Jump to content

poijankossi88

Chat
  • Viestit

    12 216
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

  • Days Won

    1

poijankossi88 last won the day on 22. Heinäkuuta

poijankossi88 had the most liked content!

Maine sivustolla

23 Excellent

Converted

  • Sijainti
    Porttikongissa

Viimeisimmät vierailijat profiilissa

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Maanantai yö fillari kieros perus kieros aikaa meni 34 minuttia (keski aika- 40-45 minuttia) paras aika 33 minuttia. Tiistai aamu kello 6 puntti treeni. Jätinpä penkin pois ja otin enempi yläselän liikkeitä. Mave kulki ihan vitun hyvin, eikä tullut edes päätä jyskyttävä olokaan. Mave kuoletuksilla myötäote (remmit 140kg+) ei vyötä 70kg x10 100kg x8 120kg x5 140kg x5 160kg x5 175kg 5x5 (piti ihan tarkistaa kiekot pariin otteeseen. Joo oli sielä 175kg ilman vyötä ja todella kevyviä settejä. Olis 180kg mennyt varmasti samat sarjat tänään ja vyön kanssa jopa isomilla) Oli aika uskomaton kestävyys kunto. Joskus edes 250kg veto kunnossa ei tainut mennä kuin 180 tai 185kg toi 5x5. Nyt maksimi paljon huonompi, mutta sarja kulki tänään hyvin. Kulmasoutu veto-ote 100kg 3x12 Ylätalja eteen (hartian levyinen ote) 60kg 4x15 (sattuu toi painojen haltuun ottaminen. Olkapää jyystää ihan huolella, mutta sitten vedelessä ei satu pahemmin. Mutta joo ei voinut isoilla painoilla tehdä Kulmasoutu KP 25kg KP 4x12-15 per käsi Vasen puoli selkeesti heikompi. Sielä on noita kipujakin. Reverse hyper 12.5kgKP 2x20 Selänojennus OP 2x25 Vähän venyttlejä ja kotia. Se oli sellainen 1h 30 yhteensä Torstaina ehkä penkkiä kokeiltava taas jos olkapää palautunut. Tuola on vaseman lavan puolella jotain pielessä. Ylätaljassa se tuntuu nimenomaan siinä alku repäisyssä ja leveällä ei pystynyt edes harkitsee ylätaljaa. Kulmasoudussa paljon parempi.
  2. Nää on vielä kevyviä treenejä kun seuraan vieressä painonostaja tyttöjen treenejä. Vetäävät 3 tuntia asenteella. Kyllä mun pitää äijänä pystyy vähintään edes puoleen siitä. Väliviikkohan tuossa oli kuin olin reissussa. Paikat oli vaan entistä kipeemmät kun ei ollut treeniä tehnyt. Pitäis käydä varmaan huoltamassa tää yläkroppa, hengittely sattuu jatkuaan lepoasenossa. Fasetti painaa tuone rankaan.
  3. Tiistai yö fillari sprintti kieros (noin 10km aikaa) 21 minuttia väsytin itteni puolimatkassa mutta oli 2 tunnin sali treenit tuossa alla Keskiviikko yö fillari pitkä kieros (noin 25km) aikaa 49 minuttia (edellinen aika enkka 53 minuttia) Torstai yö fillari perus kieros noin 20km aikaa 33 minuttia (edelline aika enkka 36 minuttia) keskivero aika 40-45 minuttia joten aika kovalla syklillä vedetty. Viime vuona hitaimillaan 106kg meni 55 minuttia tuossa matkassa mikä nyt meni 33 minuuttiin. Perjatai ilta puntti treenit yksijakosella. Ylä kroppa on siinä kunnossa että kohta ei pysty enää treenaa. Varmaan pakko käydä hierojalla veronpalautus rahoista. Mutta tehtiin mitä kestettiin ja palkinos nyt korvat lukossa ja kesto huimaus päälä. Vähän sama kuin talvella. Nousu johteisen treenin voi unohtaa. Penkki leveällä lämmittely 20kg 2x20 50kg x15 70kg x8 Penkki stopeilla leveällä otteella 90kg x5 100kg x5 110kg x5 112.5kg x5 115kg x4 117.5kg x4 120kg x4 122.5kg x4 Penkki stopeilla merkkiote.