Sivu 5 (6) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456 ViimeinenViimeinen
Tulokset 81-100 / 102

Viestiketju: Mrsiiman unelman rikkominen

Laihis:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

137
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä JussiPussi Lue viesti
    En muista eikä tule noihin kuureihin niin huomiota kiinnitettyä, kai sekin on joskus pakkiksella mainittu. Mutta onhan Mikelläkin penkkiin lahjoja, 150kg noin 70-kiloisena natuna on jo aika kova tulos.

Tosin muistan jo silloin kun 2x6 hypetittiin jto:n sanoneen hienovaraisesti, että voimailuun löytyy oikeitakin ohjelmia

Mikäs on muuten MrSiiman syliväli? Käsittääkseni tuokin antaa viitteitä siitä, että onko välityksiä penkkiin vai ei. Toki ehdoton se ei ole ja on pitkäkätisiä koviakin nostajia olemassa. Itsellä pituus 179cm ja syliväli jossain 175cm nurkilla.
    Eikös Mikellä jäänyt natupenkki 120 kiloon?

Saadut peukutukset

231
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Laihis Lue viesti

Joo tuosta itsekin olen lukenut aikanaan. Oliko sillä vain 1-2 vuotta natutreenitaustaa.

3. Peukutukset:

Saadut peukutukset

231
    Muuttuhan esim. Vatasenkin tiukka 6x140 kg penkistä parissa kuukaudessa 12x160 kiloon kun "dieetti" loppui..
    No siellä onkin hyvin todennäköisesti all in. Näkee kaikesta. Ei hirveästi voi harrastelijan kevyeen buustailuun rinnastaa. + Plussakalorit. Kasikympin jätkiä on jotka GH:t ja insuliinit vetää ja sairaita määriä testoa/anaboleja. Nimillä ei kehtaa kertoa tietenkään. Ja pitää tuollaisen 120kg liharekan ottaakin noita rautoja, jos penkki on ohjelmassa mukana. Puolet pienemmät naturaalitkin ottaa voimailijat siis. Ja tuli mieleen kun kuulin tuon kansallisen eturivin bodaajan setit, että vaikka jos rahaa olisi niin en uskaltaisi kolmasosaakaan itse laittaa saati insuliinilla leikkiä, pitäisi hautapaikka varata etukäteen. Jotenkin kuoleman halveksuntaa, mutta sitähän tuo laji on kilpatasolla. Pelkäisin kyllä itse siinä tilanteessa ettei kävis McCarverit. Niin ja nonstoppina ympäri vuoden, alle 2kk off vuodesta, siinähän ei kerkee hardcoreukolla kun suurin osa höyryistä poistumaan niin taas kaasu pohjaan. Semmoset 10x määrät ja elukkaaineet omiin nähden, sekä kasvun ja insuliinin massiivinen käyttö jolla kyllä monet turpoaa nopeaa. Minulla ei vaan mitään käsitystä siitä maailmasta/sen tason buustaamisesta ole niin en voi kommentoida. Itse jos käytän kevyesti 6kk ja pystyn treenaamaan nousujohteisesti, niin olen tyytyväinen jos 2kg puhdasta tarttuu.

Mutta Vatasellahan tuo on pakonsanelemaa kasvattaa itsensä järettömiin massoihin, koska pituuden puolesta väkisin raskas sarja ainut vaihtoehto. Ja se ei ole terveysliikuntaa. Siellä ei pelkällä testolla ja anaboleilla pärjää kukaan.
    Viestiä muokannut _MrSiima : 11.01.2018 23:49

5. Peukutukset:

Saadut peukutukset

394
    Ei vaan 155kg 74-kiloisena.
    https://pakkotoisto.com/threads/palj...ritettu.68046/

Muistaakseni se treenihistoriakin oli pidempi. Älkääkä antako linkin otsikon hämätä.

Elämän koululainen Lotina:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Andalusia

Saadut peukutukset

350
    Kossin tulokset kuitenkin kiinnostaa, toisin kuin yhdenkään muun tähän topiciin kirjoittaneen.

Poikkeuksena omakontrollia tekevä Aspir :

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä aspir Lue viesti
    Kaikki riippuu mitä roinaa ja paljoko. Napeilla saa voimaa helvetisti.
    Koska tulis sitä näyttöä, esim. videon muodossa

Sijainti
    Turku

Saadut peukutukset

573
    Mä en vedä nappeja tms(enään).

Mitä mikee tulee, niin sehän otti 3,5g testoa + haloa jne ku penkkas 220kg, 115kg oma paino. Eli voiman tuotto myrkkyjä aika isolla kädellä. Toki on sillä lahjojakin punnerrusvoimaan.

