Sivu 7 (7) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567
Tulokset 121-140 / 140

Viestiketju: Elektroninen savuke - vapottelu

poijankossi88:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1396
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Rambo Lue viesti
    Kyllä ihmisestä näkee jos se on polttanut 30 vuottakin. Iho on aika huono ja hampaat on ihan paskana. Niitä varsinaisia sairauksiahan ei näe ulospäin. Sen huomaa sitten miten huonossa kunnossa sitä on ollut kun lopettaa röökin vetämisen.
    Nuuska se vasta paskaa on. Mun isä polttanut 30v+ vitun hyvässä kunnossa. Jopa keuhko kapasiteetti parempi kun minulla. Aski päivässä.

Itellä oli vuona 2013 niin huono keuhko kapasiteetti että sanottiin että sulla on 47v keuhkot ja en polttanut ja liikuin paljon.

Astmaa epäiltiin ja tutkittiin. Mutta ei auttanut lääkket. Diagnoosi krooniset yläkurkun pää ongelmat. Mä olen kroonisesti tukossa.

2. Peukutukset:

Foorumin toiseksi huonoin penkkaaja Rambo:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

845
    Tokkopa se isäs "vitun hyvässä" kunnossa on jos 30+ vuotta polttanut. Varmasti olis paremmassa kunnossa jos ei olis polttanut ikinä. Keuhkoahtauma on isälläs kohta, noin kolkytävuotta röökiä sen tekee.
    Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Enver:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

901
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä soccerman Lue viesti
    maailmassa ei ole vielä yhtään tutkimusta siitä mitä noi makeutusaineet aiheuttaa ihmiselle kun niitä on 10-20 vuotta niitä vedellyt. Eihän röökikään monelle aiheuta vielä ekan 10 vuoden aikana mitään. Sen jälkeen ne ongelmat sitten tulee. Itse huomasin, että 12-14 vuotta oikeeta röökiä aski päivässä oli se joka laukas mulle kaikenlaisia terveydellisiä ongelmia. Nyt en polta enää selvinpäin.

Oikee rööki on paha, mutta en tuota sähköröökiään liputtas hyväksi.
    Ihan olemattomia on noi mahdolliset haitat noissa verrattuna oikeeseen tupakkaan. Toki mahdollista että jotain haittaa on.

Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

845
    Makuja ei kielletä eli voi edelleen maustaa itse.

Toi laki ei ole este höyryttelyn aloitukselle.

Tiedän tyyppejä joilla on parikymmentä litraa nestettä pakkasessa. Ei lopu ihan heti.

Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

845
    Jos mautonkin kielletään niin se on paskempi homma. Kuka vitun idiootti tämänkin lain on miettinyt. Ei kukaan halua höyrytellä röökin makuista nestettä kun röökistä halutaan eroon.
    Päättäjät vois vetää vitut päihinsä.

Nytcase:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

248
    Kuka nyt mitään noita Suomesta ostakaan. ..
    Netistä tilaamalla ulkomailta noi on ennenkin hommattu ja tulee hommattua jatkossakin.
    Ei muuta mitään noi lait

Saadut peukutukset

248
    Höpöhöpö ne mihinkään jää

Ja ainahan sitä tulee Virossa käytyä niin sieltähän voi samalla tuoda vuoden satsin kerralla, siellä niitä kauppoja riittää. ..

Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

845
    Kyllä niitä aletaan paljon syynäämään tullissa ja varmasti paljon jää kiinnikin.

Oli huvittava perustelu iltiksessä tässä taannoin jossa väitettiin nikotiinin imeytyvän paljon nopeammin koska se on höyrynä, tämä on ihan vitun vale. Röökissäkin on satoja apuaineita jotka takaavat sen, että niksat humahtaa päähän kolmessa sekunnissa. Höyry sen sijaan vaikuttaa hitaasti ja siihen menee ainakin kymmenen minuuttia.

Tää on mun mielestä päättömin perustelu mitä oon ikinä kuullut:

Eli ne tupakalta maistuvat sähkösavukkeet ja nesteet sallittaisiin, mutta ei näitä karkin ja hedelmän makuisia, joiden me katsomme erityisesti houkuttelevan uusia käyttäjiä sähkösavukkeiden pariin.

Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

845
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Nytcase Lue viesti
    Ja ainahan sitä tulee Virossa käytyä niin sieltähän voi samalla tuoda vuoden satsin kerralla, siellä niitä kauppoja riittää. ..
    Tuontiraja on 10ml

Saadut peukutukset

248
    Onhan täällä Suomessa myynnissä jatkuvasti nuuskaakin ja hormooneita ym ym vaikka ovat kielletty . Kaikkia ei kiinnosta vaikka valtio jotain kieltäisi, ei pidä olla ihan lapanen.

Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

845
    Kannattaa nyt tilata pakkaseen 100mg/100ml niksapohjia. Tollasesta pullosta saa laimennettua n. vitosen vahvuista nestettä reipat 2 litraa. Ei lopu ihan heti sekään kesken.

Jay87:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Helsingistan

Saadut peukutukset

440
    En oikeen usko, että tuota lakia hirveesti valvota nesteiden kohdalla paitsi nettitilauksien kohdalla mitä kerkee. Niistä varmaan tulli saakin rasautettua, mutta en usko että tullilla olisi aikaa kattoa jokaisen henkilön kohdalla, että onko Tallinnasta tuotu yli 10ml vai ei.

Osa varmaan ostelee kotimaasta pieniä määriä nesteitä pahimpaan niksoihin ja Virosta sitten enempi varastoon.

Mitä tulee tuohon parveke tupakointiin, niin jotkut alkaa varmasti polttelemaan sisällä tai menee ulos tupruttelemaan tai siirtyy sähköröökiin.

Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

845
    Toi 10ml on ihan naurettava määrä. Mitä ne oli laskeneet että riittää yli viikoksi tai jotain.
    Tossa huomataan miten kujalla noi päättäjät ovat.

Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

845
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä carter Lue viesti
    Joo holhoussuunnitelmat ovat kyllä kunnianhimoiset. Jotkut kiellot ovat kyllä paikallaan, niin että sivullisten ei tarvitse kärsiä röökin savusta. Itsekään en halua olla röökipilven lähellä. Sähkötupakankaan hajusta en pidä. On mahdollista, että rööki muuttuu takaisin eliitin ja varakkaiden harrastukseksi. Jos olot kovasti vaikeutuvat, niin nuuskalle kyllä löytyy ostajia. Moni on nytkin siirtynyt käyttämään nuuskaa. Saas nähdä miten lopulta käy.
    Toi röökin hinta pitäis kyllä saada linjaan, siihen kympin kieppeille per toppa, se ainakin nostaa kynnystä aloittaa.

Et pidä sähköhöyryn hajusta? Osaatko tarkentaa, nimittäin kyseisiä hajuja on varmasti satoja, vadelmasta ja päärynästä aina korvapuustiin ja cafe latteen. On inkivääriä, kokista, suklaata, Pina coladaa ja mansikkaa. Lisäksi on loputon määrä makusekoituksia.

Saadut peukutukset

472
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Rambo Lue viesti
    Toi röökin hinta pitäis kyllä saada linjaan, siihen kympin kieppeille per toppa, se ainakin nostaa kynnystä aloittaa.

Et pidä sähköhöyryn hajusta? Osaatko tarkentaa, nimittäin kyseisiä hajuja on varmasti satoja, vadelmasta ja päärynästä aina korvapuustiin ja cafe latteen. On inkivääriä, kokista, suklaata, Pina coladaa ja mansikkaa. Lisäksi on loputon määrä makusekoituksia.
    Entinen duunikaveri veti sähkötupakkaa ja istu siinä vieressä. Haju ja haitta ei tietenkään ollut rökiin verrattava millään tavoin, mutta en vain oppinut pitämään siitä makeahkosta hajusta mitä se siinä vieressä välillä tuprutteli. En muista enää tarkemmin eri hajuvaihtoehtoja. En myöskään pidä siitä, jos joku vetelee salilla sähkötupakkaa. Ei vaan sovi ne savut ja hajut siihen ympäristöön. Yritän itse pysyä kaukana savuttelijoista. Omalta kantiltani katsottuna olisin tyytyväinen jos röökinpoltto loppuisi kokonaan, mutta en lähtisi sitä kuitenkaan kriminalisoimaan.

Enver:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

901
    Monesti ottaa päähän julkisella paikalla muiden keuhkoihin tupakkaa tupruttelevat henkilöt.

18. Peukutukset:

Saadut peukutukset

472
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Enver Lue viesti
    Monesti ottaa päähän julkisella paikalla muiden keuhkoihin tupakkaa tupruttelevat henkilöt.
    Se vois vähän olla sama, jos roinaaja iskisi lupaa kysymättä piikin viressä olevan kankkuun, silloin kun itsekin on kuurilla. Vai olisiko?

Saadut peukutukset

40
    Miten tää tupakkajuttu liittyy kyseessä olevaan roinakauppaan?

Mun mielestä tässä ois nyt viimeset parisivua deletoitavaa materiaalia.

Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

845
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä carter Lue viesti
    Entinen duunikaveri veti sähkötupakkaa ja istu siinä vieressä. Haju ja haitta ei tietenkään ollut rökiin verrattava millään tavoin, mutta en vain oppinut pitämään siitä makeahkosta hajusta mitä se siinä vieressä välillä tuprutteli. En muista enää tarkemmin eri hajuvaihtoehtoja. En myöskään pidä siitä, jos joku vetelee salilla sähkötupakkaa. Ei vaan sovi ne savut ja hajut siihen ympäristöön. Yritän itse pysyä kaukana savuttelijoista. Omalta kantiltani katsottuna olisin tyytyväinen jos röökinpoltto loppuisi kokonaan, mutta en lähtisi sitä kuitenkaan kriminalisoimaan.
    Sehän ei ole savua mitä mitä sieltä sähköhöyrystimestä ulos tulee mutta enivei.

Vetääkö jengi salilla sisällä höyryä? Sehän kuuluu nykyään tupakkalain piiriin. Muutenkaan ei se höyry kuulu sinne salille.

Vierailija

Prisma: Totuus sähkötupakasta

https://areena.yle.fi/1-3496489

Sivu 7 (7) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567