Tulokset 1-13 / 13

Viestiketju: Eturauhannen kiukuuttelee 31v

poijankossi88:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1618

Eturauhannen kiukuuttelee 31v

Ilmoitus Koko kauppa nyt -25%!

Myprotein Suomi

Ärsyttävä vaiva kun iskis 6x yölä kuseelle ja tippa sinne, 30v alkoi vaivaa. Tekee ärtyisäsä.

Foorumin toiseksi huonoin penkkaaja Rambo:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

963
    Jos 6 kertaa joutuu kuselle yössä niin menisin lääkäriin. Ei tuohon enää sahapalmut ja kurpitsansiemenet auta.
    Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Saadut peukutukset

291
    Saattaa myös olla diabetes oireita, siihen pystyy aika hyvin vaikuttaa.

Hautaan asti Hullu inkkari:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

465
    Minulla myös tuo eturauhasen ongelma koska minulla on diabetes.

Kananttaa tsekata se diabetes.
    A small bird will drop frozen dead from a bough
    without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

963
    Suosittelen eturauhaselle myös hierontaa, mieluiten vaimon tahi tyttöystävän toimesta. Hätätapauksessa naapurin Reiskakin käy. Kyseinen toimenpide on hyvin suosittua Japanissa, jossa sitä pidetään terveellisenä ja sitä se ilman muuta onkin. Hierontoja saa myös mm. Bangkokissa jossa hierojina toimivat, ketkäs muutkaan kuin Japsitytöt. Maidin lennätys on varmaa.

Minä en oo mikään hupiukko. RawPower:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    VOK

Saadut peukutukset

276
    Eikös tuo sahapalmukin ollut ns. kielletty aine, siis tarkoitan että tulliin jää jos halvemmalla ulkomailta tilaapi? Vaikka kaikkista luontaistuote hyllyiltä löytyy täällä.
    No, I'm not on steroids...but thanks for asking!
    "Lifetime natural"

Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

963
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä RawPower Lue viesti
    Eikös tuo sahapalmukin ollut ns. kielletty aine, siis tarkoitan että tulliin jää jos halvemmalla ulkomailta tilaapi? Vaikka kaikkista luontaistuote hyllyiltä löytyy täällä.

On se mutta itseäni ei kiinnosta pätkääkään, ei se sentään heroiinia ole. Sahapalmua saa suomestakin. Jos kusivaivaa on niin Curbisalia koneeseen ensihätään.

soccerman:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

480
    Ei ole välttämättä eturauhanen, kandee käydä tarkistuttamassa ajoissa, heti.

Eturauhasen liikakasvussa on yleensä seuraava hallitseva oire... se kusisuihku ei tule sieltä heti, sitä joutuu odottelee tavallista kauemmin, ei niinkään se virtsaamistiheys. Noin sanonu äijät joilla se on eturauhasen liikakasvu on todettu.

Kandee katsoa kuinka paljon juo vettä tai muuta, ja mihin aikaan. Voi olla, että juokin päivän mittaan hirveitä määriä, tipan sillo, tipan tällö,,ja se virtsaamistiheys on kasvanut.
    Jos testeissä ei löydy mitään niin tota kusipäiväkirjaa ne ohjeistaa pitää. Itse olen saman rumban käynny läpi.
    Päivässä tuli juotua 5-6 litraa vettä.

Make72:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Heldishu

Saadut peukutukset

2244
    Kannattaa muistaa tuon sahapalmun kanssa, että se ei paranna itse sairautta, vaan ainoastaan lievittää oireita. Eli tilanne saattaa tuon kanssa jopa pahentua, toki ensihätänä ihan hyvä, kunhan hoitaa myös itse oireiden syytä.
    Älykkäin tapa pitää ihmiset hiljaisina ja tottelevaisina on rajoittaa hyväksyttyjen mielipiteiden skaala, mutta sallia laaja keskustelu noiden sallittujen rajojen sisällä -Noam Chomsky

Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

963
    Ihan hyvä pointti Soculta mutta kyllä jokaisen ukon tulisi huolehtia eturauhasesta ja ennaltaehkäistä mahdollisia ongelmia. Kurpitsansiemeniä ja granaattiomenansiemeniä koneeseen. Niin ja sahapalmua tietysti.

maximum:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Sealand

Saadut peukutukset

185
    Itselläni nuo liikakasvun oireet vaivannu pitkään. Ei kait sille ole paljon tehtävissä ja susta ei taida parantaa tilannetta.
    “What is the point of being alive if you don't at least try to do something remarkable?”

Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

963
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä maximum Lue viesti
    Itselläni nuo liikakasvun oireet vaivannu pitkään. Ei kait sille ole paljon tehtävissä ja susta ei taida parantaa tilannetta.
    Voi niitä oireita helpottaa noilla luontaistuotteilla mutta jos se alkaa olemaan jo luumun kokoinen niin ei muuta ku höyläykseen.

Saadut peukutukset

25

bodykauppa

Kohonnut estrogeeni ja DHT kasvattaa eturauhasta ja tuo ongelmia. Sahapalmua olen käyttänyt vuosia joka päivä ja muitakin. Sekä pitäny estot kurissa. Sahapalmu pitää siis dht kurissa.