Sivu 2 (6) EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21-40 / 112

Viestiketju: Postaa kun oot kipeenä

FINSKI:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

24
    Tänään uskalti jopa jo käydä ulkona, eka kerta 8-päivään.
    Kurkku kipeänä vieläkin ja yskä..

AK:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Esbå

Saadut peukutukset

312
    Minulla oli tuo sikaflunssa viimme vuonna. Viikon ajan makasin sohvalla, en jaksanut tehdä yhtään mitään. Tutulle taksi kuskille soitin kun tarvitsin ruokaa ja se toi ne ovelle, viikon puolivälissä harkitsin jo et annan sille kämppään avaimen niin ei tarvi nousta ylös avaamaan ovee. Paljon ei kuiteskaa ruokaa kurkusta alas mennyt tuona aikana, en pystyny syömään. Enempi join jotain mehuja. Meni vielä toinen viikko ennen kun menin töihin... vittumoinen kokemus toivottavasti ei tule uudestaan.

Tuolle taksi kuskille soitan aina kun tarviin kyytiä. Ei haittaa vaikka joudun odottaan joskus tovin.

Saadut peukutukset

24
    2-vk tuli totaali taukoa punteista.
    Tänään eka kerta sairastumisen jälkeen salilla, oli kyllä vittu voimat hävinneet sian perseeseen, ei se auta ku taas aloittaa sieltä
    pahnan pohjalta treenaaminen.
    Toivotaan jottei tule mitään takaiskuja, oireita ei kyllä ole enää, joten kevyesti koettaa aloittaa treenaus, jos osaisi niin tehdä.

Saadut peukutukset

24
    No niin, nyt sitten tuli jälkitautina poskiontelon tulehdus ja viikon antibiottikuuri.
    Eli taas tulee viikko taukoa treenaamisesta......

vierailijan viesti
    Osta prismasta pakurikääpäjauhetta, keitä sitä 1,5h vahva liuos ja ruiskuta 5 millin ruiskulla molempiin sieraimiin, toista kolme kertaa päivän aikana, oot huomenna kunnossa eikä antibioottia tarvitse ( myrkkyä).

Tämä toimii aina ja jokakerta. Poppamiehen takuu.

Poppamiehellä pata tulilla soppaa hämmentää.

Saadut peukutukset

1
    Mitä söit?
    Ravintelissa salaatti huuhdeltu kraanavedellä ja se riittää ripuliin ulkomailla.

Jormatar
    Viikko sitten sain ruokamyrkytyksen kebab -puljusta. Piti olla hyvä mesta ja käynyt aikaisemminkin. Söin salaatit myös. Viikon lenti kura perseestä, nyt kebab banned.

Giordano Bruno:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

225
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä mega ball Lue viesti
    Mitä söit?
    Ravintelissa salaatti huuhdeltu kraanavedellä ja se riittää ripuliin ulkomailla.
    Ihan perus. Intialaista ja sit meksikolaisessa kanakebabbia. Ei mitään katukojukamaa, vaikka niitäki on tullu vedettyä vajaa viikko sit.

Kevyttä ribbee oli jo aikasemmin, mut nyt oli kovaa polttelua vatsassa ja sai juosta koko ajan vessassa, nii piti hakee respasta hiilitabuja. Rouhin ton levyn päivän aikana ja toivon, että helpottaa.

Sekin voi tietenkin vaikuttaa, että oon ryypänny joka päivä. En kännejä, vaan sellasta kevyttä hiivan imemistä tasasesti. Kuumassahan pitää juoda paljon?

AK:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Esbå

Saadut peukutukset

312
    Kävelyn takia polvi kipeytyi. Uudet kengät varmaan vittu aina joutuu opetteleen käveleen kun hommaa kengät. Aiemmat popot oli noi maiharit ja kun Adidaksen lenkkikengät kuntoilu mielessä hankin ja panin jalkaan niin tuntui, et jalat pakahtuu. Meni jumiin pohkeet vaikka kevyet on popot. Meno tuntui hitaalta ja keinuvalta mutta silti ohittelin vasemalta ja oikeelta edellä menijöitä.

Giordano Bruno:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

225
    Yllättävän hyvin toimi hiilitabut ripuliin. Nyt vuorokautta myöhemmin kakilla ja kiinteää pötköä tulloopi.

vierailijan viesti
    Joo, ollu helvetillinen kevät, Tammikuussa kulki treeni tosi hyvin ja olin varma että nyt tulee kunnon treenikevät...ja paskat, helmikuun alussa iski sikaflunssa joka kesti poskiontelotulehduksen kanssa 3 vk, sit meni maha lääkkeistä ja heti perään selkä joka on ollu nyt 7vk hemmetin kipee lavan alta (toki jo paranemaan pain ku käyny OMT fys.trapiassa ).

Eli Tammikuun jälkeen en ole täysillä päässy treenaa, vielä mene ainakin viikko ennenku pystyy tekee työntöliikkeitä....oon toki käyny jumppaa 3-4krt viikossa mut sellasta satujumppaa se on ollu kun taljalla lähinnä pitänyt tehdä.

kaupan kassa White Pale Punisher:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Gym

Saadut peukutukset

272
    Mä oon vittu kipeenä. Hirvee kurkkukipu ja ääni ihan maassa. Eniten tässä vituttaa se että ei ole mitään järkeä lähteä treenaamaan. Olen siis jostain syystä vilustunut.
    blögäles:

https://pode.blogaaja.fi

kotisivut:

https://timo-poutiainen.webnode.fi

The speed work weights might feel too light
    . DO NOT RAISE THEM. The point of speed work is to produce lots of force on a sub-maximal load.

Mr. Peres:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

470
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä White Pale Punisher Lue viesti
    Mä oon vittu kipeenä. Hirvee kurkkukipu ja ääni ihan maassa. Eniten tässä vituttaa se että ei ole mitään järkeä lähteä treenaamaan. Olen siis jostain syystä vilustunut.
    Liikaa lisäravinteita

reggin taf ylgu TRIBAL:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    between heaven and hell

Saadut peukutukset

205
    Nyt oon minäkin kipeenä jo kolmatta päivää. alkoi sunnutai aamuna päänsäryllä, kurkku oli kitalaesta hellänä ja nokka vuoti kiitettävästi. salille menin silti pari tuntia heräämisen jälkeen, siellä ei ollut mitään omgelmia. itseasiassa paras jalkatreeni oli miesmuistiin. muutama tunti sen jälkeen sitten alkoi limaa tulla kurkusta oikein ympäri tolkulla, milloin ei tullut sieltä niin räkä valui koko ajan. välillä yhtäaikaa. tätä on jo jatkunut samana kolmatta päivää. aamulla heräsin vaille 6 siihen kun yskin hirveesti ja limaan tuli kurkusta. join siinä finrexiä ja naputtelin tunnin läppäriä. 600 ibuxin oli pakko ottaa jo heti herätessä, sitten nukahdin ja puoli tuntia sitten vasta heräsin. vielä ei räkä valu mutta kurkku käheenä. kuumetta ei ollut ainakaan sunnuntai iltana, sen jälken en oo mitannu. vilustunut vai ebolan ensioireet?
    "Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

Jormatar
    38 lämpöä, tänään alkoi. Vetääks jengi mitään buranaa/panadolia vai kärsittekö pöpön ilman lääkkeitä?

vierailijan viesti
    Suppona placeboa vedän.

ei varmaan yöks kannata ottaa, kuume tappaa bakteerit mut jos päivällä pitää jaksaa jotain niin kyllä ainakin itse sit.

Hautaan asti Hullu inkkari:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

388
    minun oikea hauis ilmeisesti tulehtunut
    treenatessa särkee kyynärvarren sisäosaa ja hauista
    nyt levossa pelkkää hauista, läheltä kyynärtaivetta
    läiskin vollttareen forttea ja otan ibumaxia haista tulehdus paska
    A small bird will drop frozen dead from a bough
    without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

Jormatar
    Kävin tohtori Tornadon tutkittavana. Diagnoosi: nielutippuri. Määräsi viikon antibiootti kuurin. Kysyin olisiko tohtorilla määrätä pirtua nielun desinfioimiseen. Hän ei lämmennyt asialle.

Saadut peukutukset

366

Moron Seilori...ootkos käynyt kielines sillä missä muut kulleineen?? Hyh hyh yyyäääk.Minä en koskaan, enkä toista kertaa...

Pappa75