Sivu 2 (4) EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21-40 / 72

Viestiketju: Lihashuolto

viikatemies:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

60
    Yksi syy monesti olkapäävaivoihin on yksinkertaisesti kiertäjäkalvosinlihaksen jumi. hierojalle sanotte olkapäävaivasta penkatessa niin pitäis osata hakea se sieltä selän puolelta kainalon seudulta. Sinne ku tökkää sormen niin voi tehdä höpöä. Jos ei sieltä tule mitään tuntemuksia niin voi olla muuten ahtaat olkapäät ne oireilee, eli niiden perusteellinen hieronta. Yleensä selä alueen kunnon hierontavoi auttaa noihin olkapään ongelmiin tai sit hieroja ei osaa etsiä sitä.

2. Peukutukset:

Sijainti
    KotZuomi

Saadut peukutukset

44
    Mahdollisuuksia on monia mistä olkapäiden huono liikkuvuus saattaa johtua, siihen on kytköksissä paljon lihaksia etu ja takapuolella, olkanivel on pallonivel, joten sen puolesta se liikkuukin luonnostaan todella hyvin.

Sijainti
    Turku

Saadut peukutukset

573
    Onkohan huono idea käyttää voltarenia olkapää kipuiluun. Melkein joka päivä käytän, niin pysyy paremmin kipu poissa. En tiedä onko syvällä joku tulehdus tai hermopinne, mutta tuntuis että voltarenin käyttö helpottaa ja pystyy treenata ilman suurempaa kipuilua.

Naprapaatin hieronnat ja ultrahoidot jne kokeiltu, mutta ei se vaiva kokonaan poistu. Olen vähentäny viparit puoleen jne mitkä tuntuu pahalta tehdä. Tyyliin savolaisen marko vipareita muutama sarja vain.

Vierailija
    http://www.bodybuilding.com/fun/can-...ing-gains.html

Mielummin jättäisin sitten olkapäät treenamati, jotta muu kroppa sais sitten täyden tehon kasvamiseen.

Sijainti
    Turku

Saadut peukutukset

573
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Vierailija Lue viesti
    http://www.bodybuilding.com/fun/can-...ing-gains.html

Mielummin jättäisin sitten olkapäät treenamati, jotta muu kroppa sais sitten täyden tehon kasvamiseen.
    Ei nyt sentään. Onneksi ei tunnu pystypunnerruksissa. Penkissä ja vipareissa tai hauiskäännöissä tuntuu. Pitää vain tehdä vähän ja kovaa kuin hinkata liikaa toistoja pikkupainoilla.

Vierailija
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä aspir Lue viesti
    Ei nyt sentään. Onneksi ei tunnu pystypunnerruksissa. Penkissä ja vipareissa tai hauiskäännöissä tuntuu. Pitää vain tehdä vähän ja kovaa kuin hinkata liikaa toistoja pikkupainoilla.
    No tee noin, mutta älä kipulääkettä käytä

Sijainti
    Turku

Saadut peukutukset

573
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Vierailija Lue viesti
    No tee noin, mutta älä kipulääkettä käytä
    Miksi en jos se poistaa tulehdusta paikallisesti. Tai ylipäätään auttaa. Suun kautta en söisi koskaan särkylääkkeitä.

Raju:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

643
    Mulla hermopinne oikeassa olkapäässä nyt..välillä kipua..välillä ei mitään..riippuu asennosta..voltarenia oon käyttäny mut parhaiten auttaa hermon venytys nii että kiertää kättä suorana peukalon suuntaan..sillä häviää mulla kipu heti.

Vierailija
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä aspir Lue viesti
    Miksi en jos se poistaa tulehdusta paikallisesti. Tai ylipäätään auttaa. Suun kautta en söisi koskaan särkylääkkeitä.
    Meinaatko ettei sitä voltarenia imeydy verenkiertoon tuosta ihon läpi?

Sijainti
    Turku

Saadut peukutukset

573
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Raju Lue viesti
    Mulla hermopinne oikeassa olkapäässä nyt..välillä kipua..välillä ei mitään..riippuu asennosta..voltarenia oon käyttäny mut parhaiten auttaa hermon venytys nii että kiertää kättä suorana peukalon suuntaan..sillä häviää mulla kipu heti.
    Selitä tarkemmin toi venytys. Ite en saa mitää venytystä tuntuun, mutta hieromalla löytyy kipupiste.

Sijainti
    Turku

Saadut peukutukset

573
    kuitenki jossain syvällä mun piste. ultraäänellä siihen pääsi, mutta kipeytyi vaan lisää siitä viimeks.
    Ollu vuosia mulla vasemmas sivuolkapääs. sen kans voi elää ja reenata ku tekee asiat fiksusti eikä hinkkaa liikaa sarjoja tai tiettyjä liikkeitä/kulmia missä sattuu.

Kässäriviparit sattuu vähempi tai ei ollenkaan kuin taljas tehdyt.

Saadut peukutukset

643
    Eka käsi eteen suorana kämmen pystysuunnassa..sit käännetään kättä peukalon suuntaan ja ranteesta käsi alaspäin taivutettuna..venyttää hermoa joka tulee niskasta sormiin.

Sijainti
    Turku

Saadut peukutukset

573
    ai käsi ihan sivulle asti.90 astetta vasemmalle. ku vasen käsi kysees.

Sijainti
    Turku

Saadut peukutukset

573
    En kyllä tajunnu ideaa

Saadut peukutukset

643
    Siis eka niinku sanosit päivää jolleki käsi eteen ja siitä vaan kierretään kämmentä peukalon suuntaan ni ranne taipuu samalla hieman alaspäin

Sijainti
    Turku

Saadut peukutukset

573
    ok. ei mulla mielestäni tunnu ongelma kohtees. Mun ongelma ei pakosti ole kiertäjässä.

Vierailija
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Raju Lue viesti
    Siis eka niinku sanosit päivää jolleki käsi eteen ja siitä vaan kierretään kämmentä peukalon suuntaan ni ranne taipuu samalla hieman alaspäin
    Kun sanon päivää, niin peukalo on pystyssä ylöspäin. Ei kämmen sinne taivu.

Sijainti
    Turku

Saadut peukutukset

573
    Emäkää kyllä tajunnu tuota peukalon suuntaan juttua : D

Saadut peukutukset

643
    tietenkin on ylöspäin, sit lähdet vaan kiertämään peukalo edellä kättä oikeella kädellä oikeelle peukalon suuntaan tai vasemmalla vasemalle ja rannetta taivuttaa alas, voi vaikka seinää vasten taivuttaa ja kiertää ni on tehokkaampi venytys, mikä helvetti siinä on vaikeeta?

Sijainti
    Turku

Saadut peukutukset

573

kiertämään vasemmalle vai oikealle. Jos peukalo ylöspäin, niin käsi kiertyy joko vasemmalle tai oikealle. kämmen siis.