Jump to content

Freak

Chat
  • Viestit

    24
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

Maine sivustolla

6 Neutral

Viimeisimmät vierailijat profiilissa

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hyvä kuulla että parempaan päin mennään. Olihan sulla aika kovat treenimäärät ottaen vielä huomioon että et juuri nukkunu, se on aina huono juttu. Mulla putoaa treenitehot heti kun unet kärsii, mutta sä painoit ku sissi eteenpäin heittäen fillari lenkkiä yöllä jos siltä tuntu tai salille ilman nukkumista lääkkeiden avustuksella. Nyt on hyvä mahdollisuus jättää juomiset poies pitkäksi aikaa, helpottaa mitä pidempään oot juomatta. Sopivasti ilmat kylmenee niin ei ole kesän houkutuksiakaan. Pitää vaan keksiä jotain puuhaa sen dokaamisen tilalle. Se on vaikeeta kun vituttaa varmasti tuo ettei pääse jumpalle hetkeen ja sitten kun pääsee niin ehkä 2-3 kevyttä jumppaa viikkoon. Välillä pitää ottaa askel taakse että pääsee pari askelta eteenpäin. Poden kanssa aloitatte nettivalmennuksen! Podelta lisäravinteet ja Kossilta voimaohjelmat! Pahoittelen tuota kuvan tekstiä mutta sen pitää olla tarpeeksi räväkkä että erotutaan massasta. Hullun inkkarin kanssa suunnitellaan teidän kotisivuja jo.
  2. Mike tekee räkkivetoa joka bodareille kohdistetumpi liike, Savolaisen Makekin teki ainoastaan pukeilta vetoa selälle viimeisenä selkä liikkeenä. Normi mave voi vetää hermostoa rajummin tukkoon koska on enempi koko kropan liike ja vaatinee kovempia palautumisresursseja mikä on pois muilta lihoilta. Yleensä se tehdään vielä ensimmäisenä liikkeenä jolloin kaikki mehut on otettu irti ukosta kun pitäisi alkaa työstämään lihasta. Domssit voi kestää viikon alaselässä joka bodarille huono juttu. Näitä asioita mm. Wilenius korosti kysyttäessä miksi ei tee perinteistä vetoa. Bodauksessa ei ole pakollisia liikkeitä. Toiset on aivopesty luulemaan että pakko tehdä ympäri vuoden tankopenkkiä, takakyykkyä ja perinteistä maastavetoa vaikka tavoitteet on kehon muokkaamisessa. " definition of insanity is doing the same thing over and over and expecting a different result "
  3. Baari reissusta tuokin siis lähtösin kun tuli kompurointia ja sitten veitsellä sormen leikkailua jne, eli alkoholin piikkiin. Yleensä kaiken paha ja alku. Kyllä siinä alkaa jo olla alkoholismin makua kun jatkuva tarve sille, muistan itekki sen fiiliksen kun odotti töistä pääsyä että pääsee vetämään kännit päälle joka viikonloppu. Lonkeroa voisin litkiä vaikka päivittäin kun pari saa alle. Kossilla paha vielä kun ei töitä ja jos treenit jää pois, siinä alkaa helposti houkuttamaan viinan ja lääkkeiden käyttö arkipäivisin kun elämästä jää tärkeät jutut pois. Alkaa ikääkin olla sen verran että jättäisin läträilyt pois. Kossilla kun on lahjoja voimantuottoon normaalia ukkelia enemmän, olisi mukava nähdä mihin pääsisi jos panostaisi kaiken voimatouhuihin. Lyhyen ja pitkän tähtäimen tavoitteita (kg) kehiin niin rupeaa motivoimaan siinä määrin ettei viinalle jää jalansijaa. Ite jätin alkoholin ja röökin pois 4vuotta sitten kokonaan. Ei sortumisia. Paras päätös ikinä koska kunto ja yleinen olotila on parasta mitä ikinä. Viikonlopun juhlimisesta meni aina seuraava viikko toipuessa, treeni ottaa aina takapakkia kun vanhempana darrat pahenee ja palautuminen kestää pidempään kun neljäkymppiä lähestyy. Turhia kaloreita lihoaa helposti kun tulee vielä syötyä paskaa silloin, tutkitusti testotasot droppaa moneksi päiväksi, maksa ottaa hittiä varmasti jossain vaiheessa kun jatkuva kännien vetäminen kestää vuosia. Jokainen toki tavallaan, mutta jos haluaa maksimoida oman potentiaalin ei alkoholi kuulu kuvioihin, ainakaan kännien vetämisenä joka vkloppu. Tsemppiä Kossille ja vaikka saarnataankin niin ukkelin parasta ajatellen! Päivittele kun saat tietoja lekurilta.
  4. Kannattaa lukea tämä haastattelu varsinkin loppuosassa toimittaja kysyy suoria kysymyksiä, pistää akan kiemurtelemaan kunnolla. On kyllä Maria niin pihalla ja oikeasti huolestuttavaa tekstiä sairaalta henkilöltä. Miten tämä on päästetty valtaan? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/58fddc94-a6a7-4c09-b852-6ae22add7f9c Järjen ääntä Purralta joka lyttää Marian aivopierut. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f4ed1011-aede-419c-912e-fcb63f118139
