Sivu 8 (16) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678910 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 141-160 / 305

Viestiketju: Poden asiantuntijuus

Ultron:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Yössä

Saadut peukutukset

289
    Pode aina vetää herneet klyyvariin ja alkaa haistattelemaan kun joku asioista tietävämpi koittaa auttaa. Sama kuvio vuodesta toiseen.

AINA OIKEASSA! wilbertti:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    hell

Saadut peukutukset

195
    Oli vitun kova kulmasoutusarja tuo.
    Ei ole helppoa ei...

Saadut peukutukset

10
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä wilbertti Lue viesti
    Oli vitun kova kulmasoutusarja tuo.
    Tuntuma bodailua?

Aappenalla Aappenan woimat Viksu Vaffa Orankimamma:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    AappenaCity

Saadut peukutukset

149
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä lihakset404 Lue viesti
    Tuntuma bodailua?
    Tuntumabodauksen alalaji poden muunneltuna versiona: fiilistelybodaus. Pisteet huikeasta ilmeestä.
    Toisaalta, pääasia että treenaa ja kiva kun on kivaa.
    Viksun Vaffan Orankimamman sanansäilä heiluu hassunhauskasti Krisse Tuomisen Vitnessii, Vätnessii ja Vilosofiaa blogissa. https://www.blogit.fi/krisse-tuomise...-ja-vilosofiaa

Foorumin toiseksi huonoin penkkaaja Rambo:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

856
    Ehkä näitä soutuja on kahta koulukuntaa?
    Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

856

Vierailija
    Geenit on huono tekosyy. Jokainen kehittyy kun tekee hommat OIKEIN.

Vierailija
    Pode on hyvä viihdyttäjä ja intohimonen bodari, mutta ei se ikinä alle 15 rasvoissa tule olemaan.

kaupan kassa White Pale Punisher:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Gym

Saadut peukutukset

272
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Vierailija Lue viesti
    Geenit on huono tekosyy. Jokainen kehittyy kun tekee hommat OIKEIN.
    Mä oon tehnyt kaikki mahdolliset virheet, mutta jotain niistä yrittänyt oppia.
    blögäles:

https://pode.blogaaja.fi

kotisivut:

https://timo-poutiainen.webnode.fi

The speed work weights might feel too light
    . DO NOT RAISE THEM. The point of speed work is to produce lots of force on a sub-maximal load.

reggin taf ylgu TRIBAL:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    between heaven and hell

Saadut peukutukset

205
    Palataanpa asiaa taas. Podelta haluaisin kysyä että kannattaako l glutamiinin ottaa makro vai mikro syklittää? Onko riski että lihas ei saavuta täyttä potentiaaliaan jos ottaa sitä vaikka 5 grammaa vähemmän välipäivinä kuin treenipäivinä? Olisiko imeytyminen lihakseen tehokkainta kuitenkin jos sen ottaisi esim. Nestepussitiputuksena nii kuin sairaalassa leikkauksen jälkeen jotkin ravinteet ja peptidit tiputetaan tipalla suoneen. Tästä on ulkomailla ollut kovaa vääntöä jos lukee esim. Itä eurooppalaisia body julkaisuja.
    "Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

11. Peukutukset:

Sijainti
    Gym

Saadut peukutukset

272
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä TRIBAL Lue viesti
    Palataanpa asiaa taas. Podelta haluaisin kysyä että kannattaako l glutamiinin ottaa makro vai mikro syklittää? Onko riski että lihas ei saavuta täyttä potentiaaliaan jos ottaa sitä vaikka 5 grammaa vähemmän välipäivinä kuin treenipäivinä? Olisiko imeytyminen lihakseen tehokkainta kuitenkin jos sen ottaisi esim. Nestepussitiputuksena nii kuin sairaalassa leikkauksen jälkeen jotkin ravinteet ja peptidit tiputetaan tipalla suoneen. Tästä on ulkomailla ollut kovaa vääntöä jos lukee esim. Itä eurooppalaisia body julkaisuja.
    Mulla on tähän yksinkertainen vastaus: Suksi vittuun.
    blögäles:

kotisivut:

. DO NOT RAISE THEM. The point of speed work is to produce lots of force on a sub-maximal load.

13. Peukutukset:

reggin taf ylgu TRIBAL:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    between heaven and hell

Saadut peukutukset

205
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä White Pale Punisher Lue viesti
    Mulla on tähän yksinkertainen vastaus: Suksi vittuun.
    Väärä vastaus. Voisiko joku viisaampi kertoa miten glutamiinin kanssa olisi paras toimia kun asiantuntijalla on nyt lääkkeet jääneet ottamatta.
    "Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

Sijainti
    Gym

Saadut peukutukset

272
    Väärä vastaus. Voisiko joku viisaampi kertoa miten glutamiinin kanssa olisi paras toimia kun asiantuntijalla on nyt lääkkeet jääneet ottamatta.
    Ihan vaan 2 asiaa:

1. Mä en ole mikään asiantuntija.

2. Lääkkeet on otettu.
    blögäles:

kotisivut:

Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

856
    Kyllä se glutamiini pitää ajaa sisään makrosyklityksellä jotta saavutetaan täysi glutamiinitransferaasi. Nopeiden hiilareiden syömistä suositellaan.

17. Peukutukset:

poijankossi88:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1461
    Ite vedän sitä palkkariin treenin jälkeen. Holmes toi keväällä mulle näitä jauhoja joitten nimiä en ollut aikaisemmin kuulutkaan. Heittelen palkkariin sekaan kaikki oli sitten kyseessä sali treeni tai fillarin lenkki.

poijankossi88:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1461
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Laihis Lue viesti
    Ja ihan turha mitään geenejä syyttää, jos 5 päivän välein "tankataan" jos vyötärön ympärys on 170 cm kaverilla metrin luokkaan.

Eikä nyt ole tarkoitus vittuilla sen enempää, mutta jos treenit näyttää tältä https://www.youtube.com/watch?v=hsifZSThhXc
    Niin tuskimpa se treenikään enää paljon enempää voisi päin persettä mennä..

Mutta tuskimpa siinä voi mitään kauheasti odottaakkaan, jos salille ei pääse / ole rahaa tms. lääkitys on pahinta mahdollista luokkaa, mutta silloin ei myöskään kannattaisi päteä ihan hirveästi asiantuntijana tai tiedon jakajana, jos 15 v on mennyt kotona treenatessa parilla käsipainolla ja "leukoja" vedellen, massaa voimaa kirjaa lueskellen..
    Minulle ei ole vielä selvinyt mitä se Pode tuolta salilta hakee. Kaikkien koomisempia nää yhden toiston maastaveto setit 65kg painoilla. Väittäen että tulee nopeusvoimaa. Nopeusvoima harjottelut vois unohtaa kaveri kokonaan ja tehdä vaikka ne 5x5 räjähtävää toistoa sillä 60kg näin alkuun, se menis sentään jo kuntojumpasta. Olishan sekin jo alku. Poden treenejä ei juuri parane kyseenalaistaa.

Pappa78 vetää huomattavan kovempaa settiä kuin Pode salilla. Ja siinä vähän ikäeroa mukana, joten eihän tuota geenitkään selitä tai lääkitys. Niilä toki oma vaikutuksensa pitemällä matkalla.

Poden pitäis palata kokonaan lähtöruutuun ja aloittaa alusta. Luulen että vuodessa saa tuloksia enempi kuin 15 vuoden säätämisellä. Haki hän sitten mitä vaan.

20. Peukutukset:

Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

856
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä poijankossi88 Lue viesti
    Minulle ei ole vielä selvinyt mitä se Pode tuolta salilta hakee. Kaikkien koomisempia nää yhden toiston maastaveto setit 65kg painoilla. Väittäen että tulee nopeusvoimaa. Nopeusvoima harjottelut vois unohtaa kaveri kokonaan ja tehdä vaikka ne 5x5 räjähtävää toistoa sillä 60kg näin alkuun, se menis sentään jo kuntojumpasta. Olishan sekin jo alku. Poden treenejä ei juuri parane kyseenalaistaa.

Pappa78 vetää huomattavan kovempaa settiä kuin Pode salilla. Ja siinä vähän ikäeroa mukana, joten eihän tuota geenitkään selitä tai lääkitys. Niilä toki oma vaikutuksensa pitemällä matkalla.

Poden pitäis palata kokonaan lähtöruutuun ja aloittaa alusta. Luulen että vuodessa saa tuloksia enempi kuin 15 vuoden säätämisellä. Haki hän sitten mitä vaan.
    Ihmettelen myös 1*10 mavea ja kyykkyjä parikympin painoilla.
    Jotenkin oudon tuntuista. Mikäköhän näissä on tavoite?
    Itse en viitsis edes moisen takia lähteä salille.

22. Peukutukset:

Elämän koululainen Lotina:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Andalusia

Saadut peukutukset

354
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Rambo Lue viesti
    Ihmettelen myös 1*10 mavea ja kyykkyjä parikympin painoilla.
    Jotenkin oudon tuntuista. Mikäköhän näissä on tavoite?
    Itse en viitsis edes moisen takia lähteä salille.
    Siksi et olekaan suomenmestari

Sijainti
    Gym

Saadut peukutukset

272
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä poijankossi88 Lue viesti

Minä haen salilta lihasmassaa ja voimaa, ja molempia on tullut ihan kivasti. Sinä et ymmärrä WSB:stä hevonpaskaa. Tärkeintä ei ole se paino mitä nostaa, vaan se miten sitä nostaa. Unohda nyt jo raskas paino/kevyt paino -ajattelu kokonaan ja keskity nopeaan/hitaaseen suoritukseen.

Minä tulen seuraavan parin kuukauden aikana saamaan kyllä tuloksia aikaan, vieläpähän näet.
    blögäles:

kotisivut:

Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

856

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Lotina Lue viesti
    Siksi et olekaan suomenmestari
    Totta.
    Katselin tuossa just miten Stallone treenaa seuraavaa Ramboa varten, siellä ei ykkösiä eikä kakkosia tehdä. Oli tekemisen meininkiä vaikka on syltyllä todennäköisesti muutakin koneessa kuin pelkkää heraa.

Sivu 8 (16) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678910 ... ViimeinenViimeinen