Jump to content

Metsuri

Members
  • Viestit

    35
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

Maine sivustolla

10 Good
  1. Keskiviikko Penkki ---> 160x3 ja sitten sanoi kiertäjä sopimuksensa irti. Et sil viissiin. Katsotaan jos talvella on seuraavat treenit, hehhe. No, ei ollut ensimmäinen eikä viimenen kerta sillä kiertäjällä!
  2. Itsehän siis pyrin voimapainotteiseen treeniin pääliikkeitten osalta. Pystypunnerruksethan ei varmasti kovien penkkaajien suosiossa ole, mutta pyrinkin saamaan niitä tukilihaksiakin vahvaksi.
  3. Kossi, kaikki on suhteellista. Mulla on ollut pystärissä samat raudat jo ikuisuuden, enkä koskaan ennenkään tätä suuremmilla raudoilla ole päässyt tekemään. Suhteessa esim. Penkkiin ja ojentaja liikkeisiin mun olkapäät on selvästi heikommat.
  4. Pystypunnerrus smith 8x50, 5x70, 5x90, 3x110 Pystypunnerrus kp 2x8x40 Superina: Viparit sivuille 8x18, 8x20, 8x22 Face pull 3x8-12 Ojentajat taljassa vastaote 3x15 Olkapäihin mä en saa sitten voimaa, en sitten millään. Tähän saa antaa vinkkejä olkapäitten vahvistamiseen!
  5. Torstai Veto polven alta 12x100, 8x140, 3x180, 3x220, 3x260 Ylätalja 8x90, 8x100, 7+1x105pr! Ylätalja istualteen lattialla 2x15 Ylätalja rintaan polviltaan 2x15 Selkäjumiin ja huonoihin yöuniin nähden hyvä treeni. Vetoon jäi vähän varoja.
  6. Keskiviikko (nyt vasta rapulat hellittää) Penkki 15x60, 8x100, 5x120, 5x140, 5x150 Kapea penkki 2x6x135 Penkki kp 8x40, 8x48, 6x48 Dippikone 10x80, 8x120, 7x150pr! Ojentajat taljassa yhdellä kädellä, pitkä pudotussarja 12-20 Nyt alko näkymään valoa tunnelin päässä. Toisto tai pari jäi vielä penkkiin varoja. Nyt pitäisi vähän höllätä noita viikonlopun rillutteluja kun venyy nämä alkuviikon treenit näin pitkälle.
  7. Lauantai Kyykky 10x100, 8x140, 5x160, 5x180, 5x190 Hack-kyykky 8x40, 8x80, 8x120pr, 8x100 Etureisi kone yhdellä koivella 2x15 Takareisikone 2x12 Ei nyt kulje oikeen mikään. Tarkoitus olisi ollut ottaa 5x195 mutta 180 kohdalla huomasin että turha yrittää. Jos ensi viikko olisi parempi.
  8. Perjantai Pystypunnerrus smithissä 12x50, 8x80, 8x90, 8x100 Pystypunnerrus kp 8x28, 8x34, 8x38 Viparit sivuille 8x16, 8x18, 10x20 Takaolkapäät taljassa 3x12 Ojentajat taljassa yks käsi ilman taukoja pudotussarjana 4x12-20 Hauis ristitaljassa 3x10-12 Njääh. Tällä viikolla ei ole kummosemmin treenit menny.
  9. Keskiviikko Veto polven alta 10x100, 8x140, 5x180, 5x220, 5x250 Ylätalja 8x60, 8x80, 8x90, 8x100 Ylätalja istuen lattialla 3x12 Ylätalja polviltaan naruilla 3x12 Veto painoi liikaakin. Muuten tuli yllättävän paljon sarjoja meikäläisen treeniks.
  10. Jussien jälkeinen tiistai Penkki 12x60, 8x100, 8x120, 8x140 Kapea penkki 2x6x130 Penkki kp 8x40, 8x44 Ojentajat taljassa naruilla 3x12 Hauis superina Tangolla 2x10 Taljassa 2x12 Perus rimpuilua. Ei mainittavaa.
  11. Juhannusaaton aamu Kyykky 8x100, 8x140, 8x170, 8x185 (vyön kiinnike petti 7. Toiston kohdalla) Hack-kyykky 8x40, 8x80, 2x8x110 Etureisikone yhellä kintulla 2x15 Takareisikone 2x20 Kyykky painoi taas aivan älyttömänä. Nyt otetaan kyykyssä tavoitteeksi ennen syyskuun alkua 8x200 sarja. Ja painoa ei päästetä yli 95 kilon. Tein muuten ensimmäistä kertaa hack-kyykkyä! Etureidet oli sen verta hapoilla että salin portaita alas tullessa näytin tod. näk. melko halvaantuneelta. Nyt sitten, vielä kerran: HYVÄÄ JA ASIALLISTA JUHANNUSTA MUSKLELAISET!
  12. Keskiviikko Pystypunnerrus smithissä 10x50, 5x70, 12x90, 2x10x70 Vipunostot taljassa yks käs 2x12, staattisesti pito ylhäällä 1x15 Takaolkapäät koneessa 3x12 Superina: Ojentajat taljassa yks käs 2x20 Hauis taljassa yks käs 2x20 Paino dieetin lopussa 86,5. 6 viikkoa sitten lähtö oli 93kg. Nyt alamme syömään. Noin 10kg on joutunut sarjapainoista ottamaan pois. Katsotaan jos perjantai aamuna kävisi vielä kyykkäilemässä vai jätetäänkö maanantaille voima kauden aloitus. Siinä tapauksessa, oikein hyvää juhannusta kaikille musklelaisille!
  13. Minulla ei riittäisi puhti eikä mielenkiinto itsellä noin pitkää jumppaa saada läpi viedyksi. Olenkin laiska 2-4 liikkeen mies. Pisteet taas kerran papalle, ja hyvät että rauhalliset juhannukset sinne!
  14. Tiistai aamuun heräsimme. Veto polven alta 10x100, 8x140, 5x180, 5x220, 8x240, 2x8x200 Vatsarutistukset 2x30 Voimapyörä 2x20 Kolme viikkoa edellisestä vetotreenistä ja se kyllä tuntui. Mainittakoon muuten nyt että käytän vyötä ainoastaan yli 200 kilon raudoissa, eli tuo 2x8 sarja meni ilman vyötä, remmit vain käytössä. Yllättävän hyvin voimat pysynyt vedossa vaikka paino tipahtanut sen 6-7kg. Juhannuksen jälkeen sitten otetaan taas vähän raskaampi linja syömiseen. Vähän on kuiva olo kropassa. Oli muuten ensimmäinen dieetti elämäni aikana. Kokeilen joskus uudestaan jos koen itseni ryhävalaaksi.
  15. Tulokset tippuu vaan, ei tässä paljon hurrata. Läskiä tosin on palanut kivasti, muutamassa viikossa 6kg. Ensi viikon jälkeen kyllä pakko nostaa kaloreita, muuten lähtee viimeisetkin powerit.

×
×
  • Luo uusi...