Sivu 3 (3) EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 41-47 / 47

Viestiketju: Mikä herättää salilla toisten huomion?

Vierailija

vastakysymys..

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä poijankossi88 Lue viesti
    Ei ole kukaan koskaan penkissä tullut kyselee paljonko rautaa? Ei sielä ole mitään. ( itelle kova joku 120kg)

Vedossa joka kerta kysytään kun on joku 190-200kg+ niin heti kerjää huomiota. Se on joka kerta ja sitten kun se 200kg ylittyy niin alkaa ihmiset keskittyy omien treenien välissä mun nostoihin

150-170kg sarja ottaa aina katsojia. Eihän ne ole painoja edes. Totta kai mä olen ylpee siitä. Mutta onko yli 200kg vedot oikeesti noin harvinaisii??

Kaverin kanssa vähän leikkimielisesti kilpaillaan. Sillä veto 230kg ja mulla 240kg. Se veti serkkeri kyykyn 150kg. Ollaan suunilleen samassa YT:eesä. Ei näitä yleesnä 200kg sarja nostajia ole paljoa.
    Miksi pitäisi herättää toisten huomio? Oletko salilla huomiohuoraamassa, vai kehittämässä lihasta? Valitettavasti kyseessä on kaksi eri asiaa, jotka eivät onnistu yhtä aikaa kuin tahattomasti. Pointti on siinä että salilla se ainoa jonka huomio sinun täytyy saada, on se lihapala jota yrität treenata. Millään muulla ei saa olla mitään sijaa päässäsi, sillä kaikki se muu paska ottaa pois kehitystä siltä lihapalalta. Huomiohakuisten liikeradat menee päin vittua, painot ovat ylimitoitettuja ja tekniikoissa pyritään näyttävyyteen eikä mennä lihaksen ehdoilla. Kuitenkin se lihaksen ehdoilla treenaaminen on nimenomaan se, mistä se kehitys syntyy. Sitten kun sitä kehitystä tulee, huomio seuraa perässä. Eikös olisi hauska josku ihan oikeesti ansaita se huomio ja iahn aiheesta?

Nytcase:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

252
    Hyvät tissit ja perse akoilla herättää mun huomion ja muutenkin hyvänäköiset naikkoset

3. Peukutukset:

TIMMY:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

98
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Jormatar Lue viesti
    Jos siihen maveen alkaa erikoistumaan niin nopeastihan se kehittyy. Parissa vuodessa mahdollista saada. Välitykset vaikuttaa myös paljon. Pitkäkätiselle sopiva liike, kun taas penkki voi olla hieman haasteellisempi.

Mavessa harvemmin toimii volyymitreeni, koska se kuluttaa hermostoa aika nopeesti. Siinä mielessä aika vähäisillä sarjamäärillä voi saada nopeastikin tulosta aikaiseksi, kunhan muistaa ettei treeni ole liian yksipuolista koska mavessa kroppa tottuu tosi nopeasti suuriin rautoihin ja kehitys tyssää siihen, liian suppean ärsykeen takia.

Itse lähtisin hakemaan tehokkaasti mave kuntoa esim:

"Kova mave"

Perusvoima 3 viikkoa 3 x 7, 70%
    Maksimivoima 2 viikkoa 4 x 2 90%
    Kevennys viikko (terävästi) 2 x 6 65%
    Perusvoima 3 vk...
    Maksimi 2 vk...
    jne.

+ apuliike
    + vatsat lisäpainoilla

3-4 pv lepoa välissä kovan maven jälkeen ja sitten nopeusvoima mave + apuliike ja vatsat.

esim. 5 x 3, 65-75% progressiivisesti joko kuormaa tai sarjoja lisäten jokaiselle viikolle.
    Onko sulla tietotaitoa voimareenistä vai mikö ohjelma tää. Mave tökkii toho 200kg max about

Hautaan asti Hullu inkkari:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

401
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Fartbrazil666 Lue viesti
    Kuolema salilla saa jakamattoman huomion lähes kaikilta.
    Minun salilla kukaan ei välitä.
    A small bird will drop frozen dead from a bough
    without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

6. Peukutukset:

AK:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Esbå

Saadut peukutukset

334
    Toisten huomion herättää toisten mielen kiinto ties mihin ?

Archey:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

226
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Jormatar Lue viesti
    Jos siihen maveen alkaa erikoistumaan niin nopeastihan se kehittyy. Parissa vuodessa mahdollista saada. Välitykset vaikuttaa myös paljon. Pitkäkätiselle sopiva liike, kun taas penkki voi olla hieman haasteellisempi.

Mavessa harvemmin toimii volyymitreeni, koska se kuluttaa hermostoa aika nopeesti. Siinä mielessä aika vähäisillä sarjamäärillä voi saada nopeastikin tulosta aikaiseksi, kunhan muistaa ettei treeni ole liian yksipuolista koska mavessa kroppa tottuu tosi nopeasti suuriin rautoihin ja kehitys tyssää siihen, liian suppean ärsykeen takia.

Itse lähtisin hakemaan tehokkaasti mave kuntoa esim:

"Kova mave"

Perusvoima 3 viikkoa 3 x 7, 70%
    Maksimivoima 2 viikkoa 4 x 2 90%
    Kevennys viikko (terävästi) 2 x 6 65%
    Perusvoima 3 vk...
    Maksimi 2 vk...
    jne.

+ apuliike
    + vatsat lisäpainoilla

3-4 pv lepoa välissä kovan maven jälkeen ja sitten nopeusvoima mave + apuliike ja vatsat.

esim. 5 x 3, 65-75% progressiivisesti joko kuormaa tai sarjoja lisäten jokaiselle viikolle.

Mave nyt rassaa hermostoa, joten ymmärrän, ettei siinä voimanostoissa juuri pelata intensiivisyydella , mutta kun volyymi ihan kiloissakin on noin mitätön, niin ei voi kirjoittaa "kova mave".

Varmaan ihan hyvä ohjelma voimanhankintaan ja sopii niihin puitteisiin joista olen kuullut voimanostajilta.
    Pelätään hermoston ylikuormittumista, kuin ruttoa ja jätetään joka nostotyypissä aina reilusti varaa sarjoihin, ettei vaan mene yli.

Missäköhän muussa lajissa noin vähällä treenaamisella saavutetaan hyviä tuloksia?

Hautaan asti Hullu inkkari:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

401

Triple-triathlonissa
    A small bird will drop frozen dead from a bough
    without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

Sivu 3 (3) EnsimmäinenEnsimmäinen 123