Sivu 2 (2) EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21-37 / 37

Viestiketju: Valmentaja hakusessa

Saadut peukutukset

307
    Pode!
    Otatko haasteen vastaan?

Saadut peukutukset

307
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä ArvoKyyrölä Lue viesti
    Mä lupaan jakaa, jos pode tän tekee ja onnistuu, jutun kaikissa mun sosiaalisen median tileissä. Niissä kymmeniä tuhansia maksukykyisiä seuraajia. Tää on Pode lupaus.
    Hei siinä suuri lupaus.
    Vieläkun jaat viikotteiset fiilikset ja tulokset.
    Täs ois podella näytön paikka.
    Lupaan seurata projektia jos onnistuu

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Hauberi Lue viesti
    Hei siinä suuri lupaus.
    Vieläkun jaat viikotteiset fiilikset ja tulokset.
    Täs ois podella näytön paikka.
    Lupaan seurata projektia jos onnistuu
    Tää on vuoden kovin juttu budy skenessä jos näin käy. Möykyn lääkehuuruiset pörinät tai miken lässytys on pientä kun pode pistää miehen kuntoon.

Leuka loksahtaa kyllä myös mun seuraajiltani, yleensä vloggaan yrityskaupoista, sijoitusvinkeistä, natseista ja jaan ravintolavinkkejä ympäri maailmaa.

Saadut peukutukset

307
    Vähän huvittaa valmiiks jos homma onnistuis ja kaveri kehittyis.
    Sit pode kertois kameralla asioita

Saadut peukutukset

307
    Manninen lähtee sponssaa kaveria jos ottaa haasteen vastaan?

Saadut peukutukset

307
    Täytyy sanoa.
    Jos olisin pode ni elämän tilaisuus.
    Kaikki auki.
    Veikkaan manssi sponssaa.
    10000 katsojaa.
    Jos onnistuu ni PT asiakkaita 100.
    Niinkun bull mentula sanoisi ni nyt all out.
    Hän teki sen just näin.

Saadut peukutukset

307
    Toivon ettei pelästy.
    Näin se jätkät aina mitataan.
    Me ollaan arskan kanssa osamme tehty eikö.
    Tarkoitan tätä asiaa.
    Loppu on mr poden käsillä.

Saadut peukutukset

76
    Pode on taitanut siirtyä, ainakin toistaiseksi pakkikselle - Liekö nokkaantunut tähän palstaan.

poijankossi88:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1687
    Podella on toi bisnes hallussa ja teoreettiinen tieto ja jumalaton määrä kirjaviisautta. Ainoa asia että mies ei osaa soveltaa sitä itseensä, eikä tunne kroppaansa. PRO kundeja se saattais osata valmentaakkin kun niiltä opit ottanut. Mutta en natikkana lähtis niihin kuvioihin.

Se riippuu paljon siitä minkälaisia tavotteita sä haet ja millä tasolla treenaat. Jos alottaa treenit, riittää kun joku sali harrastaja on mukana näyttämässä perus hommia sulle. Jos treenaat SM kisoihin niin tarviit sellaisen valmentajan joka ite niissä pärjänyt joskus.

Jos taas haluut perus kovas sali ukos niin minäkin osaisin siihen sinut valmentaa voimalu lajeja ajatellen. Tai ainakin vaihtaa mielipiteitä. Omat kova treenit ja monet asiat on koostunut kun eri mielipiteitä vaiheltu, erinäkemyksiä ja niitä pohdittu ja testailtu. Ite olen ainakin paljon saanut käytönön tietoa SM painonostaja naisilta. Vaikka oma laji onkin voimanosto, mutta eihän se hirveesti eroo kyykyn ja vedon osalta.

Mitä sä valmenukselta haet? Lihasmassan hankinasta en tiedä kuin perusteet, eli käytänössä sen mitä ihminen väkisin saa voiman mukana. Myös geenit vaikuttaa paljon ja välitykset. Ei ole mitään yhtä kaavaa tehdä asioita oikein.

Minä en oo mikään hupiukko. RawPower:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    VOK

Saadut peukutukset

291
    Voin toki olla väärässäkin, mutta uskon jos bodypuolen kisaan lähtevä kaveri hakee valmentajaa niin pääpaino ja odotukset on ravinto ja roinapuolella johon haetaan niitä apuja, sekä tietoa, (en nyt viittaa tässä ketjussa olevaan henkilöön). Kyllähän monta vuotta salilla käynyt kaveri tuntee treenimetodit ja osaa tehdä liikkeet oikein, harjaantuneet treenaajat pystyvät myös psyykkaamaan itseään treeneissä, eikä tarvi perseeseen potkijaa valvomassa.
    No, I'm not on steroids...but thanks for asking!
    "Lifetime natural"

Saadut peukutukset

49
    Ehkä aluksi joku suomalainen. Sen jälkeen esim John Meadows. Lienee yksi parhaista. Jos "etäsuhde" riittää.

Saadut peukutukset

49
    Eli lisäystä....Dokumentoi olennainen mitä teet tämän valmentajan alaisuudessa. Ja silloin sinulla on aineisto pidemmällekin jos hyppäät uuteen talliin.

Saadut peukutukset

500
    Jep. Valmentajaa jos hakee niin pitäs tietää millä ehdoilla mennään. Ihan eri kundeja roina ja natuvalkut. Mutta jos roinaa ei ole ollu kehissä vielä tohon kuntoon niin turha alottaa ees minkään sm mitalin toivossa. Yhtä tyhjän kanssa ne. Mun oma mielipide, sen voi keskustelupalstoilla ilmaista

Nytcase:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

273
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä soccerman Lue viesti
    Jep. Valmentajaa jos hakee niin pitäs tietää millä ehdoilla mennään. Ihan eri kundeja roina ja natuvalkut. Mutta jos roinaa ei ole ollu kehissä vielä tohon kuntoon niin turha alottaa ees minkään sm mitalin toivossa. Yhtä tyhjän kanssa ne. Mun oma mielipide, sen voi keskustelupalstoilla ilmaista
    Johan aiemmalla sivulla sanoi että kuureja menee välillä.

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä soccerman Lue viesti
    Minusta vaikuttaa kyllä siltä, että keskustelun aloittaja nimenomaan on vailla roinavalkkua.
    En minä kuuroille huuda
    Vain niille jotka kuuntelee
    En sokeille maalaa
    Vaan niille jotka näkee

Saadut peukutukset

247
    En ole bodypuolen kisaajia valmentanut enkä valmenna, mutta tavoitteellisesti treenaavia harrastajia kyllä. Voimailussa myös kisaavia henkilöitä. Eikä ole merkitystä douppaako vai ei. YV tavoittaa, jos joku on kiinnostunut.

Saadut peukutukset

500

bodykauppa

Joo, en lukenut kaikkia viestejä. Oisko möykky sitten mies paikallaan

Sivu 2 (2) EnsimmäinenEnsimmäinen 12