Sivu 2 (7) EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21-40 / 140

Viestiketju: Elektroninen savuke - vapottelu

Tukezu:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

125
    Minulla enklannista tilattua KIWIN makuista nestettä.

Rigos mortis:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

37
    Onko tämä joku alempien sosiaaliluokkien juttu taas?

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Musklea Lue viesti
    Nyt nesteet ja ekat sauhut vedetty. Hyvää tavaraa ja tuo 150ml riittää helvetin kauan. Varmaankin jotain 8-12 kk, riippuu paljonko sauhuttelee.
    Onko röökilakko pitäny ja vapo maistuu vielä? Tänään maistoin ekaa kertaa tommosta green smoken tasoista vehjettä, aika miedot sauhut, mutta ei hullumpi. Parempi tosin hommata kerralla hyvä. Laitoin tilaukseen tommosen; http://www.finnvape.com/product/241/...aloituspaketti . Suurin osa arvosteluista oli helvetin positiivisia (@Youtube etc..) ja sai paljon kehuja. Tilasin myös kaikkia jutskia varalle, abouttiarallaa 90egeä palo koko paskaan. Nyt odotellaan muna pystyssä vehjettä. Ryssä röökiä on tullu vedettyä vuosia, nyt aika siirtyä vapotteluun. Kulkee treenitkin eri malliin kun saa henkeä. Ecigwizardilta 70ml nikotiini nesteitä pakkiksen alekoodilla, visa electronilla pay pallin kautta. Vittu, että palo rahaa taas. Imist 3kk osarilla. :köyhä: Kerron kokemuksia kun vehje tulee. www.finnvape.com tsekitout.

Kuinka vahvaa nestettä vetelit? Moni sanoo, että 24-36mg liian vaffoja jopa kovalle röökiukolle ja sitten tuntuu keuhkoissa yms. Ehkä jotain miedompaa kokeilisit pienen tovin? Jotain laatunestettä, FSUSA 16mg tms. Tilasin kanssa 24:ta alkuun, jotta tuntuma kurkussa kova. Moni vaan sanoo, että liian vahvaa ja voi tehdä pahaa.

AK:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Esbå

Saadut peukutukset

279
    Postin kuski toi uusia makuja. Vanhat nesteet meni samantien roskiin, yäk. Niissä liikaa nikontiiniä ja pistävä maku, tuli myös kurkkua kuristava tunne joskus.

Vermillion river hot cinnamon hyvä maku.

Musta purseri Samuel Jarmo Yläkääpä:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Berchtesgaden

Saadut peukutukset

319
    En ole ikinä kokeillut.
    KISU MISU MIU

Hautaan asti Hullu inkkari:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

375
    minun vaporiittorissa on mikrosiru
    A small bird will drop frozen dead from a bough
    without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

Todella mukava mies Jumala Keisari:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Herran rotu
    Green smoke paskaa. Ostakaa suosiolla paremmat setit.

Saadut peukutukset

346
    Moikka!!Heittäkää nyt ne TUTIT hevonv--n.Itsensä pettämistä koko paska samoin nuuska, samaan kasaan nikotiinipurkat.

Terkut Pappa72

Titaani:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Etelä- ja Länsi-Suomi
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Musklea Lue viesti
    Käy minulla keuhkoihin enemmän kuin normi rööki.

Kannattaa oikeesti miettiä vetääkö noit makeutusaineita/nesteitä keuhkoihin vai vetääkö ihan normi röökiä. Noista nesteistä ei oo mitään pitkäaikaisia tutkimuksia. Aluksi tuntu vapottelu hyvältä, mutta sen jälkeen meni raskaaksi.

Jos kroppa antaa vinkkiä, niin sitä pitää kuunnella.
    Kokeilin muutaman päivän sähkötupakkaa nikotiinilla, niin ei ollut mun laji.
    Meni höyryt niin pahasti keuhkoihin, että yskitytti perskeleesti - paljon enemmän kuin rööki.
    Vatasen massoihin.

Sijainti
    Esbå

Saadut peukutukset

279
    Suomilaisissa kaupoissa on ihan hyvia setteja myynnissa eli joku modi akut laturi jne. koko roska. Nesteet olen tilannut ecigwizardilta mutta varmaan halvempiakin paikkoja on.

Mielummin imeksin tata kuin norttia. Norttia meni aski pahimillaan paivassa ja sahkorookia ei julkisesti tule tupsuteltua. Eli siis autossa ja kotona ja ruunipaikan vessassa makuja maistelen. Paskan hajun lisaksi.

Sijainti
    Herran rotu
    Itsellä lambo (lavatube V2) normaalikokoinen laite.

Tuo on paras mitä olen itselleni sopivaksi katsellut ainakin hintaan nähden. Suosittelen tilaamaan tuon normaalikokoisena koska saa isommat akut mahtumaan sitten sisään.

Akkuja ei kannata ostaa mukana vaan tilata ihan erikseen netistä isoimmat akut mitä löytää, taitaa olla Panasonicin 18650 3400 milliamppeerin akut parhaat ainakin mitä itse löysin (n. 13 € kappala, kaksi riittää niin voi jatkaa pössyttelyä kun toinen lataa) niin kestää tuo rööki kauemmin kuin mikään vastaava laite reissussa ennen latailuja. Toisaalta noi perus 2250 milliamppeerin akutkin kyllä hyvin yhen baarireissun kestää vaikka olis laite koko ajan huulessa.

Tankkeina DC Tank V2 6ml kokoisia niin riittää hyvin mehua pössyttelyyn. Toisaalta kyllä 3 ml tai 4.5 ml tankeillakin pärjää hyvin ja täyttöväli erittäin pitkä. En kyllä ymmärrä miten kukaan jollain 1 ml tankeilla pärjää, nehän loppuu jo esim. baari-illan aikana ja perseetä tuollaisia tankkeja mukana kantaa ja sitten alkaa vaihtelemaan.

Ainoa huono asia mitä tuosta lambosta keksin on ettei ole USB latausmahdollisuutta mutta toisaalta tuo on mielestäni lähes turha ominaisuus muutenkin ottaen huomioon noiden isojen akkujen kapasiteetin.

Lambon hinta vähän päälle 30€. Todella kova laite ja hakkaa ainakin nuo Greensmoke paskat ihan mennen tullen hinnan ja ominaisuuksien puolesta.
    Viestiä muokannut Jumala Keisari : 06.09.2012 15:56

Sijainti
    Esbå

Saadut peukutukset

279
    Mistä tota lavatube 2 voi ostaa Suomessa? On vv laite? Itse en tankeista jne. perusta, luotan vain drippailuun. Paraat höyryt antanut eikä mua haittaa tipottelu lainkaan. Nyt normi 3,7v-4v teleskooppi modilla 1,5 oomista 306 olympian LR atoa käyttänyt. Sopiiko tollanen ato ok vv-laitteeseen?

Tukezu:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

125
    Mua kans kiinnostaa mistä toi lavatube 2 kantsii tilata??

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Pappa71 Lue viesti
    Moikka!!Heittäkää nyt ne TUTIT hevonv--n.Itsensä pettämistä koko paska samoin nuuska, samaan kasaan nikotiinipurkat.

Terkut Pappa72
    Kannattaa tutustua aiheeseen paremmin, eikä uskoa niitä iltalehden pelotteluja, niin kauan kun valtio ei saa rahoja tästä touhusta, niin pelottelua ja paskaa jauhetaan lehdissä minkä keretään. Sähköröökissä jää kaikki myrkyt pois, röökissä on tuhansia ainesosia paskaa. Tutkimuksia kun selailee, niin sähkörööki on yhtä haitallista kuin nikotiinipurkka. Nyt on jotain 4kk menty vapottelun voimin, ei röökin röökiä. +10vuotta poltin n. 15-20röökiä/pvä ennen. Ei röökiyskää/köhää, ei niitä aivoklönttejä aamusin, hapenottokyky parantunu huimasti treenitehot tätä myöten ja yleinen vointi mitä parhain. Nesteitä menee vielä suht vähän, vaikka sauhuja kiva vedellä useesti. Halvempaakin kuin rööki. Voi polttaa sisällä kämpässä/autossa jne ei sitä paskaa röökin käryä enää. Mikään muu ei ole jeesannu vielä. Purkat, laastarit, nuuskat yms paskat kokeiltu. Helpottaa kummasti kun sama meininki pysyy, eli saa vedellä sauhuja. Vesihöyryä. Mutta kurkussa tuntuu samalle kuin rööki ja niksat lähtee -> ei vaan tee mieli röökiä. Menthol maku parasta, röökimaut jeesaa alussa kun kaipaa sitä "makua".