Mun ennätys on kapeasta 165kg 20-30mg dbollia only, ei edes testoa. 2000luvun alkuvaiheessa. Tämä siis kapea penkki 2m ukolle nappi only. Ja halotestin on pikkusen jytympää, joten voi päätellä paljoko 170cm ukko pukkaa tommosilla myrkyillä normipenasta hyvillä lahjoilla lisäksi.

Sijainti
    Hki

Saadut peukutukset

17
    Muuttuhan esim. Vatasenkin tiukka 6x140 kg penkistä parissa kuukaudessa 12x160 kiloon kun "dieetti" loppui..
    Kyllähän natullekin pitäis kehittyy 6x140kg->6x160kg, kun dietti lopetetaan... Eli alle 10% on hyöty...

Jormatar
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä fastbison Lue viesti
    Kyllähän natullekin pitäis kehittyy 6x140kg->6x160kg, kun dietti lopetetaan... Eli alle 10% on hyöty...
    Mistä lähtien natujen voimat ovat kasvaneet dieetillä? Ja se oli kylläkin 12 x 160.

Saadut peukutukset

231
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Sailorman Lue viesti
    Mistä lähtien natujen voimat ovat kasvaneet dieetillä? Ja se oli kylläkin 12 x 160.
    Kyllähän fastbison selkeesti tarkoitti, että pitkältä dieetiltä plussakaloreille siirtyessä yleensä voimatasot nousevat naturaalina. Minulla ne punnerrusvoimat ainakin tippuivat reippaasti, jos naturaalina kiristeli/oli miinuksilla pitkään. Naturaalina sikabulkilla saa yleensä parhaiten voimaa. Harva on 10% rasvoissa naturaalina kovin voimakas, Dona esim. poikkeuksena. Voittehan te tätä provosoivaa itkua täällä jatkaa, kun ei kerta ole geenilotossa keskivertoa parempia kortteja jaettu tai työmoraalia. Siis tätä, että miten naturaalina ei pysty mihinkään ja roina ihmeaine. Kyllä minä tiedän omasta kokemuksesta, että naturaalina voi voimailussa saavuttaa melkein mitä vaan. Superlahjakkaat eritoten. Suomestakin monta esimerkkiä, eikun niin mutta kaikki itseä vahvemmat kun roinaa vaikka olisivat harrastelijoita ja kuuluisivat Adams-testijärjestelmään. Ne henkilökohtaiset mielipiteet ei tunnu muuttuvan vaikka tästä vääntäisi sata vuotta. Ihan turhaa.

"Natukortista" on tullut joku muoti ilmiö, joka selittää jos on paskassa kunnossa tai heikko. Esim. 150kg penkistä on huono tulos voimailumittapuulla, sitä ei natukorteilla saa anteeksi. Vaikka tuollainen 150kg taviskuntoilijalle onkin hatunnoston arvoinen suoritus, kuten 200kg kyykky tai 250kg veto. Tällä foorumilla nykyään esim. Dona ja fastbison pieksevät 90% douppaajista voimatasoissa ja eivät ole joka vitun ketjussa itkemässä miten on mahdotonta kehittyä kun ei douppaa. Muut kärsii alemmuuskompleksista ja oksentavat sitä nettifoorumille, kun voisi keskittää ne energiat siihen omaan treeniin ja niiden nousujohteiseen suunnitteluun.. Ketään nyt nimeltä mainitsematta. Jos myöntää kuurin ottaneensa, niin on mitätön paska jonka mielipiteillä ei ole mitään väliä. Kannattas kunnioittaa esim. Hembaa täältä, siellä on voimailu- ja bodauskokemusta riittämiin. Sitä ei mikään käyttö mitätöi.

Minäkin lopetan kirjoittelun tänne. Ei jaksa tämmöstä ikuista natuusväittelyä mitä täällä viljellään. Mutta olen sen sata kertaa mielipiteeni ilmaissut. Ja naturaalivoimailukokemusta on enemmän kuin suurimmalla osalla täällä. Ja tuo otsikko huvittaa sinänsä, ihankuin minua liikuttaisi se jos kossi nostaa joskus 160kg penkistä. Bentsojen ja oluen voimalla. Se on ihan hyvä tulos, mutta ei kylläkään mikään erikoinen paksulle pojalle. Muihin vertaaminen kuitenkin on turhaa, kun kaikki on yksilöitä. Täälläkin yleistetään liikaa, meitä kun on geneettisesti joka lähtöön. Tietysti itse hattua nostan kaikille, jotka tekee kovasti duunia kehittymisensä esiin, oli ne henkilökohtaiset tulokset sitten mitä tahansa. Jos semmonen ihmepilleri on keksinyt, jolla minunkin genetiikalla saa tuloksia ilman panostusta ja pitkäjänteisyyttä niin lähettäkää heti minulle. Mielellään myös ilman sivuvaikutuksia.
    Viestiä muokannut _MrSiima : 12.01.2018 13:29

Jormatar
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä _MrSiima Lue viesti
    Kyllähän fastbison selkeesti tarkoitti, että pitkältä dieetiltä plussakaloreille siirtyessä yleensä voimatasot nousevat naturaalina. Minulla ne punnerrusvoimat ainakin tippuivat reippaasti, jos naturaalina kiristeli/oli miinuksilla pitkään. Naturaalina sikabulkilla saa yleensä parhaiten voimaa. Harva on 10% rasvoissa naturaalina kovin voimakas, Dona esim. poikkeuksena. Voittehan te tätä provosoivaa itkua täällä jatkaa, kun ei kerta ole geenilotossa keskivertoa parempia kortteja jaettu tai työmoraalia. Siis tätä, että miten naturaalina ei pysty mihinkään ja roina ihmeaine. Kyllä minä tiedän omasta kokemuksesta, että naturaalina voi voimailussa saavuttaa melkein mitä vaan. Superlahjakkaat eritoten. Suomestakin monta esimerkkiä, eikun niin mutta kaikki itseä vahvemmat kun roinaa vaikka olisivat harrastelijoita ja kuuluisivat Adams-testijärjestelmään. Ne henkilökohtaiset mielipiteet ei tunnu muuttuvan vaikka tästä vääntäisi sata vuotta. Ihan turhaa.

"Natukortista" on tullut joku muoti ilmiö, joka selittää jos on paskassa kunnossa tai heikko. Esim. 150kg penkistä on huono tulos voimailumittapuulla, sitä ei natukorteilla saa anteeksi. Vaikka tuollainen 150kg taviskuntoilijalle onkin hatunnoston arvoinen suoritus, kuten 200kg kyykky tai 250kg veto. Tällä foorumilla nykyään esim. Dona ja fastbison pieksevät 90% douppaajista voimatasoissa ja eivät ole joka vitun ketjussa itkemässä miten on mahdotonta kehittyä kun ei douppaa. Muut kärsii alemmuuskompleksista ja oksentavat sitä nettifoorumille, kun voisi keskittää ne energiat siihen omaan treeniin ja niiden nousujohteiseen suunnitteluun.. Ketään nyt nimeltä mainitsematta. Jos myöntää kuurin ottaneensa, niin on mitätön paska jonka mielipiteillä ei ole mitään väliä. Kannattas kunnioittaa esim. Hembaa täältä, siellä on voimailu- ja bodauskokemusta riittämiin. Sitä ei mikään käyttö mitätöi.

Minäkin lopetan kirjoittelun tänne. Ei jaksa tämmöstä ikuista natuusväittelyä mitä täällä viljellään. Mutta olen sen sata kertaa mielipiteeni ilmaissut. Ja naturaalivoimailukokemusta on enemmän kuin suurimmalla osalla täällä. Ja tuo otsikko huvittaa sinänsä, ihankuin minua liikuttaisi se jos kossi nostaa joskus 160kg penkistä. Bentsojen ja oluen voimalla. Se on ihan hyvä tulos, mutta ei kylläkään mikään erikoinen paksulle pojalle. Muihin vertaaminen kuitenkin on turhaa, kun kaikki on yksilöitä. Täälläkin yleistetään liikaa, meitä kun on geneettisesti joka lähtöön. Tietysti itse hattua nostan kaikille, jotka tekee kovasti duunia kehittymisensä esiin, oli ne henkilökohtaiset tulokset sitten mitä tahansa. Jos semmonen ihmepilleri on keksinyt, jolla minunkin genetiikalla saa tuloksia ilman panostusta ja pitkäjänteisyyttä niin lähettäkää heti minulle. Mielellään myös ilman sivuvaikutuksia.
    Okei, ymmärsin väärin kun lukasin nopeesti. Siitä samaa mieltä, että dieetillä laskee voimat ja dietin jälkeen nousee.

