Sivu 10 (12) EnsimmäinenEnsimmäinen ... 89101112 ViimeinenViimeinen
Tulokset 181-200 / 225

Viestiketju: Kille Kujala

Saadut peukutukset

35
    On yleensä ollut. Miehellä on kyllä vaan helvetin hieno kroppa ja näyttää t-paita päälläkin muskelimieheltä, eikä joltain kehitusvammaisen puoleiselta mutantilta kuin esim branch warren tai phil heath. Tai flex wheeler, jolla oli toki suuret kädet. Mutta tämä hieman kärjistettynä ja makuasioita toki. Ja en ole enää asiantuntija kun en viitsi enää kisoja katsella.

Foorumin toiseksi huonoin penkkaaja Rambo:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

845
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä kannibaali Lue viesti
    On yleensä ollut. Miehellä on kyllä vaan helvetin hieno kroppa ja näyttää t-paita päälläkin muskelimieheltä, eikä joltain kehitusvammaisen puoleiselta mutantilta kuin esim branch warren tai phil heath. Tai flex wheeler, jolla oli toki suuret kädet. Mutta tämä hieman kärjistettynä ja makuasioita toki. Ja en ole enää asiantuntija kun en viitsi enää kisoja katsella.
    Flex oli ikoni 90-luvulla ja oli helvetin hyvässä kunnossa, nykyään näyttää toki monsterilta.
    Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Blogi, jossa kovaa treeniä, paljasta pintaa, sekä kaikkea turhaa ja ehkä vielä turhempaa

4. Peukutukset:

Saadut peukutukset

472
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Jormatar Lue viesti
    No mitä se osti sieltä kaupasta? Älä pidä meitä jännityksessä pidempään.
    No, kuule. Mä olen nähnyt Killen treenavan myös käsiäkin, enkä varmasti kerro missä!

Saadut peukutukset

35
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Rambo Lue viesti
    Flex oli ikoni 90-luvulla ja oli helvetin hyvässä kunnossa, nykyään näyttää toki monsterilta.
    Kyllä ja häntä kyllä hyvitettiinkin. Esim 1995 arnold, missä francois voitti...flex oli huonossa kunnossa ja sai lahjaksi toisen sijan. Flex Wheelerin leveä selkä takaa oli selän leveyden suhteen heikko. Takareidet ja perse usein vetiset kuten...beyekelläkin takareidet...mutta tämä on killestä enemmän.

Kujalalla on mielenkiintoisia pätkiä ja näkemyksiä. Toivotaan onnea ja menestystä. Aika näyttää..

7. Peukutukset:

Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

845
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä kannibaali Lue viesti
    Kyllä ja häntä kyllä hyvitettiinkin. Esim 1995 arnold, missä francois voitti...flex oli huonossa kunnossa ja sai lahjaksi toisen sijan. Flex Wheelerin leveä selkä takaa oli selän leveyden suhteen heikko. Takareidet ja perse usein vetiset kuten...beyekelläkin takareidet...mutta tämä on killestä enemmän.

Kujalalla on mielenkiintoisia pätkiä ja näkemyksiä. Toivotaan onnea ja menestystä. Aika näyttää..
    No joo, ei ollut koskaan siellä välttämättä kirkkaimmalla huipulla mutta Flexin vatsalihakset muistan, kivikova ja symmetrinen paketti. Harvalla prolla on tänä päivänä yhtä hieno kasetti. Varmaan moni tekee nykyäänkin vatsalihastreenit Flexin treeniohjeiden mukaan.

Tässä kuvassa mielestäni joka alueella parempi kuin Heath.

https://www.pinterest.com/pin/271553052502035042/

cuck jumal velho:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

609
    mestareita kritisoidaan etsimällä etsitään vikoja mitä muilla kanssa kilpailijoilla ei ole tietenkää ja aika kultaa muistot
    mutta tämä mestari tulee olemaan kaikkien aikojen kovin mestari GOAT

Eckö:n käyttäjäkuva

Saadut peukutukset

142
    Kisat ilmeisesti nyt Killellä menossa, ainakin joitain kuvia näin. Kisan pilaa omituinen probleema valojen ja värien kanssa. Kaikki kisaajat ennen kisoja tiukassa kunnossa (paitsi joku synthol-ukko oli), mutta kisassa kukaan ei näytä miltään, joten touhussa ei mielestäni mitään ideaa. Pitää seurata täst edespäin tapahtumia vain ennen kisoja. Erikoista on se, että ennen asia oli päinvastoin, esim. Dorian ei näyttänyt aina kovinkaan kummoiselta pumppihuoneessa. Ei siinä muuten, kovan työn Kille teki ja siitä hatunnosto.

Dorian ennen 1993 Mr.Olympiaa pumppihuoneessa...

Dorian Mr.Olympia kisoissa -93...

Make72:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Heldishu

Saadut peukutukset

1947
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Eckö Lue viesti
    Kisat ilmeisesti nyt Killellä menossa, ainakin joitain kuvia näin. Kisan pilaa omituinen probleema valojen ja värien kanssa. Kaikki kisaajat ennen kisoja tiukassa kunnossa (paitsi joku synthol-ukko oli), mutta kisassa kukaan ei näytä miltään, joten touhussa ei mielestäni mitään ideaa. Pitää seurata täst edespäin tapahtumia vain ennen kisoja. Erikoista on se, että ennen asia oli päinvastoin, esim. Dorian ei näyttänyt aina kovinkaan kummoiselta pumppihuoneessa. Ei siinä muuten, kovan työn Kille teki ja siitä hatunnosto.

Dorian ennen 1993 Mr.Olympiaa pumppihuoneessa...

Dorian Mr.Olympia kisoissa -93...

En tiedä puhutaanko nyt samasta asiasta, mutta hiukan on itseä ihmetyttänyt se, kun on nyt killen kuvia katsonut, ja ei pelkästään tämä hetki, vaan ihan yleisesti, että miksi ei sitä "väriä" eli rusketusta voida ottaa ennen kisoja? Mielestäni annetaan hirvittävästi tasoitusta/etumatkaa muille, pelkästään jo tällä väri-asialla. Itse ainakin ajattelisin että kunnolla solkkua & melkkua ennen kisoja, niin sillä saataisiin paljon paremmin kondis näytille, kuin pelkällä värillä.
    Maailma on oudossa jamassa: mitä enemmän kertoo faktaa, sitä epäuskottavampana pidetään -Pertti Rönkkö

Saadut peukutukset

142
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Make72 Lue viesti
    En tiedä puhutaanko nyt samasta asiasta, mutta hiukan on itseä ihmetyttänyt se, kun on nyt killen kuvia katsonut, ja ei pelkästään tämä hetki, vaan ihan yleisesti, että miksi ei sitä "väriä" eli rusketusta voida ottaa ennen kisoja? Mielestäni annetaan hirvittävästi tasoitusta/etumatkaa muille, pelkästään jo tällä väri-asialla. Itse ainakin ajattelisin että kunnolla solkkua & melkkua ennen kisoja, niin sillä saataisiin paljon paremmin kondis näytille, kuin pelkällä värillä.
    En totisesti tiedä, tätä ihmettelen aina itsekin. Tuo etumatkan antaminen varmasti totta, kovin moni tuolla ei ole suomesta eli lähes pohjoisnavalta kotoisin. Kyllä jonkinlainen rusketus pitää bodarilla olla ympäri vuoden, nytkin aurinkoa on jo voinut ottaa suomessakin. Ennen näin solariumia käytettävän kilpabodarin toimesta heinäkuussakin. Ei auringonotto ole suuremmin haitannut Arnoldia ja kumppaneitakaan, joitain ehkä. Mr.America 1945 Clarence Ross kylpi auringossa neljä tuntiakin päivittäin, mutta nehän nyt treenasivatkin saman verran päivässä. Kuitenkin, on tragikoomista että fysiikka ja mens-puolella homma osataan paljon näyttävämmin kuin ultimaattisella tasolla.

Saadut peukutukset

142

Vierailija
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Eckö Lue viesti
    Siis noi kolme ensimmäistä bodaria jos mä olisin joku niistä, niin olisin lopettanut kisaamisen kauheen rakenteen takia.

En änkisi enkä tulevaisuudessakaan änkisi kisoihin jos mun fysiikka olisi ton näköinen.

Dorian sano hyvin kun joku kysyy siltä alkuvuosina et olisiko hänestä kisaamaan. Niin dorian vastaisi ja vastanut monille siis, et kehontakenus ei ole sun juttu. Liian ruma fysiikka.

Miksi jotkut Änkee bodauksen maailmaa väkisten 24h vaikka fysiikka näyttää turtlekselta esim.

Vierailija
    Kille siis jakoi häntäpään Nykissä.

http://contests.npcnewsonline.com/co.../kille_kujala/

En kyllä ole tosta rakenteesta,erityisen pleased..Okei,nyt jos lyö kuurit päälle ja hankkii ne uupuvat 10-15 kg tiukkaa lihaa.
    Maksaako se vaivan kun en ainakaan itse näe kympin sakkiin pääsyä,jos kisaajia 20.Onko se sen fäärtti kun sisukalut totaalisen paskoina?

Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

845
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Vierailija Lue viesti
    Kille siis jakoi häntäpään Nykissä.

http://contests.npcnewsonline.com/co.../kille_kujala/

En kyllä ole tosta rakenteesta,erityisen pleased..Okei,nyt jos lyö kuurit päälle ja hankkii ne uupuvat 10-15 kg tiukkaa lihaa.
    Maksaako se vaivan kun en ainakaan itse näe kympin sakkiin pääsyä,jos kisaajia 20.Onko se sen fäärtti kun sisukalut totaalisen paskoina?
    Onpa ihmeellisen epäsymmetrisen, romuluisen ja pehmeän näköistä jengiä. Mun mielestä Killen olis voinut sijoittaa korkeammalle. Milläköhän perusteella top 3 valittiin?
    Käykääpä katsomassa tuota porukkaa.

http://contests.npcnewsonline.com/co...ire_alkhalfan/

17. Peukutukset:

Vierailija
    Edellinen laittoi esimerkki linkkiin peräpään pitäjien porukkaan myöskin kuuluvan.Oikeessa paikassahan se oli,eli loppupäässä.
    Tää kundi voitti kisan:
    http://contests.npcnewsonline.com/co...athan_de_asha/

bodari White Pale Punisher:n käyttäjäkuva
    Sijainti
    Gym

Saadut peukutukset

252
    Edellinen laittoi esimerkki linkkiin peräpään pitäjien porukkaan myöskin kuuluvan.Oikeessa paikassahan se oli,eli loppupäässä.
    Tää kundi voitti kisan:
    Hullut massat.
    blögäles:

https://pode.blogaaja.fi

kotisivut:

https://timo-poutiainen.webnode.fi

The speed work weights might feel too light
    . DO NOT RAISE THEM. The point of speed work is to produce lots of force on a sub-maximal load.

Sijainti
    Kellarissa

Saadut peukutukset

845
    Tää kundi voitti kisan:
    Juu, niin laitoin koska tuolla äijällä on mielestäni planeetan rumin kroppa.

21. Peukutukset:

Saadut peukutukset

142
    Siis noi kolme ensimmäistä bodaria jos mä olisin joku niistä, niin olisin lopettanut kisaamisen kauheen rakenteen takia.

En änkisi enkä tulevaisuudessakaan änkisi kisoihin jos mun fysiikka olisi ton näköinen.

Dorian sano hyvin kun joku kysyy siltä alkuvuosina et olisiko hänestä kisaamaan. Niin dorian vastaisi ja vastanut monille siis, et kehontakenus ei ole sun juttu. Liian ruma fysiikka.

Miksi jotkut Änkee bodauksen maailmaa väkisten 24h vaikka fysiikka näyttää turtlekselta esim.
    Älä muuta sano, nykyään kaikki kauheus rakennetta myöten tuntuu olevan vaatimus. Dorian on varmaan ollut ihan oikeassa. Ennen ehkä saatettiin käydä koittamassa kilpailuja, jos ja kun jatkettiin niin ei ainakaan pidetty meteliä itsestä jos ei ollut aihetta.

Saadut peukutukset

35
    Lainaa Alkuperäinen lähettäjä Rambo Lue viesti
    Juu, niin laitoin koska tuolla äijällä on mielestäni planeetan rumin kroppa.
    Olet oikeassa, vaikka monella on vieläkin kauheampi ruho pro tasolla. Lihakset ovat kyllä suuret ja kuntokin kireä. Ne ovat kuitenkin levymäistä ilman yksityiskohtia ja tietynlaista erottuvuutta. Morel on hieman samanlainen, tosin näyttää paremmalta. Itse sanoisin, että noin 10-7 vuotta sitten oli aika, jolloin oli kaikkein kauheammat ruhot. Silloin oli vielä pahemmat gh-pötsit ja syntholia osattiin jo hieman paremmin käyttää sentään. Eniten tarkoitan tietenkin pro-kisaajia, jotka eivät pärjänneet niinkää, pienemmissä kisoissa saattoi toki joku olla aika kärjessä..

Saadut peukutukset

472

Itse kun en ole ns. "kauneuspuolen" miehiä, niin omissa silmissä nuo pro-ukot näytää ihan siltä miltä pitääkin. Killen kuosi myös parantunut selvästi lisääntyvän lihasmassan myötä. Kaikille ei vain sovi se kukkakeppi lookki. Moni sanoo, että Sivonen on Suomen tyylikkäin BB, mutta minä sanon, että ei ole "brutal", mitä taas Kille alkaa pikku hiljaa olemaan. Kyllä pron pitää aina joukosta erottua.