Sivu 2 (322) EnsimmäinenEnsimmäinen 12341252102 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21-40 / 6439

Viestiketju: Hei tässä minun

poijankossi88:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1744

Re: Hei tässä minun

Ilmoitus Nyt lähtee ravinteita halvalla

Myprotein Suomi

Meitsin Matka 140 kilon maveen jatkuu. Tänään tein tälläisen treenin:

Lämmittely
    60kg x8 toistoa
    80kg x7 toistoa
    100kg x6 toistoa
    110kg x3 toistoa

Työsarjat
    115kg x4 toistoa
    120kg x4 toistoa
    122.5kg x4 toistoa
    125kg x3 toistoa (neljäs hyyty matkalle mutta yritys oli kova)

Ensi viikolla toinen viikko nelosia. Siinä tavoite saavuttaa sitten 127.5 kilon nosto viimeisenä sarjana. Sitten vois vaikka yrittää maksimia, vai onko kakkosen viikko miten tärkeä loppu tuloksen kannalta?

Slowly becoming what I can only think about KuningasSaatana:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    90100

Otappa vetotyylisi nauhalle ihan vittuilessaan ja pistä tänne meidän ihmeteltäväksi.

Tsemppiä treeneihin!
    En ole vastuussa ylläolevasta tekstistä.

-P.F.F.P-

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1744

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä KuningasSaatana
    Otappa vetotyylisi nauhalle ihan vittuilessaan ja pistä tänne meidän ihmeteltäväksi.

Tsemppiä treeneihin!

Oli aikoinaan video tuosta mun ykkös nostosta jossa nostin 130 kiloa ykkösellä. Tää teknikkaa on nyt hieman muuttunut siitä parempaan. Suunittelen tehdä videon ainakin ykkösen nostosta sitten kun sen nostan. Vois kait sitä ensi viikollakin tehä videon viimeisestä nelosen työsarjasta.

Sijainti
    90100

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä poijankossi88

Tsemppiä treeneihin!

Oli aikoinaan video tuosta mun ykkös nostosta jossa nostin 130 kiloa ykkösellä. Tää teknikkaa on nyt hieman muuttunut siitä parempaan. Suunittelen tehdä videon ainakin ykkösen nostosta sitten kun sen nostan. Vois kait sitä ensi viikollakin tehä videon viimeisestä nelosen työsarjasta.
    Onko vetotyylisi kapea vai sumo? Käytätkö painonnnostokengiä vedossa? Suosittelen kapeaan vetoon ainakin.

-P.F.F.P-

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1744

Joo ihan normi tyyli. En saa sumo tyylillä edes satasta kertaakaan ylös, nivelet ei kestä sitä lainkaan.

En myöskään käytä vedossa kuin hanskoja ja yli 120 kilolla myös vyötä koska selkä alkaa olemaan kovilla ja lähtee helposti pullistumaan kovilla painoilla. Hanskoja nyt on vaan tärkeä käyttää sarjoissa kun tahtoo repiä kämmenet muuten auki.

En käytä muuta dopingia vedoissa. En myöskään käytä kettinkejä. Harva kai niitä edes käyttää.

Iloinen yksisarvinen

Saadut peukutukset

5

Tsemppiä treeneihin!

Kuvaaminen kannattaa! Varsinkin maven kohdalla siitä on paljon hyötyä itselle. Älä edes aloita sumovetoja! Monet nostajat ovat joutuneet vaihtamaan sumosta takaisin kapeaan koska nivuset eivät kestä, toisekseen maailmanennätykset on vedetty kapealla.

Mutta :tsempit: treeneihin!

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1744

JES eka satanen tänään kyykyssä rikki. :Bisley: Vaati tuolaiset kuusi kyykky treeniä. Aloitin kyykkää tuossa pari kuukautta sitten eka kertaa. Mulla oli tosin paljon mavea ja prässiä taustalla ennen tätä joten siksi meni niin nopsaa sata rikki.

Tänää meni tällä kyykky treenillä

20.6kg x15 (tyhjä tanko)
    41kg x10
    51kg x10
    61kg x10
    71kg x8
    81kg x7
    86kg x6
    91kg x4
    96kg x4
    101kg x2

Tuossa olisi vielä varaa noin 110 kilon maksimiin. Kyllä se aika nopsaa kasvaa näin alkuun. Hieno tunne rikkoa satanen tästäkin. Nyt eiku kaljalle ja lepää

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1744

Kiitti kamut. Juu tästä pitää nauttia ainakin tän viikonlopun ajan.

KrupsDCA101:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

89

kannattaa tankata ravinto aineita kovasti ennen seuraavaa treeniä

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1744

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Ludvig Borga
    kannattaa tankata ravinto aineita kovasti ennen seuraavaa treeniä
    Juu kaljaa pumpataan ja kovaa LOL

Juu eiköhän tää kaljanjuonti jää tähän viikonloppuun niin kroppa ja mieli palautuu. Vittu mun maha oli sekasin koko tämän viikon, ei uskaltanut syödä mitään viittä tuntia ennen treeniä. Pelotti että menee paska housuun kyykätessä mutta eipä mennyt tällä kertaa. Olisin muuten varmaan jättänyt nää painot pienemmäs.

Hah

Sijainti
    90100

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Ludvig Borga

Juu eiköhän tää kaljanjuonti jää tähän viikonloppuun niin kroppa ja mieli palautuu. Vittu mun maha oli sekasin koko tämän viikon, ei uskaltanut syödä mitään viittä tuntia ennen treeniä. Pelotti että menee paska housuun kyykätessä mutta eipä mennyt tällä kertaa. Olisin muuten varmaan jättänyt nää painot pienemmäs.

Hah
    Kyllähän se niin on, että treeni ei ole mennyt perille jos paska ei ole housussa.
    Kyllä kyykky- ja vetotreeneissä aina ainakin kurkkaa se paska pöksyihin. Yleensä jättää pullasutisivalluksen, joka on parempi kuin zorron sivallus.

-P.F.F.P-

viikatemies:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

60

Tosi homma, muutaman kerran joutunu kyykyn jälkeen käydä vessas kurkkaa onko paska tullu housuun vai onko joku paikka muuten vaan menny rikki ku tuntuu hassulta housuissa. Onneks ei vielä ole mitään hajonnut

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1744

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä viikatemies
    Tosi homma, muutaman kerran joutunu kyykyn jälkeen käydä vessas kurkkaa onko paska tullu housuun vai onko joku paikka muuten vaan menny rikki ku tuntuu hassulta housuissa. Onneks ei vielä ole mitään hajonnut

Niin eihän se haittaa näin miesten kesken. Mutta ajatella jos tyttöjä on salilla ja äijällä paska housussa kyykyn jälkeen niin tippuu hieman romantiikka siitä hommasta.

Eihän sali ukoissa muutenkaan ole mitään romanttista. Mutta kyllä ne tytöt tykkää kun äijällä on rautaa tangossa :Bisley:

Sijainti
    90100

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä viikatemies

Niin eihän se haittaa näin miesten kesken. Mutta ajatella jos tyttöjä on salilla ja äijällä paska housussa kyykyn jälkeen niin tippuu hieman romantiikka siitä hommasta.

Eihän sali ukoissa muutenkaan ole mitään romanttista. Mutta kyllä ne tytöt tykkää kun äijällä on rautaa tangossa :Bisley:
    Kehitys nousee potenssiin 2, kun treenaa salilla missä ei naisia käy. :KrupsDCA101:

-P.F.F.P-

juha.k:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Peräkammari

Kehitys nousee potenssiin 2, kun treenaa salilla missä ei naisia käy. :KrupsDCA101:
    Käykö jossain salilla naisia?
    Mitä pano mies tekee? No panee tietty.

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1744

Kesällä kävi nuoria naisia salilla. Talvella käy aina joku mummo treenaa mutta ei sekään sattunut minun aikaan

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1744

Maastavetoa tänään

Työsarjat
    117.5kg x4
    122.5kg x4
    125kg x3
    127.5kg x3

Niin ja tein myös videto kolmesta viimeisestä työsarjasta. Aika hyvin tuo selkä pysyi kasassa. Olen nähnyt hassumpiakin tekniikoita sali videoissa. Vähähän tuo on riuhtomista maksimi raudoilla.

http://www.archive.org/details/Maastavetoja25.1.2011

Niin ja tuo flashi tulee varmaan tuohon videoon illan kuluessa kun video valmistuu. Siitä on parempi kattoa minusta.

Mutta joo kyllä tämä treeni ohjelma alkaa olla tässä maksimia rautaan ensi kerralla ja katotaan mitä antaa.

viikatemies:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

60

Ei vielä maksimeita vaan kaksi seuraavaa kertaa kakkosia ja kolmen viikon päästä ykkösiä. Sun heikko puoli on selkä/pakara linja, selän ojennuksia ja vaikka lisäpainojen kanssa ja tämän ohjelman jälkeen otat jullen treeneihin mukaan niin eiköhän se siitä

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1744

Okei kakkosia sit. Tosin hirveästi eroa noilla kakkosilla mutta saa nähä

Tosin jäävät varmaan ykköseen ainakin viimeisen sarjan osalta kun nytkin tekee kolmonen jo noin tiukkaa. Juu selänojentajia olen ottanut lisä painojen kanssa apu liikkeenä. Tuolaiset 3x10-3x12 sarjaa 10 kilon kiekolla heti maven jälkeen. Aikoinaan pienemillä lisäpainoilla mutta nyt lähtee hyvin jo tuola 10 kilolla. Vois siirtyä pistää lisä painoa ensi kerralla.

Miten pakaroita treenantaan? Takareidet olen tehnyt tuola edellä neuvotulla laitteella. Kyykyn pyrin tekee myös kerran viikossa joskus kahden viikon välein. Saa nähä nyt että onko torstaihin palautunut että vois ottaa kyykkyä muuten jää välistä se.

Iloinen yksisarvinen

Saadut peukutukset

5

bodykauppa

Täysin samoilla linjoilla VM kanssa, elikkäs selkään lisää forcea niin hyvä tulee. :tsempit:

ps. En suosittelisi kävelemään noiden painojen kanssa jottei tule pipiä selkään.

Edit: En murehtisi takamuksesta vielä, itse keskittyisin selkään.