Älä suotta ota näitä juttuja liian vakavasti. Normaalit järkevät ihmiset voivat olla asioista eri mieltä myös ilman että siitä tarvitsee ottaa itseensä.

Tää nettihomma on viihdettä ja kannattaa muistaa se. Asioita joskus kärjistetään ja provosoidaan, mutta se on normaalia näillä palstoilla.

Henkilökohtaisesti arvostan kaikkia, ketkä tekevät töitä saavuttaakseen tavoitteensa, oli siinä sitten mukana lääkeaineet (kohtuudella) tai ei.

Tsemppiä jatkoon

Laihis:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

137
    Siimakin puhuu yleensä tollasen "kohtuukäytön" hyötyjen vähäisyydestä.. Tosiasia on kuitenkin se, että kohtuukäyttäjiä bodypiireissä harvemmin on, ja jos vaste on hyvä ja lyödään kaikki mahdollinen kehiin hyödyt on valtavat. Se että joku on heikko kuten minä, sitä nyt on turha selitellä millään. Joku aloittaa 40 kilonpenkkimaksimilla ja toinen 80 kilon..
    Viestiä muokannut Laihis : 12.01.2018 17:13  : typot

14. Peukutukset:

poijankossi88:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1411
    Hienoa että MRSiima itekkin otti kantaa tähän. Se että 22 vuotiaana nostin 40kg penkistä (35kg x4 ekalla kerralla) ja nyt hieman alle 30v mennään lähes 150kg ilman roinan suomia oikoteitä.

Vuona 2013 tullut käsi vamma ei asiaa helpottanut. 2014 penkki maksimi oli 95kg, tosin olin 105kg ottanut joskus vuona 2012.

Tietty onhan itellä tietty siinä mahdottomuus pärjätä tyypeille jotka on 15 vuotiaana alkaneet nostella rautaa ja ovat 30 vuotiaana kovassa kunnossa. Mä en silti näe vielä rajaa tässä tän hetkisessä kunnossa. Sielä on paljon potentiaalia vielä nostaa enempikin. Tällä kyseisellä volyymipohjaisella ohjelmalla sain noi viimeisimmät 7.5kg maksimiin 2.5 kuukaudessa. Toki olen koko aika käynyt säänölisesti salilla välillä tulokset olleet vuodenkin paikalla. Parhaimillaan oli 3 vuotta. Silti itseään pysty hyvin kehiittää.

Näin nolla pohjalta lähteele kaverille niin 160-180kg penkki kunto voi hyvin olla mahdollinen natikkana, toki se on paljon tuurikaupasta kiini kropan suhteen ja pysyykö terveenä. Monilla on paikat napsunut 200kg kuntoa yrittäessä sinne päästä.

Monet turvautuu nykyisin helposti steroideihin ja mömmöihin. Ei ole sitä NS pitkäjänteisyyttä käydä treenaa. Jotkut alkaa vajaa 20 vuotiaana vetää horkkaa tulokset kasvaa äkkiä ja sitten ei kiinostakaan.

Horkan hyödystä tiedän vaan sen mitä olen lukenut. Tosiaan oli iltalehdessä yksi tapaus josta mainittiinkin että oli roinavuosina rankoilla kuureilla nostanut penkistä 230kg ja laina lihojen hävittyä maksimi kuulelma vaan 150kg. Käytänössä perus natikka voimailjian tasoa. Eli roinan hyöty ollut hetkellistä ja uskon että korvaushoito jatkuu silti loppu elämän.

Jokainen tavallaan.

Vierailija
    Lopeta toi paska pojankossi. Äläkä liitää Siima näihin sun ihme maineen hakemisiin ! #@€@#€@€@#@€ typerää rupee yhtäkkiä ottaa jotakin jätkää sun juttuihin mukaa. Varmaa hyvä fiilis jollakin Siimalla sun paskan jauhantasi takia !

Siima on tosi ukko ja sulla ei ole mitää hajua sellaisesta asiasta ja millaisen matkan Siima on kulkenut kohti 200kg penkkiä. apina, opettele kunnioittaa !

ISO RESPECT SIIMALLE T: foorumin kovilta jätkiltä.

Nytcase:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

252
    Kossille kaikki reenaus on vain ja ainoastaan maksimi voimien kasvattamista. Varmasti suurin osa jotka roinaa niin niitä ei kiinnosta pätkääkään paljonko vetävät maasta tai kyykkäävät tai penkkaavat, tuskin niiitä edes ikinä tekevät loukkaantumis riskin takia.
    Roinaa jotta saisivat lihakset kasvamaan ja näyttävät sit hyvältä ja lihaksikkaalta :Bisley:

Mr.Tampax holmesinjones:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

731
    Jeps,maksimivoiman kasvatus ei nyt niin ihmeellistä ole mutta saada näyttävää lihasta varsinkin natuna on jo sitten vaikeempi juttu...vaatiin pitkän tien se
    Ties missä mielentilassa kirjoittelen

19. Peukutukset:

Mr.Tampax holmesinjones:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

731
    Kossi kun vaihtaisi puhtaasti botaustreeniin ja laittaisi maltillisen dietin päälle niin että paino putois johonkin 85 kiloon niin alkaisi sitä pimperoakin tuppaamaan ovista ja ikkunoista.
    Sitä voimanpaskaa kun Kossilla on jo riittävästi niin tuo painonpudotuskin jossain puolessa vuodessa niin että lihat säilyy ei ole mikään mahdoton juttu natullakaan.
    Ties missä mielentilassa kirjoittelen

reggin taf ylgu TRIBAL:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    between heaven and hell

Saadut peukutukset

202
    Kossi on bodymunkki, ei tuhlaa aikaa tuheron metsästykseen ja se on oikea asenne. Kossin morsian on levytanko.
    "Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1411
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Vierailija Lue viesti
    Lopeta toi paska pojankossi. Äläkä liitää Siima näihin sun ihme maineen hakemisiin ! #@€@#€@€@#@€ typerää rupee yhtäkkiä ottaa jotakin jätkää sun juttuihin mukaa. Varmaa hyvä fiilis jollakin Siimalla sun paskan jauhantasi takia !

Siima on tosi ukko ja sulla ei ole mitää hajua sellaisesta asiasta ja millaisen matkan Siima on kulkenut kohti 200kg penkkiä. apina, opettele kunnioittaa !

ISO RESPECT SIIMALLE T: foorumin kovilta jätkiltä.
    Onpas anonyymilla taas kova uho. Tuleppa omalla nimellä tai edes nimimerkillä esille eläkä piilottele kun pikkupoika kirkkistä leikkiessä.

Minulla ei Mrsiimaa vastaan ole yhtään mitään. Hieno kundi kaiken kaikkiaan. Mutta Siima mulla aikaisemmin kirjoitteli hyvin provoavasti, niin päätin sitten itekkin kirjottaa samalla tyylillä ja olen tyytyväinen että Siima otti syötin vastaan. Siima ihan järkevä ukko ja kova treenaaja toisin kun sinä anonyymi pissis sielä huutelemassa.

Mun tarkoitus oli vaan nostaa pointtina tuo minkä aikaisemmin kirjoitin. Eli ihminen voi kehittää itseään vuosia natuna. Vaikka tulokset olis 3 vuotta paikalla niin hyvin voi kehittää itseään.

Runnaria "Lotinaa" kunnioitan esim tällä saitilla. Mies natuna 60v nosteli ritsalla 160kg penkistä ja siitä alettiin natisee kun ritsaa käytti. Äijä sitten testas raakana ja 142.5kg raw.

Omia tavotteita tavoittaa. Monet yrittää liikaa ja tulokset ei puhu puolestaan. Esim pakkiksen Mikeä en arvosta ollenkaan. Mies törkysuinen idiootti ja vähintään keskitason nostaja.

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1411
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä TRIBAL Lue viesti
    Kossi on bodymunkki, ei tuhlaa aikaa tuheron metsästykseen ja se on oikea asenne. Kossin morsian on levytanko.
    Siinä se tuli kokonaisuudessa mitä mä teen salilla. Tanko kädessä elämä luistaa.

Kovat ukot uskaltaa videoida ja tehdä hommat omilla nimillä ja kuvilla. Ei tarvii nurkan takana nyyhkiä kuten tämä aikaisempi anonyymi. Siksi tänne pitäis oikesti olla rekisteri pakko.

24. Peukutukset:

Elämän koululainen Lotina:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Andalusia

Saadut peukutukset

350

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä TRIBAL Lue viesti
    Hyvä teksti

26. Peukutukset: