Sivu 2 (6) EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21-40 / 107

Viestiketju: Maken "kuntouttava" treenipäiväkirja

Make71:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

33

Ilmoitus Nyt lähtee ravinteita halvalla

Myprotein Suomi

Perjantain voimistelu..

Maastaveto

5 x 120kg
    5 x 130kg
    5 x 140kg
    1 x 150kg
    3 x 3 x 160kg, alhaalla kuoletus ja pysäytys polvissa(oli kevyttä, teki mieli laittaa lisää heti ekan sarjan jälkeen!

Kyykky

5 x 60kg
    5 x 80kg
    5 x 90kg
    3 x 3 x 102,5kg

lopuksi jalanojennuksia ja pohkeita joitakin sarjoja!

Saadut peukutukset

33
    Sunnuntain penkkailua...

Piti tehä 4 x 6 x 102,5kg
    meni kyllä perseilyksi tää treeni, sarjat mitä tein,,
    2 x 6, 8, ja 9 (10 jäi vähän vajaaksi) Toivottavasti en pilannu kovaa nousua, noilla tiukoilla sarjoilla.

Sitte vähän dippiä
    8 op
    8 + 15g
    2 x 8 +25kg

Ei päässy tekeen vinopenkkiä. Tein sitte ristikkäistaljassa puristuksia rinnalle.
    3 x 15

Sitte vähän habaa...

Scott-penkki käyrätangolla

10 x 27kg
    10 x 32kg
    8 x 37kg
    6 x 37kg
    10 x 27kg

sitte pumppailua käsipainoilla vuorotahtiin sekä tasatahtiin( varmaan jonku 5 sarjaa tein 10toistoa/käsi

3 x 21:nen pelkällä tangolla(20kg)

hammerit taljassa köydellä
    3 x 20
    käsipainoilla
    3 x 20

Paino oli 89,6 kg, tuntuu taas tippuvan vaikka oon yrittäny syödä tarpeeksi. Kaloreita en oo kyllä laskenu.

Saadut peukutukset

33
    Työt pilas tämän päivän selkätreenit (herätys klo 4.00, rahkapurkki naamaan ja 7 t lumikolan varressa). Väännyin kuitenki salille!
    Sekalaisia sarjoja selälle eri kulmista.(suurin osa treenistä sosiaalista toimintaa) Muuta tästä treenistä ei jääny sukupolville kerrottavaa ku että 10 leuanvetoa tein.
    Ehkä tämänpäiväinen voimistelu oli vaan hyväksi, kun ei tullu tällä kertaa naama irvessä tehtyä treeniä.
    Nyt pitää funtsia että, piänkö huomenna lepopäivän vai laskenko tämän päivän lepopäiväksi.

Saadut peukutukset

33
    Non niin... Tiistai ja olkapää/ojentaja treeniä tyrkkäs tälle päivää.

Olkapäät

Pystypunnerrus seisten tangolla

5 x 35kg
    5 x 45kg
    5 x 50kg
    7 x 55kg... tais olla PR!!
    2 x 5 x 45kg

sitte väliin Ojentajien pääliike

Kapea penkki. tänään otettiin vähän rennommin tää eli...

5 x 60kg
    5 x 70kg
    5 x 80kg
    5 x 90kg
    2 x 3 x 100kg pysäyttämällä
    4 x 100kg pysäyttämällä
    5 x 80kg

Ranskalainen punnerrus suoralla tangolla

10 x 30kg
    3 x 10 x 35kg( oli ihmeen kevyttä tänään)

ojentajat taljassa käppyrätangolla
    5 x 10 sarjoja, painoa lisäten jokaiseen. Viimeisessä painoa 170lb

Sitte jatkettiin vipunostoilla sivulle

10 x 8kg
    10 x 9kg
    2 x 10 x 12,5kg
    10 x 13,5kg

lopuksi vielä pari sarjaa pystypunnerruskonetta.

Paino oli taas siinä 92kg paikkeilla. Treeni kulki. Muutenki oli mukava treenata.

Saadut peukutukset

33
    tänään maastavetoo ja kyykkyy..

3 x 3 x 170kg kuoletus alhaalla ja pysäytys polvissa
    1 x 180kg
    1 x 190kg

kyykkyy

3 x 3 x 105kg

jalkaprässiä muutamia sarjoja, toistot 12

pohkeet istuen
    15 x 25kg
    15 x 35kg
    2 x 15 x 45kg

hyvin kulki treenit ja "helppoja" oli sarjat, vaikka viime yönä ja aamulla tuntu kurkku niinku ois kipeäksi tulossa!

Saadut peukutukset

33
    Ei ollu tänään treenejä, mutta täyty kirjottaa itelle tämän päivän tuntemukset ylös!
    Ottaa aika paljon alaselkään tuo maastaveto pysäytyksellä polvissa. Tuntee kyllä näin seuraavana
    päivänä eilinen treeni alaselässä. Täytyy ottaa seuraavassa veto/jalka treenissä kyykyt ensin ja sitte vaikka sumovetoja.
    Täytyy varoen mennä eteenpäin vedoissa, ettei mee kroppa tukkoon liian kovista treeneissä.

7. Peukutukset:

poijankossi88:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1741
    Sulla on hirveen selkä painoitteinen veto. Se 210kg minkä otit puhtaasti selällä oli tosi kova. En vois vetää selällä tuota.

Mä olen sitä mieltä että treenat jalkoja ja saat enempi mukaan 250kg olis tosiasia. Kuten eräs kaunis nainen joka oli personal trainer sanoi että kroppa on kokonaisuus

Tuossa vielä ilmanen runkku materiaali. Mutta ite hyödynsin myös venytystä tuola ja voin sanoo että aukee. Vaatii vaan useamman viikon
    http://steffit.com/2013/11/lonkan-al...kirjoitta.html

9. Peukutukset:

Saadut peukutukset

33
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä poijankossi88 Lue viesti
    Sulla on hirveen selkä painoitteinen veto. Se 210kg minkä otit puhtaasti selällä oli tosi kova. En vois vetää selällä tuota.

Mä olen sitä mieltä että treenat jalkoja ja saat enempi mukaan 250kg olis tosiasia. Kuten eräs kaunis nainen joka oli personal trainer sanoi että kroppa on kokonaisuus

Tuossa vielä ilmanen runkku materiaali. Mutta ite hyödynsin myös venytystä tuola ja voin sanoo että aukee. Vaatii vaan useamman viikon
    http://steffit.com/2013/11/lonkan-al...kirjoitta.html
    joo, tuo minun jalkojen heikkous on tosi asia. Mulla vaan tahtoo mennä melkein julleksi nuo kyykyt. Johtuen tuosta yläselän jäykkyydestä!
    Meidän salilta puuttuut hackit ja kunnon prässit, joilla pystysin EHKÄ paremmin lisäämään voimaa jalkoihin.
    Mutta tuo jullekyykky on tainnu tuoda tuon voiman alaselkään.

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1741
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Make71 Lue viesti
    joo, tuo minun jalkojen heikkous on tosi asia. Mulla vaan tahtoo mennä melkein julleksi nuo kyykyt. Johtuen tuosta yläselän jäykkyydestä!
    Meidän salilta puuttuut hackit ja kunnon prässit, joilla pystysin EHKÄ paremmin lisäämään voimaa jalkoihin.
    Mutta tuo jullekyykky on tainnu tuoda tuon voiman alaselkään.
    Etukyykky vois sopia sulle. Itellä ainakin yksi vahva liike. Siinä toi selän kireys ei niin paljon haittaa.

En mäkään takakyykkyä pysty kauheen syvältä ottaa, mulla pyöristyy ala-asenossa hieman selkä. Etukyykky on täysin toinen laji. kannattaa ottaa ohjelmaan mukaan jos haluut jalkoihin lisä ruutia ja rankaan pitoa.

Takakyykyssä kannattaa hakee optimi asento jaloille. hyvin kapea asento on itellä täysin mahdoton. Hartian levyisellä saan sen syväkyykyn tehtyä ja sumolla puhtaan 90 asteen kyykyn. Fysioterpeuttti tosin huomautti mua että jopa sillä hartianlevyisellä jolla pääsen syvemmäs niin selkä pyöristyy snadistin,. se tuli minulekkin uutena tietona silloin. Käski jättää taka kyykyt hieman korkeemmas.

Etukyykyt menee aina hartian levyisellä.

12. Peukutukset:

Saadut peukutukset

33
    etukyykyt täys mahottomuus mulle...

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1741
    etukyykyt täys mahottomuus mulle...
    Täh miksi?

En ole ennen kuulut tätä liikettä mahdottomas. Takakyykkyjä kaikki ei yksinkertaisesti voi tehdä järkevästi. En ole kuulut etukyykystä.

Se on mulle itelle vedon korvike liike jos en vetoja vois kunnolla tehdä niin pidän yllä'pitoa etukyykyllä.

15. Peukutukset:

Giordano Bruno:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

223
    En mäkään pysty tekemään etukyykkyä.

Saadut peukutukset

33
    Täh miksi?

En ole ennen kuulut tätä liikettä mahdottomas. Takakyykkyjä kaikki ei yksinkertaisesti voi tehdä järkevästi. En ole kuulut etukyykystä.

Se on mulle itelle vedon korvike liike jos en vetoja vois kunnolla tehdä niin pidän yllä'pitoa etukyykyllä.
    selkä vaan on niin tönkissä...tanko pelkkien käsien varassa jos yrittää etukyykkyä tehä! Tähän vaivaan ei enää mitkään venyttelyt ja hieronnat auta!

Saadut peukutukset

33
    V...u ja nyt meinaa flunssa iskeä kunnolla päälle.
    helv... helv..i!

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1741
    selkä vaan on niin tönkissä...tanko pelkkien käsien varassa jos yrittää etukyykkyä tehä! Tähän vaivaan ei enää mitkään venyttelyt ja hieronnat auta!
    Joo aika ovela. Mä Harjottelin ite paljon liikkuvuutta että teen etu kyykyt tanko kaulalla ja ilma käsi tukea
    Tuo ei ole järjestyksessä mutta tuossa noin 50kg ja 70kg sarjat on tehty sillä että tehdään ranka niin suorana että käsi tukea ei tarvita.
    https://archive.org/details/Etukyykky50kgX8

Lopussa lyön kyllä sitten kädet puuskaan itellä taas noi kyynärpäät ei taivu sellaseen painonosto asentoon. Mutta kädet edessä tai puuskassa.

Itelle valakyykky on vaikea mutta kun harjottelin niin siitä puuharjhasta pääsin 42kg.

20. Peukutukset:

Saadut peukutukset

33
    Joo aika ovela. Mä Harjottelin ite paljon liikkuvuutta että teen etu kyykyt tanko kaulalla ja ilma käsi tukea
    Tuo ei ole järjestyksessä mutta tuossa noin 50kg ja 70kg sarjat on tehty sillä että tehdään ranka niin suorana että käsi tukea ei tarvita.
    https://archive.org/details/Etukyykky50kgX8

Lopussa lyön kyllä sitten kädet puuskaan itellä taas noi kyynärpäät ei taivu

Itelle valakyykky on vaikea mutta kun harjottelin niin siitä puuharjhasta pääsin 42kg.
    20 vuotta sitten pelkkä kävely tuotti hankaluuksia, niin ihan kauheesti en veä ressiä jos joku liike jää tekemättä

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1741
    20 vuotta sitten pelkkä kävely tuotti hankaluuksia, niin ihan kauheesti en veä ressiä jos joku liike jää tekemättä
    Joo ei se mitään hyvin sulla veto liikku. Itellä juokseminen ainakin mahotona nykyisin ja sitten aina 2 viikko hermot kivut. Joten lopetrin cooperit ja muut.

Tsemppiä treeneihin ja kovat romuthan sieltä liikkuu. Taidat ottaa sen 220kg vedon ennen minua.

23. Peukutukset:

Saadut peukutukset

33
    Joo ei se mitään hyvin sulla veto liikku. Itellä juokseminen ainakin mahotona nykyisin ja sitten aina 2 viikko hermot kivut. Joten lopetrin cooperit ja muut.

Tsemppiä treeneihin ja kovat romuthan sieltä liikkuu. Taidat ottaa sen 220kg vedon ennen minua.
    kyllä nyt taitaa tulla takapakkia jos tää flunssa tästä pahenee. Just ku treenit on kulkenu helv.. hyvin! Joo ja kovia reenejä sinnekki!
    Jos joskus sais noi sinun kyykky tulokset, oisin helkatin tyytyväinen.

Sijainti
    Porttikongissa

Saadut peukutukset

1741
    kyllä nyt taitaa tulla takapakkia jos tää flunssa tästä pahenee. Just ku treenit on kulkenu helv.. hyvin! Joo ja kovia reenejä sinnekki!
    Jos joskus sais noi sinun kyykky tulokset, oisin helkatin tyytyväinen.
    Mulla on 3 viikkoa ollut flunssa mutta luulen että töistä. Kuulin viikolla että asbesti pölyä ilmassa. Aina sairastun loppu viikkoa kohden, mutta ei tämä viirusta ole vaan allergiaa, hengittelen jotain paskaa. Eipä toi treenejä haittaa.

Mun kyykky tuloksiin pääset. Saat vaan venyteltyä kunnoola. Voin sanoa että ei tapahdun nopeesti sekään. Puoli vuotta säänölistä venyttelyä niin voit olla edes jotenkin notkee. Mulla itellä vedossa toi ristiote paukutti selän niin kieroon. Nyt pelkästään myötote vetoja ainakin 3kk. Vaikka ote kärsis niin remmit vaan jos muuten ei näpit pidä.

Mun voimanostaja kaveri salilla kerto että hän sai ristiootteella kaksi kertaa selän niin paskas että 2kk treeni taukoa. Nyttemin nostaa 240kg maasta. Mutta ei käytä ristiä enää treeneissä. Maximit erikseen.

26. Peukutukset:

Saadut peukutukset

33

bodykauppa

Tässä sairastellessa ku ei oo ollu mitään tekemistä, niin sain päähäni sitte muuttaa omaa treeniohjelmaa! (kiitos Furiuksen)
    Katotaan miten tämä roppa reagoi tommoseen enempi voimanhaku treeniin!

yritän soveltaa Furiuksen laatimaa ohjelmaa itelle sopivaksi

1. treeni
    Penkki 2 x 5 x 102,5kg, 5+ 102,5kg
    Kyykky 2 x 5 x 100kg, 5+ 100kg
    leuanveto 3 sarjaa
    hauista 3 sarjaa

2.treeni
    Pystypunnerrus 2 x 5 x 50kg, 5+ 50kg
    Maastaveto 2 x 5 x 150kg, 5+ 150kg
    vipunostot sivulle 3 x 15 x 8kg
    ranskalainen punnerrus 3 x 10 x 35kg

3. treeni
    Penkki 2 x 5 x 102,5kg, 5+ 102,5kg
    Kyykky 2 x 5 x 100kg, 5+ 100kg
    leuanveto 3 sarjaa
    hauista 3 sarjaa

4.treeni
    Pystypunnerrus 2 x 5 x 52,5kg, 5+ 52,5kg
    Kyykky 2 x 5 x 102,5kg, 5+ 102,5kg

5. treeni
    Penkki 2 x 5 x 105kg, 5+ 105kg
    Maastaveto 2 x 5 x 150kg, 5+ 150kg
    leuanveto 3 sarjaa
    hauista 3 sarjaa

6. treeni
    Pystypunnerrus 2 x 5 x 52,5kg, 5+ 52,5kg
    Kyykky 2 x 5 x 102,5kg, 5+ 102,5kg

Pitää vaan kattoa lepopäivät ja avustavien liikkeiden painot sopiviksi ku tätä alkaa testaan.
    Kapeapenkki olis hyvä saaha johonki mahtumaan.
    Toivottavasti pian paranis tästä flunssasta.
    ja kritisoida saa ohjelmaa.