  5. Timo aiheutti melkoisen paskamyrskyn pakkotoistolla ja veti oman ketjunsa pois postattuaan videon nettiin kuinka bodareiden pitää syödä. Siellä hän mainitsi mm. 4-5g/painokilo tiukasta kondiksesta proteiinia, Timolla se tarkoittaa 360g - 450g päivää kohti. Miten joku voi vielä tänä päivänä olla noin typerä ja uskoa jenkkivalmentajien suosituksiin vuodelta kirves ja miekka? Timolla se outo koutsi ketä veti suolat pois kisoja edeltävältä viikolta - palkkasi hänet uudelleen. Muistaakseni eliitti tason voimailijoille tehtiin tutkimus ja yli 2,2g/painokilo proteiinin saannista ei juurikaan hyötyä, varmasti oli heillä kaasut koneessa. Kun katsoo videolta Timpan kondista on selvää, että ei siellä kovilla seteillä olla liikkeellä kun aika perus kondista muutaman pidemmän setin ottaneelle. Miksi siis pitää syödä proteiinia saman verran kuin maailman huiput joilla kuurit ja lihasmassan määrä eri luokkaa?? Toivottavasti kukaan nuori kundi ei ota mallia videosta ja toivon ettei Timppa tunge valmennettavilleen samoja määriä. Ihan järjetöntä syödä yli 300g päivässä kun nämä isot jätkät syö niin paljon hiilaria päivässä jolla on protein sparing effect yksinään. Jos Timo olisi naturalli hän tarvitsisi max. 2g/painokilo offilla, luultavasti vähemmän riittäisi eli 180g (90x2). Nyt kun on setit päällä niin oletetaan, että proteiinisynteesin boostaamiseksi proteiinia pitäisi nauttia tuplasti enemmän = 360g tai videolla mainittu 450g. Mitäs kuntit mieltä?
  6. Kyllä tuo määrä offille Podelle riittää hyvin kun hiilaria tulee sen verran reilusti, että jo sillä saadaan protein sparing effect. Podella rasvaprosentti 20% tuntumassa kaiketi, jos tuo moon face kuva profiilissa on tuore (sorry). Pitkään treenanneena bulkkaus on vihonviimeinen juttu mitä tehdä. Edellytykset lihaskasvulle on heikot kun testo-estro suhde on heikko ja hiilareiden sieto heikkenee. Vittumaista olla bulkkisikana kun pöhöttää ja maha kirjaimellisesti jatkuvasti täynnä läskit höllyy eikä mitkään vaatteet istu hyvin. Hyvä jos vehjettä näet kusella käydessä. Heikompi libido/erektio, panohommat vaikeutuu sinkkuja kun kukaan halua läskiä sikaa jne. Ainoa positiivinen juttu mikä muistuu mieleen on rajummat pumpit/lihaspaineet ja kivuttomammat nivelet. Paksu paita päällä näyttää isommalta. Luultavasti suurin syy miksi Suomessa vallitsee sikabulkki kulttuuri. Melonit kainalossa, pöhö päällä ja gaspin windbreaker takki ollaan niin isoa...
  7. Podelle sopiva määrä n. 150-160g/päivä haarukassa jos bulkki kunto on 90kg luokkaa . Ei sitä kannata laskea siitä läskistä kunnosta. Rasvaa 0,7-1g per painokilo ja loput hiilareista. Jos porukka on yhtään seurannut skeneä niin siellä on monta valmennettavaa ottanu ison harppauksen eteenpäin kun ollaan pudotettu ne naturaalille korkeat 250g proteiinimäärät 150grammaan ja ollaan lisätty 100g hiilaria, suorituskyky ja kehonkoostumus on ottanu selvän hyppäyksen. Lähtee ylimääräiset pöhötykset ja vatsaväänteet pois samoiten. Tuo määrä on helppo kasata kun syö 400g lihaa/kanaa/kalaa josta tulee about 80g ja loput sitten kokonaisista kananmunista, hera shotti ja iltarahka/raejuustoa. Kannattaa tsekata myös mitä tulee kaurahiutaleista/riisistä/pastasta jne koska jotkut joutuu syödä niitä älyttömiä määriä. Nykytietämyksen valossa proteiinia ei kannata nauttia alle 4tunnin välein. Hulkki, Markku Tikka ja muut vetelee about 5h välein jotta saadaan ne tasot putoaisi hiukan sen baselinen alapuolelle ja sitten korkea piikki proteiinisynteesiin syömällä isompi satsi prodea kerralla.
  8. Raiskaukset lisääntyneet Tampereella rajusti – alkuvuoden kasvu peräti 131 prosenttia https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000006189069.html
  9. Kahta miestä syytettiin avuttomassa tilassa olleen humalaisen naisen raiskauksesta, mutta näyttö riitti vain toisen tuomitsemiseen https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6c4f94d5-2ac9-46a7-b197-02bcde00a28d Päijät-Hämeen käräjäoikeus katsoi näytetyksi, että vuonna 1999 syntynyt Mahdi Mirzaei oli ollut ainakin kerran sukupuoliyhteydessä uhrin kanssa, käyttäen hyväkseen tämän tiedotonta ja avutonta tilaa. Käräjäoikeus tuomitsi vastaajan raiskauksesta 2 vuoden ja 2 kuukauden pituiseen vankeuteen, joka on ehdotonta. Toinen kaveri 100% varmuudella on läpsystä vaihdolla raiskannut tämän uhrin. Surkeaa toimintaa syyttäjältä, nyt on toinen raiskaaja vapaalla jalalla. Toivottavasti naisella on kavereita jotka käy "jututtamassa" toista karvakättä henkilökohtaisesti, nimi ja osoitetiedot ovat uhrilla. Herran vuonna 2019 ei pitäisi lähteä tuntemattomien ulkomaalaisten karvakäsien matkaan!! Hyväuskoisuus kostautuu. Meillä on unelma.
  10. ^ Nuorisojoukko pahoinpiteli nuorukaisen Helsingin Kaivohuoneen edustalla - ”Löivät poikaani ja veivät kännykkänsä” https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9ba9a2e7-af87-4536-b6d7-592b09dad48b Poliisi tutkii tapahtumia pahoinpitelynä.
  11. Freak

    Treenitauko?

    Savolainenhan suosittelee 4päivän totaalilepo jaksoja kun pitää kevennellä. Eli sen sijaan että treenaisi kevyesti salilla (50%) niin Make sanoi että kannattaa jäädä salilta pois kokonaan, palautuu hormoonitasot kovasta rasituksesta jne. Yleisesti suositellaan 1-2 kertaa vuodessa totaalilepoa viikon mittaisena (7päivää) säännöllisesti treenaaville. Tekee helvetin hyvää pääkopalle siirtää ajatukset kokonaan pois body touhuista ja myös nivelille/tukikudoksille varsinkin kun ikää tulee ei paikat kestä loputtomiin. Kehitykseen uskon, että tällä on positiivisia vaikutuksia jos oikeasti treenataan kovalla frekvenssillä/volyymillä viikosta toiseen. Lihaspaineet/voimat saa todella nopeasti takaisin. Lihaskatoa pitkään treenanneena naturaalilla ei varmasti tapahdu juurikaan jos syö ylläpitokaloreilla. Hulkki oli 4-6vkoa treenaamatta eikä menettänyt juuri yhtään lihasta omien sanojensa mukaan. Lihasmuistilla saa kaiken takaisin, joten turha stressata.
  12. Senhän voi ottaa vaikka illalla iltapuuron kanssa, jos tolla setillä ei aiheuttaisi huimausta. Jos aiheuttaa väsymystä ni iltasella hyvä ottaa sitten. Sehän ei toimi silleen että otat ennen treeniä ja huomaisit jotain eroa, menee about 2-3kk että karnosiini tasot saa tappiin (~6g/pvä) ja sitten ylläpitoon riittää joku 3g. Sama kuin kreatiinissa, ajoituksella ei ole mitään merkitystä - pääasia että ottaa jossain vaiheessa päivää. Tämä siis jos kokee em. lisäravinteen toimivaksi. Kaikki ei toimi kaikilla.
  13. Freak

    Donan voimailut

    Voima puhuu! Toisessa ketjussa kerroit että ruokavalio on mieleinen nykyisellään. Voitko kertoa tyypillisen päivän sapuskat ihan mielenkiinnosta?! Onko lisäravinteet pannassa vielä?
  14. Ei kaljan litkiminen hidasta Kossia! Vartahan vaan kun ikää tulee pikkasen lisää niin saat palautella viikon että treenit kulkee. Tarviitko raivoa treeneihin? Katso video Tampereen mokkakikkeleistä. Ai että kun tekisi mieli lähteä saalistamaan.

×
×
  • Luo uusi...