Jump to content

Remedy

Members
  • Viestit

    1
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

Maine sivustolla

0 Neutral
  1. Remedy

    E-Pharm TestForce2

    Ajattelin kysästä että onko kenelläkään muulla tullut test force 2:sta tai DAA-tuotteista jomottavia, korventavan tuntuista maha -ja kylki-kipuja sekä vesikin on alkanut röyhtäyttää ? Oireet alkoivat muistaakseni neljäntenä päivänä ja oireiden määrä on annoksesta riippuvainen. Ensin epäilin että munuaiset oireilevat, mutta silica gelillä sekä ruokasoodalla sain oireita vaimennettua mut en tarpeeksi. Olen aiemmin ottanut apple cider vinegaria silloin tällöin tukemaan ruuansulatusta, mutta tämän kuurin aikana se pistää mahan röyhtäyttämään ja kivut kovenevat. Tällä hetkellä vaikuttaisi että minulla jostain syystä mahan happamuus nousee aika raakasti ja vatta/suolisto kärsii. Taustalla saattaa olla myös IBS (itsediagnosoitu muista oireista) koska eri ruoka-aineet saattaa pistää mahan helvetin kovalle kuten maitotuotteet ja vehnä aiheuttaa ilmavaa tunnetta d-aspartic acid + ibs huono yhdistelmä? Kysyin lääkäriltä, chättissä, ja lääkäri tuumas vaan että lopeta jos se aiheuttaa kipua. Joo lopettaisin jos vaan en näkisi näistä hemmetin paljon apua muihin asioihin. Test force 2 on parantanut unta, libido noussut, morning woodit katossa, treenit&aerobinen kulkee paljon paremmin, palautuminen on parempaa, ei väsytä lähellekkään niin paljon, alaselkäkivut eivät ole vaivannut pariin viikkoon ja olen pystynyt tekemään kyykkyä niin kuin ennen. Niiin ei vituta ja oon kaikin puolin onnellisempi paitti jossain kohtaa kun tulee joku vastoinkäyminen tai joku ärsyttää niin on pinna herkempi .. hmm. Jos jollain on ollut samanlaisia ropleemia ni otan ohjeita vastaan. Ja jos jollain ois jotain vinkkejä miten edetä. Pitäiskö vattan antaa rauhoittaa ja sit jollain tavalla ottaa DAA:ta jonkun aineen kans ettei maha ala oirelemaan? vai antaa kamat olla ja kuolla vitutukseen

×
×
  • Luo uusi...