Jump to content

poijankossi88

Chat
  • Viestit

    12 212
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

Maine sivustolla

20 Excellent

Converted

  • Sijainti
    Porttikongissa

Viimeisimmät vierailijat profiilissa

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Okei viikon ainoa puntti treeni. Lähden torstaina reissuun. Mulla niin rankakin siinä kunnossa ja fasetti lukko rintarangassa. Yritti toi painonostaja tyttö aukaista tuon lukon tuosta. Sillä oli oikea tekniikka ja kyllä tälläinen 92kg sonni nousi kevyesti ilmaankin lattiasta. Ei sieltä mitään rusahdusa kuulunut että olis auennut. Treenaa pysty ihan ok, mutta huomasin kyllä että ei toi kroppa ole täysin kunnossa. Tein tässä fiiliksen mukaan jotakin ja sitten loppu treenistä vähän tekniikka harjotteluja painonostajan opastuksella. Penkki leveällä lämmittely 20kg 2x25 50kg x15 70kg x8 Penkki leveällä stopeilla 90kg x6 100kg x5 110kg x5 112.5kg x5 115kg x4 117.5kg x4 120kg x3 122.5kg x3 125kg x3 (kevyttä oli ja enempikin olis voiman puolesta liikkunut, mutta oli sellainen tunnet tuola rangassa että kohta katkee jouskari, jätetään tähän) Takakyykky semi sumolla (vikat stopilla 140kg asti) 20kg x15 50kg x12 70kg x10 90kg x8 110kg x6 130kg x5 140kg x5 145kg x4 150kg x4 155kg x3 (ei ole asenetta tänään ja alkoi päätä särkee ja huimaa) Tein sitten loppu ajan painonosto kyykkyä kantapäät korotettuna Painonostoja ehotti kokeilla korokkeita kantapäitten alle. Sovittiin että laitetaan pari tuolaista mattoa kantapäitten alle. Siinä vähän eri asentoja ja kulmia tsekkailtiin alkuun. Painonosto kyykky kantapäät korotettuna 70kg 4x jotain sarjoja 80kg x6 (vika stopilla 90kg x6 (vika stopilla) 100kg x6 (vika stopilla 102.5kg x6 (vika stopilla) 107.5kg x6 (vika stopilla) Paino 20kg enempi kuin oli kantapäät korokkeilla, mutta uppos kuulelma helkatin syvälle. Vieläkin sais mennä rennommin, mutta ei itellä onnistunut. Sitten reverse hyper 12.5kg KP 2x15 & 1x20 Kulmasoutu KP 3x12 (per käsi) 20kg KP (vähän rintaa avaavaa) Selänojennus OP 2x20-30 Huomenna käyn jos käyn fillaroi. Todenäköisesti en käy. Torstai aamuna lähtö tuone reissuun. Sitten katotaan taas uudestaan minkälaista treeniä kannattaa rakentaa. Tää rintaranka pitää saada sellaiseen kuntoon että pystyy treenaamaan. Se nyt näkee onko taas miten kipee tän jälkeen.
  2. Tällä viikolla aloitin fillarin peruskieroksella ja aikaa vastaan Maanantain Yö; Perus kieros noin 20km (meni 36 minuuttiin) Se on nopein aika ikinä. Oli hyötyä viime viikolla noista pitkistä lenkeistä, tuli pari minuttia enemmän vauhtia ja tehoja. Viime viikolla sitten jostain tuli fasetti lukko rintaan. Huomasin lauantai aamuna että en pysty makaa kyljellään enkä selällään kun henki ei kulje ja koko keho kramppaa, piti istuaaltaan maata kunnes kramppi vähän helpotti. Burana kuuri samalla Tänään tein tässä aamulla kuminauhaa ja muuta rintarankaa avaavaa jumppaa ja myös fillari lenkin tuossa tosiaan illalla kävin vetää tosiaan enkka vauhtia ja kovalla teholla. Sali treeneistä pitäis yrittää yksi treeni saada tehtyä joko huomenna tai ylihuomenna. Torstaina lähden porukoille reissuun. Mutta tän viikon loppu treenit riippuu että missä kunnossa toi rintaranka on. Kyllä mulla venyttäessä ja fillaroidessa tunto tahtoo hävitä käsistä hetkes.. Mutta toi rintarangan avaava treeni hetkellisesti helpottanut kipuja ja puutumis tiloja. Otin myös toisen fillari lenkin jälkeen. Pitäis ehkä ottaa käsipaino kulmnasoutuja ohjelmaan mukaan, koska vähän tuntuu että tanko ei samalla tavalla aktivoi rintarankaa. Tuolaista kramppia mitä lauantaina oli niin ei tahdo saada toisenlaista. Kesti 16 tuntia ja on vieläkin hellä. Ennenkin jumissa oltu mutta ikinä ei noin tuskallisesti että ei kärsinyt kyljellään ollaa ja seläläänkin vaan istualtaan. Mutta huomenna olis tarkoitus käydä salilla tai keskiviikkona jos rintaranka on jokseenkin sellaisessa kunnossa että pystyy tekee jotain.
  3. Tiistai 2.7 Fillari pitkä kieros 60 minuttia Postataan toi keskiviikon 3.7 treeni uudestaan kun se hävis tästä Penkki merkkiote 20kg 2x20 50kg x15 70kg x8 Penkki stopeilla merkkiote 80kg x6 90kg x5 100kg x5 110kg 3x5 Penkko stopeilla leveäote 110kg 4x5 Kapea penkki 90kg x6 (kaikki stopeilla) 92.5kg x6 (kaikki stopeilla 95kg x6 (vika stopilla 97.5kg x6 (vika stopilla) Kulmasoutu leveä ote 60kg x12 80kg x12 100kg 4x12 Keskiviikko yö Fillari 60 minuttia (pitkä kieros) (aikaa 55 minuttia.
  4. Ei sent''n rähinä viina nyt.:) Mutta arveet kaunistaa.:) Ne kertoo vuosiluvun mitä tuli tehtyä. Aina pitäis polttomerkat ittensä jne..... Mä olen niitä kavereita jotka vetää huolella kuppia kun otan, mutta sitten kun en ota niin urheilen hullunlaila. Olen kuin tryffeliporasas kärsä maassa, mutta voimatasot on kunnossa.
  5. Onnes ei ollut nousu kausi menossa, mutta tälläistä ei saa sattua jatkossa. Jos meinataan uudistaa foorumia niin priva mulle että saan talteen. Ainakin jos tärkeitä treenejä on. Nyt meni vaan yhdet paska treenit pöntöstä, joten, en ole erityisen pahoillani, mutta jos olisin vetänyt 6kk kovalla sykillä ja kaikki olis hävinyt niin sitten olisi RAGE.
  6. Mä teen puntti päivyriä tänne että tiedän itekkin missä olen menossa, niin näkyään viikon postaukset lähti hevon kuuseen., Onnes ei ole mikåå nousu kausi menossa ja treenailen lämpimikseen. Mutta jos olis olis nosu kausi menossa, niin olisin lievästi pahallaa päälä.
  7. Pääsin tännekkin sisään ja viikon treenit poistettu saatana, Vittu.
  8. Sunnuntai yö fillari noin 20km (40-45 min) Oli nopea tahti meni alle 40 Maanantai aamu päivä sali. Vähän treeni veto ykkösiä testasin ristiotteella 225kg oli päivän kunto välinostojen kanssa. Ilman välinostoja ehkä 5-7.5kg enempi. Kyykyssä ollaan hyvin kurottu tuota veto väliä umpeen aika kunnolla. Loppuun romanialaista mavea mattojen päältä. Mave kuoletuksilla (ei remmejä) ristiote 120kg+ ja vyö 215kg+ 70kg x12 100kg x8 120kg x5 140kg x3 160kg x3 180kg x3 190kg x2 200kg x1 205kg x1 210kg x1 (ilman vyötä vielä tämä) 215kg x1 (vyö tästä eteenpäin) 220kg x1 225kg x1 (sen enempää en olis jaksanut. Oli kivasti välinostoja alla. Tämä on silti tän vuoden enkka 92.5kg painossa) Tasan vuosi sitten oltiin 250kg kunnossa ja 107.5kg massoissa. Mutta nyt riittää pienemmät painot kun kevyemmät massat. Näpeissäkin oli riittävästi pitoa vaikka vedellyt remmeillä suurimmasosas. Romanialainen suorinjaloin mave pumpaten (ei vyötä) (2-3cm korokkeella seisoen) eka toisto maasta normaalisti 3x6 160kg x6 (vika sääri stopilla) 165kg x6 170kg x6 (rupes hyytyy kyllä tässä, ajattelin että olis nyt vielä yhden sarjan korottanut, mutta enpä viittinyt) Reverse hyper 12.5kg KP 3x15 Selänojennsu OP 2x30 Näilä tänään. Illalla ehkä fillari kieros ja huomenna ehkä yläkroppa. Nyt kun en ottanyt kyykkyä niin saattaa olkapäät olla palautuneet jo huomises. Mutta sen mukaan.
  9. Lauantai aamu kello 6 treenit. Penkkiä ja kulmasoutuu. Ei ollut oikein fiilistä tehdä mitään raskasta. Penkki lämmittely 20kg 2x20 50kg x15 70kg x8 Penkki stopeilla leveä ote 80kg x5 90kg x5 100kg x5 110kg 5x6 Kapea penkki stopeilla 4x6 (2 kämmen leveyttä leveää kapeampi ja 1 kämmen leveys merkkiotetta kapeampi) 80kg x6 85kg x6 90kg x6 92.5kg x6 Kulmasoutu veto-ote 50kg x15 80kg x10 100kg x8 105kg x8 110kg x8 115kg x8 110kg x10 (heti perään pudotus sarja 100kg) 100kg x10 Reverse hyper 12.5kg KP 2x20 Selänojennus OP 2x20-30 Venyttelyt ja kotia. Ehkäpä huomenna tai maanantai joku keskikropan ja alakropan setti.
