Sivu 5 (7) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ViimeinenViimeinen
Tulokset 81-100 / 139

Viestiketju: Onko bodarit pohjasakkaa?

Saadut peukutukset

457

Ilmoitus Erinomainen pääsiäisale käynnissä!

Myprotein Suomi

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä carter Lue viesti
    Halmeen kirjoja kun lukee, niin kannattaa muistaa ne kuuluisat lapinlisät tai-vähennykset. Asiat ovat joko niin tai näin tai vähän sinne päin. Halmehan sanoo kertovansa asiat niin kuin "itse ne muistaa", jolloin totuudella on tilaa vähän venyä ja showmiehen muistin tarkoistus onkin tukea sitä showta!
    Toki, mutta en mä sinänsä tuota 50cm natuna pitäisi mahdottomana. Kyseessä oli kuitenkin 192cm pitkä mies, jota ei enää siinä vaiheessa kiinnostanut kireys pätkääkään.

Siitä vähän Halmeen showuraa. Kovan jätkän mainetta niittänyt Murikka juoksee kirjaimellisesti karkuun pitkin kehää.

Saadut peukutukset

497
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Mr. Peres Lue viesti
    Tuossa möykyltä

MOIKKA VAAN KAIKILLE!

Voin ihan rehellisesti kertoa, kuten otsikostakin huomaatte mistä on kyse.

Pinnaa kiristää
    Masentaa
    Kiukuttaa
    Suututtaa
    Vituttaa
    Mikään ei kiinnosta
    Peiliin katsominenkin on ihan paskaa

Näitä ajatuksia mulla on päivittäin ja näiden ajatusten kanssa joudun elää.
    Näiden takia esim. keskittyminen on vaikeaa, rentona oleminen saatika sitten hyväntuulinen.

Lopetin hormonit noin 7kk sitten ja kuukaudet ovat tuntuneet päivä päivältä rankemmilta.
    Sitä joutuu aikalailla esittämään päivittäin ilosta.
    Sitä se ei kumminkaan ole että olisin jotenkin täysin "happy".
    Suurinosa tuosta ilosta on valhetta ja feikkiä.

Mikä hormoneista irtautumisesta sitten kuukausi kuukaudelta tekee vaikeaa?

Ei samanlaista paineentunnetta lihaksissa
    Nivelet eivät ole niin elastiset
    Hitaampi palautuminen
    Olo ei tunnu niin miehiseltä, kuin hormoneilla
    Matalempi ego
    Vähäisempi itsevarmuus
    Epävarmuus
    Peiliin katsominen vituttaa
    Treenaaminen
    Syöminen
    Kehon painonnousu ja kireys

Sen mä voin sanoa, ettei tällä hetkellä oikeen kiinnosta mikään.
    Tuntuu että pääni on tällä hetkellä, niin syvällä perseessä ja että ois jäänyt perkeleen syvään hankeen makaamaan.
    En osaa ajatella realistisesti.
    Vaikka ja kuka mulle sanois että olet hyvässä kunnossa, mua se ei vittuakaan kiinnostaa,
    koska musta itsestäni ei tunnu siltä.
    Kaikki tekeminen ja liikkuminen, sitä suoraan sanottuna joutuu pakottaa itseään tuohon kaikkeen.
    En rypee missään itsesäälissä vaan totaalisessa raivossa ja vihassa.
    Ja en todellakaan rakasta itseäni tällä hetkellä
    vaan vihaan.

Teinipoikana olin todella pahasti pakkomielteinen treenaamaan.
    Sitä tuli treenattua useita tunteja päivässä kotona sekä salilla.
    Yksi treeni ei todellakaan riittänyt päivään.
    Lenkeilläkim saatoin palaa useampi tunti ja lenkit olivat usein sen 12km.
    Ei mitään tolkkua.
    Sitä luuli että pienenkin hetken, kun jättää reenaamatta,
    niin sitä luuli että lihoo tai kuihtuu.
    Kärsin ylikunnosta myös ja pahasti.
    Höllääminen oli todella vaikeaa.

Nyt on sama fiilis hormoneista, kuin tuolla teinipoika Tuomolla treenaamisesta.
    Mieli yrittää jatkuvasti kallistaa takaisin hormonien tielle,
    vaikka kaikki haitat muistankin ja mitä kaikkea paskaa ne mulle aiheutti,
    niin silti.
    Tuntuu että noi hormoonit meinaa viedä kaiken voiton kaikessa.

