Sivu 2 (3) EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21-40 / 54

Viestiketju: treeni päivyri - plok apout my kymi laif and other shit

AINA OIKEASSA! wilbertti:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    hell

Saadut peukutukset

210

Ilmoitus Nyt lähtee ravinteita halvalla

Myprotein Suomi

Kyykkään juoksukengillä. Raiskaaja olen.
    Ei ole helppoa ei...

2. Peukutukset:

AINA OIKEASSA! wilbertti:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    hell

Saadut peukutukset

210
    Koska shittiä?
    Ei ole helppoa ei...

Foorumin toiseksi huonoin penkkaaja Rambo:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

1008
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Biceps Mies Lue viesti
    Sinä olet minä, minä olen sinä. Yksi mieli, yksi keho, yksi tavoite.

Olen Hotelli Vantaan miesten saniteetti tiloissa lauantaina ja sunnuntain välisenä yönä kello 03:15

Ei ole aikaa pitää lepopäiviä.
    Mielenkiintoinen anekdootti.

Kulle on samanmittainen, ehkä se yhtenäisyys juontuu sieltä?
    Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Sijainti
    Vantaa

Saadut peukutukset

43
    Moi!

Olen ajatellut parantaa tuloksiani. Tulen tekemään sen vähentämällä painovoimaani 1200 N --> 1000 N. Tämä helpottaa etenkin leukojen vetoja. Tarvitsen tämän vuoksi 1176 N voiman sijasta 980 N. Uskon vahvasti myös, että tämä lisää mahdollisuuksiani päästä neitsyydestäni.

Kuinka tulen tekemään tämän muutoksen? Lähden metsästämään pokemoneja pesäpallomailalla ollessani paastolla.

Minä olen suure vaikka en haluaisi.

Jay87:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Valhalla

Saadut peukutukset

534
    Tässä ketjussa mennään kyllä aikamoisiin sfääreihin. Vain taivas on rajana.

Mr.Tampax holmesinjones:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

1012
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Jay87 Lue viesti
    Ei skitsefreenikoilla ole rajoja
    Ties missä mielentilassa kirjoittelen

Sijainti
    Vantaa

Saadut peukutukset

43
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Jay87 Lue viesti
    Olen ateisti. Mutta fakta kyllä on, että te olette troposfäärissä minun ollessani eksosfäärissä.

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä holmesinjones Lue viesti
    Ei skitsefreenikoilla ole rajoja
    https://www.facebook.com/www.rovop.fi/

Tulen suorittamaan tuotepakkauksen arvonnan kunhan olen saanut itse ilmaiset ravintolisät. Etsin sponsoreita. Mikäli et sponsoroi niin sinä, yrityksesi ja tuotteesi ovat puhdasta paskaa.

9. Peukutukset:

Sijainti
    Vantaa

Saadut peukutukset

43

body

12.2.2018 - yläpodi

Crossaria 15 min & homostelu liikkeitä puisen kepin kanssa
    Penkkiä 10 min lämmittelynä

Penkki 5x5x107,5 kg (13 min sisään)
    Pec Deck 5 sarjaa
    Penkkikone istuvaltaan 5 sarjaa
    Vinopenkikone ojentaja voittoisena 5 sarjaa

4 vuotta taukoa ja viidennellä treeni viikolla 5x5 tehdään jo 107,5 kg. Vika sarja oli helpoimman tuntuisin koko paskasta.

Tauon aikana salille on tullut uusia saatanan muoti villityksiä. Nämä helvetin tuulen raiskaamat pojan nassikat pitävät shortseja kalsareiden päällä. Vitun hintit. Toinen asia mikä on in ovat näyttäin isot kuulokkeet ja iso juomapullo mitä kannetaan sämpylät kainaloissa.

Otan seuraaviin treeneihin mukaan radio peltorit ja juon vettä 10 litran bensiini kannusta. Vihaan ihmisiä.

Click image for larger version. 

Name:	832877_RB_00_FB.EPS_1000.jpg 
Views:	13 
Size:	73,5 kt 
ID:	7729Click image for larger version. 

Name:	Bensiinikanisteri_5litraa.jpg 
Views:	12 
Size:	13,8 kt 
ID:	7730

11. Peukutukset:

Sijainti
    Vantaa

Saadut peukutukset

43
    13.2.2018 - Jalat

Crossaria 20 min
    Kyykkyä 80 minuuttia 10 ja 5 toiston sarjoja
    Kyykky työsarja 5x5x130 kg
    Reidenojennus 5 settiä

Motoriikka parantunut kyykyssä. Potkua löytyisi kyllä isompiin painoihin mutta alaselässä vielä pientä sanomista tietyssä kohtaa alastulossa. Lämmittelyä pitää tehdä hitokseen, että saa itsensä hyvää asentoon. Reidenojennus aparaatti salilla paras mitä olen koskaan käyttänyt. Liikerata on laaja ja raskat koko liikkeen ajan. Tämän lisäksi liikkeen raskautta pystyy säätämään portaattomasti kädellä auttaen. Tämän myös loppupuristuksesta saa kaiken irti. Maailmassa on paljon reidenojennuslaitteita mitkä pitäisi viedä parafilia kesäkokoontumiseen.

Toimin myös persetraineriänä. Katselin siinä taas mitä paskaa porukka tekee jälleen kerran. Tällä kertaa en jättänyt asioita omaan pääkoppaan. Siinä vaiheessa kun näkee maastavetoa tehden ristiotteella ja remmeillä niin sitä on toimittava. Pidin remmi sulkeiset. Paikalla oli treenaamassa myös kääpiö ja poika nimeltä päivi. Niistä myöhemmin. Sain uudet lääkkeet joulupukilta.

Mr.Tampax holmesinjones:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

1012
    Ties missä mielentilassa kirjoittelen

Sijainti
    Vantaa

Saadut peukutukset

43
    15.2.2018 - Selkä

Crossaria 15 min
    Leukoja 5x5xBW (118-120 kg)
    Kulmasoutu 4x10x60 kg
    Pulldown kone 5x15
    Alatalja yhdelläkädellä 3 settiä
    Front Pulldown ylätaljalla 3 settiä
    Vetoja renkaissa

Hieman kevyemmin tuli otettua tämä treeni. Hieman pidempää settiä ja sitä rataa. Syynä oli tuo alaselkä mikä haittasi kyykkyjen tekoa.
    Ihan ok treeni hyvät latsi pumpit ja niin pois päin.

Crossaria vääntäessä tuli katsottua olympialaisia. Sieltä tuli naisten curlinkia kanadalaiset vastaa hurrit. Kanadalaisten perseet todella hyviä. Siinä kyllä silmä lepäsi kun pyllistelivät kiviä heitellessä. Siinä samalla hyräilin Pariisin kevät - Tämän kylän poikien kertosäettä ja katselin mitä tällä kertaa salille on eksynyt. Siellähän oli Bicycle man taas perseilemässä. Tällä kertaa en mene hänen tekemisiin.

Nänni pojatkin olivat treenailemassa. Ihmettelin jo heti alkuun kun molemmat veljeksillä oli pitkähihaiset kompressio paidat. Nämä nänni pojat ovat juurikin niitä paskatoistolla postaavia "advanced" treenaajia. Sellaisia 80 kg kukkakeppejä keillä näkyy alhaisen painon takia hieman hauishuippua. Ei tälläkään kertaa sitten pitkää mennyt kun kompressiopaidat lähtivät ja treenattiin nännit näkösällä. Kyllä siinä piti taas hyräillä hieman kovempaa Pariin kevään - tämän kylän poikia kertosäettä sen verran vitutti katsoa touhua taas. Meinasin siinä, että menen nuolemaan poikien nännejä ja katsoa mitä tuumaavat. Siinä voisi kysyä, mitä ajattelit tehdä ja jatkaa nuolentaa. Mutta ei tällä kertaa, olin sen verran uppoutunut taas kerto säkeeseen. Jaahas, mitkäköhän ruokaa tuo lääkäri vaimo on tehnyt tällä kertaa.

http://www.youtube.com/watch?v=Pfti0duFJf0&t=0m36s

Sijainti
    Vantaa

Saadut peukutukset

43
    ajattelin kertoa, että kohta lähen salille tässä tuumasin pitäisikö ottaa peili selfie tästä 118-120 kg atleettisesta super seksikkäästä vartalosta. Amandalle tämän jälkeen linkkiä niin nussi taim tosi juttu.

16. Peukutukset:

Sijainti
    Vantaa

Saadut peukutukset

43

Ma 19.2.2018 Amanda Treeni

ma 19.2.2018 Amanda Treeni

Crossaria 15 min (150 keskisykkeellä)
    Penkki 15 min
    Penkki 5x5x110 kg
    Peck Deck 5 settiä
    Penkkikone istuvalteen 5 settiä
    vinopenkkikone 3 settiä.

Ihan ok treeni. Varsinainen penkin työsetti ei tuntunut niin raskaalta mitä odotin. 5 viikko treenejä 4 vuoden ja rapian tauon jälkeen niin ihan ok meno. Ei ne lihat ja voimat lähde mihinkään jos on ollut natikkana koko ajan.

Salilla oli taas yksi jonne lippis vinossa tyttö ystävan kanssa. sitä taas oltii niin vitun proota pienillä painoilla pumppia. Saatanan paskatoiston ituhippi hintti. Treeni jäi vähän kesken kun menin myöhässä treeneihin ja piti ehtiä vielä ruoka kauppaan treenin jälkeen. Tein oppilialle matematiikan tehtäviä 3 ja neljännen asteen polynomifunktioita ja niiden derivointia. Tämä yliopisto laif on kova laif. Poka ei tajuu kuinka haastva tää on.

Minähän lupasin teille runkku pettereille kuvia. Kyllähän niitä piti ottaa että saa amandaan yhteyttä. Kohta nainti tosi homma ja juttu.

18. Peukutukset:

Sijainti
    Vantaa

Saadut peukutukset

43
    Minä en koskaa puhu paskaa mistään. kaikki tosia mitä tänne laitan.

Name:	Näyttökuva 2018-2-19 kello 23.03.46.jpg 
Views:	71 
Size:	77,9 kt 
ID:	7779

20. Peukutukset:

Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

1008
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Biceps Mies Lue viesti
    Minä en koskaa puhu paskaa mistään. kaikki tosia mitä tänne laitan.

Name:	Näyttökuva 2018-2-19 kello 23.03.46.jpg 
Views:	71 
Size:	77,9 kt 
ID:	7779
    Raikuvat aplodit!

Sijainti
    Vantaa

Saadut peukutukset

43
    20.2.2018 Jalat

Crossaria 15min
    Kyykkyä 30 min
    5x140 kg
    Vaakajalkaprässi 3x15
    Perseilyä jalkakoneilla hieman

Hyvin kaksijakoiset mietteet treenistä. Kyykyssä tuli taas väännettyä eniten kevyillä painoilla kun tuntui niin hiton nihkeeltä. Ajatuksena oli vetästä rankempi kyykky treeni. Mutta tuo 5x140 kg sarjan jälkeen tuumasin hetken aikaa, että revinkö väkisin vielä sarjoa or not? Tulin siihen tulokseen, että pidän progressiota yllä tekemällä vähemmän. Tauko tullut niin hitokseen, että kroppa on ihmeissään vielä. Tuo 5x140kg oli kevyehkö vielä mutta hirveätä hakemista.

Minä olen kansakunnan kynttilä.

Sijainti
    Vantaa

Saadut peukutukset

43
    ke 21.2.2018 - Sexy Back

Crossaria 15 min
    Leukoja 5x5
    Vaakaleukoja renkaissa 5 settiä
    Alatalja yhdellä kädellä 4 settiä
    Front pulldown ylätaljassa 3 settiä

Leukojen veto on mennyt kevyemmäksi. Kehitystä siis tullut. Renkaissa tehdyt vaakaleuat on kyllä saatanan hyvä liike. Alatalja yhdellä kädellä on saatanan hyvä liike koska siinä pääsee venyttämään koko kylkeä. Tämän vuoksi ehkä paras hauisliike. Miten tämä liittyy hauikseen. Siinähän saatana mietitte............

Noh, minäpä kerron koska olenhan Biceps Mies kaikkien runkkareiden sankari.

Haukkari on vain yksi osa lihaskalvoketjua. Ketju alkaa peukalosta ja päättyy neljännen kylkiluun paikkeille. Tällä yhdenkäden alataljalla pääset piekesemään tuota koko saatanan aluetta. Tämän takia leukojenvetokin on hauiksille parasta treeniä MIKÄLI ANTAA KUNNON VENYTYKSEN ELI MENEE SINNE VITTU ALAS SAAKKA EIKÄ TEE MITÄÄ VITUN KROSSVITTU "LEUKOJA". SYÖKÄÄ PASKAA KROSSVITTU HUORAT JA HOMOT!!! Keskitetyt hauiskäännöt ovat paskaa. Mutta on niilläkin paikkansa treenin lopussa.

KATSELIN MYÖS NAARAIDEN PERSEITÄ. SEN MUISTAN.

24. Peukutukset:

Sijainti
    Vantaa

Saadut peukutukset

43
    pe 23.2.2018 - MAASTAVETOA

Crossaria 15 min
    Maastavetoa lämmittelynä noin. 6-7 sarjaa
    Mave 5x5x180 kg

Treenien uudelleen aloittamisen jälkeen tämä oli ensimmäinen "kunnon" mave treeni. Sen verran raju liiike, että tätä ei voi aloittaa ilman pieniä alkuvalmisteluja eli tarvitsi muutamia viikkoja treenejä allensa. Alaselkä ei aivan vielä ollut täysin tottunut näihin painoihin mutta huomasi kyllä viimeisissä sarjoissa, että kroppa rupesi tottumaan ja vedot olivat jämäkämpiä. Teknisesti susipaskoja vetoja. Rytmitys aivan päin persettä missä vaiheessa rupeaa viemään lantiota eteenpäin ja sitä vitun rataa.

Mave on liikkeiden kuningas. Roinaavat bodarit valittelevat sen tuhoavan keskivartalon. Ne runkkupetterit eivät tajua treenaamisesta hevonvittu mitään. Muutama kk tai vuosi treenejä alla eivätkät paskahousut saa mitää aikaiseksi natikkana niin sitten mennäänkin äiskän lääkekaapille. Tämän jälkeen tiedetäänkin aivan vittu kaikki. Vitun paskakasat. Pahimpia ovat nämä saatanan energiajuomia juovat jonnet lippikset vinossa treenaavat paskakasat ketkä huutelevat vesilihakset päällänsä, että natikoita ovat. TEEN TEISTÄ MINUN SALIHUORIA VITUN HOMOT!

26. Peukutukset:

Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

1008
    Älä ikinä lopeta tätä ketjua, on vitun nannaa!

Sijainti
    Vantaa

Saadut peukutukset

43

bodykauppa

ma 26.2.2018 - Jalat

Crossaria 15 min

Safety Squat Bar kyykkyä 20 min erinäisiä sarjoja
    SSB -kyykky 5x5x120kg
    Vaakajalkaprässi 3x15
    Reidenojennuksia 4 settiä