Sivu 2 (12) EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21-40 / 223

Viestiketju: Podeblog 2019

Aappenalla Aappenan woimat Viksu Vaffa Orankimamma:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    AappenaCity

Saadut peukutukset

220

Ilmoitus Nyt on hintapommeja

Myprotein Suomi

taasko paskahousut vinkuu kun mestari pistää tuulettaen?
    Viksun Vaffan Orankimamman sanansäilä heiluu hassunhauskasti Krisse Tuomisen Vitnessii, Vätnessii ja Vilosofiaa blogissa. https://www.blogit.fi/krisse-tuomise...-ja-vilosofiaa

yrittäjä White Pale Punisher:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    siellä missä olen

Saadut peukutukset

326
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Viksu Vaffa Orankimamma Lue viesti
    taasko paskahousut vinkuu kun mestari pistää tuulettaen?
    Tätähän se saatana on vuodesta toiseen. Mikään ei muutu koskaan. Suurin osa noista whinetyksistä menee korvasta sisään ja toisesta ulos. So what.
    blögäles:

https://pode.blogaaja.fi

kotisivut:

https://timo-poutiainen.webnode.fi

Kyseessä on ns. hybridiharjoittelu eli treenataan useampaa ominaisuutta samassa harjoituksessa tai saman viikon sisällä. - Juha Olli

Foorumin toiseksi huonoin penkkaaja Rambo:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

1008
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä White Pale Punisher Lue viesti
    Tätähän se saatana on vuodesta toiseen. Mikään ei muutu koskaan. Suurin osa noista whinetyksistä menee korvasta sisään ja toisesta ulos. So what.
    Kukaan ei vingu. Minäkin kysyin sulta aivan ystävällisesti ihan suoran kysymyksen. Osaatko sanoa missä mättää kun ei se satku nouse. Vastaus ei voi olla että kun ei nouse niin ei nouse.
    Onko syy ruokavaliossa, levon puutteessa, treeniohjelmassa jne?
    Ihan kuin asiasta ei voisi puhua. Kysymykset kuitataan vittuilukortilla.
    Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

4. Peukutukset:

poijankossi88:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1746
    Miten maastavedossa 1x20 toiston sarja 60kg voi olla uuvuttava? Yleensä aloitan veto treenin 12 toiston sarjalla 60kg ja siitä siiryn heti 8 toiston sarjaan 100kg lämmittelys. Tässä vaiheessa ei pitäis vielä olla uupudunut, ellei ole täysin rapakunnossa. Tuo 2 minuutin matka lähikaupalle uuvuttaa enempi.

On taas Podella hommat hanskassa ja hanskat hukassa.

6. Peukutukset:

Furius:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

540
    Pode tässä on jo helvetin moni ihminen siulle sanonut, että tekemisesi on pääsääntöisesti täyttä pelleilyä kun teet itse. Etkö sie just Orankimamman kanssa WSB:tä tehnyt vai millä silloin vedit penkin sataseen jopa todella lyhyessä ajassa?

Näyttäisi vahvasti siltä, että vaikka teoriatietoa on, et osaa soveltaa sitä itseesi käytännössä. Imho hyötyisit eniten siitä että olisit "vastuussa" jollekin siitä mitä salilla tehdään ja olisi joku selkeä tavoite sen sijaan että tehdään tällaista haistapaskatreeniä mikä ei johda yhtään mihinkään. Tarjosin jo aiemmin siulle mahdollisuutta tehdä kunnon progressiolla siulle tehdyllä ohjelmalla, kieltäydyit suoraan ja tulokset on nyt tässä.

8. Peukutukset:

Sijainti
    siellä missä olen

Saadut peukutukset

326
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Furius Lue viesti
    Pode tässä on jo helvetin moni ihminen siulle sanonut, että tekemisesi on pääsääntöisesti täyttä pelleilyä kun teet itse. Etkö sie just Orankimamman kanssa WSB:tä tehnyt vai millä silloin vedit penkin sataseen jopa todella lyhyessä ajassa?

Näyttäisi vahvasti siltä, että vaikka teoriatietoa on, et osaa soveltaa sitä itseesi käytännössä. Imho hyötyisit eniten siitä että olisit "vastuussa" jollekin siitä mitä salilla tehdään ja olisi joku selkeä tavoite sen sijaan että tehdään tällaista haistapaskatreeniä mikä ei johda yhtään mihinkään. Tarjosin jo aiemmin siulle mahdollisuutta tehdä kunnon progressiolla siulle tehdyllä ohjelmalla, kieltäydyit suoraan ja tulokset on nyt tässä.
    No siis tuloksethan on siinä, että oon lisännyt helvetisti voimatasoja lyhyessä ajassa kun olen treenannut näillä omilla viritelmillä. Eli oot totaalisen väärässä, taas kerran.
    blögäles:

kotisivut:

Kyseessä on ns. hybridiharjoittelu eli treenataan useampaa ominaisuutta samassa harjoituksessa tai saman viikon sisällä. - Juha Olli

Saadut peukutukset

540
    No siis tuloksethan on siinä, että oon lisännyt helvetisti voimatasoja lyhyessä ajassa kun olen treenannut näillä omilla viritelmillä. Eli oot totaalisen väärässä, taas kerran.
    Alright, olet vetänyt 130kg maasta aiemmin ja penkannut 100kg, kyykystä ei ole tainnut paljoa olla mitään näyttöjä. Mitkä ovat voimatasosi nyt?

Sijainti
    siellä missä olen

Saadut peukutukset

326
    hack-kyykky 92,5 kg -> 100 kg, prässi 270 kg -> 310 kg, kulmasoutu 65 kg -> 70 kg

noita tuli tänään treenissä tehtyä, rautaa oon saanut lisätä ihan kohtuullisesti

maastavedossa otin ykkösen jokin aika sitten 155 kg, penkistä 92,5 kg, kyykännyt olen 135 kg

penkki mulla on heikko, mutta jokaisella on joku heikko lenkki kehityksessä
    blögäles:

kotisivut:

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1746
    hack-kyykky 92,5 kg -> 100 kg, prässi 270 kg -> 310 kg, kulmasoutu 65 kg -> 70 kg

noita tuli tänään treenissä tehtyä, rautaa oon saanut lisätä ihan kohtuullisesti

maastavedossa otin ykkösen jokin aika sitten 155 kg, penkistä 92,5 kg, kyykännyt olen 135 kg

Elä helvetissä väitä tuolaista 15 vuoden kokemuksella. Painonostaja tyttö 70kg luokassa vetää noi sun enkat yhdessä treenissä. Et voi edes testotasoja syyttää, kun häviit kevyelle nais ihmiselle.

Jokaisella on omat heikkoutensa. Sulla on vaan on kaikki. Toi veto noista kovin ja sekin vasta ok vuoden treenin tuloksena. 15 vuoden treenillä jos selkä on kunnossa niin pitäis pystyä heikkolahjasenkin äijän ottaa se 180kg vähintään vaikka välitykset olis perseestä.

13. Peukutukset:

Sijainti
    siellä missä olen

Saadut peukutukset

326
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä poijankossi88 Lue viesti
    Elä helvetissä väitä tuolaista 15 vuoden kokemuksella. Painonostaja tyttö 70kg luokassa vetää noi sun enkat yhdessä treenissä. Et voi edes testotasoja syyttää, kun häviit kevyelle nais ihmiselle.

Jokaisella on omat heikkoutensa. Sulla on vaan on kaikki. Toi veto noista kovin ja sekin vasta ok vuoden treenin tuloksena. 15 vuoden treenillä jos selkä on kunnossa niin pitäis pystyä heikkolahjasenkin äijän ottaa se 180kg vähintään vaikka välitykset olis perseestä.
    Mitä jos olisit vaihteeksi vaikka hiljaa?
    blögäles:

kotisivut:

15. Peukutukset:

Saadut peukutukset

540

Niin eli penkki on tippunut 7,5kg parissa vuodessa, vetoon tullut parikymppiä lisää ja kyykkytulos on joku vanha? Missä tämä "helvetin kova kehitys omilla neuvoilla" on?

17. Peukutukset:

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1746
    Mitä jos olisit vaihteeksi vaikka hiljaa?
    Jospa joskus kuuntelisit muita niin saattasit vielä ehtiä saamaan tuloksia. Itekkin opin paljon uutta tuola, eilen MM painonostokyykyn. Tuli 9 vuoden jälkeen tälläinenkin uusi asia opittua kun juttelin painonostajien kanssa ja siinä tulee aina vaiheltua juttuja ja toisinpäin ja tuossa tuli tälläinen asia ilmi. Noilta saa ihan pirun hyviä ohjeita ja kun ne jaksaa opetella niin rupee ne tuloksetkin kasvaa. Se miten niitä sitten kannattaa soveltaa.

Mutta kyllähän se vittu päätä vaatii ja tekemistä. Helvetin kovia treenajia nuo likat tuola. Tämäkin likka sano että 4x viikossa kyykkyä. Hän oli myös voimanostaja, mutta ehkä nykyisin enempi panostus painonostoon. Penkki ollut kisoissa 90kg ja veto 180kg ja voimanosto kyykyssä menee 140kg sarjaa ja painonosto kyykyssä jää vähän pienemmäs. Näkee että enempi voimailu taustaa alla.

Kyllä sä pysty kehittyy jos vaan et aina käskis olla hiljaa. Lopeta noi tekosyyt että sun voimatasot on kovassa kasvussa. Noi on yksinkertaisesti umpisurkeet. Alat treenaa oikeesti niin kehityt edes keskitasoises nostajas vuodessa.

Sijainti
    siellä missä olen

Saadut peukutukset

326
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Furius Lue viesti
    Niin eli penkki on tippunut 7,5kg parissa vuodessa, vetoon tullut parikymppiä lisää ja kyykkytulos on joku vanha? Missä tämä "helvetin kova kehitys omilla neuvoilla" on?
    Siinähän se mun viestissä selvästi lukee.
    blögäles:

kotisivut:

Saadut peukutukset

540
    Olet saanut parissa vuodessa rautaa lisää ainoastaan vetoon ja muihin täysin merkityksettömiin liikkeisiin vaikka tituleeraat itseäsi voimailijaksi. Olisi myös ihan mielenkiintoista nähdä videoita noista sun hack-kyykyistä, souduista ja prässeistä kun kanavalta kuitenkin löytyy videoita jopa kahvakuulahauiskäännöistä.

Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

1008
    Kossi on siitä kova jätkä että se kuuntelee viisaampia. Ehkä siitä syystä se kahden markan veto on toden asia.
    Nöyryys on monesti hyve, ei heikkous.

22. Peukutukset:

Hautaan asti Hullu inkkari:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

559
    Haluan videon Poden jalkatreenistä, kiitos.
    A small bird will drop frozen dead from a bough
    without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

24. Peukutukset:

reggin taf ylgu TRIBAL:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    between heaven and hell

Saadut peukutukset

225
    Mietin tässä tuon hybridi ohjelman aloittamista niin mitä lisäravinteita Mestari itse joutuu käyttämään tuon ohjelman tueksi. Onhan tuo sen verran raskas että ei sitä vedetä pelkällä kaurapuurolla ja raejuustolla. Vai mitenkä?
    "Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

cuck jumal velho:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

682
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä TRIBAL Lue viesti
    Mietin tässä tuon hybridi ohjelman aloittamista niin mitä lisäravinteita Mestari itse joutuu käyttämään tuon ohjelman tueksi. Onhan tuo sen verran raskas että ei sitä vedetä pelkällä kaurapuurolla ja raejuustolla. Vai mitenkä?
    En ole mestari mutta veikkaisin että beef proteiini & hmb

Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

1008
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä TRIBAL Lue viesti
    Päärynöitä ja appelsiinia, ainakin videon mukaan.

Sijainti
    siellä missä olen

Saadut peukutukset

326
    blögäles:

kotisivut: