Sivu 15 (15) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5131415
Tulokset 281-291 / 291

Viestiketju: Thaimaa, Pattaya, Bangkok

Jormatar
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Meikäläisen Matti Lue viesti
    Eihän mikään tietenkään ole mustavalkoista ja poikkeus vahvistaa säännön, mutta jokainen ymmärtää aivan maalaisjärjelläkin, että keskiverto seksituristi ei ole mikään pariutumismarkkinoiden valtias. Päätee sekä miehiin että naisiin.

Fakta on, että huoraaminen on kouluttamattomalle ainut mahdollisuus sosiaaliseen nousuun. En näe tilannetta mitenkään ideaalina.
    Miksi mm. Luxus huorat jää siihen statukseen?

Miksi ihmisten pitäisi pariutua? Että voisivat tehdä lapsia, jotka kuormittavat maapalloa enemmin kuin lentoturismi ja lihansyönti yhteensä.

Meikäläisen Matti
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Jormatar Lue viesti
    Miksi mm. Luxus huorat jää siihen statukseen?

Miksi ihmisten pitäisi pariutua? Että voisivat tehdä lapsia, jotka kuormittavat maapalloa enemmin kuin lentoturismi ja lihansyönti yhteensä.
    En tiedä mistä "luxushuorista"(yhdyssana muuten Jorma hyvä) puhut, joten en osaa heidän motiivejaan arvuutella. Lähtökohtaisesti ihminen tekee rahasta vaikka mitä itselleen haitallista.

Ei tarvitse pariutua, jos ei tahdo. Lapsettomuuskin on oikea ekoteko, mutta enhän minä ole ottanut tällaisiin asioihin kantaa millään tavoin. Rikas länkkäri käyttämässä hyväkseen köyhän kehitysmaalaisen ahdinkoa on halpamaista ja vastenmielistä. Tuollainen on yksinkertaisesti paska ihminen, siihen olen ottanut kantaa.

Jormatar
    En tiedä mistä "luxushuorista"(yhdyssana muuten Jorma hyvä) puhut, joten en osaa heidän motiivejaan arvuutella. Lähtökohtaisesti ihminen tekee rahasta vaikka mitä itselleen haitallista.

Ei tarvitse pariutua, jos ei tahdo. Lapsettomuuskin on oikea ekoteko, mutta enhän minä ole ottanut tällaisiin asioihin kantaa millään tavoin. Rikas länkkäri käyttämässä hyväkseen köyhän kehitysmaalaisen ahdinkoa on halpamaista ja vastenmielistä. Tuollainen on yksinkertaisesti paska ihminen, siihen olen ottanut kantaa.
    Ne luxus huorat ( yhdys sana) tienaa TONNIN yössä

Se on enemmin kuin minulla ja sinulla yhteensä

Taikku huorat myös massipäälliköitä.

Onko sitten oikeutuksellisempaa, että ei anneta panoista rahaa? Kuolkoot perkeleet nälkään!

Meikäläisen Matti
    Ne luxus huorat ( yhdys sana) tienaa TONNIN yössä

Se on enemmin kuin minulla ja sinulla yhteensä

Taikku huorat myös massipäälliköitä.
    Jorma hyvä, kun se "massi" ei lainkaan ole se punainen lanka tässä asiassa. Huoraaminen on siis hieno uravalinta ja hyväksi mielenterveydelle, koska joku huora ehkä jossain tienaa TONNIN yössä. Valoja päälle taas kerran

Jormatar
    Mitä eroa on ylipäätään panemisessa ja vaikka salilla käymisessä? Paneminen ja etenkin rahasta naiminen kristillisestä näkökulmasta tietenkin erittäin saastaista menoa sekä tuomittavaa.

Foorumin toiseksi huonoin penkkaaja Rambo:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

864
    Eihän mikään tietenkään ole mustavalkoista ja poikkeus vahvistaa säännön, mutta jokainen ymmärtää aivan maalaisjärjelläkin, että keskiverto seksituristi ei ole mikään pariutumismarkkinoiden valtias. Päätee sekä miehiin että naisiin.

Fakta on, että huoraaminen on kouluttamattomalle ainut mahdollisuus sosiaaliseen nousuun. En näe tilannetta mitenkään ideaalina.
    Tässä sä olet oikeassa. Varmaan moni on tuppimunaisia aikamiespoikia mutta ei läheskään kaikki, kuten annat ymmärtää. Kyllä siellä panee ihan kaiken näköiset ja kokoiset ukot. Mutta jos olisin tuppimuna niin pattayalle suuntaisin, Olvilippis päähän ja vyölaukku messiin.
    Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jormatar
    Minä olen tuppimuna ja olvilippis takaraivolla.

Minä vietän koko loman samassa rantabaarissa.

Taputan aina kun kone ländää.

Vierailija
    minun mielestä aasialaiset ei ole millään tavalla kauniita tai kiihottavia.

Meikäläisen Matti
    Nyt Jorma lopetat sen juomisen ja menet nukkumaan

Foorumin toiseksi huonoin penkkaaja Rambo:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

864
    Minä olen tuppimuna ja olvilippis takaraivolla.

Minä vietän koko loman samassa rantabaarissa.

Taputan aina kun kone ländää.

Ruisleivät messissä.
    Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Mr.Tampax holmesinjones:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

808

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Rambo Lue viesti

Ruisleivät messissä.
    Minulla aina myös juhla.mokkaa
    Ties missä mielentilassa kirjoittelen

Sivu 15 (15) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5131415