Sivu 5 (5) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345
Tulokset 81-85 / 85

Viestiketju: Kossin maku testi.(chilit kuvioissa) (ei saa kokeilla ilman jugurttia)

poijankossi88:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1411
    Syön Carolinan reaperin raakana. Aivan infrenaalista pasketta. Hyvä että varasin enempi kun litran jugurttia. Pursekelin kyllä hyvin, mutta odottelen silti vatsakramppeja tässä muutaman tunnin sisällä.

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1411
    Carolina reaper 4 tuntia syönin jälkeen. Kärsin elämäni ehkä kovimman vatsakivun ja sitä kesti melkein tunnin ajan. Makasin vessa reissun jälkeen munasilla sängyllä ja liikkuva aaltoilevat kipu aaltoja löi tasaiseen tahtii ja ne ylty täysin infrenaalises. Vaikka pureskelin hyvin, niin en silti välttynyt vatsakivuilta. Nagamorich ei ikinä aiheuttanut mitään tälläista vaikka vedin niitä jopa pari kappaletta. Joten voin helposti sanoa Carolinan olevan 4x pahempi chili kuin nagamorich.

Vatsakivun jälkeisen kunnon kertoo 130 syke ja 160/118 verenpaineet. Vatsakivun helpotuttua sain hillittömän ripulin ja samaten paino tippu 3kg tän koitoksen aikana. Painon pudotusta aiheutti varmaan ripuli, nesteen poistuminen hien mukana ja nestehukka.

En tee ikänä uudestaan. Ja pelkästään tuon chilin karmeen maun takia sitä ei kannata sotkea edes ruokaan. Toi on ihan puhdasta urheilu tavaraa. Nyt ymmärrän miksi jotkut joutuu sairaalaan syötyä tämän kauhuchilin.

3. Peukutukset:

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1411
    Tän aamun tunnelmia. Eilinen meni vielä vessassa koko yö. Mutta lopulta nesteet alko pysyy sisällä ja nyt jo kiinteekin menee. Pottu muusia tässä pupettanut ja kalaa. Kielen makunystyrät ei oikein vielä tunne makuja. Vähän kaikki maistuu oudolle. Alkaa korjaantua sekin seikka. Verenpaineet on jo normaali rajoissa. Alla kuvassa: Tälläisen punottavan jäljen sain siinä vaiheessa kun kosketin tuola chilillä kättä. Ei ole muut chilit ikinä kyllä ihoon kosketuksella käynyt.

Näin siitä todenäköisemmin selvittiin. Vatsakipu vaiheessa kun vatsavääntii ittensä ihan solmuun olin vähän hätää kärsimässä. Selälläni liikumatta peittoa purren, sängyssä selällään ja munasillaan huusin silkasta kivusta. Se ei kuitenkaan tullut videolle. Sen jälkeen otin tuon yllä olevan videon. Sitten alkoikin aika nopeeta vessassaa ravaaminen. Perse ja mulkku tulessa aamuun asti.

Näin se suomi hullu veti maailman kuumimman chilin. En tiedä jaksaako vielä tänään treenaa lähtee. Kävi toi sen verta urheilusta. Syke kuin maratoonarilla eilen. Nyt mä sitten yritän tarjota näitä ilmaises kavereille. Jopa mun chilin syöjä kaverit ovat kieltäytyneet ottamasta näitä vastaan vaikka ilmaises sais. Perkele mä maksoin tästä kokemuksesta.

Liitetiedosto Liitetiedosto Click image for larger version. 

Name:	IMG_0859.jpg 
Views:	37 
Size:	68,9 kt 
ID:	7976  

Foorumin toiseksi huonoin penkkaaja Rambo:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

848
    Kova jätkä.
    Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

6. Peukutukset:

Jormatar

Upea kokemus

8. Peukutukset:

Sivu 5 (5) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345