Sivu 4 (5) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61-80 / 94

Viestiketju: 600kg sali YT tavoittelu

Sijainti
    DTM

Saadut peukutukset

35
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä SeñorGlutes Lue viesti
    Tuliko tarkemmin minkälaisilla nostoilla kasaan? Ja oliko samalle päivälle nostettuna vai erikseen pitemmän ajan kuluessa?
    Samana päivänä, kun tuota tosiaan jonain rajapyykkinä pidin. PP 155, JK 200, MV 255

2. Peukutukset:

poijankossi88:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1396
    Penkki treenissä asenetta. Monta sarjaa alla ja 130kg tuli semi helppo 3 toistoo.

Tuola pitäis kyllä likellä olla 140kg penkki. Se vaan riippuu miten se nosto tulee. 135kg on enkka videolla. Mutta sanosin että toi 130kg x3 on nyt huomattavasti sitä kovempi suoritus.

Penkissä vaatii itellä kyllä huomattavan enempi volyymia muutenkin treeni. Vedossa ja kyykyssä samanlainen treeni ei toimi mulla.

Tuli 5. sarjassa tehtyä penkissä sarja enkat samassa treenissä.

Ei tää 600kg YT mulle mikään helppo ole. 7 vuotta saanut treenata. Nämä enkat alkaa olla aika harvassa tätä nykyä. Tässä on niin monta muuttujaa.

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1396
    Sali YT 580kg. Salipenkkiin 5kg lisää. 140kg tuli ylös stopilla ja pienellä pompulla ja hieman karjuen.:Bisley:

5. Peukutukset:

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1396
    Sali YT 585kg.

Veto 245kg. Ilman remmejä meni. Oli jotain hyötyä noista näppi treeneistä. Ruma nosto oli mutta kyllä siinä jo niin saatanasti rautaa on. Ainakaan tähän ei jäänyt varaa enää ollenkaan.

Jormatar
    Kosse ottaa enkoja joka KK kaljan voimalla! VITTU MIKÄ JÄTKÄ:Bisley:

8. Peukutukset:

SeñorGlutes:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

128
    Kova on Kossilla rauta mutta täytyy rehellisyyden nimissä olla yhtä mieltä että ruma oli kuin mikä eikä kyllä huvipuistossa pääsisi vuoristorataan.

10. Peukutukset:

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1396
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä SeñorGlutes Lue viesti
    Kova on Kossilla rauta mutta täytyy rehellisyyden nimissä olla yhtä mieltä että ruma oli kuin mikä eikä kyllä huvipuistossa pääsisi vuoristorataan.
    Rehellisesti tuli kuitenkin ylös, vaikka ei tyylipisteitä saanutkaan. Olipahan noista näppi treeneistä hyötyä tän noston kanssa. Tahtonut toi rauta aina yleensä livetä sormista. Mä veikkaan että nyt menee seuraava parannus todella vaikees. En taida kyllä vähään aikaan enää yrittäkkään parantaa tuota ja jos ja kun parannan niin voi olla että 2.5kg korotuksella. Toi 5kg alkaa olemaan jo todella massiivinen lisäys tässä vaiheessa peliä.

Nyt otan vittu kyllä olutta.

12. Peukutukset:

Jay87:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Helsingistan

Saadut peukutukset

440
    Tätä tahtia vedät kossi vielä 250kg jouluun mennessä.

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1396
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Jay87 Lue viesti
    Tätä tahtia vedät kossi vielä 250kg jouluun mennessä.
    Kiitos luottamuksesta mutta nyt on pakko sanoa että siihen ei aika riitä. 240kg-245kg välinen korotus tuli oikeastaan vaan sillä että mä treenasin 2kk ankarasti näppejä ja sehän näky tästä nostosta, ett vaikka aikaa se otti niin sormissa se pysy ja vielä jonkin aikaa tuola yläasenossa. Yksi kuukaus pelkkiä näppi treenejä ja 3 viikkoa ristiote vetoja. Toi maksimi oli siitä syystä pakko ottaa nyt koska selkä ei olis tykännyt enää yhtään enempää ristiote nostoista. Meni niin saatana toispuoleiseen jumiin. Se on yksi syy miksi mä käytän remmejä vedossa ja pystyn siten vetää myötäotteella.

Nyt on selkeesti pakko alkaa vahvistaa selkää ja kovasti. Tuosta ei ikinä tule 5kg enempi ylös edes "rumasti" ellei selkä ole vahvempi. Kyllähän toi lähtee nätistin. Todennäköisesti 250kg tulee polville jos koittais. Mullahan on saatanan vahva toi lähtö.

Räkkivedoista sen verta että liikkeestä en tykkää ollenkaan, mutta 270kg olen ottanut tuosta NS kuoleesta kohdasta ylös. Voi vittu että paikat täris yläasenossa siinä nostossa.

Nyt on tehtävä ihan reilu peruskausi selälle. 2kk vähintään ja sitten vielä lisää ruutia sormiin.

Mutta tavoite ennen 30 vuotis päiviä vois olla realistinen. Eli maaliskuun puoliväliin. Jos motivaatio säilyy ja terveys. Mitään hyvinvointi jumppaa tämä ei enää tässä vaiheessa ole.

Jos taas 600kg YT kiinostaa vetää niin sitten pitäis panostaa kyykkyyn. Mä en ole ikinä edes panostanut siihen kuukautta enempää. Yksi osasyy että treenaan usein yksin ja en uskalla lähelekkään ääritiukkia nostoja tehdä. On pelkästään hyvä onni jos sattuu varmistajia olee.

Vierailija
    Kossi, toi sun taaksepäin niijaminen vie kehityksestä sulta aina. Siis tietenkin jos treeneissä tulee tollasta. Sulla kasvaa toho niijaus vaiheeseen kuollut kohta pidemmällä ajalla.

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1396
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Vierailija Lue viesti
    Kossi, toi sun taaksepäin niijaminen vie kehityksestä sulta aina. Siis tietenkin jos treeneissä tulee tollasta. Sulla kasvaa toho niijaus vaiheeseen kuollut kohta pidemmällä ajalla.
    Ei tule treeneissä ikinä. En tee treenejä noin isoilla romuilla. Nytkin treenasin 3 viikoa 6x4 180kg ja 190kg 4x4 vedolla ja 200kg 3x4 vedolla ja sitten samalla viikolla suorinjaloin mavea 8 toiston sarjoissa.

Nyt täytyy muistaa että tämä oli maksimi nosto. Mä en hyväksy tuota treeneissä ikinä. Enkä ikinä treenaa edes yli 215kg raudoilla. Mä haen nopeuttaa pienillä.

Tuo oli ihan täyttä raakaa sisua jossa mulla oli nuppi pörrällä pitkään. Toi oli ihan karmeen vaikea nosto. Mutta ylös tuli. Jos mä treenais tälläsii nostoja niin en ikinä kehittyis. Laitetaan kohta kavereille parempaa filmiä jos tekniikka haluatte nähdä.

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1396
    Tässä sitten enempi tekniikka nostoa.

Jay87:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Helsingistan

Saadut peukutukset

440
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä poijankossi88 Lue viesti
    Kiitos luottamuksesta mutta nyt on pakko sanoa että siihen ei aika riitä. 240kg-245kg välinen korotus tuli oikeastaan vaan sillä että mä treenasin 2kk ankarasti näppejä ja sehän näky tästä nostosta, ett vaikka aikaa se otti niin sormissa se pysy ja vielä jonkin aikaa tuola yläasenossa. Yksi kuukaus pelkkiä näppi treenejä ja 3 viikkoa ristiote vetoja. Toi maksimi oli siitä syystä pakko ottaa nyt koska selkä ei olis tykännyt enää yhtään enempää ristiote nostoista. Meni niin saatana toispuoleiseen jumiin. Se on yksi syy miksi mä käytän remmejä vedossa ja pystyn siten vetää myötäotteella.

Nyt on selkeesti pakko alkaa vahvistaa selkää ja kovasti. Tuosta ei ikinä tule 5kg enempi ylös edes "rumasti" ellei selkä ole vahvempi. Kyllähän toi lähtee nätistin. Todennäköisesti 250kg tulee polville jos koittais. Mullahan on saatanan vahva toi lähtö.

Räkkivedoista sen verta että liikkeestä en tykkää ollenkaan, mutta 270kg olen ottanut tuosta NS kuoleesta kohdasta ylös. Voi vittu että paikat täris yläasenossa siinä nostossa.

Nyt on tehtävä ihan reilu peruskausi selälle. 2kk vähintään ja sitten vielä lisää ruutia sormiin.

Mutta tavoite ennen 30 vuotis päiviä vois olla realistinen. Eli maaliskuun puoliväliin. Jos motivaatio säilyy ja terveys. Mitään hyvinvointi jumppaa tämä ei enää tässä vaiheessa ole.

