Sivu 3 (3) EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 41-46 / 46

Viestiketju: Ny lähti pilville kova penkkiukko, R:I.P. Jani Murtomäki

Mr.Tampax holmesinjones:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

902

Ilmoitus Kaikki ravinteet -25%

Myprotein Suomi

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Penkkipekka Lue viesti
    Muuten, mutta taitaa tili olla aika tyhjä kun käytti kuitenkin roinaa.
    Tämä toden seikka
    Kuka löi voi pitää sen leipäläpensä pienemmällä kun ei välttämättä teidä sieltä maasta ylös kömmittyään sitä että kuka löi
    Ties missä mielentilassa kirjoittelen

partapera:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

23
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Mr. Peres Lue viesti
    Tuskin paljon muuta Suomessa kun pokaalin ja herapussin, marginaalilajeja ovat. Toki sponssorit varmasti kustantaa jotain, mutta eipä niillä mitään rikasta elanto taida ketään Suomessa saada.
    Voimanostoon MENEE rahaa, siitä ei juuri makseta. Sen verranlähellä lajia ollut että miinuksen puolelle menee, ainakin suomessa, ja muuallakin. Huomaa vaan eron että kun joku on jollakin elämän alueella enemmän aikaan kun muut . Ja en ymmärrä argumenttejä että on muillakin kuollut läheisiä jne, sanotteko tekin omille läheisllenne, tuttavillle et semmosta se elämä on...Kylmiä ihmisiä...Minä olen tehnyt vaikka mitä mikä ei kuulu ns normielämään mutta sekään ei liity siihen jos lapseni jää isättömäksi, ei se heitä helpota. Täällä on kyllä maailman kovimmat jätkät välillä mitkä arvostelee kuollutta miestä...

Mr. Peres:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

515
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä partapera Lue viesti
    Voimanostoon MENEE rahaa, siitä ei juuri makseta. Sen verranlähellä lajia ollut että miinuksen puolelle menee, ainakin suomessa, ja muuallakin. Huomaa vaan eron että kun joku on jollakin elämän alueella enemmän aikaan kun muut . Ja en ymmärrä argumenttejä että on muillakin kuollut läheisiä jne, sanotteko tekin omille läheisllenne, tuttavillle et semmosta se elämä on...Kylmiä ihmisiä...Minä olen tehnyt vaikka mitä mikä ei kuulu ns normielämään mutta sekään ei liity siihen jos lapseni jää isättömäksi, ei se heitä helpota. Täällä on kyllä maailman kovimmat jätkät välillä mitkä arvostelee kuollutta miestä...

Foorumilla nyt aina on ennemän juttumiehiä. 60-70 % pelkkää paskan jauhamista.

Jaksamista perheelle ja kavereille.

4. Peukutukset:

TTL

poijankossi88:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1576
    Sorry mä eka kertaa ilmaisin itseni huonosti. Mutta olihan Murtomäki todella lahjakas nostaja. 145kg penkistä eka kertalaisena ja natuna. Moni tekee 10 vuotta hommia tuohon ja ei silti nouse noi raudat.

Mutta kaveri veti ittensä täysillä likoon hommaan ja nuorena meni, todenäköisesti rakkaus lajiin vei sitten. Tämä on harmi asia pienelle tytölle. Vanhemmat yleensä kuolee ennen lapsiaan. Harmillinen homma. Otan itekkin osaa omaisille. Jokainen pelaa omaa peliään. Mutta hän lähti leijonanana.

Saadut peukutukset

3
    R i p

Raju:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

643

Murtsi oli mulle aina reilu kaveri jolle tytär tuntui olevan hyvin tärkeä. Voimia läheisille.
    Se mikä on tekemisen arvoista,tee se rajusti

Sivu 3 (3) EnsimmäinenEnsimmäinen 123