpidossa/ toiminnassa.

Saadut peukutukset

424
    Olen juonnu elämäni aikana kahvia noin 10 kuppia ja täytyypä sanoa, että 31 vuoteen mennessä on ollu vain yksi reikä hampaissa.

Itse olen sitä mieltä, että kahvinkäyttö lisää hammassairauksia. Kohta joku sanoo, että ei käytä sokeria ollenkaan...no juu, mutta kun puhutaan yleisesti niin suurin osa käyttää sokeria ja ryystää kahvia sen 10-15 kuppia päivässä ja heillä on lähes kokoajan sokeriliemi suussaan.

Olen aika varma, että ainakin 80% kahvinjuojista käyttää sokeria.

Minun mielestä sokerikahvi tuhoaa ja kellastuttaa hampaat pahemmin kuin tupakka.

Sijainti
    Etelä- ja Länsi-Suomi
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Musklea Lue viesti
    31 vuoteen mennessä on ollu vain yksi reikä hampaissa.
    Vain yksi reikä musulla.

Click image for larger version. 

Name:	yyti.jpg 
Views:	12 
Size:	41,9 kt 
ID:	2367
    Vatasen massoihin.

Sijainti

Saadut peukutukset

424
    Olen duunipaikoilla nähny tota "kahvijengiä"... Työpäivän aikana vetävät sen 10-12 kuppia automaattikahvia extrasokerilla.
    Lähes kaikkien ukkojen hamopaat on sellaset ruskeat rusinat. Toki joukossa on niitä, jotka hoitaa hampaansa... mutta onhan se selvä, että jos vuodesta toiseen sulla on 16h päivässä sokeriliemi suussa hampaiden päällä niin jotain se tekee...verrattavissa cokiksen juontiin.

Ketjussa puhutaan kahvin terveysvaikutuksista, mutta minun mielestä tuo sokeri täytyy ottaa mukaan keskusteluun koska se liittyy yleisesti kahvinjuontiin.

Sijainti
    Andalusia

Saadut peukutukset

350
    Olen juonnu elämäni aikana kahvia noin 10 kuppia ja täytyypä sanoa, että 31 vuoteen mennessä on ollu vain yksi reikä hampaissa.

Itse olen sitä mieltä, että kahvinkäyttö lisää hammassairauksia.

Olen aika varma, että ainakin 80% kahvinjuojista käyttää sokeria.
    Naurettava väite, että kahvi käy hampaisiin. Kaljat/limut/energiajuomat j.n.e ne hampaat tuhoaa. Eihän se kahvi lisää hammasairauksia. Jos joku sinne lisää jotain niin sehän on ihan eri asia.

Minun mielestä sokerikahvi tuhoaa ja kellastuttaa hampaat pahemmin kuin tupakka.
    Nythän oikein vitsin murjaisit.

Musta purseri Samuel Jarmo Yläkääpä:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Berchtesgaden

Saadut peukutukset

321
    Millä tavalla olut hampaat tuhoaa?
    KISU MISU MIU

Sijainti
    Andalusia

Saadut peukutukset

350
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Jarmo Yläkääpä Lue viesti
    Millä tavalla olut hampaat tuhoaa?
    Hiilihappo

Musta purseri Samuel Jarmo Yläkääpä:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Berchtesgaden

Saadut peukutukset

321
    Ei hiilihappo tee hampaille mitään.
    KISU MISU MIU

Sijainti

Saadut peukutukset

424
    Kutein sanoin runnari, niin ketjussa puhutaan kahvin terveysvaikutuksista, mutta minun mielestä tuo sokeri täytyy ottaa mukaan keskusteluun koska se liittyy yleisesti kahvinjuontiin.... Aika varmasti vain murto-osa juo kahvinsa ilman sokeria.

Ku puhuin hampaiden tuhoutumisesta niin puhin nimenomaan sokerikahvista...en mustasta kahvista.

Sijainti
    Andalusia

Saadut peukutukset

350
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Jarmo Yläkääpä Lue viesti
    Ei hiilihappo tee hampaille mitään.
    Kyllä sillä on vaikutusta hammaskiilteeseen, määrät tietty ratkaisee. Mutta jos käytetään päivittäin kuten kahvia...

Sijainti
    Andalusia

Saadut peukutukset

350

Kutein sanoin runnari, niin ketjussa puhutaan kahvin terveysvaikutuksista, mutta minun mielestä tuo sokeri täytyy ottaa mukaan keskusteluun koska se liittyy yleisesti kahvinjuontiin.... Aika varmasti vain murto-osa juo kahvinsa ilman sokeria.

Ku puhuin hampaiden tuhoutumisesta niin puhin nimenomaan sokerikahvista...en mustasta kahvista.

Ei pidä ottaa sokeria mukaan, koska kyse kahvin terveysvaikutuksista. Sokeri keskustelu on asia erikseen.
    Itse en käytä sokeria kahvissa.