Tulokset 1-13 / 13

Viestiketju: Suzuki PV

Suzuki PV

Ilmoitus Erinomainen pääsiäisale käynnissä!

Myprotein Suomi

En minä kuuroille huuda
    Vain niille jotka kuuntelee
    En sokeille maalaa
    Vaan niille jotka näkee

Saadut peukutukset

457
    Tais olla oikein 5-vaihteisella laatikolla. Toihan menee helposti +100km/h, melkoinen tappovehje. Oma pv ei mennyt kuin 80km/h ja vanhempana hirvitti ajaa silläkin jäisellä tiellä kaasu pohjassa. Mopoiässä sitä oli kuolematon, eikä tuntunut missään

Mr.Tampax holmesinjones:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

982
    Pappatuntsan sai helposti kulkemaan sen 80-90km tunnissa
    Piti vaan tietää mitä teki
    Ties missä mielentilassa kirjoittelen

Saadut peukutukset

457
    Jos nyt puhallinjäähdytteistä puchin konetta tarkoitat, niin se ei kyllä kestänyt virittämistä millään lailla pv verrattuna, (jonka takia suzukin ostinkin) ja mittari näytti mitä sattuu, kun autolla testattiin Mulla on edelleen tallessa oma pappa tunturi.
    Joku 75cc pytyn vaihtaminen taas on sitten jo eri juttu ja mielestäni muutakin kuin pikkuviritystä, kun kuutiot kasvaa puolella.

Ultron:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Yössä

Saadut peukutukset

350
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä JussiPussi Lue viesti
    Tais olla oikein 5-vaihteisella laatikolla. Toihan menee helposti +100km/h, melkoinen tappovehje. Oma pv ei mennyt kuin 80km/h ja vanhempana hirvitti ajaa silläkin jäisellä tiellä kaasu pohjassa. Mopoiässä sitä oli kuolematon, eikä tuntunut missään
    Mulla kulki kans jotain 80. Isompi kaasari, kairattu läppäpytty ja malossin tehoputki. Välitykset tietty ne oliko 16-28 tms. Ei minkäänlaisia ajo-ominaisuuksia kovemmassa vauhdissa. Jarruilla ei meinannut edes pysähtyä ja veteli minne sattuu. Mopo-sportin ja nakkilan luettelot kun tuli niin olihan juhlaa aina tilailla uutta osaa. Sen muistan, että DT kevarin kanssa kiihtyi samoihin. Kovimmilla -30-40 pakkasilla eikun mopoilemaan. pilkkihaalarit ja toppakamppeet päälle vain. Good times.

Ultron:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Yössä

Saadut peukutukset

350
    Jotkut bomberithan lusikoi tommoiseen PV suzkaan GSX-R 1100 moottorin.

http://orp.fi/index.php?s=10

https://orp.kuvat.fi/kuvat/Projektit/Suzuki+PvR1100T/

7. Peukutukset:

Saadut peukutukset

457
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Ultron Lue viesti
    Mulla kulki kans jotain 80. Isompi kaasari, kairattu läppäpytty ja malossin tehoputki. Välitykset tietty ne oliko 16-28 tms. Ei minkäänlaisia ajo-ominaisuuksia kovemmassa vauhdissa. Jarruilla ei meinannut edes pysähtyä ja veteli minne sattuu. Mopo-sportin ja nakkilan luettelot kun tuli niin olihan juhlaa aina tilailla uutta osaa. Sen muistan, että DT kevarin kanssa kiihtyi samoihin. Kovimmilla -30-40 pakkasilla eikun mopoilemaan. pilkkihaalarit ja toppakamppeet päälle vain. Good times.
    Hyvin tutulta kuulostaa. Tuota se taisi olla monella pienellä paikkakunnalla 90-luvulla Itsehän jaksoin hakea oikeaa suutintakin niin, että ostin niitä puolenkymmentä sen perusteella mitä kaverit sanoi. Kaasari irti, suutin paikalleen ja testiajoa. Sama alusta kunnes löytyi hyvät säädöt. Oli muuten noiden luetteloiden suhteen aika nostalginen fiilis, kun muutama vuosi sitten tilasin pappa tunturiin tiivistesarjan nakkilan pyörästä ja moposta

9. Peukutukset:

En minä kuuroille huuda
    En sokeille maalaa
    Vaan niille jotka näkee

Mr.Tampax holmesinjones:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

982
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä JussiPussi Lue viesti
    Jos nyt puhallinjäähdytteistä puchin konetta tarkoitat, niin se ei kyllä kestänyt virittämistä millään lailla pv verrattuna, (jonka takia suzukin ostinkin) ja mittari näytti mitä sattuu, kun autolla testattiin Mulla on edelleen tallessa oma pappa tunturi.
    Joku 75cc pytyn vaihtaminen taas on sitten jo eri juttu ja mielestäni muutakin kuin pikkuviritystä, kun kuutiot kasvaa puolella.
    tarkoitan juurikin sitä
    Runkolaakerit niistä meni ja ne pitikin vaihtaa vahvemmaksi ennen isompaa viritystä
    Ties missä mielentilassa kirjoittelen

12. Peukutukset:

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä holmesinjones Lue viesti
    Pappatuntsan sai helposti kulkemaan sen 80-90km tunnissa
    Piti vaan tietää mitä teki
    muistan kanssa kun jollakin tyypillä oli Tuna viritetty kulkemaan satasta. Toki siinä taisi olla isompi pytty kiinni.
    En minä kuuroille huuda
    En sokeille maalaa
    Vaan niille jotka näkee

En minä kuuroille huuda
    En sokeille maalaa
    Vaan niille jotka näkee

Musta purseri Samuel Jarmo Yläkääpä:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Berchtesgaden

Saadut peukutukset

340
    Aion vielä ostaa itsellein PV:n.

Viritän itse perkeleen irti siitä ja ajan iteltäin hengen pois.
    KISU MISU MIU

makek:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Pattaya

Saadut peukutukset

236

bodykauppa

Itellä oli Derbi Senda R1 vuosimallia 2002, ja sain sen uutena.