  10. Maanantai ilta fillari 40-45 minuttia peruslenkki (20km) Huolettu fillari ja sisäkumi vaihettu Tiistai aamu salilla. Penkki ja kyykky. Eka kerta pääsi oikeesti penkkaa rinta rikon ja olkapää venähdyksen jälkeen ja kyykkykin kulki sen verran hyvissä sarja romuissa että pitäis 210kg olla kevyttä kun hyvä päivä sattuu. Penkki lämmittely 20kg 2x20 50kg x15 70kg x8 Penkki stopeilla leveällä 80kg x6 90kg x5 100kg x5 110kg x5 112.5kg x5 115kg x5 117.5kg x5 120kg x5 (eka kertaa 120kg käsillä 2kk jälkeen, mutta hyvältä tuntuu, vähän raskaamalta kuin silloin) Sotilaspenkki leveällä 3x15 (vikat stopilla) 60kg x15 65kg x15 70kg x15 Jonkinlainen alkeelinen pelko tuossa sotilaspenkissä kun silloin kerran rutis 82.5kg. Takakyykky sem sumolla (vika stopilla 140kg asti ja ei vyötä) 20kg x20 50kg x20 70kg x10 90kg x10 110kg x5 130kg x5 140kg x5 (vika stopilla tässä ja tän jälkeen 5x5 työsarjat) 150kg x5 (työsarjat 5x5) 152.5kg x5 155kg x5 157.5kg x5 160kg x5 (ei vyötä ja yksin olleessa. Kyllä tää 5x5 sarja enkka oli ja varaa jäi) Reverse hyper 12.5kg KP 2x20 Selänojennus OP 2x25-30 Venyttelyjä ja vähän rullailuja. Hyvä treeni kun ottaa viime viikon loppu viikon sekoilut huomioon. Toissa päivänä vielä iski selittämätön ripuli ja tippu nesteet ja ravinnot vekka. Eilen sain vähän tankattua ja fillari lenkillä vähän paineita haettua. Kyllä se kannatti.
  11. Pakko sanoa että jäi vähän korkees toi vomakyykky. Mutta ketään ei kiinosta kahtoo teknikkaa paskaa jota tein. Tässä olis sellainen video miten kyykky tehdään oikeesti 150lg niskassa ja ei vyötä eikä välineitä ja toi oli NS painonosto variaatio ja stopilla. Et sä maksimi romuja vedä yhtä kauniistin. Treeneissä reentaan kauniistin. Maksimi painojen hallinta on niin vaikeeta oikeesti, rupee liikerata kuse jne......
  12. Sullahan kulkee kovat romut nyt. Oletko sä sisuuntunut entisestään? 6x120kg mave on aika vitun kova lähes 80 vuotialle kaverille. Ei mene kaikilla fyysisesti terveille nuorillakaan toi setti.
  13. En saa edes vauhdin kanssa. Taitaa olla leukoja ohella mun heikoin lenkki toi pystäri. Suoraan sanottuna urheilu vammat ei siedä koko liikettä nykyisin isoilla painoilla. Koti jumppana on toi 40kg tanko mukava sarja rauta ja suunilleen riittävästi romuja. Näitä raakapunnerruksia tuli jonkin verta tehtyä sen 4 viikkoa kun rinta oli pois pelistä hetken. Muuten niitä ei ole tullut vuoden 2013 jälkeen juurikaan tehtyä.
  14. 205kg sali kyykky. En tiedä onko laatu voima suhde parempi kuin 2 vuotta vanha sumo stoppi kyykky 200kg. Toisaalta nyt 10kg vähempi elopainoo kuin silloin. 93.5kg painoissa 205kg. Sali YT 610kg.
  15. Tiistai ilta treeni. Kyykky maksimit ja videota. Ei päästy ihan tavotteeseen, mutta käytin tilaisuuden hyväs kun oli varmistajat mukana ja pelasin varman pääle ja kyykkäsin 205kg. 210kg jäi uuppuu tällä kertaa. Ensi kerralla sitten. 205kg enkka omalla painolla 93.5kg. Takakyykky semi sumolla (vika stopilla 140kg asti ja vyö tuntuman vuoksi 170kg+) 20kg x20 50kg x20 70kg x10 90kg x10 110kg x6 130kg x5 140kg x3 150kg x2 160kg x1 170kg x1 185kg x1 195kg x1 205kg x1 (enkka) 210kg 2x0 (yritin toistenkin mutta siitä ei enää tullut vittuakaan vaikka palautus aikaa otin 5 minuttia) Siinä eka yrityksesä video [video=youtube;dbWPC-D_X7A] Olis voinut ottaa hieman riskipääle ja lyödä suoraan 210kg, mutta halusin nyt enkat kuitenkin ja varmistin 205kg.

×
×
  • Luo uusi...