Sivu 2 (2) EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21-36 / 36

Viestiketju: Natuilun raja?

Minä en oo mikään hupiukko. RawPower:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    VOK

Saadut peukutukset

272

Ilmoitus Kaikki ravinteet -25%

Myprotein Suomi

Tuskinpa voimailulajeihin saapi mitään anabolisjohdannaisia reseptejä, muutenhan kaikilla voimailijoilla olisi lääkärintodistus kourassa. Ei ole tullut ikinä vastaan, tosin joskus oli noita astmalääkkeitä esiillä hiihtolajeissa.
    No, I'm not on steroids...but thanks for asking!
    "Lifetime natural"

soccerman:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

455
    Se ei oo ainakaan natu enää koskaan, joka on vetäny yhenkin kuurin. Oliko se Dona vai kuka postas johku ketjuun jonku tutkimuksen missä kävi ilmi, että roinapohjilla ku pitää taukoa ja alottaa "reenaa natuna" niin kyllä siellä lihasmassa kasvaa paremmin kuin oikeella verrokki natulla. Siellä roinakropassa on kuitenkin tapahtunu muutoksia jo.
    Viestiä muokannut soccerman : Viikko sitten 12:43

Dona:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

1118
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä soccerman Lue viesti
    Se ei oo ainakaan natu enää koskaan, joka on vetäny yhenkin kuurin. Oliko se Dona vai kuka postas johku ketjuun jonku tutkimuksen missä kävi ilmi, että roinapohjilla ku pitää taukoa ja alottaa "reenaa natuna" niin kyllä siellä lihasmassa kasvaa paremmin kuin oikeella verrokki natulla. Siellä roinakropassa on kuitenkin tapahtunu muutoksia jo.
    Tässä on juttua tosta:

https://www.hs.fi/tiede/art-2000005980971.html

Norjalaiset tutkijat ovat Kainulaisen mukaan nähneet ilmiöstä viitteitä anabolisia steroideja käyttäneiltä urheilijoilla.

Hormoneja käyttäneiden urheilijoiden lihassolut kasvoivat suuremmiksi ja heillä oli niissä enemmän tumia kuin verrokeilla, jotka eivät käyttäneet dopingia.

”Doupanneiden lihakset palautuivat nopeasti suuriksi, kun treenaaminen aloitettiin uudelleen. Toisilla tällaista ei tapahtunut”, Kainulainen kertoo.

Tumien lisäys ja säilyminen selittää, miksi anabolisten steroidien dopinghyödyt jatkuvat pitkään senkin jälkeen, kun on lakannut käyttämästä niitä.

Pysyvä kilpailukielto steroidien käyttäjille olisi perusteltu, koska hyödyt ovat pysyviä.
    Lihastohtorilla kirjoitus samasta aiheesta ja viitteet tutkimuksiin:

Anaboliset ja lihasmuisti. Me ollaan hävitty tää peli?
    https://lihastohtori.wordpress.com/2...t-lihasmuisti/
    Shakes are for fakes, eat steaks -Stan Efferding

cuck jumal velho:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

655
    Doping aineista johtuvasta luurankolihaksen hyperplasiasta tuossa puhutaan?

Saadut peukutukset

520
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Mr. Peres Lue viesti
    Missä menee muuten natuilun raja? Onko vain hormonaalinen doping vai myös piristeet ja lääkeet?
    Urho Kaleva Kekkonen sanoi aikoinaan täysin loogisesti, että kaikki muu kuin "pystymetsä" pohjalta lähtevä suoritus (tai fyysiikka, lihakset) on keinotekoista eikä siis naturaalia. Eli suomeksi sanottuna natuuden raja menee siinä, kun aletaan harjoittelemaan, käyttämään lisävarusteita, lisäravinteita, roinaa yms...

PS. Kekkosen kriteereillä tällä foorumilla ei taida montaa natua olla...?

Foorumin toiseksi huonoin penkkaaja Rambo:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

913
    Onneksi Kekkonen ei tiennyt kehonrakennuksesta mitään ja on näin ollen turha vertauskuva.
    Se on vähän sama kuin Kimi Räikkösen mielipiteet olisivat ainoa totuus ruuanlaitosta tai keihäänheitosta.
    Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Saadut peukutukset

520
    Ei Kekkosen tarvinnut tietää bodauksesta mitään. Riitti kun ymmärsi natuuden tai luonnollisuuden rajan. Eli pystymetsä vs. treenattu ja tehostetusti ruokittu. Jos pystymetsä kunnolla arvioitaisiin maailman parhaat bodarit, niin kovimmat olisivat varmasti luonnostaan myös melko päivettyneitä (eivät tarvite edes kisaväriä).

