Sivu 1 (10) 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1-20 / 184

Viestiketju: Mave ja toistot

Puuhelmipoju:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Rymättylä

Saadut peukutukset

255

Mave ja toistot

Miksi "aina" sanotaan, että mavessa pitää hinkata 2-6. Ei saa tehdä pitkää sarjaa? Muihin liikkeisiin suositellaan massanhaussa 10+ sarjoja, mut maveen ei. Mä silti teen mavee 10+ sarjaa pikkupainoilla. Aivan vitun sama kasvanko muutaman kilon vähemmän, mutta en halua välilevyjä paskaksi.

Mitkään 90% max vedot eivät todellakaan ole terveydelle jees. Voimaa saa kyllä aluksi ja välilevynpullistuman. Kropassa ei näy pitkällä tähtäimellä.

viikatemies:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

60

Re: Mave ja toistot

Pitkät sarjat kovilla painoilla tuppaa vetää selän jumiin, siksi tuo suositus.

Sijainti
    Rymättylä

Saadut peukutukset

255

Mikä muskle(näkyvä) mulla lähtee hirmuiseen kasvuun jos teen kovia ja lyhyitä sarjoja mavella?

Sitä ei ainakaan kukaan varmaan kiistä, että erittäin kovat mavesarjat olisivat huonoksi selän terveydelle?

viikatemies:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

60

Niin, eihän Colemankaan tehnyt ku kakkosia maves, mut se onki sellainen kukkakeppi. Kyllä se selkä ottaa ärsykettä kasvuun myös lyhyillä sarjoilla, ainakin minulla on ottanut. Teen kuitenkin lämmittelyt 8-10 toistoa. Ja yksillöllistä se on myös kenelle ottaa ja kenelle ei ota.

Ei ole enää foorumin ylläpidossa
    Sijainti
    Ei ole ollut enää 29.7.2018 jälkeen mukana foorumin ylläpidossa/ toiminnassa.

Saadut peukutukset

424

Mulla maveen sellanen suhde, että en uskalla sitä harrastaa laisinkaan. Alaselkä oireilee valmiiksi jo viikottain.

Oma selkä ottaa vastaan paremmin pitkiä sarjoja mavessa. 8-15

Sijainti
    Rymättylä

Saadut peukutukset

255

Huomenna mavea otan. Selkä sanoo poks. Laittakaapa netistä kundit parit hyvät mavevideot. Sais omaa tekniikkaa tarkistettua.

Onko viikatemiehen oma Corso vai netistä nappasit foton?

tikotiko:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Karjalan kunnailla

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Puuhelmipoju
    Laittakaapa netistä kundit parit hyvät mavevideot. Sais omaa tekniikkaa tarkistettua.
    Tämän katsot. Tämä hyvä

[youtube:1b4lgp7r]1nRRlk6264I[/youtube:1b4lgp7r]

Blaster:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Wien

Saadut peukutukset

158

Mave vaatii keskittymistä enemmän kuin mikään muu nosto, yli kypän sarjoissa on aika vaikea vetää joka toisto täydellisellä tekniikalla, vaatii mieletöntä skarppaamista ja ne "pikkupainot" hajottaa selän ihan siinä missä isommatkin. Taas alta vitosen sarjoissa saattaa olla liikaa painoa, että pystyisi pitämään tekniikan kasassa.

Mulla 2-3 toistoa progressivisissa sarjoissa, kaikki toistot mahdollisimman täydellisellä tekniikalla + aina max nopeudella, tuntuu toimivan parhaiten. Mavessa ei kannata koskaan väsyttää itseään (henkisesti), muuten napsahtaa...

Mavessa tullu helposti korotettua liian nopeesti sarjapainoja , 50kg kerralla lisää tankoon ja ihmetelly ku vihloo selkää Kiireessä ei kannata ainakaan mennä selkää tekemään

Sijainti
    Rymättylä

Saadut peukutukset

255

Eilen otin 3 x 8 x 80kg. Woiman paskoo!

pekkis:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

185

Eilen 3x190kg, 10x150kg. Alaselkä kiittää.
    Itellä silloin tällöin alaselkä kipeä, muttei ikinä maven takia. Joku hauiskääntö, pystypunnerrus seisten huonossa asennossa saa sen aikaan.
    PHP,nyt niitä malmeja ylöspäin ja rankalla kädellä Ellei noi nyt ollu sun penapainot.
    Harrastukset: Musklen chat, reeni ja aggressiivinen säästäminen

kaupan kassa White Pale Punisher:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    siellä missä olen

Saadut peukutukset

274

Teen 1-3 toistoa mavessa, tavoitteena maksimivoiman lisääminen.
    blögäles:

https://pode.blogaaja.fi

kotisivut:

https://timo-poutiainen.webnode.fi

Kevennyksen voi toteuttaa kyllä aika monella tavalla. Joko keventää painoista, intensiteetistä, volyymista tai kaikista. Esim. 80 % ykkösmaksimista voi toimia kevennykseen kunhan sarjoihin jää reilusti varaa ja pitää volyymin pienenä. Eli painoja voi kevyellä viikolla jopa nostaa, mutta se vaati intensiteetin ja volyymin reilua laskua. - Powerhousu

Sijainti
    Wien

Saadut peukutukset

158

"3x190kg, 10x150kg"
    Noi on itse asiassa mun penatavoitteet vuoden päästä eli se max 200kg.
    Mave sitten jotain muuta...

Saadut peukutukset

185

Mul penas tavotteet 8x100kg ja 5x110kg. Posedown koska vaan

Sijainti
    Wien

Saadut peukutukset

158

Posetuksessa en varmasti pärjää edes mun kesäkuussa päättyvän dietin jälkeen, mutta mavea voisin vetää Pekkapojan kanssa koskavaan

Saadut peukutukset

185

Heh joo, oon aina mukana vaikka painoissa joutuis "häpeemään"
    Alkaa muuten alaselässä pikkuhiljaa tuntumaan eilinen. Tän päivän jalkatreeni taitaa koostua prässäilyistä ja ojennuksista/koukistuksista.

Mut tommonen setti toimii joka liikkeessä, eka muutama sarja isoilla painoilla 2-8kpl, loppuun sit joku kymppi puhtaalla tekniikalla ja asenteella. Saa se lihaskin viimeistään silloin osumaa

Ei ole enää foorumin ylläpidossa
    Sijainti
    Ei ole ollut enää 29.7.2018 jälkeen mukana foorumin ylläpidossa/ toiminnassa.

Saadut peukutukset

424

Onko tähän mavetukseen olemassa jotain tietynlaista sääntöä mistä tietää jos tekniikka on vituillaan?
    Ihan ekana reenivuonna mavettelin, sen jälkeen ei oo kuulunut mun ohjelmaan.
    Vai kannattaako suosiolla jättää väliin edelleen? , alaselkä oireilee säännöllisesti muutenkin.

Sijainti
    Kiipula

Saadut peukutukset

212

Mulla ihan hyvin sarjapainot noussunna sillä että lämmittelyjen jälkeen alkaa tekemään kakkosia ja pistää aina joka sarjaan lisää painoa. Alussa vähän enemmän ja lopussa vähemmän kerrallaan lisää painoa.
    Parhaat sarjat on ollu 4x200 ja 2x210.
    Vituttaa kyllä näin dieetillä tuo mave kun voimat tuntuu häviävän silmissä ja ei meinaa viikkokaan piisata kunnolla palautumiseen.

kaupan kassa White Pale Punisher:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    siellä missä olen

Saadut peukutukset

274

Joskus parhaina juniorivuosinani (oiskohan ollu 2005?) nostin mavessa puhtaalla tyylillä 137,5 kg.
    blögäles:

https://pode.blogaaja.fi

kotisivut:

https://timo-poutiainen.webnode.fi

Kevennyksen voi toteuttaa kyllä aika monella tavalla. Joko keventää painoista, intensiteetistä, volyymista tai kaikista. Esim. 80 % ykkösmaksimista voi toimia kevennykseen kunhan sarjoihin jää reilusti varaa ja pitää volyymin pienenä. Eli painoja voi kevyellä viikolla jopa nostaa, mutta se vaati intensiteetin ja volyymin reilua laskua. - Powerhousu

Sivu 1 (10) 123 ... ViimeinenViimeinen