Sivu 15 (16) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 513141516 ViimeinenViimeinen
Tulokset 281-300 / 305

Viestiketju: Muita jotka ei arvosta dopinglihaksia?

Mr. Peres:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

471
    -Mein Kampf myös hyvä treenikirja sopii natuille ja roinareille.

kaupan kassa White Pale Punisher:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Gym

Saadut peukutukset

272
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Mr. Peres Lue viesti
    Hyvä Peres!
    blögäles:

https://pode.blogaaja.fi

kotisivut:

https://timo-poutiainen.webnode.fi

The speed work weights might feel too light
    . DO NOT RAISE THEM. The point of speed work is to produce lots of force on a sub-maximal load.

keskipaahto BonBon:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Flexa-klubben

Saadut peukutukset

59
    Mein Kampfin oppeja noudattamalla poltettu enemmän rasvaa kuin muilla metodeilla yhteensä
    Lennokkiliimamäen miehiä

Saadut peukutukset

491
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Hauberi Lue viesti
    Mä tein myös weiderin menetelmällä joskus.
    Eipä siinä oikee mitään järkeä ole, turhia liikkeitä suurin osa.
    Tärkein anti noissa oli progressiivisuuden ja eri treeniperiaatteiden oppiminen. Ei Joe Weider niitä myöskään itse keksinyt, vaan bisnesnerona keräsi suuren joukon treenitietämystä oman nimensä alle. Se se mitä nykyisin kierrätetään jonakin "uutena" asiana oli arikipäivää old-school äijille. Toki jotakin uusia sovellutuksia tullut mukaan ja tieteellistä tutkimusta tehty paljonkin, mutta perusperiaatteet ovat kuitenkin samat.

Weiderin menetelmän liikkeet olivat osittain sellaisia old-school liikkeitä, joita monet eivät enää tunne. Muilta osin liikkeet edelleen normi käytössä käytössä. Mielestäni kaikki kyllä yhtä toimivia, kuin mikä tahansa liike, jonka tekee oikealla asenteella. Harva tekee nykyisin esim. penkkiä hartiasillassa, mutta täysin looginen vaihtoehto lyhyelle liikeradalle, jos ei ole räkkiä käytössä. Old-school ukoilla oli muitakin vastaavia sovellutuksia, jos ei ollut parempaa välinettä apuna.
    Täytyy myös muistaa, että vielä 50-ja 60 -luvuilla laite- ja välinevalikoima oli aika alkeellinen ja suppea nykyiseen verrattuna. Kovin sali oli silloin Gold's Gymin edeltäjä, The Dungeon, Californian Venicessä. Sali oli hyvin pieni ja ankea. Aijät olivat kuitenkin planeetan kovimpia. Pat Neve oli ensimmäinen mies, joka teki vinopenkkiä 220 paunan (99,7kg) käsipainoilla! Voimailijat ja bodarit treenasivat siellä yhdessä. Kukaan ei silloin tiennyt mitään nykyisistä treeniguruista, mutta paljonko ollaan todellisuudessa menty eteenpäin?

Sit tuli muistaakseni franco columbun kirja mikä sinänsä ihan hyvä.
    Itse olen lukenut lähes kaikki treeniaiheiset kirjat mitä tällä foorumilla on mainittu. Hakkaraisella on vankka käytönnön kokemus ja ehkä kovin teoreettinen tietotaito Suomessa. Mutta ainakaan omasta näkökulmastani mitään mullistavaa hänenkään kirjoista en löytänyt. Toki monia tutustumisen arvoisia vinkkejä. Suositeltavaa lukemista kuitenkin. En sanoisi, että mikään kirja olisi varsinaisesti huono. Kaikesta voi aina oppia jotakin, vaikka olisikin sitä saman vanhan toistoa. Riippuu näkökulmasta ja siitä, miten lukijan oma tieto-ja kokemusmaailma on lisääntynyt ajan myötä. Se vähän kun katsoisi vanhoja asioita uusien linssien kautta. Voi nähdä sellaista, mitä ei ole vanhoilla linseillään aiemmin nähnyt.

Se on vain pakko itse kääntää kaikki kivet ja kokeilla. Näin ne aina tehty, jos asia tarpeeksi kiinnostaa ja halutaan tuloksia.

Saadut peukutukset

491
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Kullitar Lue viesti
    Järkevä kirjoitus, roinafanin kynästä.
    Kiitos! No onhan testo ja sen johdannaiset kerta kaikkiaan hyvin kiehtova aihe, kun perustana on jo ihmisen fysiologiset toiminnat, jotka ovat olleet huolenaiheena ja manipuloinnin kohteena kautta aikain. Mielenkiintoista on myös se, miten suuret valtiolliset ja valtakunnalliset voimat ovat halunneet hyödyntää testoa ja sen johdannaisia, toisaalta taas miten massiiviset vastavoimat ovat käynnistäneet raskaat ja kalliit koneistot estämaan ja kieltämään näiden lääkeainesten käytön ja jopa laaja-alaisemman tutkimuksen. Monet dokumentit ovat edelleen arkistojen kätköissä. Yrityksistä huolimatta lääkkeiden kysyntä ja tarjonta ei loppunut, vaan lisääntynyt. Mielenkiintoa lisää myös se, että kaikki osapuolet - sekä käyttäjät, että käytön kieltävät tahot - valehtelevat ja salailevat asioita enemmän tai vähemmän tai osuuttaan niihin.

Miten kävisi kansanterveyden jos jokainen saisi roinat hakea apteekista? Eturauhassairaudet? Verenpaineet ja kolearvot?
    ( jotka ovat kaikki jo nyt iso ongelma keski-ikäisillä miehillä) Vähentäisikö se edes väärinkäyttöä, että apteekista saisi laillisesti sustanonia 2 kertaa kuussa? Ei.
    Parempi apteekista, kuin kadulta. Monissa maissahan tuo vielä ihan normaalikäytöntö. Ennen EU:n valtaannousua useimmissa Euroopan maissa lääkeitä sai ilman respetiä apteekeista. Olen itsekin lomalla ollessa joskus ostanut. Laatukamaa. Yksi ongelma on aina se, että olipa lääkkeet vapaita tai ei, niin diilerit ottavat aina omansa. Diilerille ei ole ongelma onko lääke laillista vai laitonta. Diileri voi tilanteen mukaan myydä myös apteekikamaa, kuten ennen EU:ta. Kysyntää riittää aina. Laiton voi taas taas olla paskaa ja terveydelle vahingollisempaa kuin laillinen.

En tiedä miten terveystilastot muuttuisivat, jos Suomessa saisi roinat vapaasti apteekista? Ei välttämättä juuri mietenkään. Nythän roinaa saa muutenkin kuka tahansa. Roinan saanti ei koskaan ole ollut mikään ongelma. Oli kiellettyä tai ei. Kiellot ja säätelyt taas lisäävät laitonta myyntiä. Ja mikäs sen makosampaa kuin kielletty hedelmä. Jos kaikkea saisi vapaasti niin luulen että roinaa vetäisi sama joukko kuin nytkin. Kokeilijoita toki voisi riittää, niitä on aina ollut. Mutta varsinainen systemaattinen roinaaminen vaatii jo motivaatiota, jota useammilla ei ole.

Aika vahvasti tästä huokuu se, että se testo on joku ihme aine joka parantaa kaikki miehet tai vähintäänkin positiiviset vaikutukset voittavat aina negatiiviset.
    Puhun nyt korvaushoidosta. Jos henkilö voi huonosti ja lähtötilanne on se, että testot ovat liian alhaiset, niin silloin se normaalin tilan (mikä se sitten kullakin on) palautuminen voi tuntua "ihmeeltä" kunnes siihen tottuu. Muutenhan olo on sitten normaali. Jos taas ongelma on laajempi kuin pelkkä testovaje, niin tarvitaan rinnalle muutakin hoitoa. Kaikki eivät kuitenkaan hoidosta hyödy. Jos testomäärät ovat potilaalle opimaaliset, niin mahdolliset sivari ovat usein lähes olemattomat. Mikäli verikokeet tai omat tuntemukseni ovat indikaattoreina, niin en osaa nimetä yhtään sivaria omalla kohdallani. Jos taas testotasoja nostettaisiin yli oman tarpeen, niin ajan myötä sivareita tulisi väistämättä. Mutta kuten kaikista lääkkeistä, niin myös testostakin voi joillekin tulla epämieluisia sivareita olipa annostus mikä hyvänsä.