Mr. Peres:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

515
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä carter Lue viesti
    Urho Kaleva Kekkonen sanoi aikoinaan täysin loogisesti, että kaikki muu kuin "pystymetsä" pohjalta lähtevä suoritus (tai fyysiikka, lihakset) on keinotekoista eikä siis naturaalia. Eli suomeksi sanottuna natuuden raja menee siinä, kun aletaan harjoittelemaan, käyttämään lisävarusteita, lisäravinteita, roinaa yms...

PS. Kekkosen kriteereillä tällä foorumilla ei taida montaa natua olla...?
    Kekkonenhan veteli piriä ennen hiihtolenkkejään eli ei ollut siten natu?

Saadut peukutukset

520
    Kekkonenhan veteli piriä ennen hiihtolenkkejään eli ei ollut siten natu?
    Kuka tässä on puhunut Kekkosen natuudesta? Kekkonen paino ladulla eteenpäin kuin ohjus. Eksytti myös eräällä retkellä KGB:n agentit, joiden piti valvoa Kekkosta hiihtoretkellä. Suomihan olisi hävinnyt Talvisodankin, jos oltaisiin oltu natuja. Koko natuushan on kaikilla sektoreilla tuhoon tuomittu ajatus. Huh, huh!

10. Peukutukset:

Mr. Peres:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

515
    Voi kukaan olla ikinä natu? Jos tunnet nyt piston sydämessäsi, mieti asiota?

Suomen Salvini Silien:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Myskinen natukupla

Saadut peukutukset

125
    Missä menee muuten natuilun raja?
    Siin ettei veä horppaa.

Noin muuten en tajua miksi asialla on mitään väliä kenellekään joka ei ole skabaamassa jossain kisoissa joissa pitää olla natu.
    Mutta Tarzanille oli nyt selvinnyt vaatteiden salaisuus.

poijankossi88:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1576
    Jos jollain kivissä vikaa tai leikattu esim. syövän takia, niin olet 100 % varma ettei saa erivapautta?
    Mä olen kuulut että täälä jossain päin kilpailee eräs "nainen" painonosotossa naisten sarjassa, mutta on entinen mies. Oli vaan korjauttanut värkkinsä siinä välissä. Mutta saapi kilpailla naisten sarjassa kun värkki vaihettu. Tosin eipä kenelläkään oikealla naisella ole mitään jakoa sille pärjätä kisoissa. Kyllä se äijän hermotus sielä taustalla kuitenkin vaikka pallit onkin viety.

Mun painonostaja tuttava vaan sano että noile pitäis olla ihan omat sarjat missä kilpailla.

14. Peukutukset:

Saadut peukutukset

520
    Voimapuolella natuuden rajat ovat vähän kuin veteen piirretty viiva. Kun edellinen viiva katoaa, niin uusi tulee aina tilalle. Eikä tämä koskaan pääty. Suurin ongelma ja rajoittava tekijä on lähinnä natujen itkupotkuraivarit silloin jos joku roinari treenaa salilla tai eksyy natukisoihin. Älkää itkekö, vaan kohdatkaa haasteet kuten mies. Jos roinarit vituttaa, niin treenatkaa kovempaa, älkääkä jääkö makaamaan sinne itsesäälin, valitusten ja tekoisyiden lätäkköön!
    Moniko täällä on kilpaillut SM- tasolla voimanostossa 100%:sna natuna roinaria vastaan? Minä olen, eikä raivottanut tai itkettänyt yhtään. Koin tilanteen vain haasteellisena ja mielenkiintoisena. Roinari vei kullan ja minä hopean. Pohjilla oli vain puhdas bodytreeni, enkä koskaan ollut treenannut mavea tai voimanostokyykkyä. Nostoissa johdin penkissä reilusti lähes lämmittelynostolla, mavessa voimien puolesta lähes samoissa, mutta kyykyssä (tanko niskassa ja kantapäät lähes yhdessä) tulos jäi melko heikoksi (voiman puolesta olisi ollut reilusti siinäkin varaa). Penkissä ja kyykyssä tulokset jäivät reilusti alle maximin, koska en osannut arvioida voimareservejä oikein (eka kisa kun oli). Mikään ei jäänyt vaivaamaan tuosta kisasta. Tiesin myös että lajissa voisin menestyä, jos vain kipinä syttyisi. Ei kuitenkaan syttynyt. Minua ei loppupeleissä kiinnosta onko joku roinari vai ei, vaan se, kuka on absoluuttisesti vahvin tai lihaksikkain. Saako täältä jostakin nenäliinoja, niin voin pyyhkiä liikutuksen kyyneleeni pois.