Jos taas 600kg YT kiinostaa vetää niin sitten pitäis panostaa kyykkyyn. Mä en ole ikinä edes panostanut siihen kuukautta enempää. Yksi osasyy että treenaan usein yksin ja en uskalla lähelekkään ääritiukkia nostoja tehdä. On pelkästään hyvä onni jos sattuu varmistajia olee.
    Ootko koskaan tehny tällasta liikettä? Voisi olla yksi hyvä selkää vahvistava liike nimenomaan mavea ajatellen. Mulla on ainakin auttanu varsinkin alaselän vahvistamisessa.

19. Peukutukset:

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1396
    Ihan nätti liike mutta vastaa selänojennusta lisäpainoilla. Telineet kaatuu. Vanha kunnon julle muttka tangolla ja isoilla romuilla suorin jaloin, niin mikään ei ole sitä parempi liike takalistoon. Mulla oli se että julle tanko löyty vasta eilen niin pääsin taas tekee sitä. Jullessa kun vetää 200kg ilman vyötä niin ei jää 250kg vedosta kusee. Jullessa vaan huono homma että se ei vahvista näppi voimaa. Noi on homo podaus liikketä. Toimii ehkä kehareille. Tuola ei 250kg saada ylös.

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1396
    Sali YT 592.5kg tän päivän penkki enkan myötä.

Jormatar
    ON SE HULLU, sekis ja berserker päissään ottaa 150 penkistä

23. Peukutukset:

LoCo:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

12
    Kose on kyl kurko!
    Joskus sä vollasit ettei huntti tule, nyt menis 150 tosta vaan, hat´s of guys

25. Peukutukset:

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1396
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä LoCo Lue viesti
    Kose on kyl kurko!
    Joskus sä vollasit ettei huntti tule, nyt menis 150 tosta vaan, hat´s of guys
    Kiitosta. Joo silloin 2010 kun on penkki oli 35kg 4 toistoo. Siitä lähettiinn. Satanen oli joskus oma hommansa ja 2013 paukahti toi kyynärpää lopullisesti ja sanoin hyvästi eristäville ojentaja treeneille. Penkki on lähinnä yläselän, olkapäitten ja vahvan rintakehän varassaa.

On tää niin täys tekniikka laji. Kovien volyymi sarjojen myötä niin olen oppinut treenaa tätä ja voin sanoa että vuosien jälkeen nyt penkki kulkee. Ei kun kovempii romuja kohti.

27. Peukutukset:

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1396
    150kg maksimi sali penkki. Vaikea nosto eikä edes ekalla mennyt pulkkaan. Piti toisen kerran yrittää. Se tuli kuitenkin omilla käsillä ylös. Tosin jostain syystä oikea käsi jälesti tänään. Teki sitä vähän koko treenin ajan. Otin sitten muutaman paremman penkki videon pienemällä painolla.

125kg x4 (video toisesta 4 sarjasta)

130kg x3 (pohjalla 150kg x1 ja 125kg 2x4)

Sotilaspenkki punnerrus pysäytyksillä 110kg x3 (en ole ikinä tehnyt liikettä edes yli 100kg)

Sitten vielä loppuun normi stoppi penkki 110kg x10

Näilä tunnelimilla. 595kg sali YT. 150kg henkinen paine pois alta.

29. Peukutukset:

Foorumin toiseksi huonoin penkkaaja Rambo:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

845

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä poijankossi88 Lue viesti
    150kg maksimi sali penkki. Vaikea nosto eikä edes ekalla mennyt pulkkaan. Piti toisen kerran yrittää. Se tuli kuitenkin omilla käsillä ylös. Tosin jostain syystä oikea käsi jälesti tänään. Teki sitä vähän koko treenin ajan. Otin sitten muutaman paremman penkki videon pienemällä painolla.

125kg x4 (video toisesta 4 sarjasta)

130kg x3 (pohjalla 150kg x1 ja 125kg 2x4)

Sotilaspenkki punnerrus pysäytyksillä 110kg x3 (en ole ikinä tehnyt liikettä edes yli 100kg)

Sitten vielä loppuun normi stoppi penkki 110kg x10

Näilä tunnelimilla. 595kg sali YT. 150kg henkinen paine pois alta.
    Hyvä Kossi. Ei muutaku raivolla näihin tavoitteisiin kiinni!
    Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

31. Peukutukset: