Sivu 5 (5) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345
Tulokset 81-84 / 84

Viestiketju: Jessikka Aro

Raju:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

666

Ilmoitus Koko kauppa nyt -25%!

Myprotein Suomi

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Hullu inkkari Lue viesti
    Onko se yhdistävä hahmo Arnold Schwarzenegger?
    Chuck Norris

Tai sitten ei...
    There are many here among us
    Who feel that life is but a joke

jackball:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

242
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Raju Lue viesti
    Katso Trumpin puheet kokonaisuudessaan äläkä usko lehdistön antamaan kuvaan, se on hyvin erilainen kuin se Trump mikä puhuu.

Ei tietenkään kukaan ole Puhdas pulmunen mut Trump näyttäisi olevan Washington swampin ulkopuolinen ja hänellä edellytykset näin purkaa se suo. Trump on kuin puskutraktori, hänen jälkeensä pitää tulla joku yhdistävä Hahmo kuvaan ja mulla on vahva epäilys kuka hyvin yllättävä Hahmo sieltä vielä nousee.

Tästä ei tarvitse väitellä, eikä tätä tarvitse uskoa. Vuoden loppuun mennessä tämä on noussut esiin kaikkien nähtäväksi.
    Eikö ole kumma, miten saman puheen katsomalla kaksi eri ihmistä voi tulla täysin vastakkaisiin johtopäätöksiin ilman kolmannen osapuolen tulkintaakin? Siinä, missä sinä näet Trumpissa suoraselkäisen aikaansaavan presidentin, minä näen ylitsevuotavaa narsismia uhkuvan paskanjauhajan, jonka tärkein tavoite on saada henkilökohtaista ihailua omilta kannattajiltaan. Tämä huolimatta siitä, että joitakin ihan kannatettaviakin ajatuksia sillä on.

Saadut peukutukset

6
    Haters always gonna hate, mutta tähän mennessä Trump ollut paras sotien jälkeinen USA:n presidentti. Ei uusia sotia aloitettu, ihan selkeesti vois vaikka antaakin Nobelin rauhanpalkinnon, toisin kuin eräälle joka sitä ei todellakaan ansainnut, mutta sai koska ihonväri.
    Trump on bisnesmies ja se on kuitenkin kadunmies jolla on omatunto, siinä erottaa Obama/Killary kaksikkoon, jotka kuitenkin oli valmiita ihan kannatusluku perustein sotimaan ja tappamaan.
    Sääli että toi Trump viha on iskostettu ihmisiin, varmasti aivan älyttömän vaikea myöntää monelle se fakta, että maailma on parempi paikka koska Trump.

Raju:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

666

bodykauppa

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä jackball Lue viesti
    Eikö ole kumma, miten saman puheen katsomalla kaksi eri ihmistä voi tulla täysin vastakkaisiin johtopäätöksiin ilman kolmannen osapuolen tulkintaakin? Siinä, missä sinä näet Trumpissa suoraselkäisen aikaansaavan presidentin, minä näen ylitsevuotavaa narsismia uhkuvan paskanjauhajan, jonka tärkein tavoite on saada henkilökohtaista ihailua omilta kannattajiltaan. Tämä huolimatta siitä, että joitakin ihan kannatettaviakin ajatuksia sillä on.
    Juu,jokaisella on viimekädessä oma tulkintansa todellisuudesta,itse oon perinteisesti ollut enempi USA demokraattien linjoilla,niin nyt asetelma on mulla muuttunut,demokraatit näyttäytyy mulle nyt aika rumassa valossa,toki ei kaikki,mut moni johtava demokraatti käyttäytyy täysin järjettömästi. Rebuplikaaneissa on vielä järki-ihmisiä mukana enempi.
    There are many here among us
    Who feel that life is but a joke

Sivu 5 (5) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345