Sivu 54 (64) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4445253545556 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,061-1,080 / 1272

Viestiketju: Voimailuvideot

Dona:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

1211

Ilmoitus Mahtava synttäritarjous

Myprotein Suomi

Jezza teki uuden IPF maailmanennätyksen.

455kg
    Shakes are for fakes, eat steaks -Stan Efferding

2. Peukutukset:

Ultron:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Yössä

Saadut peukutukset

354
    On se kova ukko. Ihan älyttömiä on nuo kaikki Jezzan viime päivien kyykkyvideot. Kakkosia 440kg, helppo 400kg ilman lämppäreitä ja 375kg etukyykky yms.

https://www.instagram.com/jezzauepa6745563710/

Saadut peukutukset

12
    Äärettömän surkea veto estää miestä ikinä voittamasta superin maailmanmestaruutta. Tuossa kisassa veti 305........

Sijainti
    Yössä

Saadut peukutukset

354
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä powerfan Lue viesti
    Äärettömän surkea veto estää miestä ikinä voittamasta superin maailmanmestaruutta. Tuossa kisassa veti 305........
    Mikäs juttu tämä oli?

Saadut peukutukset

1211
    Jezzalla on kyllä surke veto verrattuna kyykkyyn. Jotain ongelmia vedon lukituksessa, lattiasta näyttää painot lähtevän kuin tyhjää, mutta ei saa lukittua vetoa niin että hyväksyttäis.

Hemba81:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

413
    pikkujoulu huumassa kävin vähä koittaa maastavetoa kaverin salin pikkujoulukisassa, vaikka sitä tehny n kerta kk tahilla ja pikkuraudolla ja reenit muutenki bodi painotteisia noo tuloksena oli oma ennätys helpsoti 275kg:Bisley:
    "Enemmän Treeniä, vähemmän puhetta!"

8. Peukutukset:

Sijainti
    Yössä

Saadut peukutukset

354
    1015lbs. Unofficial WR

Sijainti
    Yössä

Saadut peukutukset

354

Viestiä muokannut Ultron : 24.12.2016 00:31

Saadut peukutukset

247

Omat räpiköimiset. Ihan ei tavoitteeseen päästy. Syksy bodattu vaan ja nyt muutaman treenin ottanut lyhempää sarjaa. Ajattelin ottaa noin kuukauden voimajakson penkkiin ensi viikosta alkaen. Hävettää postata tänne eliittiurheilijoiden videoiden sekaan, mutta kai tää harrastelijalle välttää...

12. Peukutukset:

Saadut peukutukset

413
    Helvetin kovat on voimat! tuota oon miettiny et miksi et käy kisois penkkaan? vai eikö vaan kisaaminen vaan iske? mut tosiaan kyllä on nii kovat voimat et ei tämmösiä tuu jokapäivä vastaan!

14. Peukutukset:

Saadut peukutukset

247
    No jotenkin tuntu se kisaaminen, että omalta osalta kiintiö täynnä tai nähty. 2009-2013 ehkä 20 IPF-kisat. Herkkä ylirasittumaan hermosto mulla, niin isompien kuormien kanssa on todella tarkkaa se kunnonajoittaminen ja helposti menee yli pahoin oirein. Sekin suurinta intoa syö voimailla tosissaan. Mutta oli joskus mielessä, että jos kohtalaisessa kunnossa on/ennätyskunnossa niin vois käydä yhdet kisat ja siihen lopettaa penkkailut. Nyt salilla ensin yli 500 paunaa eli 227,5kg tai 230kg esim. pyrkiä saamaan ton voimajakson aikana ja sarjatavote 6x200. Ykkönen kylläkin helpompi noista mulle. Mistä noita kisoja oikein voi seurata siis pro-penkkikisoja? Että millon niitä ylipäätään on. FPO:lla jotain ja sitten vissiin noita pubikisoja ym. välillä?

Niin ja sit toinen rajoittava tekijä penkin treenaamiseen, kun rintalihas on kerran revennyt 2015 niin se vaivaa vieläkin. Monesti kiristää, ja ei uskalla/voi isommilla raudoilla tehdä. Suht harvoin kun ottaa isommilla ja hieroo/venyttelee niin on ollu ihan ok. Mutta tietysti mun penkkitekniikalla iso riski se repiä pahemmin, jos säännöllisesti nostelee isommilla. Nyt meinasin siinä voimajaksolla kokeilla 11pv välein ottaa penkin kovaa/voimatreenin siihen. Ja toinen treeni kevyemmin, kymppejä isolla volyymilla.

Saadut peukutukset

247
    Etkös Hemba Kajaanissa asustele nykyään? Miten ois kimppatreeni joskus tässä talvella? Bodausta tahi penkkiä, vai ootko nyt täysin kehohommiin keskittyny? Voisin hyvin ajella, kun matkaa ei 120km enempää ole.

17. Peukutukset:

Furius:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

537
    FPO ja WPC järjestävät molemmat pelkkiä raw- ja paitapenkkikisoja, sekä push/pull kisoja. Juvalla on esim. aina joulukuussa joulupenkkarit WPC:n järjestämänä.

Saadut peukutukset

413
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä _MrSiima Lue viesti
    Etkös Hemba Kajaanissa asustele nykyään? Miten ois kimppatreeni joskus tässä talvella? Bodausta tahi penkkiä, vai ootko nyt täysin kehohommiin keskittyny? Voisin hyvin ajella, kun matkaa ei 120km enempää ole.
    joo täällähä minä vaikutan kimppareenit aina jees ja varskinki kovassa seurassa vielä parempi! mul on nyt semmonen jaettu systeemi et viikko suoria voimasarjoja ja erikoistekiinkat minimissä. toinen viikko sitte bodia ja erikoistekniikoita toki myös kohtalaisia painoja nii ja "dietti" pyörähti alkuviikosta päälle toki reenipäivän kalorit vielä jonku matkaa päälle 4000..et kyllä nuilla reenaa.. ja kyl mulla on tässä kevään ja kesän aikana kisailla voimanostossa ja penkissä..mut kyllä nuo keholavat kiehtoo että nytku raavin rasvat tällä dietillä siihe 10% korville nii näkee et onko sitä lihaa vai ei. et kannattaako unelmoida niistä hommista

joha tuli tekstiä...

Saadut peukutukset

247
    Jeps :Bisley: Minäpä oon yhteyksissä kunhan tässä jonkunlaiseen kuntoon pääsen ylirasituksen ja flunssan jäljiltä

21. Peukutukset:

Sijainti
    Turku

Saadut peukutukset

572
    Voimakkaita poikia.

Saadut peukutukset

247

Minun penkit penkattu. 200kg yritin sarjaa päälle niin taas meinas rinta revetä, piti keskeyttää. Mutta 500 paunaan päästiin, yks kunnon voimatreeni riitti onneksi niin uskalsin yrittää kun tiesin että hyvänä päivänä menee. Päähänpinttyny sarjatavote 6x200kg jäi ottamatta. Mutta olkoon kun paikat vielä jotenkuten ehjät. Olkapää, kyynärpää ja ranne vaivannu + rinta ei tahdo kestää voimailuita. Tänään oli onneks sen verran kivuton päivä että pysty kokeilemaan isompia painoja. Jousilukot punnittu ja oli 460g. Eli tarkka paino 227,960kg. Jos joku ihmettelee miten 228kg.

Saadut peukutukset

1211
    Helvetin kova nosto tuo 500lb!

Siima näköjään samanlainen nopeasoluinen nostaja kuten itsekkin olen. Maksimi suhteessa kova sarjoihin ja ykkösmaksimi nousee nopeasti tai ei olleenkaan. Meillä taitaa olla sekin yhteistä, että voimat tulee helvetin nopeasti alas, jos tulee taukoa, tai pitää edes kevyen viikon isoista raudoista.

Itse voisin pauna tavoitteeksi laittaa 700lb maven. Jos vaikka ennen kesää tuon saisi. Tällä hetkellä maksimi sarjapainolaskurin mukaan 312kg, ja itsellä maksimi hyvä suhteessa sarjoihin, niin ei tuo kovin kaukana kyllä pitäisi olla.

Saadut peukutukset

247
    Juu kiitti. Niin no on mulla silti viimenen 5kg semmonen alue, jos absoluuttista maksimia hakee, missä sitten tulee hitaasti/väkisin ylös. Mutta esimerkiksi 10kg alle maksimin tulee vaikkapa penkissä tai mavessa aika räjähtävästi ylös. Sen tiesin nyt että siinä 230 kieppeillä hyvänä päivänä maksimikunto ja sitä varmaan olikin. Ehkä vähän ylikin, mutta jossittelua kun en koskaan ollu edes yli 220 käsillä pitäny. Niin no 225 joskus penkkipaidalla. Kuitenkaan mitään järkeä ole feilata tai kokeilla tiukkoja nostoja, kun siinä se hajoo tuo rinta jos on hajotakseen. Et vähän kyllä tuntui olevan varaa. Ja tiesin et mulle tuo 500 paunaa ykkösenä on huomattavasti helpompi tavote mitä oli se 6x200 sarjatavoite. Kyllähän joku Kalanen antaa jo 5x200 235 pintaan maksimiks ja 6x200 240 pintaan. Kun prosentuaalisestihan vaikka 200kg on jo 87% 230 kilosta. Eikös 5x87% esimerkiksi kertois jo enempi hyvästä sarjakestävyydestä kuin irtiottokyvystä. 5x85% ja 3x90% on vissiin aika normaaleja lukemia. Mutta mavessa ja kyykyssä kyllä on vielä enemmän taipumusta, että ykkönen on levoton suhteessa sarjoihin. Kyykkäsin 200kg pohjasta kun sarjaenkat oli 4x160kg ja 8x150kg. Siinä tosin joka toisto pitää tarkasti ottaa kun lantionliikkuvuus ei riitä, niin se vähän rassaa pidempiä sarjoja kun kaatuilee eteen todella herkästi. Penkissä mulla tarvii aina 10x160kg et 200kg nousee.

Ja kyllä joo voimatasot tippuu hemmetin nopeasti jos keventää liikaa saati jos totaalitaukoa pitää. Viikossa 10% tippuu helposti voimatasot, jopa yli jos totaalitaukoa. Hyvä tavote 700lbs mave. Minä itse yritän nyt mavessa voimailla kun penkit jätän. Tosin en oo siinä saanu yhtään mitään aikaan kun 2013 vedin 10x200 muistaakseni, 2015 keväällä pääsin 6x220 hetkellisesti ja nyt oon ehkä vähän tuon yläpuolella. 8 toistoa yritän tällä viikolla ottaa. Sillä jos 270 sais vedettyä, syksyllä nousi vain vähän matkaa. Heikot takareidet ja pakarat niin sinne saatava kehitystä, että olis sitten lihaa mitä hermottaa. Mutta töitä saa tehdä jos sen 300 aikoo joskus vetää. Mutta niin piti kyllä aikanaan 200kg penkkiinkin päätä hakata seinään huolella.

Paljonko sulla mavessa menee toistoja esim. 250kg sillonkun oot 300kg kunnossa?

Parhaat sarjat jäi mulla penkissä 5x200, 7x190, 10x180 ja 16x160.

Tässä videossa on esim. mulla semmonen salimaksimi, ettei ois tullut kiloakaan enempää:

https://www.youtube.com/watch?v=kSEQmNprz84
    Viestiä muokannut _MrSiima : 31.01.2017 19:17

26. Peukutukset:

Saadut peukutukset

247

bodykauppa

Huvittaa aina pakkisjonnet kun ei ole varmaan ikinä minun penkit siellä kelvannu. Mitä äkkisistään omia salipenkkivideoita katon niin liki näteimpiä oli nämä Ennoo ymmärtäny ikinä miks voimailussa pitäs tyylipisteitä jakaa vaikka nostas kilpaa, kunhan on nostot sääntöjen mukasia. Minä otan nuo leveet voimapenkit nopeella negalla, oon ottanu aina jo ipf-kisoissakin. Kapeessa toimii jarruttava tyyli paremmin mulle. Ei kuitenkaan mikään vapaapudotus ole vaan rinnassa jännitys kyllä kokoajan. 192,5kg piti aikanaan kisoissa penkata ja sen jälkeen virittää vielä vähän kuntoa että meni ekan kerran 200kg pompulla ja persevipillä. Eriasia sitten jos rinnaltalähtö on heikko, niin ei kannata cheatata kun voi olla se ruman ja sääntöjen mukasen penkin ero kymmeniä kiloja. Nykyään en kyllä persettä ala nostella. Mulla se tanko ei ikinä jää rinnalle, kisatyylillä tai ei. Hyytyy puoleenväliin tai loppuun.

Eivät tajua että hyvä se on vaikka 170kg pumpata jalat ilmassa 3s negoilla sarjaa, mutta jos pitää ottaa maksimit niin sitten niin kun eniten nousee.

28. Peukutukset: