Jump to content

Hjalmar

Members
  • Viestit

    3
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

Maine sivustolla

10 Good
  1. Kiitos vain teille. Punnerrus käsipainoilla 2x10x6, 2x3x10, 3x15, 5x2x20 etukyykky 5x40, 5x50, 5x60, 5x65, 5x70 kylkitaivutuksia, kulmasoutua ja forkkuja.
  2. Pari viikkoa pähkäilin uskaltaisinko, täällä kun on niin vahvaa porukkaa ja itse kun olen lahjaton. Kaivoin kaikkien romujen seasta tangot ja painot ja aloin harjoittelemaan punteilla muutaman vuoden jälkeen pari kuukautta sitten. Iältäni olen päälle 30, pituuteni on alle 180 ja painoltani olen alle 80. Harjoittelen pääosin ihan muutamaa liikettä, punnerrusta (se poistettu laji painonnostossa) tangolla ja käsipainoilla jokainen toisto aina maasta, maastanostoa ja etukyykkyä. Jotain kehitystä on onneksi tullut. Kuukausi sitten (7.8-18) sain punnerruksessa 2x40 kiloa, 26.8-18 sain 60 kiloa jossa oli vähän varaa, tosin vasen käsi tuli oikeaa jäljessä.Typerä ykkösen kokeilu. Veto kuukausi sitten 5x70, nyt 5x90, tosin varaa vaikka kuinka. Etukyykky kk sitten 6x60, nyt 5x70. Edellinen harjoitus 31.8 Punnerrus 2x3x40, 3x45, 2x3x50 Veto 3x60, 3x80, 2x3x90 istumaannousu lisäpainolla

×
×
  • Luo uusi...