Sivu 3 (3) EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 41-47 / 47

Viestiketju: Matti Nykänen död

Mr.Tampax holmesinjones:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

902

Ilmoitus Kaikki ravinteet -25%

Myprotein Suomi

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Rambo Lue viesti
    Aika kaukana leijonasta. Terveysongelmia, alkoholismia ja julkisuuden riepoteltavana. Kova jätkä ja legendaarinen persoona kyllä.
    Kevyet mullat.
    Kyllä matti oli hiukan kovempaa sarjaa kun Rambo...silloin kun sinä paskat vaipoissa leikit hiekkalaatikolla että "älä tule paha kakku vaan tule hyvä kakku"
    No onhan se tietty kova juttu tajuata että kun joku kovempi....myös siinä lyömisessä

VINK,vink
    Ties missä mielentilassa kirjoittelen

Foorumin toiseksi huonoin penkkaaja Rambo:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

913
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä holmesinjones Lue viesti
    Kyllä matti oli hiukan kovempaa sarjaa kun Rambo...silloin kun sinä paskat vaipoissa leikit hiekkalaatikolla että "älä tule paha kakku vaan tule hyvä kakku"
    No onhan se tietty kova juttu tajuata että kun joku kovempi....myös siinä lyömisessä

VINK,vink
    Oli tietysti mutta ei vielä siinä vaiheessa kun minä paskaa taputtelin, kattelin mä hypyt telkkarista.
    Oli Matti vitusti kovempi jätkä kuin sinä, sä ehkä juot enemmän ku Masa.
    Ei se Nykänen mikään leijona ollut enää tässä loppuvaiheessa, hyväksikäyttäjää ja selkääntaputtelijaa oli loppuun asti joka nurkalla, sonni se oli. Vai oliko Masan elämä jotenkin hohdokasta tässä viime aikoina?
    Mutta hei, huomenna työpäivä taas meillä toisilla niin pitää lähtee nukkumaan. Kippis Holmes!
    Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Saadut peukutukset

902
    Oli tietysti mutta ei vielä siinä vaiheessa kun minä paskaa taputtelin, kattelin mä hypyt telkkarista.
    Oli Matti vitusti kovempi jätkä kuin sinä, sä ehkä juot enemmän ku Masa.
    Ei se Nykänen mikään leijona ollut enää tässä loppuvaiheessa, hyväksikäyttäjää ja selkääntaputtelijaa oli loppuun asti joka nurkalla, sonni se oli. Vai oliko Masan elämä jotenkin hohdokasta tässä viime aikoina?
    Mutta hei, huomenna työpäivä taas meillä toisilla niin pitää lähtee nukkumaan. Kippis Holmes!
    Taatusti en juo enempää kuin masa ...toki epsanjan reisuulla sitä alkoa kului hyvinkin riittävästi.
    Mielestäni kenenkään jolla ei ole mitään todistetta omista saavutuksistaan ei pidä arvostella Mattia.
    Koskee suakin Rambo.
    Koska laitat videoo kun lyöt palloa jossain??

HÖH...tiedän että sitä päivää ei tule.

No joo...onhan se tekopään lyöminen nyrkillä aikalailla turhaa touhua,itelläni on taustaa potkunyrkkeilystäkin ja tiedän että aika kova kundi saa olla nyrkkeilemään että selviää siittä myllytyksestä.

Hyvää yötä ja kauniita unia

Foorumin toiseksi huonoin penkkaaja Rambo:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

913
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä holmesinjones Lue viesti
    Taatusti en juo enempää kuin masa ...toki epsanjan reisuulla sitä alkoa kului hyvinkin riittävästi.
    Mielestäni kenenkään jolla ei ole mitään todistetta omista saavutuksistaan ei pidä arvostella Mattia.
    Koskee suakin Rambo.
    Koska laitat videoo kun lyöt palloa jossain??

HÖH...tiedän että sitä päivää ei tule.

No joo...onhan se tekopään lyöminen nyrkillä aikalailla turhaa touhua,itelläni on taustaa potkunyrkkeilystäkin ja tiedän että aika kova kundi saa olla nyrkkeilemään että selviää siittä myllytyksestä.

Hyvää yötä ja kauniita unia
    Ei kukaan Masalta meriittejä kiellä, oli aikanaan varmasti yksi parhaista maailmassa. Se on se leijonan status aika saatanan kova, Masalla oli liikaa sekoilua tuossa viimeisen viidentoista vuoden aikana että se leijonan viitta sinne harteille ilman mutinoita soviteltaisiin.
    Ei sitä videota tule, siinä oot oikeassa Löin mitä löin eikä siitä ole todisteita, eikä mua haittaakaan, ei näyttele mitenkään erityisen tärkeää roolia mun elämässä. Kyllähän toi Lotina sen yli löisi pienellä tekniikan parannuksella. Ja tulee lyömään kunhan jaksaa käydä palloa takomassa. Enkä epäile ettetkö säkin löisi, se ei ihan oikeasti ole mikään ihmetulos.
    Öitä foorumille
    Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Saadut peukutukset

902
    Ei kukaan Masalta meriittejä kiellä, oli aikanaan varmasti yksi parhaista maailmassa. Se on se leijonan status aika saatanan kova, Masalla oli liikaa sekoilua tuossa viimeisen viidentoista vuoden aikana että se leijonan viitta sinne harteille ilman mutinoita soviteltaisiin.
    Ei sitä videota tule, siinä oot oikeassa Löin mitä löin eikä siitä ole todisteita, eikä mua haittaakaan, ei näyttele mitenkään erityisen tärkeää roolia mun elämässä. Kyllähän toi Lotina sen yli löisi pienellä tekniikan parannuksella. Ja tulee lyömään kunhan jaksaa käydä palloa takomassa. Enkä epäile ettetkö säkin löisi, se ei ihan oikeasti ole mikään ihmetulos.
    Öitä foorumille
    ÖITÄ

Hautaan asti Hullu inkkari:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

448
    minä en mene nukkumaan vielä moneen tuntiin koska en tee töitä tässä yhteiskunnassa sen rikollisen luonteen vuoksi niin on varaa valvoa ja juuri se on minun meriittini miksi olen tavallista pulliaista kovempi jätkä (jopa Nykästä kovempi)

ne joiden tarvitsee tietää tietävät, eikä siinä tarvitse todistella kenellekään mitään
    A small bird will drop frozen dead from a bough
    without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

Saadut peukutukset

902

Sivu 3 (3) EnsimmäinenEnsimmäinen 123