Thor voisi kokeilla vähän miedompia nesteitä, niissä on pirusti valikoimaa. Vahvat 24mg on oikeasti vahvoja vaikka vetäny punasta l&m:ää koko ikänsä, mutta alussa on hyvä vedellä vahvempaa (16,18,24) niin homma toimii ja siitä sit miedompaan päin. Halpis vehjettä ei kannata ostaa, ihan erilainen kurkkutuntuma näissä paremmissa vehkeissä. Toki vähän joutuu nähdä vaivaa näissä, kun pitää puhdistella aika ajoin ja nesteet lisäillä, akut ladata päivittäin(ite lataan usb-piuhalla koneessa) (vara-akku aina mukana tosin) jne. Mutta omasta mielestä on sen kaiken väärti, niin paljon parempi olotila ja hyvällä onnella en kuole keuhkosyöpään ainakaan. Mielummin vaikka sydäri roinauksesta, työkaveri kuoli vähän aikaa sitten syöpään ja yhtä vitun kitumista loppuaika. Montakymmentä kiloa painoa veks, ruoka&juoma pysy sisällä, ei jaksanu ku maata vaan jne. Eli miettikääs vielä pari kertaa.

Nyt helpottui nesteiden tilaaminen, finnvapesta saa nikotiini nesteitä myös, ei luottokortteja/pay pallia jne. Ei tarvitse tilailla ulkomaalaisilta saiteilta, jos se on ongelma. Itse tilasin tuolta oman vehkeeni, hyvä pulju. Tuossa esimerkiksi 18mg nesteitä:

http://www.finnvape.com/category/8/18mg

Sijainti
    Herran rotu
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Tukezu Lue viesti
    Mua kans kiinnostaa mistä toi lavatube 2 kantsii tilata??
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä AnatomianKuningas Lue viesti
    Mistä tota lavatube 2 voi ostaa Suomessa? On vv laite? Itse en tankeista jne. perusta, luotan vain drippailuun. Paraat höyryt antanut eikä mua haittaa tipottelu lainkaan. Nyt normi 3,7v-4v teleskooppi modilla 1,5 oomista 306 olympian LR atoa käyttänyt. Sopiiko tollanen ato ok vv-laitteeseen?
    Finnvapesta saa tilattua, tässä linkki kyseiseen patukkaan, 35€ patukka:

http://www.finnvape.com/product/246/...y-normal--mini

Itse tilaisin tuolta pelkästään tuon patukan ilman akkuja sekä sitten pari tankkia ja 3 oomin atomisaattoreita (sopii parhaiten tuohon laitteeseen) ja trustfire akkulaturi. Ja tosiaan jos isommat akut haluaa laitteeseen mahtumaan niin normaalikokoisena tuo lambo eikä miniversiota.

Sitten erikseen nuo 3400 mAh akut esim. akkula.fi voi netistä tilata, tais olla 13 €kappale.

Tänään testailen ihan käytännössä kuinka kauan pidempään kestää 3400 mAh akku verrattuna 2250 mAh akkuun. Yli 50% kauemminhan tuon pitäisi kestää.

Sijainti
    Esbå

Saadut peukutukset

279
    Taitaa mennä tilaukseen toi lavatube v2 ja ehkä pari tankkia ja atoja. Sopivia akkuja ja laturi onkin.

Joku tossa jo kirjoittikin onnistuneensa pääsemään eroon röökistä tällä hommalla. Voin sanoa samaa, tupakkii ei tee mieli. Ja näiden vekottimien hankkiminen ja testailu silloin ja tällöin ihan mukavaa. Makuja on monia.

Sijainti
    Esbå

Saadut peukutukset

279
    Paraat maut mun mielestä mentol/minttu. Raikkaat ja voimakkaat maut. Aina tilannut paljon eri makuja, mutta hedelmät vaniliat tiramisut juustokakut jne. jääneet viimeisiksi höyryteltäviksi. Suklaatista ja kahvista puhumattakaan.

Hedelmät maistuu ja haisee aina saatana jollekin wunterpaumille.

Sijainti
    Esbå

Saadut peukutukset

279
    Enää 20ml makuja jäljellä. Paskimmat jäi viimeseks. Noin 10ml näyttäis menevän viikossa joka euroissa tekee 3-5 noin.

Tällä viikolla tilaan lisää, neliässä päivässä yleesä tulee.

Sijainti
    Herran rotu

Mä tilaan nikotiininesteet ecigwizardista ja makunesteet erikseen halvalla jenkeistä. Kun sekottaa vaikka 1 ml vahvaa niksanestettä ja 4 ml perusmakua niin toimii hyvin. Varmaan yhen 5 ml miksin pössyttelyn hinta siinä 0,5 €- 0,7 € pinnassa varsinkin jos postikulut minimoi isolla tilauksella.