Onko todellakin niin, että suomessa et korvaushoitoon pääse jos on oikea tarve? Vai onko kyse nyt siitä, että olis kivaa, kun kaikki halukkaat saisi aitoa testoa helposti apteekeista?
    Jos puhutaan oikeasta tarpeesta, niin se voi helppoa, vaikeaa tai jopa mahdotonta, riippuen siitä kuka on lääkärinä. Korvaustestoa on kuitenkaan turha ottaa, jos ei oikeasti ole tarvetta. Koska silloin - kuten myös roinatestolla - järjestää itselleen vain tarpeen, jota ei aikaisemmin ollut.

Saadut peukutukset

491
    Mein Kampf on kyllä ehdottomasti vain roinaajille tarkoitettu kirja. Kerron miksi. Hitler kyllä aloitti natuna, mutta Mein Kampfin ohjelma oli kuitenkin niin kova, että Hitler joutui jo vuodesta 1938 alkaen tarvautumaan kovempaan lääkitykseen uuden ja loppuelämänsä henkilääkärin Tri Morellin johdolla. Kuuri kesti Hitlerin loppuelämän ja sisälsi organoterapian (testohoidon esiaste), vitamiinit, teston, opioidit, kokkelin, pirin ja lukuisan joukon muita rohtoja. Koska Mein Kampfin ohjelma oli todellista HC -kamaa, niin Hitler joutui myös valjastamaan lääkärikuntansa kehitämään sopivan douppilääkitykseen sotilailleen. Erikoistehtävät ja salamasodat sitten käytiinkin pirijohdanaisen voimalla, asemasodissa niistä ei ollut kuin haittaa, koska ukoilla oli liikaa virtaa. Testolla sitten vahvistettiin muuta fysiikkaa. Lopuksi kävi niin että Hitlerin toimenpiteen pääkohteet eli henkiinjääneet keskitysleiripotilaatkaan eivät myöskään selvinneet ilman roinan apua. Lopputulos on siis se, että kaikki roinasivat. Hitler, sotilaat ja uhrit. Kuka kehtaa vielä väittää, että tämä kirja olisi tehty muille, kuin roinareille?

7. Peukutukset:

Minä en oo mikään hupiukko. RawPower:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    VOK

Saadut peukutukset

244
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä carter Lue viesti
    Mein Kampf on kyllä ehdottomasti vain roinaajille tarkoitettu kirja. Kerron miksi. Hitler kyllä aloitti natuna, mutta Mein Kampfin ohjelma oli kuitenkin niin kova, että Hitler joutui jo vuodesta 1938 alkaen tarvautumaan kovempaan lääkitykseen uuden ja loppuelämänsä henkilääkärin Tri Morellin johdolla. Kuuri kesti Hitlerin loppuelämän ja sisälsi organoterapian (testohoidon esiaste), vitamiinit, teston, opioidit, kokkelin, pirin ja lukuisan joukon muita rohtoja. Koska Mein Kampfin ohjelma oli todellista HC -kamaa, niin Hitler joutui myös valjastamaan lääkärikuntansa kehitämään sopivan douppilääkitykseen sotilailleen. Erikoistehtävät ja salamasodat sitten käytiinkin pirijohdanaisen voimalla, asemasodissa niistä ei ollut kuin haittaa, koska ukoilla oli liikaa virtaa. Testolla sitten vahvistettiin muuta fysiikkaa. Lopuksi kävi niin että Hitlerin toimenpiteen pääkohteet eli henkiinjääneet keskitysleiripotilaatkaan eivät myöskään selvinneet ilman roinan apua. Lopputulos on siis se, että kaikki roinasivat. Hitler, sotilaat ja uhrit. Kuka kehtaa vielä väittää, että tämä kirja olisi tehty muille, kuin roinareille?
    Hitler ja Saksa kuitenkin hävisivät sodan, vaikka roinasivat. Vastapuoli oli todennäköisesti natuja, kuinka tämän selität?
    No, I'm not on steroids...but thanks for asking!
    "Lifetime natural"

Enver:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

922
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä RawPower Lue viesti
    Hitler ja Saksa kuitenkin hävisivät sodan, vaikka roinasivat. Vastapuoli oli todennäköisesti natuja, kuinka tämän selität?
    Liittoutuneet voittivat massaylivoimalla. Venäläisiä sotilaita taisi kuolla ainakin tuplamäärä taisteluissa.

Saadut peukutukset

401
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä carter Lue viesti
    Itse olen lukenut lähes kaikki treeniaiheiset kirjat mitä tällä foorumilla on mainittu. Hakkaraisella on vankka käytönnön kokemus ja ehkä kovin teoreettinen tietotaito Suomessa. Mutta ainakaan omasta näkökulmastani mitään mullistavaa hänenkään kirjoista en löytänyt. Toki monia tutustumisen arvoisia vinkkejä. Suositeltavaa lukemista kuitenkin. En sanoisi, että mikään kirja olisi varsinaisesti huono. Kaikesta voi aina oppia jotakin, vaikka olisikin sitä saman vanhan toistoa. Riippuu näkökulmasta ja siitä, miten lukijan oma tieto-ja kokemusmaailma on lisääntynyt ajan myötä. Se vähän kun katsoisi vanhoja asioita uusien linssien kautta. Voi nähdä sellaista, mitä ei ole vanhoilla linseillään aiemmin nähnyt.

Se on vain pakko itse kääntää kaikki kivet ja kokeilla. Näin ne aina tehty, jos asia tarpeeksi kiinnostaa ja halutaan tuloksia.
    Oliko kyseessä Hakkaraisen Teuvon kirja vai puhuitko Haikaraisen Timosta?
    Mutta joo, pitkälti olen samaa mieltä. Tosin niistä fitnessmuijien rahat pois kirjoista en tuota allekirjoita. Marko Savolaisen kirjoissakin se hyöty on vähän niin ja näin. Toimi hänelle loistavasti, mutta otetaan siihen tilalle keskitason natu, niin jaa-a paha sanoa, että onko se ikuisesti 4-jakoisella treenaaminen paras juttu. Itse kirjana oli ihan mukavaa luettavaa kyllä.

Mr.Tampax holmesinjones:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

767
    Mä tein myös weiderin menetelmällä joskus.
    Eipä siinä oikee mitään järkeä ole, turhia liikkeitä suurin osa.
    Sit tuli muistaakseni franco columbun kirja mikä sinänsä ihan hyvä.
    KP:n kirja oli kova joskus mut eipä noi toimi ku harvoin tehtynä, megadutyt sunmuut.
    Moni veti ittensä tukkoon, minä myös.
    Mentulan ja nyyssölän kirjat mun mielestä ihan turhia. Tai no kivahan niitä on lukea.
    Mut samat jutut lukenut 90 luvulla, tai 80.
    Esim sen sijaan että näyttää miten liike menee lihakselle ni saman vanhan kaavan mukaan täyttä liikerataa.
    Ja sen sijaan että jotain fiksumpaa ni samoja monijakoisia ohjelmia ja tietty määrä toistoja.
    Ei puhettakaan että olis vaik eka sarja kolmosia ja sit kova kymppi, tai muuta vähän erilaista.
    Tai sit niissä jotain typeriä penkkiohjelmia mitkä ei muutaku riko olkapäät.
    Ehkä joku noista saa jotain mut itse empä juuri.
    Jorma rätyn opaslehtisellä aloitettiin ja Herrasen veljesten kirja oli myös hyvä.
    Sen kirjasen voimankasvatusmetodeilla sain mavenkin nousemaan kolmessa kuukaudessa 180kg vedosta 250kg

Toki mulla oli myös Francon kirja ja siinä oli myös hyviä vinkkejä.
    Pahus silloin kuin myin entisen omakotitaloni niin heivasin ne roskikseen
    Ties missä mielentilassa kirjoittelen

Saadut peukutukset

261
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä JussiPussi Lue viesti
    Mutta joo, pitkälti olen samaa mieltä. Tosin niistä fitnessmuijien rahat pois kirjoista en tuota allekirjoita. Marko Savolaisen kirjoissakin se hyöty on vähän niin ja näin. Toimi hänelle loistavasti, mutta otetaan siihen tilalle keskitason natu, niin jaa-a paha sanoa, että onko se ikuisesti 4-jakoisella treenaaminen paras juttu. Itse kirjana oli ihan mukavaa luettavaa kyllä.
    Uskon että puhui teuvo hakkaraisesta.
    En tiennyt että kirjan kirjottanut, täytyypä lukea.
    Mahdollisesti myös kirjottaa tänne musklelle.

13. Peukutukset:

Mr.Tampax holmesinjones:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

767
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Furius Lue viesti
    Osaan käyttäytyä, olen neutraali, olen aktiivinen enkä vittuile täällä muille ja auo päätäni koska olen mm. aikuinen ihminen.
    Höpön pöpön
    Mä olen ollut täällä öpaut 8 vuotta jäsenenä ja en ole vielä kertaakaan törmännyt modeen joka vetää sangollisen herneitä nenuliin kun vähänkin kertoo totuuksia teistä roinanukoista.
    Poistat varmankin tämänkin viestin kuten 10 edellistä.
    Jopa seepriskin ainoana vanhempana naisena kirjoitteli täällä treenuleitaan mutta kypsyi ylläpitoon.
    Niin joo...seeprahan oli mun vaimo jonka treenautin kovaan kondikseen......natuna

Monta hupahapaa sisältävää tekstiä olen sulta lukenut...en nyt tarkemmin niihin paneudu vaan katsotaan sitten joskus.

Sen kyllä olen huomannut että moni roinari täällä alkaa jo arvostaa kossinkin tekemistä.Pakkohan se on kun te mukamas selkävammaiset modet ette pysty lähellekään kosundarin tuloksia
    Ties missä mielentilassa kirjoittelen

cuck jumal velho:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

621
    @holmesinjones päihderiippuvainen naistenhakkaaja moralisoi

reggin taf ylgu TRIBAL:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    between heaven and hell

Saadut peukutukset

205
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20181019_195727.jpg 
Views:	24 
Size:	58,2 kt 
ID:	8094
    "Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

Saadut peukutukset

491
    No selvin päin tässä ollaan, eikä Teuvon kanssa lipittämässä... , nimet menikin vähän sekaisin. Mutta juu, Haikarainen siis.

En ole noihin fitnessmuijien opuksiin perehtynyt, mutta oma rouva on niistäkin löytänyt joskus jotakin käyttökelpoista vinkkiä. Mutta onhan se totta, että monet bodykirjat ja vihkoset ovat kautta aikan olleet myös tietyssä mielessä rahat pois meiningillä tehtyjä ja vaikka olisi paljon tietoakin, niin sen jakamiseen ei ole jaksettu panostaa. Asiasta on vain tehty suurempi ongelma, kuin se itse asiassa onkaan. Maalaisjärkeä vaan peliin...

Toi Maken treenimetodi on hyvä ymmärtää esim. Supermassa&Rännälä yhteyden kautta: https://www.youtube.com/watch?v=zvuSdlcXXiY, jossa systeemi on viety äärimmäisen pitkälle, sopien vain Maken tarpeisiin. Rännälä on itse kyllä hyvin perillä natu- ja roinatreenin välisestä erosta. Mutta kaikkea voi soveltaa ja mitoittaa omiin tarpeisiin.

18. Peukutukset:

Saadut peukutukset

491
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä RawPower Lue viesti
    Asia koski vain sitä, oliko MK tarkoitettu sekä natuille, että roinareille. Vastasin että roinareille, koska Hitlerin puolelta kaikki roinasivat, eikä kukaan olisi pystynyt sitä ohjelmaa natuna vetämäänkään. Mainittakoon myös , että Hitlerin roinaurheilijat olivat myös Berlliinin Olympialaisissa 1936 täysin ylivoimaisia esim. Jenkkejä vastaan, kuten muitakin vastaan. Roinat eivät kuitenkaan kantaneet sodan loppuun saakka Hitlerin ahneuden ja kovapäisyyden tähden. Hitler lopulta sahasi vain omaa oksaansa ja hävisi sodan ylivoimaa vastaan. Siinä tilanteessa mitkään doupit eivät enää olisi auttaneet. Siinä oli myös "natujen" paikka.

Furius:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

472
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä holmesinjones Lue viesti
    Höpön pöpön
    Mä olen ollut täällä öpaut 8 vuotta jäsenenä ja en ole vielä kertaakaan törmännyt modeen joka vetää sangollisen herneitä nenuliin kun vähänkin kertoo totuuksia teistä roinanukoista.
    Poistat varmankin tämänkin viestin kuten 10 edellistä.
    Jopa seepriskin ainoana vanhempana naisena kirjoitteli täällä treenuleitaan mutta kypsyi ylläpitoon.
    Niin joo...seeprahan oli mun vaimo jonka treenautin kovaan kondikseen......natuna

Monta hupahapaa sisältävää tekstiä olen sulta lukenut...en nyt tarkemmin niihin paneudu vaan katsotaan sitten joskus.

Sen kyllä olen huomannut että moni roinari täällä alkaa jo arvostaa kossinkin tekemistä.Pakkohan se on kun te mukamas selkävammaiset modet ette pysty lähellekään kosundarin tuloksia
    Tästä "muka"selkävammasta voit mennä keskustelemaan muutamankin fysiatrian ylilääkärin kanssa ja hieman epäilen, että siihen ei taida osaaminen riittää. Mikään "totuuksien" kertominen mistään ei ole ollut ongelma, vaan ihan puhtaasti jatkuva vittuilu, ketjuun kuulumaton paskan jauhaminen ja muille pään aukominen ja suora uhkailu. Opettele käyttäytymään niin asiat on ok.

En ymmärrä miksi kenelläkään olisi mitään pahaa sanottavaa Kossin treenaamisesta. Olen itsekin hänelle treenivinkkejä antanut ja hän on niitäkin joskus hyödyntänyt. Elintavat miehellä on perseellään ja tulokset olisivat vitusti kovempia paremmilla elintavoilla. Tästä huolimatta kyseessä on helvetin kovatasoinen kaveri. Onko tässä muka joku ongelma?

21. Peukutukset:

Saadut peukutukset

261
    Noh, itse ainakin tykkäsin Timo Haikaraisen kirjasta. Myös Juha Hulmin kirjoista olen tykännyt, jälkimmäinen tosin on vielä kesken eikä painotu niinkään treeniin. Jan Sundellinkin kirja oli ihan ok, vaikka jotenkin pidin sitä "yksinkertaisena". Toisaalta taas Timo Erämetsän Massaa! Voimaa! -kirjasta tykkäsin, kunhan pitää suodattimen päällä eikä takerru liikaa yksittäisiin ylistyssanoihin. Tietääkseni jokainen näistä kirjoittajista ovat natuja.

Sitten taas turhempaa suomalaista kirjallisuutta bodauksesta:
    -Linnakundin kirja
    -Mega Duty
    -Bullin kirja
    -Nyyssölän kirja
    -Joka fitnessmuijan kirja, lähinnä kuvia perseestä, kaurapuurosta ja meikeistä (lähinnä selannut läpi kirjakaupassa)
    -Ristiotteen rahat pois eli tässä 100 vatsalihasliikettä kirja, en ole lukenut

Neutraalia sarjaa edustaa esimerkiksi kirjat
    -Kaikki kuntosaliharjoittelusta
    -Kaisa Jaakkolan hormonidieetti, vähän liikaa poliquin hypetystä vaikka treeneissä pyörittiin juurikin perusteiden ympärillä

Ihan ok kirja on luultavasti Anni Vuohijoen kirja, tosin pyörii painonnnoston ympärillä eikä jotenkin ole herättänyt mielenkiintoa. Erään palstalaisen kirjasta en muista muuta, kuin että venytelty ei koskaan Varmaan jäi joitakin mainitsematta, mutta tuossapa nuo mihin olen enemmän tai vähemmän tutustunut.
    Haikaraisen kirjasta pidin, hakkaraisen kirjaa en ole vielä lukenut.
    Hulmin kirjasta en pitänyt, liian teoriaa vaikka muutama hyvä juttu.
    Venkulan kirjan haluisin lukea vaik tuntuis että samaa paskaa, mut mielenkiinnosta. Ja kivahan noita lukea.

AINA OIKEASSA! wilbertti:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    hell

Saadut peukutukset

195
    Menkää kirjapalstoille muistelemaan kusisia jumppa opuksianne.
    Ei ole helppoa ei...

24. Peukutukset:

Ultron:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Yössä

Saadut peukutukset

289

Kyllä Furius on kevyesti yksi palstan asiallisimpia tyyppejä ja neuvonut jengiä paljon. Pyyteettömästi jaksaa jeesata jengiä punttihommissa vaikka ei aina ihan asiallista ole täällä huutelu. Ja veikkaan, että varmaan muutakin hommaa olisi kun että omaa aikaa uhraa tähän. Itsekin olen kiitokset velkaa Furiukselle monestakin kuntoutus- ja voimailujutun yms. neuvoista.

26. Peukutukset: