Sivu 2 (3) EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21-40 / 47

Viestiketju: Mikä herättää salilla toisten huomion?

Mr. Peres:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

482
    Itse en ole nähnyt kun vapaaottelu salilla lanssin tulevan useamman kerran, jalka vammojen vuoksi.

Mitä helvettiä siellä Archien salilla oikein touhutaan

Saadut peukutukset

51
    Veikkaisin joko rytmihäiriöitä tai äkillinen verenpaineen romahdus aiheuttaa tajuttomuuden. Josta tarvii lanssia.

Archey:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

232
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Mr. Peres Lue viesti
    Itse en ole nähnyt kun vapaaottelu salilla lanssin tulevan useamman kerran, jalka vammojen vuoksi.

Mitä helvettiä siellä Archien salilla oikein touhutaan
    Yhdellä repes etureiden lihas irti yhden jalan prässissä (ilman varmistus topparia).

Toisella meni akillesjänne, kun löi vetoa ja kokeili donkey-koneessa voimiaan koko pakan kanssa ja Davidin pakoissa vikan painolevyn alla on äänenvaimentimena sitkeä kumilätkä joka ottaa kiinni kuin imukuppi ja irroittaminen vaatii noin 150% koko pakan painosta.

Yksi tytteli teki ilm. kulmasoutua PT:n ohjauksessa ja sai pahemman luokan välilevytyrän, eikä päässyt enää ylös edes seisomaan istuttuaan penkkiin.

Yms. vastaavaa. Mukava mennä salille kovaa kyykkytreeniä vetämään, kun jo mennessä salin edessä seisoo ambulanssi ja jotain kovan onnen treenaajaa kannetaan paareilla pihalle.
    Viestiä muokannut Archey : 09.07.2017 20:02

4. Peukutukset:

Jormatar
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Archey Lue viesti
    Yhdellä repes etureiden lihas irti yhden jalan prässissä (ilman varmistus topparia).

Toisella meni akillesjänne, kun löi vetoa ja kokeili donkey-koneessa voimiaan koko pakan kanssa ja Davidin pakoissa vikan painolevyn alla on äänenvaimentimena sitkeä kumilätkä joka ottaa kiinni kuin imukuppi ja irroittaminen vaatii noin 150% koko pakan painosta.

Yksi tytteli teki ilm. kulmasoutua PT:n ohjauksessa ja sai pahemman luokan välilevytyrän, eikä päässyt enää ylös edes seisomaan istuttuaan penkkiin.

Yms. vastaavaa. Mukava mennä salille kovaa kyykkytreeniä vetämään, kun jo mennessä salin edessä seisoo ambulanssi ja jotain kovan onnen treenaajaa kannetaan paareilla pihalle.
    EI JUMALAUTA millä HC salilla äijä treenaa?

Raju:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

643
    Minä herätin huomiota nivelhack koneessa jota tein nurinperin perin perse pitkällä...se ei vielä herättäny huomiota mut sit kun alasmennessä repes treenishortsit saumasta saumaan auki perseen puolelta..ei pitäny pokka takana treenavilla..ei pitäny kyl itelläkään.

Jormatar
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Raju Lue viesti
    Minä herätin huomiota nivelhack koneessa jota tein nurinperin perin perse pitkällä...se ei vielä herättäny huomiota mut sit kun alasmennessä repes treenishortsit saumasta saumaan auki perseen puolelta..ei pitäny pokka takana treenavilla..ei pitäny kyl itelläkään.
    Päästitkö äänekkään pierun samalla

Saadut peukutukset

643
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Sailorman Lue viesti
    Päästitkö äänekkään pierun samalla
    Ei ollut tällästä tilannetajua siinä hetkessä ikävä kyllä.

Vierailija
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Sailorman Lue viesti
    EI JUMALAUTA millä HC salilla äijä treenaa?
    Jossain sateenkaarilasten mielikuvitussalilla? Miltä muuten näyttää DAVID:n donkey-pohjekone, jossa on sellainen pakka jolla saa jänteen poikki? Ei muuten mutta ihmettelen, koska en ole koskaan sellaista nähnyt vaikka olen käynyt useallakin salilla jotka on täysin kalustettu DAVID:n laitteilla. Esim. Ounaskarin sali tapiolassa oli hyvä esimerkki, ja onhan noita DAVID -laitteita katseltu expoissa ja messuillakin.

Sijainti
    DTM

Saadut peukutukset

35
    Kyllä kovat kyykyt näyttävät perussaleilla huomiota herättävän. Ihan tällaisen läskin sunnuntaiäheltäjän reilu 200kg riittää.

poijankossi88:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1503
    Nyt kun alan yhtä asiaa miettii. Jäät penkin alle, niin aina hirvee vauhti auttamaan ihmisillä. Kukaan ei ehdi mua auttaa sieltä, kun sieltä pääseminen pois ottaa 2 sekuntia. Enempi pelkään kyykyssä. Yhden kerran elämässä olen joutunut itekseen takakautta heittää pois painot. Se oli joskus 2012.

Penkin alle jääminen ole mitenkään ihmeelistä. Joskus enempi vituttaa varmistajat jotka tarraa tankoon puolimatkassa. Siksi yleensä käytän sellasii varmistajia jotka tietää mitä tekee. Yleensä en viitsi myöskään häiritä muitten treenejä, jollen ihmisii tunne. Huono varmistaja on pahempi kun ilman varmistajaa.

Mä tein viimes tarkotuksella sen videon kun tulen 120kg penkin alta pois. Mä katon ehdinkö ennen kuin kukaan ehtii hätiin. Ehdin.

Monesti mua vituttaa se että mä en ehdi varmistajille sanoo sitä että älä koske siihen painoon ennen kun käsken. Sitten ne nykii siihen. Nosto on pilalla.

TIMMY:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

98
    Oisko videoo 120kg alle jäännistä

poijankossi88:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1503
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä TIMMY Lue viesti
    Oisko videoo 120kg alle jäännistä
    ON sen mun päivyrissä. Itellä oma tekniikka tulla pois tuolta. Ei kauheesti pelota tuon penkin alle jääminen.

14. Peukutukset:

Saadut peukutukset

34
    Aika hyvin "rullasit" painot pois, ei siinä varmistajia olis edes kerennyt jelppimään.

16. Peukutukset:

Saadut peukutukset

643
    Ei tarvii erikseen putkirullailla...

18. Peukutukset:

maximum:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Sealand

Saadut peukutukset

165
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Furius Lue viesti
    Normisaleilla tuo 200kg on valitettavan harvinainen vetotulos. 6v eri salien kiertelyn aikana tuntuu vähe vammaiselta, että edes salin isot möröt eivät välttämättä tuota vedä vaikka luulisi olevan itsenstäänselvyys.

Missä vaiheessa pitäisi suunilleen saada toi 200kg mave? Olen nyt treenannut 6kk salia ja mitat on 184/95.
    “What is the point of being alive if you don't at least try to do something remarkable?”

Furius:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

477
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä maximum Lue viesti
    Missä vaiheessa pitäisi suunilleen saada toi 200kg mave? Olen nyt treenannut 6kk salia ja mitat on 184/95.
    Ei tuommosiin ole mitään absoluuttista aikarajaa olemassa, koska se vaihtelee aivan vitusti eri taustojenkin takia. Itsellä lähtötaso oli 5x70kg. Jonkun puoli vuotta tein 5kg korotuksilla StrongLiftsin tyyliin vitosia jolla pääsi 160 ykköseen. Kuukauden kerran viikkoon tehdyllä max effort kolmosilla se nousi 200kg. Kaveri taas jolle lähdin ohjelmaa vetämään aloitti nostamalla 180 ilman mitään urheilutaustaa, mutta jannu on tehnyt maatilan töitä ja metsähommia tyyliin 6-vuotiaasta alkaen. Joillakin myös kyykky kehittyy huomattavasti mavea helpommin ja joillakin toisinpäin.

Jormatar
    Jos siihen maveen alkaa erikoistumaan niin nopeastihan se kehittyy. Parissa vuodessa mahdollista saada. Välitykset vaikuttaa myös paljon. Pitkäkätiselle sopiva liike, kun taas penkki voi olla hieman haasteellisempi.

Mavessa harvemmin toimii volyymitreeni, koska se kuluttaa hermostoa aika nopeesti. Siinä mielessä aika vähäisillä sarjamäärillä voi saada nopeastikin tulosta aikaiseksi, kunhan muistaa ettei treeni ole liian yksipuolista koska mavessa kroppa tottuu tosi nopeasti suuriin rautoihin ja kehitys tyssää siihen, liian suppean ärsykeen takia.

Itse lähtisin hakemaan tehokkaasti mave kuntoa esim:

"Kova mave"

Perusvoima 3 viikkoa 3 x 7, 70%
    Maksimivoima 2 viikkoa 4 x 2 90%
    Kevennys viikko (terävästi) 2 x 6 65%
    Perusvoima 3 vk...
    Maksimi 2 vk...
    jne.

+ apuliike
    + vatsat lisäpainoilla

3-4 pv lepoa välissä kovan maven jälkeen ja sitten nopeusvoima mave + apuliike ja vatsat.

esim. 5 x 3, 65-75% progressiivisesti joko kuormaa tai sarjoja lisäten jokaiselle viikolle.
    Viestiä muokannut Jormatar : 15.09.2017 12:59

Saadut peukutukset

501
    ...jos siellä salilla joku nyt oikeasti treenaa...

SeñorGlutes:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

137
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä maximum Lue viesti
    Itsellä meni 200 kilon maveen aika lailla kuukausi. Lähtötaso taisi olla jossain 150-170 kilon tietämissä. Toisen kuukauden aikana nousi 230 kiloon. Sen jälkeen on ollutkin hitaampaa kehitys, tosin treenin monipuolistuminen vaikuttaa paljolti asiaan.

24. Peukutukset:

Saadut peukutukset

5

Lainaa Alkuperäinen lähettäjä tarkemo Lue viesti
    HEH! Archey, kerros tosta lisää, että ihan ambulanssilla tultu hakemaan, toivottavasti ei mitään kovin vakavaa, mutta kerro ihmeessä lisää, alkoi heti kiinnostamaan.
    Omalla salilla nuori tyttö teki käsipainoilla vinopenkkiä ja olkapää meni sijoiltaan. Oli niin kovissa tuskissa, ettei pystynyt edes seisomaan. Ambulanssimiehet kantoivat pyörätuolissa rappuset ylös. Onneksi tulivat aika pian. Eräs vanhempi penkkaaja sai aivoverenvuodon ja joutui myös lähtemään ambulanssikyydillä. Tällä kertaa eivät tulleet tarpeeksi nopeasti.