Jump to content

Duki

Members
  • Viestit

    8
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

Maine sivustolla

10 Good
  1. Päivystystä. Hyvin oon jaksanu käydä ja intoa riittää vieläkin. Pikkuhiljaa muuttanut treeniä itselle mieluisaksi ja vaihtelen liikkeitä paitsi penkkiä, kyykyä ja pystypunnerusta. Eli nämä ei ole mitään kiveen hakattuja mitä teen joka viikko samoin. Tässä esimerkkiä vähän viime reeneistä. 22.5 Penkki 50kg 4x12 Vino 35kg 4x12 Pull down 60kg 4x12 Ylätalja lapio selän taakse 45kg 4x12-16 Pystypunnerrus istuen 24kg 4x12 Penkki vasta otteella 35kg 4x8-12 Hauis tanko 23kg 4x10-12 23.5 J.prässi 120kg 4x12 Toinen prässi? 40kg 4x12 J. Koukistus 45kg 4x10 Pohkeet laite 90kg 4x20 J. Ojennus 45kg 4x12 Selkäpunnerus? +10kg 3xmax Kylkilihas 2xmax puoli Normi vatsa 2xmax 25.5 Penkki kp 40kg 4x10-12 Vipari maaten käsipaino vinopenkki 24kg 4x12 Ylätalja lapio selän taakse 45kg 4x12 Row 60kg 4x16 Pystypunnerrus tanko 3x12 Ranskalainen punn 20-18kg 3x8 (paukut lopussa) Vinotanko hauis 20kg 3x8 (paukut lopussa) Forkut 3xmax Huomenna vielä alakroppa mave jnejne. Olen tehnyt 2on 1off 2on 2off tyylillä. Kokeneempien mielipiteitä otetaan vastaan
  2. 2 kertaa viikossa on liian harvoin. Miettinyt jos tosta ohjelmasta muokkaisi 2 jakoista 4 kertaa viikossa joista 2 olisi voima ja toiset massa. Muokkaisi vähän ajan kanssa ettei lennosta koko treeni ohjelmaa uusiksi kun juuri vähän saanut liikkeistä kiinni. Kulmasoutu vinopenkki mave olis hyvä tonne tunkea ja jaloille koukistuksia ja askelkyykkyä ehkä prässiä.
  3. Vetelin suurinpiirtein tälläsen kolme kertaa viikko Kyykky 4x10 + pohkeet istuen 4x Penkki 4x5-10 Ylätalja 4x + soutu renkailla 4x max Pystypunnerrus 4x10 + viparit supersarjana Haukkarit tangolla 4x10 Ojentajat taljassa 3x10 Lankutus 3 ja muita vatsoja 3 Ja kyllä aika pohjalta lähtö monen vuoden jälkeen mutta syömisestä ainakaan ei voi olla kiinni. Päivässä noin 5munaa, 80g pekoni, purkki tonnikalaa, 400g nautaa, 4 ruisleipää kinkulla juustolla, 250 rahkaa ja vitusti riisiä/makaronia banaanit omenat mustikat jne jne. Ei aikasempaa kokemusta tälläsestä rasitustilasta kuinkahan kauan on pois pelistä?
  4. Tilanne päivitys Sain hankittua itteni tässä ajassa ylikuntoon.....
  5. Kiitti vinkeistä. Juu taidan muokkaa tän toistot 5-8. Tuntuu järkevämmältä ja motivaation kannalta pidemmässä juoksussa. Tuli jalatki sen verran kipeeksi et tääl on perheellä ollu hauskaa kun näyttää kävely siltä et olis paskat housussa.
  6. Voimaa ja tekniikkaa takaisin. Voisihan tuota muokata ja laittaa kaksijakoiseksi. Mihin sulla tua alko tökkiä?
  7. Aloitin tuossa pari viikkoa sitten jälleen salilla käynnin ja tänään päätin aloittaa 3kk legendaarisen golden six treeni jakson. Aloitin tälläsillä näin alkuun. Kyykky 40kg Penkki 40kg Talja 40kg (ei lähde vie leuat) Punnerrus 10kg käsipainot Haukkarit 20kg tanko Vatsat 3x viimiseen rutistukseen asti Ikä 30 Pituus 176 Paino 96 Mitä mieltä porukka on pitäskö vetää plussakaloreilla vai miten? Ja muutenkin mielipiteitä, ajattelin vaihtaa kyykyt joka toinen tai joka kolmas kerta maveiksi.

×
×
  • Luo uusi...