Jump to content

Freak

Chat
  • Viestit

    12
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

Maine sivustolla

2 Neutral

Viimeisimmät vierailijat profiilissa

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Senhän voi ottaa vaikka illalla iltapuuron kanssa, jos tolla setillä ei aiheuttaisi huimausta. Jos aiheuttaa väsymystä ni iltasella hyvä ottaa sitten. Sehän ei toimi silleen että otat ennen treeniä ja huomaisit jotain eroa, menee about 2-3kk että karnosiini tasot saa tappiin (~6g/pvä) ja sitten ylläpitoon riittää joku 3g. Sama kuin kreatiinissa, ajoituksella ei ole mitään merkitystä - pääasia että ottaa jossain vaiheessa päivää. Tämä siis jos kokee em. lisäravinteen toimivaksi. Kaikki ei toimi kaikilla.
  2. Freak

    Donan voimailut

    Voima puhuu! Toisessa ketjussa kerroit että ruokavalio on mieleinen nykyisellään. Voitko kertoa tyypillisen päivän sapuskat ihan mielenkiinnosta?! Onko lisäravinteet pannassa vielä?
  3. Ei kaljan litkiminen hidasta Kossia! Vartahan vaan kun ikää tulee pikkasen lisää niin saat palautella viikon että treenit kulkee. Tarviitko raivoa treeneihin? Katso video Tampereen mokkakikkeleistä. Ai että kun tekisi mieli lähteä saalistamaan.
  4. ^ Harmi kun näitä ei ikinä tulla näyttämään isoissa medioissa jotta suurin osa ihmisistä näkisi miten nämä saastat käyttäytyvät täällä. Ja lisää pitäisi ottaa näitä diskorahoilla ja muotikuteilla nautiskelevia nuoria partamiehiä. Huvittavaa on myös, että aina kun joku video julkaistaan - kukaan ei osaa tapella oikeasti. Tuossa kun kerkeäisi helposti tiputtamaan nuo pari kynäniskaa ja yleensä jos pudotat ensimmäisen, toiset eivät uskalla käydä kimppuun. Toki sitten saa maksella korvauksia karvakäsille jos jää kiinni. Aina on joku jossain kuvaamassa. Toivotaan että odottavat päätöstä turvapaikasta ja kytät saa tunnistettua nämä saastat. Merkintä pahoinpitelystä ei ainakaan auta turvapaikan saannissa. Takaisin Ruotsiin/Saksaan riehumaan/raiskaamaan.
  5. Vaihda sähkötupakkaan! Voin luvata että parin kuukauden päästä voit paljon paremmin, treeni ja happi kulkee ihan eri tavalla. Itse blandaamalla toki nesteet, kurkkutuntuma on lähellä oikeeta röökiä (niksa määrällä voit säätää sitä) ja se tapa on läsnä joten siirtymä röökistä sähkikseen on helvetin helppoa. Tuosta sitten systemaattisesti pudotat nikotiinimääriä litkuissa ja X ajan päästä siirryt niksapurkkaan jos haluat kokonaan eroon. Muutama kuukausi sitä ja kun ei tee mieli enää nikotiinia niin nuo pois. Tällä kaavalla itse pääsin röökistä eroon. Tuli poltettua 15vuotta varmaan. Sähkörööki paras apu ehdottomasti. Vituttaa kun Suomessa yrittävät kaiken kieltää ja tehdä vaikeaksi. Röökin hinta pian 10€/aski niin mieti onko järkeä. Noi aminohapot on aikamoista hypettä, tungetaan jos minkälaista tutkimusta mutta samaa aikaa toiset kumoaa niitä. Tietyt henkilöt niitä puffailee foorumeilla, mutta ne hyötyy rahallisesti mitä enemmän finninaamat niitä ostaa ja toisilla on sponssisopparit niin sen takia pitää yrittää myydä ja vedota joka helvetin rottakokeeseen. EAA:ta käytin pitkään sokeasti placebon voimin, nykyään pelkkä hiilari merisuolan kera juomana. Treeneissä/palautumisessa ei eroa. Yhtä heikosti kehittyy naturaalina kun on pitkään treenannut. Jos ottaa heraproteiinia ennen treeniä, joka on erittäin leusiini rikasta niin en usko että on mitään tarvetta aminohapoille 1h - 1,5h treeniin. Hera pitää tasot ylhäällä 3tuntia ja sitten palaa baselineen, siitä menee vielä aikaa että laskee alle tuon. Hiilari treenin aikana sitten blokkaa kortisolin nousua, estää kataboliaa, estää lihasten/proteiinin purkua. Eli laittakaa ne rahanne nopeasti imeytyvään vatsaystävälliseen glukoosiin (OsmoLite tms). Jopa Hulkki kirjoitti Fastin artikkeliin "köyhän miehen treenijuoman", hera ennen treeniä, hiilarit ja suola treenin aikana. Ajaa saman asian! Markkinointi mielessä hyvin on mennyt perille kun katsoo porukkaa salilla ja niitä värikkäitä juomia pulloissa. Nuorista tytöistä kuuskytäkiloisiin puuhelmipoikiin. Näkee että ruokavaliosta ei ole mitään hajua, mutta muotijuoma pitää olla aina treeneissä. Varmaan jäisi treeni tekemättä jos juomat unohtuu kotiin.
  6. Freak

    Pystypunnerrus omalla painolla

    Mä uskon, että tämä on kovin yksilöllistä miten vaikuttaa voimatasoihin. Vaikka käytössä on kreamono ja merisuola ympäri vuoden niin kyllä ne nivelet kipuilee selvästi enemmän ketotyylisellä pro-fat dietillä vrt. hiilaria reilusti oli sitten lepo tai treenipäivä. Tämä siis mulla. Hypertrofia mielessä et ikinä tule maksimoimaan kehitystä pro-fat dieteillä, tämä on fakta. Löytyy myös tutkimusta, että jos pitkään olet matalilla hiilareilla niin testosteronitasot ottaa hittiä. Mulla on niin hiilaripolttoinen kroppa, että vaikka pidempään yritin sellaista anabolic diet tyylistä pro-fat settiä niin mulla kärsii voimatasot ja paikat kipuilee entistä enemmän. Ja ne sapuskat oli karmeita pidemmän päälle. Mä pyrin syömään normaalisti minimimäärän rasvaa millä kroppa pelaa (ihon kunto, libido, mieliala..)= 70g. Proteiinia ei myöskään tarvita älyttömiä määriä jos syö hiilaria kunnolla. Suurin osa syö aivan liikaa protskua ja suorituskyky olisi paljon parempi kun vaihtaisi osan hiilariksi. Mutta jos sulla toimii niin anna mennä vaan. Rasvaa pyrkisin syömään reilusti muuten tulee ongelmia pidemmällä aikavälillä varmasti. Mulla tulee pekonit-kananmunat-jauheliha-pähkinät-turkkilainen jogurtti setit hyvin nopeasti korvista ulos. Sen jälkeen se on sellaista pakkomättämistä että vituttaa - tämän elämäntavan pitäisi olla mukavaa tekemistä ei kyrpä otsassa suorittamista. Suurin osa saa parhaat tulokset ihan normaalilla hiilarivoittoisella ruokavaliolla, 4x päivässä sapuskaa ja litkut päälle jos haluaa. Olen jutellut monen Suomalaisen "kovan nimen" kanssa ketkä valmentaa ihmisiä ja kaikki suosii ensisijaisesti hiilaridiettejä jos suorituskyky lajit on kyseessä.
  7. Mä oon rajannu kofeiinin käytön pelkkiin treeneihin, eli ei muina aikoina. Liekö siksi potkii ympäri vuoden hyvin. Nuo pari muuta toimii kofun kanssa synergisesti. Itse tekemällä blendit saa oikeat annokset ja toimivat aineosat halvalla. Esim. Fastin Shockissa käyttävät halvempaa Acetyl L-Tyrosinea, joka pasketta. Pitäisi Hulkin kanssa vaihtaa muutama sana. Vihreän miehen pitäisi hävetä! Studies support L-tyrosine supplementation being superior to NAT. Oral L-tyrosine supplementation increases plasma tyrosine levels by 130-276% while intravenous NAT only provides a 0-25% increase. Due to the inefficiency in converting NAT to tyrosine, up to 60% of NAT is excreted in the urine unchanged, meaning it was never converted to tyrosine. Even though NAT is more soluble than L-tyrosine, it is an inferior form of tyrosine supplementation. So why do companies use N-acetyl tyrosine instead of L-tyrosine? Because it dissolves better in water and they have failed to research the topic adequately. https://www.prbreaker.com/blogs/news/tyrosine-vs-n-acetyl-tyrosine-are-companies-using-the-inferior-form
  8. Ei jengiä kiinnosta enää lisäravinteet. Aika jännä juttu kun tällä foorumilla ei muusta höpistykkään muutama vuosi takaperin. Koen tämän positiivisenä käänteenä. Vielä kun itsekin pääsisi vierottumaan pois kofeiinista. Tuo sen verran hyvän boostin ja keskittyneen fiiliksen treeneihin, että vaikeaa olla ilman. Ei droppejaa, shrink dickiä myöskään. Krea ja beta-anaali on tämmöiselle geneettisesti heikommalle yksilölle aivan ehdoton combo. Tutkimuksetkin puoltavat jälkimmäisen käyttöä erityisesti jos I-tyypin lihassoluja enempi, eli Donan vastakohta.
  9. Freak

    Pystypunnerrus omalla painolla

    Ei sulla kauheasti vaikuta hiilarittomuus voimatasoihin. Mulla putoaa ihan ryminällä raudat vaikka lisää rasvaa kunnolla ja toisekseen nivelet kipuilee ihan helvetisti kun paikat pääsee "kuivumaan". En oikeen ymmärrä tuota hiilarittomuutta voimalajeihin jossa tavoitellaan suorituskykyä. Mutta sä taidat paastoilla edelleen eli terveysvouhotuksia. Toivottavasti palaat normisettiin pian kun lahjoja on vaikka mihin!
  10. Freak

    Donan voimailut

    On kyllä jäätävä tuo paksuus sulla rinnassa ja hanskatkin helvetin kovat! Olitko niitä kavereita kellä penkkipunnerrus oli luonnollisen vahva jo nuorena? Ilmeisesti saat todella hyvän tuntuman rintalihaksiin em. liikkeellä? Millä korvasit aikanaan kaurahiutaleet ja mistä sitä saa ostettua? Mainitsit että oli vatsaystävällisempi vaihtoehto. Mulla turpoaa vatsa ja kaasua pukkaa. Liekö pientä yliherkkyyttä kun mussutettu parikymmentä vuotta päivittäin.
  11. Freak

    Pystypunnerrus omalla painolla

    Kuinkas leveetä otetta jengi suosii tässä liikkeessä? Saatanan raskas liike seisten, koko ukko tutisee ja tangolla punnertelu oudon tuntuista. Käsipainoilla istuen tuntuu luontevammalta ja bodailuun luultavasti parempi kun pystyy keskittymään deltseihin, mutta vaihtelu virkistää kun samoja liikkeitä tehnyt teini-iästä lähtien. Muita vinkkejä em. liikkeeseen? Voisi alkaa tekemään 2-3x viikossa jotta uusi liikerata menee perille. Käsipainoilla tehden kyynärpäät sivuilla jotta aktivoisi sivudeltsejä myöskin, tangolla se lähtö on kyynärpäät hieman etuviistoon. Ei taida vanhan sedän kyynärpäät kestää lukitusta yläasennossa, eli jos hieman vajaaksi. 3-5x5 ja 3-5x10 toisessa treenissä, miltä kuulostaa? Saa kyllä aloittaa tyttöjen painoista :egokärsii:
  12. Vieläkö joku ostaa valmiita boostereita vai kasaatteko itse? Katselin PPS:n valikoiman läpi ja suurin osa on täyttä pasketta. Oikeita ainesosia, mutta annos määrät ovat naurettavia. Mulla käytössä: Kofutabl 200-300mg L-Tyrosine 2-3g ALCAR 2-3g Sitrulliinimalaatti 8g (tuntuu turhalle, jätän pois kun purkki loppuu) Beta-alanine kreamonon 5g+5g kanssa hera palkkarissa, koska pitäisi toimia yhdessä paremmin. Kumpikaan ei toimi akuutisti, joten ajoituksella ei ole merkitystä. Mites muilla?

×
×
  • Luo uusi...