(kevyet nostot kyynärpää otti hittiä tiistaina kapealla) 90kg x6 95kg x6 100kg x6 Etukyykky hartianlevyinen asento ei vyötä 20kg x15 40kg x10 60kg x8 80kg x6 90kg x6 92,5kg x5 (vika stopilla tähän asti) 95kg x5 97.5kg x5 100kg x5 102.5kg x5 Painonosto takakyykky kantapäät 2cm korokkeella (todellista syväkyykkyä ja vikat 2sekunin stopeilla) 60kg x8 80kg x8 90kg x8 100kg x6 102.5kg x6 105kg x6 107.5kg x6 110kg x6 Päätä jyskytti ja pyörytti maan perkeleesti. Väkisin vaan tehtävä loppuun. Reverse hyper 12.5kg KLP 2x20 Selänojennus OP 1x30 (en pystynyt enää toista sarjaa, olin ihan daiju pois. Huimas niin maan perkeleesti ja korvat huutaa. Vähän rullailin selkää ja lähdin hoipertelee kotia. Nyt sitten huimaa ja tinnittaa. Täytyy varmaan palata näihin 30 minuutin treeneihin kun tää huimaus alkoi vaivaa. Viime talvena se kesti 3kk että pysty treenaa kunnolla. Sitten on fasetti lukko rinnassa. Tiistaina alkoi vanha kyynärvamma kolottelee kapeeta penkkiä tehdessä ja toi vasen olkapää on vieläkin siitä baarin pystypainista asti ollut jumissa. Eli kirjaimellisesti mun yläkroppa on suhteelisen paskassa kunnossa.
  4. Palataanpa taas treeneihin. Tuli tuossa viikko oltua reissun päälä. Kuppiakin tuli kumottua.:) Tiistai ilta treeni. Penkki leveä ote lämmittely (vikat stopilla) 20kg 2x20 50kg x15 80kg x8 Penkki leveä ote stopeilla 90kg x5 100kg x5 110kg x5 115kg 5x5 (painaa tarpees kun vähän paineet hukassa) Penkki kapealla (2 kämmentä leveää otetta kapeampi ja yksi kämmen merkki otettan kapeampi 80kg 4x8 (vikat stopeilla ja viimeissä sarjassa kaikki stopeilla) Vittu kun vihlas tuohon vanhaan kyynärvammaan viimeisessä sarjassa. Välillä kesti kapealla tehdä aika hyvinkin. Ei se ainakaan mitenkään kipees mennyt. Kumasoutu tanko leveä 20kg x20 60kg x15 80kg x15 100kg x8 105kg x8 110kg x8 115kg x8 120kg x8 125kg x8 (tämä oli sellainen asenne sarja sillei runtaten) Kulmasoutua tangolla leveällä jyrkässä 90 asteen kulmassa navan kohdalle 100kg 2x8 Romanialais suorinjaloin maastaveto tempaus otteella 3cm korkokkeen päältä 140kg x6 (vika stopilla) 145kg x6 (vika stopilla) 150kg x6 (vika stopilla) Vittu kun tähden vilis silmissä. Kuminauhaa 3x20-25 per käsi (jumppa mitä netissä opetettiin tuon rinta rangan epätasapainon korjaamiseen) Tuota teen kotonakin Reverse hyper 12.5kg KP 3x20 Selänojennus OP 2x25-30 Venyttelyä, roikkumista ja kotia. Saatan tässä heittää nopean fillari lenkin illalla. Mutta oli melkein 2 tunnin sali treeni, että otan ehkä tuon 25 minuutin spurtti kieroksen.
  5. Okei viikon ainoa puntti treeni. Lähden torstaina reissuun. Mulla niin rankakin siinä kunnossa ja fasetti lukko rintarangassa. Yritti toi painonostaja tyttö aukaista tuon lukon tuosta. Sillä oli oikea tekniikka ja kyllä tälläinen 92kg sonni nousi kevyesti ilmaankin lattiasta. Ei sieltä mitään rusahdusa kuulunut että olis auennut. Treenaa pysty ihan ok, mutta huomasin kyllä että ei toi kroppa ole täysin kunnossa. Tein tässä fiiliksen mukaan jotakin ja sitten loppu treenistä vähän tekniikka harjotteluja painonostajan opastuksella. Penkki leveällä lämmittely 20kg 2x25 50kg x15 70kg x8 Penkki leveällä stopeilla 90kg x6 100kg x5 110kg x5 112.5kg x5 115kg x4 117.5kg x4 120kg x3 122.5kg x3 125kg x3 (kevyttä oli ja enempikin olis voiman puolesta liikkunut, mutta oli sellainen tunnet tuola rangassa että kohta katkee jouskari, jätetään tähän) Takakyykky semi sumolla (vikat stopilla 140kg asti) 20kg x15 50kg x12 70kg x10 90kg x8 110kg x6 130kg x5 140kg x5 145kg x4 150kg x4 155kg x3 (ei ole asenetta tänään ja alkoi päätä särkee ja huimaa) Tein sitten loppu ajan painonosto kyykkyä kantapäät korotettuna Painonostoja ehotti kokeilla korokkeita kantapäitten alle. Sovittiin että laitetaan pari tuolaista mattoa kantapäitten alle. Siinä vähän eri asentoja ja kulmia tsekkailtiin alkuun. Painonosto kyykky kantapäät korotettuna 70kg 4x jotain sarjoja 80kg x6 (vika stopilla 90kg x6 (vika stopilla) 100kg x6 (vika stopilla 102.5kg x6 (vika stopilla) 107.5kg x6 (vika stopilla) Paino 20kg enempi kuin oli kantapäät korokkeilla, mutta uppos kuulelma helkatin syvälle. Vieläkin sais mennä rennommin, mutta ei itellä onnistunut. Sitten reverse hyper 12.5kg KP 2x15 & 1x20 Kulmasoutu KP 3x12 (per käsi) 20kg KP (vähän rintaa avaavaa) Selänojennus OP 2x20-30 Huomenna käyn jos käyn fillaroi. Todenäköisesti en käy. Torstai aamuna lähtö tuone reissuun. Sitten katotaan taas uudestaan minkälaista treeniä kannattaa rakentaa. Tää rintaranka pitää saada sellaiseen kuntoon että pystyy treenaamaan. Se nyt näkee onko taas miten kipee tän jälkeen.
  6. Tällä viikolla aloitin fillarin peruskieroksella ja aikaa vastaan Maanantain Yö; Perus kieros noin 20km (meni 36 minuuttiin) Se on nopein aika ikinä. Oli hyötyä viime viikolla noista pitkistä lenkeistä, tuli pari minuttia enemmän vauhtia ja tehoja. Viime viikolla sitten jostain tuli fasetti lukko rintaan. Huomasin lauantai aamuna että en pysty makaa kyljellään enkä selällään kun henki ei kulje ja koko keho kramppaa, piti istuaaltaan maata kunnes kramppi vähän helpotti. Burana kuuri samalla Tänään tein tässä aamulla kuminauhaa ja muuta rintarankaa avaavaa jumppaa ja myös fillari lenkin tuossa tosiaan illalla kävin vetää tosiaan enkka vauhtia ja kovalla teholla. Sali treeneistä pitäis yrittää yksi treeni saada tehtyä joko huomenna tai ylihuomenna. Torstaina lähden porukoille reissuun. Mutta tän viikon loppu treenit riippuu että missä kunnossa toi rintaranka on. Kyllä mulla venyttäessä ja fillaroidessa tunto tahtoo hävitä käsistä hetkes.. Mutta toi rintarangan avaava treeni hetkellisesti helpottanut kipuja ja puutumis tiloja. Otin myös toisen fillari lenkin jälkeen. Pitäis ehkä ottaa käsipaino kulmnasoutuja ohjelmaan mukaan, koska vähän tuntuu että tanko ei samalla tavalla aktivoi rintarankaa. Tuolaista kramppia mitä lauantaina oli niin ei tahdo saada toisenlaista. Kesti 16 tuntia ja on vieläkin hellä. Ennenkin jumissa oltu mutta ikinä ei noin tuskallisesti että ei kärsinyt kyljellään ollaa ja seläläänkin vaan istualtaan. Mutta huomenna olis tarkoitus käydä salilla tai keskiviikkona jos rintaranka on jokseenkin sellaisessa kunnossa että pystyy tekee jotain.
  7. Tiistai 2.7 Fillari pitkä kieros 60 minuttia Postataan toi keskiviikon 3.7 treeni uudestaan kun se hävis tästä Penkki merkkiote 20kg 2x20 50kg x15 70kg x8 Penkki stopeilla merkkiote 80kg x6 90kg x5 100kg x5 110kg 3x5 Penkko stopeilla leveäote 110kg 4x5 Kapea penkki 90kg x6 (kaikki stopeilla) 92.5kg x6 (kaikki stopeilla 95kg x6 (vika stopilla 97.5kg x6 (vika stopilla) Kulmasoutu leveä ote 60kg x12 80kg x12 100kg 4x12 Keskiviikko yö Fillari 60 minuttia (pitkä kieros) (aikaa 55 minuttia.
  8. Ei sent''n rähinä viina nyt.:) Mutta arveet kaunistaa.:) Ne kertoo vuosiluvun mitä tuli tehtyä. Aina pitäis polttomerkat ittensä jne..... Mä olen niitä kavereita jotka vetää huolella kuppia kun otan, mutta sitten kun en ota niin urheilen hullunlaila. Olen kuin tryffeliporasas kärsä maassa, mutta voimatasot on kunnossa.
  9. Onnes ei ollut nousu kausi menossa, mutta tälläistä ei saa sattua jatkossa. Jos meinataan uudistaa foorumia niin priva mulle että saan talteen. Ainakin jos tärkeitä treenejä on. Nyt meni vaan yhdet paska treenit pöntöstä, joten, en ole erityisen pahoillani, mutta jos olisin vetänyt 6kk kovalla sykillä ja kaikki olis hävinyt niin sitten olisi RAGE.
  10. Mä teen puntti päivyriä tänne että tiedän itekkin missä olen menossa, niin näkyään viikon postaukset lähti hevon kuuseen., Onnes ei ole mikåå nousu kausi menossa ja treenailen lämpimikseen. Mutta jos olis olis nosu kausi menossa, niin olisin lievästi pahallaa päälä.
  11. Pääsin tännekkin sisään ja viikon treenit poistettu saatana, Vittu.
  12. Sunnuntai yö fillari noin 20km (40-45 min) Oli nopea tahti meni alle 40 Maanantai aamu päivä sali. Vähän treeni veto ykkösiä testasin ristiotteella 225kg oli päivän kunto välinostojen kanssa. Ilman välinostoja ehkä 5-7.5kg enempi. Kyykyssä ollaan hyvin kurottu tuota veto väliä umpeen aika kunnolla. Loppuun romanialaista mavea mattojen päältä. Mave kuoletuksilla (ei remmejä) ristiote 120kg+ ja vyö 215kg+ 70kg x12 100kg x8 120kg x5 140kg x3 160kg x3 180kg x3 190kg x2 200kg x1 205kg x1 210kg x1 (ilman vyötä vielä tämä) 215kg x1 (vyö tästä eteenpäin) 220kg x1 225kg x1 (sen enempää en olis jaksanut. Oli kivasti välinostoja alla. Tämä on silti tän vuoden enkka 92.5kg painossa) Tasan vuosi sitten oltiin 250kg kunnossa ja 107.5kg massoissa. Mutta nyt riittää pienemmät painot kun kevyemmät massat. Näpeissäkin oli riittävästi pitoa vaikka vedellyt remmeillä suurimmasosas. Romanialainen suorinjaloin mave pumpaten (ei vyötä) (2-3cm korokkeella seisoen) eka toisto maasta normaalisti 3x6 160kg x6 (vika sääri stopilla) 165kg x6 170kg x6 (rupes hyytyy kyllä tässä, ajattelin että olis nyt vielä yhden sarjan korottanut, mutta enpä viittinyt) Reverse hyper 12.5kg KP 3x15 Selänojennsu OP 2x30 Näilä tänään. Illalla ehkä fillari kieros ja huomenna ehkä yläkroppa. Nyt kun en ottanyt kyykkyä niin saattaa olkapäät olla palautuneet jo huomises. Mutta sen mukaan.
  13. Lauantai aamu kello 6 treenit. Penkkiä ja kulmasoutuu. Ei ollut oikein fiilistä tehdä mitään raskasta. Penkki lämmittely 20kg 2x20 50kg x15 70kg x8 Penkki stopeilla leveä ote 80kg x5 90kg x5 100kg x5 110kg 5x6 Kapea penkki stopeilla 4x6 (2 kämmen leveyttä leveää kapeampi ja 1 kämmen leveys merkkiotetta kapeampi) 80kg x6 85kg x6 90kg x6 92.5kg x6 Kulmasoutu veto-ote 50kg x15 80kg x10 100kg x8 105kg x8 110kg x8 115kg x8 110kg x10 (heti perään pudotus sarja 100kg) 100kg x10 Reverse hyper 12.5kg KP 2x20 Selänojennus OP 2x20-30 Venyttelyt ja kotia. Ehkäpä huomenna tai maanantai joku keskikropan ja alakropan setti.
  14. Maanantai ilta fillari 40-45 minuttia peruslenkki (20km) Huolettu fillari ja sisäkumi vaihettu Tiistai aamu salilla. Penkki ja kyykky. Eka kerta pääsi oikeesti penkkaa rinta rikon ja olkapää venähdyksen jälkeen ja kyykkykin kulki sen verran hyvissä sarja romuissa että pitäis 210kg olla kevyttä kun hyvä päivä sattuu. Penkki lämmittely 20kg 2x20 50kg x15 70kg x8 Penkki stopeilla leveällä 80kg x6 90kg x5 100kg x5 110kg x5 112.5kg x5 115kg x5 117.5kg x5 120kg x5 (eka kertaa 120kg käsillä 2kk jälkeen, mutta hyvältä tuntuu, vähän raskaamalta kuin silloin) Sotilaspenkki leveällä 3x15 (vikat stopilla) 60kg x15 65kg x15 70kg x15 Jonkinlainen alkeelinen pelko tuossa sotilaspenkissä kun silloin kerran rutis 82.5kg. Takakyykky sem sumolla (vika stopilla 140kg asti ja ei vyötä) 20kg x20 50kg x20 70kg x10 90kg x10 110kg x5 130kg x5 140kg x5 (vika stopilla tässä ja tän jälkeen 5x5 työsarjat) 150kg x5 (työsarjat 5x5) 152.5kg x5 155kg x5 157.5kg x5 160kg x5 (ei vyötä ja yksin olleessa. Kyllä tää 5x5 sarja enkka oli ja varaa jäi) Reverse hyper 12.5kg KP 2x20 Selänojennus OP 2x25-30 Venyttelyjä ja vähän rullailuja. Hyvä treeni kun ottaa viime viikon loppu viikon sekoilut huomioon. Toissa päivänä vielä iski selittämätön ripuli ja tippu nesteet ja ravinnot vekka. Eilen sain vähän tankattua ja fillari lenkillä vähän paineita haettua. Kyllä se kannatti.
  15. Pakko sanoa että jäi vähän korkees toi vomakyykky. Mutta ketään ei kiinosta kahtoo teknikkaa paskaa jota tein. Tässä olis sellainen video miten kyykky tehdään oikeesti 150lg niskassa ja ei vyötä eikä välineitä ja toi oli NS painonosto variaatio ja stopilla. Et sä maksimi romuja vedä yhtä kauniistin. Treeneissä reentaan kauniistin. Maksimi painojen hallinta on niin vaikeeta oikeesti, rupee liikerata kuse jne......

×
×
  • Luo uusi...