Jump to content

poijankossi88

Chat
  • Viestit

    12 247
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

  • Days Won

    7

poijankossi88 last won the day on 12. Elokuuta

poijankossi88 had the most liked content!

Maine sivustolla

48 Excellent

Converted

  • Sijainti
    Porttikongissa

Viimeisimmät vierailijat profiilissa

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Siitä oksettavampaa näkyä ei ole kun iskin imunesteet vekka kääntöveitsellä. Ne valu ihan lorona, silloin sormet toimi.
  2. Joitan asioita ei kannata tehdä ja joitain kannattaa. Tänään päätin iskee sterisloitun veitsen käteen google haun perusteellaa, mätä pursus ulos. Olikin 3 tuntia ihan löysät nivelet, eli luurikkoa ei ilmeisesti ole, mutta kerrytti uudestaan saman. 3kg etu sormen ja peukalopn välissä pystyy puristaa. Tosi surkee, mutta parempi kuin se paistinpannu jota ei saanut ylös. Kyllä tässä saa vielä treenejä odottaa.
  3. Ei kannattais elää eikä lähteä rilluttelee enää tässä iässä. Eipä näistä mitään opi kuitenkaan.
  4. No tässä olis Holmesii tarvittu juu. Tilanne kuitenkin se. Että selvisin kyttä ja ambulanssi reissulla ja kytät soitti lanssin, vaikken pyytänyt, mutta oli sellaiset vekit päässä, että oli velvollisuus soittaa. Polupyörä on huolon tarpeessa. Eilen heitin pienen lenkin, ei sillä voi oikein fillaroida kun vaihteet repeilee. Helvetin iso lasku tulossa oven avauksesta ja ambulanssista. Nyt ei ole sossun tukea kun on veronpalautukset. Avaimet löyty kyttälaitoksen löytötavaraosastolta, säästin 300€. Siihen olen tyytyväinen. Kroppa on paskana. Salia ei voi edes harkita. Peukalo on turvonut. Kävin kuseella maa-ampiäis pesään ja sain tykkejä. Ilmeisesti yksi tykki osu tuohon peukkuun, niin ei ole viikkon taipunut mihinkiään ja imusolmuke turvoksissa. Mutta tästä noustaan sitten kun noustaan.
  5. Onnistuin kusee elämän viikolopussa. Kävin baarissa viikonloppuna.ö Rikoin polkupyörni. Poliisit tarvitiinn ja ne soitti ambulanssin. Kusin maa-ampias pesään ja imusolmukkeet tåysin truvoksissa. Olisvat vieneet mun sairaalaan mutta en suostunut. Avaimet hävis, muuta kuulin että kytätä olis löytänyt ne. Rankka hetki. Yksi kusipää heitti mua kaljapullolla naamaan autosta ja huusi vitun spurgu. Se oli varmaan kokoomuksen äänestäjä.
  6. En ole ikänä nähnyt podaria livenä. Salin podareita ei lasketa, ne on kuntoilijoita.
  7. Ei sua kyllä lihavas voi sanoa millään mittapuulla. Keskimittainen ja sopusuhtanen olet. Mutta kyllä tuon rasvaprosentin alentaminen menettämättä lihasmassa on jokseenkin ihan jäätävän vaikeeta hommaa. Alkaa tuossa Poden iässä kun mennään lähemmäs 40 ikävuotta niin pitäis urheilla ihan saatanasti ja syödä 24/7 oikein. Silti testotasot alenee ja läskiä kertyy enempi. Minä huomaan sen jo näin yli 30v ja sinä olet vielä vanhempi. Täälä musklella jo monet 30-40v poijat on roinan tiele lähteneet. Mä olen ite tullut siihen tulokseen että voimatasojen kasvattaminen on paljon helpompaa kuin rasvaprossan saaminen jonnekkin 10-15%. Jo 20% rasvaprossa olis ihan helvetin vaikea ylläpidettävä. Olen tässä koko kesän kokeillut saada itteeni sporttisempaan kuntoon fillaroimalla ja salilla käymällä. Urheilen 5. päivänä viikosta ja joskus 2x päivässä. Jos jotain on huomanut niin aeroobinen kunto on aivan eri planeetalta kuin talvella. Voimatasot hieman alentuneet, mutta toisaalta kroppa ei ole muutenkaan siinä kunnossa että pystyis treenaa kovin nousujohteisesti. Sen verta tukiranka vaivoja ollut pitkin kesän, joten hyvä panostaa nyt eri hommiin nyt.
  8. Perjantain mätöt. Yläkropan penkki treeni ja palauttava peruskieroksen fillari lenkki. Yhteensä 2h 30 minuttia. Penkki merkki otteella lämmittely 20kg 2x20 40kg x15 60kg x10 Penkki stopeilla merkki otteella 80kg x5 90kg x5 100kg x3 105kg x3 110kg x3 115kg x2 120kg x1 125kg x1 130kg x1 (en ole ykköstä testanut ikinä kapealla, toi tuli sillei helposti ja pitkällä stopilla) Penkki stopeilla leveällä otteella 100kg x5 110kg x5 112.5kg x5 115kg x5 (ranteesta tuntu niin paskalta. Oli eilen noita trap bar vetoja ja rahtasin noita 50 leokoita salin poikki jalkaprässiin) Penkki erittäin hitaalla alaslaskulla ja stopilla merkkiote 100kg x3 (se riitti tässä) Sotilaspenkki pumpaten leveäote (vikat stopilla) 60kg 5x12 (sellainen loppu keventely) Sitten kuminauhaa 10 minuttia Selänojennus 2x20 ja yläkropan venyttelyt Sitten koria kävelee ja fillari mukaan. Tein palauttavan peruslenkin. Huvikseen kellotinkin Fillari peruskieros (noin 15-17km) 37 minuttia sisältä sisälle (enkka on 34 minuttia) Nyt otettiin vaan aika kevyvillä vaihteilla ja oli muuten vitun paljon porukkaa liikenteessä. Liekkö jotkut tapahtumat. Nopeesti toi meni kun ottaa noi asiat huomioon. Ensi viikolla jatketaan.
  9. Torstai ilta sali päivä. Oli taas kova treeni. Mavea perus tangolla ja trap barilla. Mave vei sen verran tehoja että kyykky jätettiin pois heitettiin pari tappo sarjaa prässiä. Mave myötäote kuoletuksilla (remmit 125kg ja vyö 195kg+) 70kg x10 100kg x8 125kg x5 150kg x5 175kg x3 190kg x3 195kg x3 (vyö mukaan) 200kg x3 205kg x2 210kg x2 (sellainen siisti kakkonen, ei olis ollut toivoakaan yrittää edes 3. Trap Bar mave (ei remmejä) vyö 210kg eli viimeiseen sarjaan (oletan että toi trap bar tanko painaa sen 20kg kun kysyin yhdeltä voimanostajalta) 70kg x8 120kg x5 150kg x5 170kg x5 200kg x5 210kg x5 (vyö tässä sarjassa ja viimeinen toisto 10 sekunin pidolla) Kyllä pysyy hyvin näpeissä toi trap bar. Eikä väänä selkää samanlaiseen virheasentoon kun levytanko ristiotteella. Tuossa vaan kiekot loppu kesken enkä jaksanut alkaa leokon 50kg kaivelee ja yksi 25kg oli hukassa, olis 220kg mahtunut eli 8x25kg. Mutta ihan kova vastus oli toi 210kg perus maven jälkeen. Jalkaprässi seuraavilla lisäpainoilla 100kg x15 150kg x15 200kg x12 250kg x10 280kg x8 300kg x8 (tän jälkeen pudotus sarjat superina kiekot vaan pois eli noin 20 sekunin palautus ajoilla) 250kg x12 200kg x20 Vittu oli yrjö olo tuon setin jälkeen. Reverse hyper 3x20-25 Selänojennus OP 2x20-30 Venyttelyjä ja kotia. Aika raaka 1h 30.
  10. Joo ei näitä ihan mummopyörällä vetele. Vuoden vanhalla intersportista ostamalla maastopyörällä vetelen. Kyllä sillä aika saatanan lujaa pääsee, ainakin sen jälkeen kun kävin huoltamassa sen kesällä. Ei ole mittaria keskinopeuteen, mutta eikä ihan tarkkoja kilometri määriä. Mutta kaikkien vertailukelpoisempaa kun vertaa vanhoja aikoja nykyisiin. Peruskieroksen pohja-ajat liikku vuosi sitten heinäkuussa 50-55 minuutin hujakoilla ja paras aika viimevuona oli 40 minuttia. Nykyisin enkka peruskieroksella on 32 minuttia ja pitemmän lenkin pohja-ajat viime vuona 1h15 hujakoilla ja nyt enkka 45 minuttia. Tätä pisintä eli ns ultimaatti kierosta en ajanut viime vuona kertaakaan. Nyt se vedetty 3x ja alle tunnin raja päästy. Yölä on hyvä vetää näitä aikaa vastaan tehtäviä lenkkejä kun hiljainen liikenne. Tänään sai käytänössä melkein itekseen vetää rundia tuola. Niin lujaa kun tehoja lähtee ja niitä ainakin pyörässä riittää. Kaverilla olis tosin sellainen sovellus jolla pystyy mittaa tuulenvoiman, maksimi nopeuden ja keskinopeuden ja tarkat kilometri määrät ja sykkeen. Nyt joutuu vähän karkeesti heittää arvioo lenkistä. Voi toi pitkä kieros olla vaan 27-28km. Siinä kuitenkin aika paljon nousujakin joissa tuntinopeus ei varmastikkaan ole 30km. Suoralla ja alamäissä toi pääsee kyllä huomattavan lujempaa. Sekunti kellolla pystyy ainakin katsoo omaa kehitystä erimatkoilla.
  11. Kyllä se kuulelma vielä elelee. Olis varmaan kuultu jos olis kuolut. Treeneihin Tiistai yö fillari ultimaatti kieros (noin 30km) aika 60:24 sisältä sisälle) rata aika noin 58,xx min Keskiviikko yö fillari ultimaatti kieros (noin 30km) aika 59:47 sisältä sisälle (rata aikaa noin 57.xx min Edellinen enkka samalla reitillä 64.xx. 3x tänä vuona tämä pisin kieros. Tällä viikolla ei ehkä pitkiä kieroksia, mutta ehkä sali hommia ja lyhyempiä reittejä. Olis tässä tietty kesä aikaa kova tavoite jos sais 60km kieroksen tehtyä alle 2:30h. Eilen olis ollut jerkkuä pidemälle reitille, tänään jotenkin hyyty. Jostain syystä tuli kuitenkin hieman nopeampi aika.
  12. Maanantai ilta sali treeni. Mun kintut on niin domseissa että olen kävellyt ankka kävelyä eilen ja tänään. Joten pelkkä yläkroppa otettiin. Olkapääkin kesti taas vaihtees ottaa pari sarjaa ylätaljaa. Penkki lämmittely 20kg 2x20 50kg x15 70kg x8 Penkki stopeilla leveäote 90kg x6 100kg x6 110kg 6x6 Penkki stopeilla merkkiote 90kg x6 95kg x6 97.5kg x6 Ylätalja hartianlevyinen ote 60kg x15 70kg x12 75kg x8 80kg x15 (Ylätaljan tekeminen ei itessään satu, mutta ei tahdo olkapää tykätä tuosta painon haltuun ottamisesta tykätä yhtään. Otin tässä sitten pitemmän sarjan, oli tarkotus vetää alkuun lyhyempiä isomilla, ei pysty) Sen ton baarireissun jälkeen parikuukautta vihotellut toi vasen kiertäjä. Se on sama kiertäjä mikä repes 2018 toukokuussa. Erityisesti ylätaljassa kun ottaa painoja haltuun niin tuntuu paskalta. Tuettu kulmasoutu KP penkillä 25kg KP x15 per puoli 30kg KP x12 per puoli 32.5kg KP x12 per puoli 35kg KP x12 per puoli Tei käppäreillä kulmasoudun vaihtees kun nivuset on saatanan kipeet perjantain treeneistä. Sitten otin vähän verenkierto jumppaa jaloille ja selälle Jalkaprässiä 50kg lisäpainoila 3x30-40 toistoo (verta kiertämään, vittu että koskee tämäkin) Seläönojennusta 1x30 Venyttelyjä kintuille. Prässin jälkeen alkoi vähän jo venymään jalka. Jätän varmaan tänä iltana fillaroinin kokonaan välistä. Katon jos huomenna kärsii lähtee radalle, ihan hyvälaatusta lihaskipuja nämä, ihan vaan pirun kipeet domsit tuli. Ehkä veto tai kyykky treenin taipuu vasta loppu viikosta. Koitanpa tässä vähän venytellä vielä lisää, jos huomenna vaikka verikiertäis hieman tuola.
  13. Pakko sanoa että sulla on hyvä podi. Ihmettelen vaan sun matalia voimatasoja. Tietty jos ei hermota kroppaa voimailuun niin ei siihen myöskään tehoja riitä. Olet paljon lihaksikkaampi kuin minä olen. Ite vedin sentään vielä 180kg 5x5 ilman vyötä maasta viikolla ja löysää oli. Makismi tänä vuona ollut 225kg, mutta oman posen ylemässä porsas kunnossa olin 250kg veto kunnossa, enkä näyttänyt sporttiselta. Pakko rehelisesti myöntää että jätkä on oikeesti lihaksikas ja noin matalilla voimatasoilla toi on hyvä pose sulta. Tuola saat naisia kun pistät treffi hakemusta sisään.:) Tsemppiä.:)
  14. Vois kait laittaa vertailun vuoksi. Eka kuvassa olin 250kg veto kunnossa. -17.5kg ero näyttää tältä. Naista en ole saanut uudellankaan posella. 180kg 5x5 meni mavessa vielä ilman vyötä tiistaina ja kevyes jäi.
  15. Laitetaan vielä kinttu pose. Jalka päivää ei olla skipattu. Mutta jonkun verran fillari tehoja säästääkseen on vedetty vetoa enempi. Talvella ehtii kyykkäillä.

×
×
  • Luo uusi...