Sivu 18 (18) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8161718
Tulokset 341-355 / 355

Viestiketju: Sokeri se vasta pasketta on, ei se kova rasva vaan sokeri

cuck jumal velho:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

623
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä aspir Lue viesti
    Emä sanonu että se joku tavoite. Paasto on paasto ja sen hyödyt voit googlata itse. Paastos et kuitenkaa syö tai juo mitään kaloripitoista.
    Ajattelin kysyä vain koska kuulosta olevan vastaus kaikkeen tämä paasto
    Työkalu se kai kumminkin vain on?

Sijainti
    Turku

Saadut peukutukset

573
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä jumal velho Lue viesti
    Ajattelin kysyä vain koska kuulosta olevan vastaus kaikkeen tämä paasto
    Työkalu se kai kumminkin vain on?
    Niin itse uskon että tekee hyvää paastota välis ja antaa ruoansulatuksesta lähtien lepoa. Ei se mielelle helppoa ole kun nälissään, mutta hyvää harjoitusta itsekurille.

Enver:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

941
    Näissä netin karppausjutuissa usein mainostetaan terveellistä Välimeren ruokavaliota, mutta unohdetaan mainita, että yksi sen kulmakivi on leipä ja pasta.

Alunperinhän Välimeren ruokavaliosta alkoi puhua eräs Ancel Keys.

4. Peukutukset:

Sijainti
    Turku

Saadut peukutukset

573
    https://youtu.be/TankFrHtQiM

Tällä jannulla paljo hyviä clippejä. Itelläki päivä alkaa sitruunamehulla johon vettä ja msm. Se huiviin ja 15min sen jälkeen aamupala.

Sijainti
    Turku

Saadut peukutukset

573
    https://youtu.be/TIPXGsDnrLE

Finneistä eroon.

Jay87:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Helsingistan

Saadut peukutukset

467
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Enver Lue viesti
    Näissä netin karppausjutuissa usein mainostetaan terveellistä Välimeren ruokavaliota, mutta unohdetaan mainita, että yksi sen kulmakivi on leipä ja pasta.

Alunperinhän Välimeren ruokavaliosta alkoi puhua eräs Ancel Keys.
    Niin ihan antiikin Rooman ajoilta italiassa monen aamupala oli leipää oliiviöljyn ja etikan kera. Italiassa sitten syödään monesti hedelmiä vielä aterian jälkeen. Aika siis hiilaripainotteista oikeasti Välimerellä eikä proteiinista oteta sen kummempia paineita.

Archey:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

226
    Ei nosta juurikaan LDL. Tyydyttynyt rasva nostaa rajusti, ja ravinnon kolesteroli myös vaikuttaa.
    Miksi vitussa sitten oma ja vaimon LDL laskee tyydyttyneen rasvan määrän noustessa ja sokerin vähetessä. Vaimo syö myös joka aamu useita kananmunia ja hänellä vielä paremmat arvot kuin minulla vaikka en niitä syö ja muuten sama ruokavalio.

Jep ei ole valvottu kokeilu ja koekaniinien määrä mitätön, mutta noin se menee.

Saadut peukutukset

941
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Archey Lue viesti
    Miksi vitussa sitten oma ja vaimon LDL laskee tyydyttyneen rasvan määrän noustessa ja sokerin vähetessä. Vaimo syö myös joka aamu useita kananmunia ja hänellä vielä paremmat arvot kuin minulla vaikka en niitä syö ja muuten sama ruokavalio.

Vastasit itse itsellesi.

Kerropa, kuinka korkeat arvot on? Et voi verrata eri henkilöitä vaan omia arvojasi eri ruokavalioilla.

Mr. Peres:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

479
    Vähän typerää miettiä yhden tai kahden ruoka aineen vaikutuksia, kun kokonaisuutta ei ole tiedossa.

Esim. Söin ennen kilotolkulla karkkia eli paskaa, nyt syön terveellisemmin ja siinä samassa kananmunia missä kolmannes tyydyttynyttä rasvaa.

Johtopäätös: tyydyttynyt rasva on hyvästä ja sokeri kamalaa myrkkyä.

Mitä jos henkilö olisi syönyt kilon pekonia päivässä ensin ja vaihtanut sen kouralliseen irtokarkkeja päivässä?

Saadut peukutukset

941
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Mr. Peres Lue viesti
    Vähän typerää miettiä yhden tai kahden ruoka aineen vaikutuksia, kun kokonaisuutta ei ole tiedossa.

Esim. Söin ennen kilotolkulla karkkia eli paskaa, nyt syön terveellisemmin ja siinä samassa kananmunia missä kolmannes tyydyttynyttä rasvaa.

Johtopäätös: tyydyttynyt rasva on hyvästä ja sokeri kamalaa myrkkyä.

Mitä jos henkilö olisi syönyt kilon pekonia päivässä ensin ja vaihtanut sen kouralliseen irtokarkkeja päivässä?
    Hommanhan voi toteuttaa niin, että ensin ollaan 2-4 viikkoa tiukalla kasvisruokavaliolla ja todella vähällä tyydyttyneellä rasvalla. Tämän jälkeen katsotaan, kuinka alas arvo on laskenut. Viimeistään neljän viikon aikana käsittääkseni on saavutettu täysi vaikutus.

Tämän jälkeen, jos lisäät reilusti tyydyttynyttä rasvaa(muun ruokavalion pysyessä samana kuin aikaisemmin), ja käyt uudestaan neljän viikon päästä verikokeessa, niin näet tyydyttyneen rasvan vaikutuksen. Saman voi tehdä sokerilla.

Kuka nyt syö kilotolkulla karkkia?

Saadut peukutukset

941
    Kananmunien vaikutus tulee myös tuolla tavalla esiin. Kananmunien vaikutus ei tule juurikaan esiin, jos pohjalla on ruokavalio, joka nostaa kolesterolin tavalliselle länsimaiselle korkealle tasolle ilman kananmuniakin.

Vierailija

Tuosta on paljonkin ollut keskustelua aikoinaan ja ilmeisesti jossain todettu, että kananmunat nostavat toisilla kolesterolia mutta toisilla taas ei yhtään. Hyvin yksilöllistä siis tämäkin.

Dona:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

1094
    Shakes are for fakes, eat steaks -Stan Efferding

Archey:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

226
    Vastasit itse itsellesi.

Kerropa, kuinka korkeat arvot on? Et voi verrata eri henkilöitä vaan omia arvojasi eri ruokavalioilla.
    Mulla on kokonaiskole hiukan matalampi kuin vaimolla, mutta HDL-LDL suhde huonompi, mun kokonaiskole 3,4.

Saadut peukutukset

941

Mulla on kokonaiskole hiukan matalampi kuin vaimolla, mutta HDL-LDL suhde huonompi, mun kokonaiskole 3,4.
    Tuo on erittäin hyvä lukema. Tuo suhde taas on aika merkityksetön.
    Viestiä muokannut Enver : 26.11.2017 22:09

Sivu 18 (18) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8161718