Dona:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

1118
    Voi kukaan olla ikinä natu? Jos tunnet nyt piston sydämessäsi, mieti asiota?
    Ei kukaan voi olla natu. Hengittämässämme ilmassakin on jo niin paljon luonnottomia kemikaaleja, juomavedestä puhumattakaan.
    Shakes are for fakes, eat steaks -Stan Efferding

Minä en oo mikään hupiukko. RawPower:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    VOK

Saadut peukutukset

272
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä carter Lue viesti
    Voimapuolella natuuden rajat ovat vähän kuin veteen piirretty viiva. Kun edellinen viiva katoaa, niin uusi tulee aina tilalle. Eikä tämä koskaan pääty. Suurin ongelma ja rajoittava tekijä on lähinnä natujen itkupotkuraivarit silloin jos joku roinari treenaa salilla tai eksyy natukisoihin. Älkää itkekö, vaan kohdatkaa haasteet kuten mies. Jos roinarit vituttaa, niin treenatkaa kovempaa, älkääkä jääkö makaamaan sinne itsesäälin, valitusten ja tekoisyiden lätäkköön!
    Moniko täällä on kilpaillut SM- tasolla voimanostossa 100%:sna natuna roinaria vastaan? Minä olen, eikä raivottanut tai itkettänyt yhtään. Koin tilanteen vain haasteellisena ja mielenkiintoisena. Roinari vei kullan ja minä hopean. Pohjilla oli vain puhdas bodytreeni, enkä koskaan ollut treenannut mavea tai voimanostokyykkyä. Nostoissa johdin penkissä reilusti lähes lämmittelynostolla, mavessa voimien puolesta lähes samoissa, mutta kyykyssä (tanko niskassa ja kantapäät lähes yhdessä) tulos jäi melko heikoksi (voiman puolesta olisi ollut reilusti siinäkin varaa). Penkissä ja kyykyssä tulokset jäivät reilusti alle maximin, koska en osannut arvioida voimareservejä oikein (eka kisa kun oli). Mikään ei jäänyt vaivaamaan tuosta kisasta. Tiesin myös että lajissa voisin menestyä, jos vain kipinä syttyisi. Ei kuitenkaan syttynyt. Minua ei loppupeleissä kiinnosta onko joku roinari vai ei, vaan se, kuka on absoluuttisesti vahvin tai lihaksikkain. Saako täältä jostakin nenäliinoja, niin voin pyyhkiä liikutuksen kyyneleeni pois.
    Ja liitto tuskin oli se ainoa vakavasti otettava IPF, jos kerran voittajakin oli roinari?
    No, I'm not on steroids...but thanks for asking!
    "Lifetime natural"

18. Peukutukset:

Saadut peukutukset

520

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä RawPower Lue viesti
    Ja liitto tuskin oli se ainoa vakavasti otettava IPF, jos kerran voittajakin oli roinari?
    Suomen Voimanostoliitto Ry. Mutta siitä on aikaa vähän reiluummin kun ne kisat käytiin, eikä tuo testiprotokolla ollut vielä lähtenyt oikein käyntiin. Anabolisethan kiellettiin 1975, eikä se vielä pitkään aikaan vaikuttanut roinaamis käytäntöön mitenkään. Sen tiedän että itse olin silloin 100%:sti natu, kuten luultavasti lähes kaikki muutkin omassa sarjassani. Kovempi roinausbuumi lähti käyntiin vasta myöhemmin niin bodauksessa kuin voimanostossakin.
    Viestiä muokannut carter : 4 päivää sitten 14:58

Sivu 2 (2) EnsimmäinenEnsimmäinen 12