Jump to content

Jare

Members
  • Viestit

    7 770
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

Maine sivustolla

11 Good
  1. saksanpähkinää tulee syötyä 20-30g päivässä, siitä saa jo 20g rasvaa. Öljyjä en ruokiin oikeastaan lisäile, kun ruoasta tulee rasvaa riittävästi. Onko sun mielestä jotain ylärajaa hh aterian rasvamäärälle?
  2. Se, että se muuttaa rasvaa lihakseksi, ja poistaa rasvaa nimenomaan ongelmapaikoista. Siitä on puhunu ehkä 50% käyttäjistä. Ei ehkä tosin toimi kaikilla tai ainakaan kovin lyhyessä ajassa. Moni syö purkin ja sanoo ettei toiminu. Mutta vuodessa varmaan jo näkyy. Sehän on transrasvaa, mutta niistä terveellisintä sellaista. Osa kehuu terveelliseksi ja osa sanoo ettei pitäisi käyttää. Ristiriitaisia mielipiteitä tämä aine tuo.
  3. Joo no mun prodet on siinä 2-2.5g/kg. Että en laskisi tai nostaisi.
  4. Joo ja liika kofeiini/stimut tunnetusti tekee myös tuota, että syke nousee liikaa jne.
  5. joo nyt jätän kahvin pois ennen treeniä. Attitude ei varmaan terveellisimmästä päästä. Sitä tullu välis käytettyä.
  6. En lopeta koskaan. Sitten kun kuolee niin sitten kuolee, elämä on
  7. Tosin käytän argiinia ja citrua, niin noihan on kaikki samankaltaisia. Convertoituu samaksi kaikki.
  8. Treeneissä tulee välis rytmihäiriöitä, sydän vetää omaa rytmiään. Luin että ALA voi tehdä sitä joillakin. Mutta eipä noista aina tiedä, mikä johtuu mistäkin.
  9. Käytän silloin tällöin laturissa. Bulkkijauhona mistä ostit?
  10. Luulis ettei ainakaa diabetes iske hh latureilla, päinvastoin pitäis olla
  11. Berberiiniä ottanu tyyliin 2-3pv vkos 2x ja muutenki vaihdellu. Mutta tosiaan vaikea sanoa, että mistä mikäki aina välis johtuu, veriarvot varmaan heittelee muutenki ihmisillä.
  12. Nostaako kreatiini munuaisarvoja(krea)? Tai saako millä keinoilla laskettua krea arvoa? Oli vähä noussut. Kreatiinia käyttäny yhtäpaljon ennenkin, eli vain reenipäivisin ja vettä juon paljon joka päivä.
  13. Voi hyvin ottaa välittömästi ennen treeniä, ettei insut poukkaa liian ylös - mutta ei se juuri sula treenatessa, siksi aito hydro (dh: 25-30%) tai EAA on parempi - HMB (kalsium) pitää ottaa 60-120 min ennen treeniä, koska se imeytyy hitaasti levossakin.

×
×
  • Luo uusi...