KERRAN ADDIKTI AINA ADDIKTI!

Kerran kun olet tuolle tielle lähtenyt, niin sieltä on todella vaikea irtautua.
    Jos joku kärsii tästä samasta ja on hiljattain lopettanut hormonien käytön kokonaan, eikä vaan ole millään breikillä, niin kommentoi ihmeessä tänne.
    Siitä olisi suuri apu!

Kiitos!

Olen puhunut.Peace.

http://tuomokorhonen.blogspot.com/20...-addiktio.html
    Itse en seuraa juuri mitään bodyukkoja. Möykyn videoita kattelin kun mies puhuu suoraan niinku asiat on.

Vai 7kk ilman horkkaa, hatun nosto. En kyllä lähtis enää horkkiin jos 7kk ollu ilman. Lääkäriltä testogeeliä tms.
    Elämä voittaa lopulta. Tuo lopettamispäätös saattaa tuoda sen 10-30v lisää elinaikaa. Moni maksaa nuoruuden kovasta roinaamisesta sen hinnan tuossa 45-60 ikävuoden haitarilla.. moni aikasemminkin.

Mr. Peres:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

532
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä soccerman Lue viesti
    Itse en seuraa juuri mitään bodyukkoja. Möykyn videoita kattelin kun mies puhuu suoraan niinku asiat on.

Vai 7kk ilman horkkaa, hatun nosto. En kyllä lähtis enää horkkiin jos 7kk ollu ilman. Lääkäriltä testogeeliä tms.
    Elämä voittaa lopulta. Tuo lopettamispäätös saattaa tuoda sen 10-30v lisää elinaikaa. Moni maksaa nuoruuden kovasta roinaamisesta sen hinnan tuossa 45-60 ikävuoden haitarilla.. moni aikasemminkin.
    Addiktoitunut roinaan kuten itse sanoo tuossa. Kannataisi vaihtaa lajia johonki muuhun jos meinaa ilman roinaa olla, vähän sama kuin juoppo menesi pubiin juomaan jaffaa lopettamis päätöksen jälkeen.

Saadut peukutukset

519
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä JussiPussi Lue viesti
    Toki, mutta en mä sinänsä tuota 50cm natuna pitäisi mahdottomana. Kyseessä oli kuitenkin 192cm pitkä mies, jota ei enää siinä vaiheessa kiinnostanut kireys pätkääkään.
    Ei tuon 5-kympin natutumpun suhteen tarvi sinänsä olla mitään epäilyttävää Halmeen kokoisella ukolla. Toinen kysymys taas on milloin on oikeasti aloittanut roinaamisen ja mitä määriä käytti?

Saadut peukutukset

457
    Ei tuon 5-kympin natutumpun suhteen tarvi sinänsä olla mitään epäilyttävää Halmeen kokoisella ukolla. Toinen kysymys taas on milloin on oikeasti aloittanut roinaamisen ja mitä määriä käytti?
    Ei taida enää saada aiheesta faktaa mistään. En nyt muista kenen voimamiehen kanssa Halme jenkkeihin lähti, joten varmaan viimeistään siinä vaiheessa roinat oli kuvioissa.

Hautaan asti

Saadut peukutukset

476
    Olen amatööribodari ja en koe olevani pohjasakkaa.

Fartbrazil666:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

88
    Minä olen pohjasakkaa.

Saadut peukutukset

303
    Sanoisin että alottanut 16vuotiaana.
    Se että vasta jenkeissä alotti kun oli jo iso taikka 50cm haba ei pidä paikkaansa.
    Siellä sit oppi roinaamaan paremmin.
    Kaikki nää pystyy lukemaan sivujen välistä.
    Sanokaa mulle 20v bodari joka natuna salinsa vahvin.
    En kuitenkaan halua mitenkään mollata halmetta, pidin tyypistä. Bisseäkin tuli jokunen kerta otettua samassa seurassa.

Saadut peukutukset

519
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Hauberi Lue viesti
    Sanoisin että alottanut 16vuotiaana.
    Näin Halmeen muistaakseni ekan kerran, kun mies pamahti yhdelle salille n. 20 -vuotiaana. Mies oli silloin kyllä aika rimpula, eikä sen parin kuukauden aikana mitä ehdin silloin miestä seurata, saanut kovasta treenistä (eikä voinut yrityksen puutteesta ainakaan syyttää) ja itsevarmuudesta huolimatta juuri mitään kehitystä aikaiseksi. Halme ei kyllä kroppansa ja silloisen kehityksenä puolesta näyttänyt millään muodoin roinaajalta. Varsinainen kasvukausi alkoi vasta joskus myöhemmin...aikalaistodistuksen mukaan silloin mentiin jo kaasu pohajssa...en aivan varmasti muista, mutta Halme taisi mennä Jenkkeihin voimabodari Ilkka Kinnusen kanssa, jonka salipenkkiennätys oli 280kg....juu Jenkeistä tosiaan saivat ajan tasalla olevat ravinto ja roinaohjeet...

Saadut peukutukset

497
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Hauberi Lue viesti
    Sanokaa mulle 20v bodari joka natuna salinsa vahvin.
    siinä on vahva 22-vuotias... Varmasti lähes kaikkien suomen salien vahvin jos vaan paikalle menee.
    70 kilon kässäreitäkin käsittelee tossa, ne on painavat ne.

Saadut peukutukset

519
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Kullitar Lue viesti
    Sitä vähättelyn määrää mitä olen itsekin kohdannut, ei voi edes laskea. Jokainen kotimainen bodari, jotka ovat kärsineet salilla, uhranneet terveyttään ja tehneet lihasmassaa, on jotain pohjasakkaa jota haukutaan joka paikassa. Kun taas sohvalla istuvat saavat ruusuja. Sitten kun nämä dissaajat löytävät aina jumalia sattumoisin niistä, joilla ei sitä lihasta ole, aivan käsittämätöntä.
    Palaan ketjun alkuun, koska kyseessä on sosiologisesti melko merkittävä teema: Ovatko bodarit pohjasakkaa? Tässä varmasti viitaan juuri roinabodareihin eikä natuihin. Tämä saattaa monelle tulla yllätyksenä, mutta esim. Suomessa ja Iranissa tehtyjen tutkimusten perusteella tyypillinen roinabodari on kolmekymppinen, koulutettu ja kohtuullisen hyvin toimeentuleva mies. Iranilaistutkimuksen mukaan roinabodarit olivat useinmiten yliopistokoulutuksen saaneita tai yliopistossa opiskelevia nuoria miehiä. Yleisesti ottaen roinabodarit eivät ole siis pohjasakkaa, vaikka kyllä siihenkin joukkoon kuuluvia tilastollisesti on.
    Kullittaren puolesta olen toki pahoillani hänen saatuaan ylenmäärin aiheetonta vähättelyä osakseen. Hänelle kuitenkin lohdutuksen sanana Piispa Berkleyn aforismi: "Esse est per cipi" eli oleminen on havaituksi tulemista. Joten vähättelykin voidaan käsittää pelastuksena tuntemattomuuden ja olemattomuuden syvään suohon vaipumiselta. Kullitaren olemassaolosta on tehty kertoman perusteella lukuisia havaintoja. Siitä syytä olla kiitollinen!

Mr. Peres:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

532
    Joo Kullitarella on joku itse tunto ongelma.

Terapiaan vaan kertomaan lapsuuden traumoista ja miksi on addikti nyt.

Saadut peukutukset

519
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä soccerman Lue viesti
    siinä on vahva 22-vuotias... Varmasti lähes kaikkien suomen salien vahvin jos vaan paikalle menee.
    70 kilon kässäreitäkin käsittelee tossa, ne on painavat ne.
    Vastis on lahjakkaampia natuja, vaikka lahjakkaampiakin on ollut. Nuorena Vastis haaveili pro-bodarin urasta, kuten useimmat meistä. Vanhempana tuli sitten muita aatoksia ja suunnitteli matematiikan tohtorintutkintoa. Olisiko väitöskirja kohta jo aluillaan tai jopa valmis? Kaukana pohjasakasta. Kunnon bodarin prototyyppi!

Saadut peukutukset

303
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Mr. Peres Lue viesti
    Joo Kullitarella on joku itse tunto ongelma.

