Sivu 1 (4) 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1-20 / 71

Viestiketju: Vyötärömitta

Dona:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

1249

Vyötärömitta

Ilmoitus Nyt lähtee ravinteita halvalla

Myprotein Suomi

Itsellä vyötärö navan kohdalta mitattuna 91cm tällä hetkellä. Pahimmillaan se oli 98cm. Kuukaudessa olen saanu siis 7cm pois. Vielä olis tavoitteena saada ainakin semmoiset 5cm kapeammaksi.

Riskiryhmä katsotaan ilmeisesti olevan, jos vyötärö yli 94cm miehillä. http://www.tohtori.fi/?page=4477884

Mitenkäs muilla foorumilaisilla vyötärönmitta?
    Shakes are for fakes, eat steaks -Stan Efferding

Make72
    Tällä hetkellä on 88cm on aamumitta. Jo useamman vuoden se on pyörinyt välillä 85-92cm.

Mr. Peres:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

555
    84 cm vyötärö tänään krapulassa ja omena-päärynä indeksi 0,85. Mulla on melkein metrin perse.

Saadut peukutukset

1249
    Kyllähän tuo varmaan kummasti vaikuttaa testoihin ja muihin veriarvoihin, kun ottaa semmoset 10cm fläsää pois vyötäröltä. Mä ainakin huomaan nyt jo olosta, että on enemmän energiaa ja nukkuu paremmin.

Saadut peukutukset

33
    Olisiko joku 87 cm. Talvella oli 105 cm kieppeillä, eli samassa missä paino. Huono olo, verenpaineet hirveät ja outoja tykytyksiä tuntui istuessakin. Tuollaista tynnyriä sai jo alapuolelta nostettua ja silloin ehkä aika dieetata .

Raju:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

655
    Mulla joku 85-87 riippuu mittaustavasta.sama vyötärönympärys senteissä näyttää tietysti 190 senttisellä visuaalisesti kapeemmalta kuin 170 senttisellä eli vyötärönympärys pelkästään ei kerro paljoa siitä miltä se näyttää.

Archey:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

309
    Vyötärö 87cm ja perse 107cm, suhde 0,813

Make72
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Raju Lue viesti
    sama vyötärönympärys senteissä näyttää tietysti 190 senttisellä visuaalisesti kapeemmalta kuin 170 senttisellä eli vyötärönympärys pelkästään ei kerro paljoa siitä miltä se näyttää.
    Jeps, yllättävän suuri vaikutus on pituudella tuohon.

Archey:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

309
    Pelkkä vyötärön ympärys ei kerro mitään, 50 kiloinen voi olla rasvaisempi kuin 125kiloinen, vaikka 50 kiloisella olisi vyötärön ympärys taulukon ihanne mitoissa.

Pari metrisellä Dave Bautistalla ei taatusti ole ollut alle metrin vyötäröä.

Mr. Peres:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

555
    Koskahan lääkärit unohtaa tuon vyötärön ja kehonapainon seurannan ja keskityisi rasvaprosentin arviointiin?

Enver:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

1067
    Liiallisella kehonpainolla on toisaalta haittansa riippumatta, onko läskiä vai lihasta. Rasvaprosentti vähän vaikeampi mitata.

Saadut peukutukset

471
    Armeijan metodi eli vyötärön mitta jaettuna kaulan ympärysmitalla lienee ihan riittävän suuntaa antava?

Mulla on vyötärön kapein mitta 86-87cm pari senttiä navan yläpuolelta. Just siinä alta jotain 93cm.

Jay87:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Valhalla

Saadut peukutukset

534
    Vyötärön mitta ei välttämättä anna kaikkea tietoa varsinkin kun kylkien, vatsapalojen ja selän paksuuskin vaikuttaa siihen suurentavasti. Myös niskan mitta samalla tapaa ongelmallinen jos on paksuutta muussakin kun rasvan muodossa.

Laippa:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Jediakatemia

Saadut peukutukset

28
    Aamulla näytti 78-79 cm navan kohdalta.

Saadut peukutukset

81
    Tuossa alle sadan se pyörii ja tulee kyllä laskemaan, kun aloin syömää ns. puhdasta ruokaa, jätin mm. sokerin ja vehnäjauhotuotteet veks.

Alkuviestiin sen verran kommentoiden, että minä olen kuullut monelta eri taholta, että miehen vatsanympäryksen liika mitta olisi 100 cm.

Saadut peukutukset

1249
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä tarkemo Lue viesti
    Alkuviestiin sen verran kommentoiden, että minä olen kuullut monelta eri taholta, että miehen vatsanympäryksen liika mitta olisi 100 cm.
    Tuo 94cm pätee varmaan keskimittaiseen ja treenaamattomaan mieheen. Joku pitkä ja lihakas voi olla varmaan aika kireäkin ja vyötärössä silti lähes metrin.

Itsellä ainakin tullut varmaan vyötäröön paksuutta vuosien kyykkäämisestä ja mavettamisestakin. Vatsapalikat erottuu jo hyvin +90 vyötäröllä, niin ei siinä älyttömmästi rasvaa ole.

poijankossi88:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1744
    109cm nyt illalla. Mutta näky olevan juhannus välissä.

105-106cm se on aamusin ollut näin normaalisti. Luulis että näin vetomiehellä olis jonkinverta vatsalihaksiakin, mutta ei noi vielä erotu. En mä oikein noihin painoindekseihinkään usko. Mutta etureppua on sen verta että jaksaa vielä kantaa mukanaan. Juosta ei hirveesti viitsi, muutenkin katabolista touhua.

18. Peukutukset:

Saadut peukutukset

81
    Kun sais tuon pömppömahan pois, se vituttaa. En tiedä auttaako siihen lankuttamiset ja muut "erikois" -liikkeet.
    Täytyy jatkaa puhtaan ruoan syömistä ja kun saan tarpeeksi rahaa ostaa juoksukengät, niin ei muuta kuin lenkille.

poijankossi88:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1744
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä tarkemo Lue viesti
    Kun sais tuon pömppömahan pois, se vituttaa. En tiedä auttaako siihen lankuttamiset ja muut "erikois" -liikkeet.
    Täytyy jatkaa puhtaan ruoan syömistä ja kun saan tarpeeksi rahaa ostaa juoksukengät, niin ei muuta kuin lenkille.
    Ei se millään vatsarutistuksilla ja lankulla lähde. Lihas tosin ottaa siitä voimaa ja kestävyyttä.

Taitaa olla ainoa keino tiputtaa ruokavalio lähes nollille ja liikkua ihan saatanasti ja käyttää rasvanpolttajia lisäs. Tosin se polttaa sitten ne lihaksetkin. Harvalle jää sitä NS sixpakkia enää dietin jälkeen tähtees. Löysä iho jää roikkuu.

Joskus tullut kokeiltua liikuumalla 4-5 tuntia päivässä. Ei lähtenyt muut kun lihakset ja voimat. Hapenotto tosin parani hyvin. Taitaa olla toi 30v jo melkein mahotonta hommaa olla missään hollywood kunnossa.

Saadut peukutukset

1249

bodykauppa

Pätkäpaasto, mäkivetoja ja punttia = kuukaudessa 7-8cm pois vyötäröltä.

Sivu 1 (4) 123 ... ViimeinenViimeinen