Jump to content

Supernatural

Members
  • Viestit

    251
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

Maine sivustolla

10 Good
  1. Supernatural

    Kyykkyohjelma

    No Itse tekisin ainakin eri variaatioita kyykystä jos yrittäisin enemmän rautaa ylös. Tiputus sarjat toimii ainakin itselläni 12-10-8-6-4-
  2. Supernatural

    Kyykkyohjelma

    Kuinka usein kyykkäät ja mitä muuta teet vai teetkö?
  3. Varmaan vaikuttavin liike massan kannalta ja tuo on vähän vanha luulo että mavea ei kehonrakentajat käyttäisi, ei kaikki tietenkään mutta monella on mukana ohjelmassa tuo liike. Katselin poden reeni ohjelmaa aika rankaa mielestäni vetää mavea 3krt viikkoon?
  4. Jos tekniikka alkaa kärsiin niin kannattaa ottaa painoa pois. Voimailulla ja kehonrakennuksella on iso ero! itse kasvan hyvin ja pienet painot kaikissa, tai sillain että tekniikka on hyvä ja lihastuntuma ettei treenata hauis liikkellä esim selkää.
  5. Supernatural

    Luomuruoka

    Mitäs mieltä porukka on tästä villityksestä? Itse olen alkanut ostamaan suurimman osan ruuasta luomuna, kyllä sen kauppalaskussa huomaa mutta kai sitä tyhmenpäänkin voi rahansa pistää.
  6. 3 makkaraa ja 3 lasillista cokea. otin sen terveellisen vaihtoehdon yöpalaksi
  7. 36 Voi vittu kai niitä vähäsen on alettava treenaan.
  8. Nyt on menossa 3-jakoinen ohjelma. 1. rinta-selkä ylätalja v-kahvalla penkki kulmasoutu-t dipit leuat olankohautus kp vinovatsat-kp 2. jalat-olkapäät reisien ojennus hack-kyykky sjmv pystyp-smith pystyp-kp takaolkapäät-taljassa vatsat laudalla 3. hauis-ojentaja kapea penkki ojentajapunnerrus/ranskalainen hauis z-tangolla seisten hauis kp ojentajat taljassa hauis poseeraus taljalla myötäote hauis vatsat laudalla Kaikki tapahtuu 3x10, vatsat 3x-max. Tuohon olankohautus treeniin voi heittää kommenttia jos jotain löytyy, en tiedä oikein mille treenille sen löis kun eikös sen vaikutus alue ole selkä ja onko jotain vinkkejä suoritustapaan ensimmäistä krt teen sitä. Luultavasti oikein mutta varmasti jotain parannettavaakin löytyisi.
  9. Dipit kun lisäsin rinta treeniin niin toivat itselläni lisää penkkiin tavaraa.
  10. Kävin tota blogia vilaiseen, aikamoiset tykit roikkuu olkapäistä!
  11. 2 Kotipizzaa, normi kokoista ja redbullin + 4kupillista kahvia + 1pepsimax 0,5l ja kohta muutama leipä. Tänään oli harvinaisen epäterveellinen ruokailu mutta max kerran kk tälleen.
  12. No mitä ihmettä tuon verran syö jo 12v tytöt päivässä. Syö nyt kaikkea normi kotiruokaa vaan niin paljon kuin pystyy, itse esim silloin kun oli vaikeaa saada painoa ylös niin vaihdoin veden punaiseen maitoon ja aloin napsimaan banaaneja paljon. Ei sun noilla massoilla mitä sinulla on, kannata mitään dieettejä koittaa, eka hankitaan lihaa.
  13. linnassahan on laadukkaat ruuat esim verrttuna kouluihin. eikä ne metsien miehet sen isompia/voimakkaampia ole kuin muut fyysistä työtä tekevät
  14. Ite vedän Kreatiiniä,beta-alaniinia,glutamiinia,monivitamiinia,magnesiumia,sinkkiä,d-vitamiinia,l-arginine,c-vitamiinia,maltoa & protskua. Pidän ainakin itseäni ihan natuna.
  15. Varaat ajan kolesterolimittauksiin, mittaavat samalla kilpirauhasen arvot! Mutta tuommoinen voi johtua ihan mistä vaan ressiä/helteet

×
×
  • Luo uusi...