Terapiaan vaan kertomaan lapsuuden traumoista ja miksi on addikti nyt.
    No se kullittaren alotuspostaus oli aika sanatarkka mitä erään toisen forumin pitäjä kirjoitti
    Saa yrittää arvata kuka

Bannissa

Saadut peukutukset

982
    Kaikki hormooneilla itsensä kasvattaneet lihavuoret ovat suurinpiirtein turhia otuksia

Yössä tippuvat ensimmäisestä lyönnistä

Koskee myös carteria

Hautaan asti

Saadut peukutukset

476
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä holmesinjones Lue viesti
    Kaikki hormooneilla itsensä kasvattaneet lihavuoret ovat suurinpiirtein turhia otuksia
    miksi?

Yössä tippuvat ensimmäisestä lyönnistä
    kuten kuka tahansa kun iskee oikeaan paikkaan tarpeeksi voimakkaasti

Koskee myös carteria
    miksei koskisi?

17. Peukutukset:

Saadut peukutukset

65
    https://www.youtube.com/watch?v=6wEQ8E0T47g

Sinä on Tony Halme viimeisillään ja huonoimmillaan, kun päihteet olivat valitettavasti syöneet aivosoluja.
    Joku tolkku täytyy olla viinan vedossakin.

Foorumin toiseksi huonoin penkkaaja Rambo:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

996
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä tarkemo Lue viesti
    https://www.youtube.com/watch?v=6wEQ8E0T47g

Sinä on Tony Halme viimeisillään ja huonoimmillaan, kun päihteet olivat valitettavasti syöneet aivosoluja.
    Joku tolkku täytyy olla viinan vedossakin.
    Tonyn leukaperät on kyllä niin saatanan kireenä tuossa ettei tosikaan.
    Päihteet söivät aivosoluja? Lähde tälle väitteelle.

Both freebase (crack) and powdered cocaine can cause long-term damage to mental health, which appears in the form of mood or emotional disturbances. Because the drug directly interferes with dopamine being reabsorbed by neurons, one of the symptoms of a cocaine comedown is serious depression.

Mitä mä luin netistä niin kokaiini ei tuhoa aivosoluja, alkoholi sen sijaan tuhoaa. Tuskin Halme dokasi niin paljon että mitään merkittävää vahinkoa olisi päässyt syntymään.
    Mä luulen että Tonylla oli laskut päällä ja piti ottaa pienet nokat ennen kuulusteluita, ehkä vauhtia on mennyt tuossa kun kiristelee ja jauhaa purkkaa. Yleensä sanon että voin olla väärässäkin mutta ei tuota haastattelua tehdessä pelkän kaffen avulla ollut liikkeellä.
    Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Enver:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

1003
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Rambo Lue viesti
    Mitä mä luin netistä niin kokaiini ei tuhoa aivosoluja, alkoholi sen sijaan tuhoaa. Tuskin Halme dokasi niin paljon että mitään merkittävää vahinkoa olisi päässyt syntymään.
    Mä luulen että Tonylla oli laskut päällä ja piti ottaa pienet nokat ennen kuulusteluita, ehkä vauhtia on mennyt tuossa kun kiristelee ja jauhaa purkkaa. Yleensä sanon että voin olla väärässäkin mutta ei tuota haastattelua tehdessä pelkän kaffen avulla ollut liikkeellä.
    No varmasti tuhoaa kokaiini aivosoluja.

http://sci-hub.tw/https://link.sprin...640-015-9536-x

On the other hand, long-term usage can yield
    significant detrimental effects on the brain, increasing the
    neurodegeneration speed.

University of Cambridge using brains of 120 people
    between the ages of 18 and 50, suggested that chronic use
    of cocaine lead to a loss of grey matter at a significantly
    faster rate than healthy individuals, which can be a sign of
    premature ageing (Ersche et al. 2013). Moreover, some
    researchers believe that cocaine usage can contribute to
    blood vessel damage within the brain, which can lead to
    increased susceptibility to experiencing a stroke, particularly in young people (Siniscalchi et al. 2015).

21. Peukutukset:

Foorumin toiseksi huonoin penkkaaja Rambo:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

996

bodykauppa

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Enver Lue viesti
    No varmasti tuhoaa kokaiini aivosoluja.

http://sci-hub.tw/https://link.sprin...640-015-9536-x
    Kyllä, vaarallista aivoille vaikka ei tuossa erikseen aivosoluja mainittu. Kokaiinin vaikutusmekanismi on hieman erilainen kuin esimerkiksi alkoholilla.
    Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.