Jump to content

Jari Marjamaa

Members
  • Viestit

    103
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

Maine sivustolla

10 Good

Tietoja käyttäjästä Jari Marjamaa

  • Syntymäpäivä 15.11.1969

Converted

  • Sijainti
    Tupos
  1. Kaunis, siis punnerrus. Ja ilman tuki vyötä.
  2. Tämähän on samaa sarjaa kuin käsiseisonta punnerrus. Tekemättä jää.
  3. Jari Marjamaa

    penkki treeni

    Ärsykkeen vaihtelu??? Nykyistä hinkattu liian pitkään, eikä se enää herätä kroppaa kehittymään?
  4. Kohtuudella vko-loppuna. Ei haittaa viikon treenejä. Päinvastoin. Sievästi rentotumiseen ja irrottautumiseen treenauksesta.
  5. Jari Marjamaa

    Aamuaerobinen

    Oliskos se Oona Tolppanen vai kukas näistä fitness tytsistä, että ei ole merkitystä, tekeekö aamulenkin tyhjällä vai täydellä vatsalla. Jos tyhjällä ei onnistu, ja jää sen vuoksi tekemättä, niin se on pahin virhe. Pääasia on, että sen tekee.
  6. Jari Marjamaa

    Aamuaerobinen

    No se tietty riippuu ihan mihin se aamujumppa on tarkoitettu ja suunniteltu. Palauttava? Painonpudotukseen? Virkistävään? Herätykseen?
  7. Jari Marjamaa

    Treenaatko jalkoja?

    Tänään oli Perusvoimakauden viimeinen treeniviikko, ennen lepoa. Ja maanantaina aina ensin jalkatreeni alta pois. Takakyykyn jälkeen askelkyykyssä vasen takareisi revähti. Mutta tein sjmv ja Raven. Kaikki edelliset enareilla. Jäi Smith etukyykky ja prässi kuitenkin tekemättä. Tulos vertailuun viime viikon painot noihin, -5% penalty kertoimella, kun alle uusia enareita, niin Ehkä viimeisiin olisi tullut vähennystä?? Ehkä???
  8. Jari Marjamaa

    Poden asiantuntijuus

    Onneksi ei ole, enkä käytä. Vain olutta ja sekin tietty ei ihan edistä hommaa, mutta hyväksyn sen tuomat tappiot.
  9. Niin. Kysymys kait omista rajoista? Jos tuo oli lämmittelyä, niin sitten eriasia.
  10. Niin. Näin vain yhden videon. Arvostelen treenit vain kuntoilijan silmin. En minkään lajin tai liiton näkökulmasta. Aina kun mennään oman suorituskyvyn rajalle Ja yli, se on rujoa katsottavaa. Mutta ei se siis muuten olisikaan omien ylitystä. Rujoja runttauksia tarvitaan, ns perustreenin lisäksi, Että pääsee eteenpäin.
  11. Ei näkynyt sivuprofiilia, mutta näytti, ettei ollut ylikorostunutta selkäkaarta. Mikä minulle tekee suorituksesta hyvän. Vaikka oli tukiasuja yms. Eihän se kaunista ollut. Mutta ei se tollasilla kuormilla enää "voikkaan" olla. Kyllä mun silmään kelpasi.
  12. Saapa nähä. Käviskö salilla, voisi olla rauhallista. Perjantai on perinteisesti oma kamppailullinen kuntopiiri, treeni viikon päätteeksi.
  13. Jari Marjamaa

    Omapainon seuranta

    Jotenkin tämä ei anna liittää kuvaa. 30kt kuva on 65kt liian iso?? No pistetään sitten tekstiä. Onnistuukohan tämä? Kunta tarjosi taas kehonkoostumus mittauksen. [TABLE=width: 1271] [TR] [TD=colspan: 9]InBody 720[/TD] [TD]Tanita MC-780[/TD] [TD]Tanita MC-780[/TD] [/TR] [TR] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD]Maksimivoimaa?[/TD] [TD]Kestovoimaa[/TD] [TD]Perusvoimaa[/TD] [TD]Kestovoima[/TD] [TD]Perusvoimaa[/TD] [TD]Maksimivoimaa[/TD] [TD]Hypertrofia[/TD] [TD]Maksimivoimaa 3/6?[/TD] [TD]Perusvoimaa 4/6[/TD] [/TR] [TR] [TD][/TD] [TD]Viitearvo[/TD] [TD]18.10.2015[/TD] [TD]19.5.2016[/TD] [TD]21.10.2016[/TD] [TD]Kevät 2017[/TD] [TD]20.10.2017[/TD] [TD]29.5.2018[/TD] [TD]26.7.2018[/TD] [TD]29.11.2018 (aamulla)[/TD] [TD]9.5.2019 (aamulla)[/TD] [/TR] [TR] [TD]Paino kg[/TD] [TD]62 - 83,8[/TD] [TD]91,7[/TD] [TD]87,5[/TD] [TD]92[/TD] [TD][/TD] [TD]91,4[/TD] [TD]93,2[/TD] [TD]94[/TD] [TD]93[/TD] [TD]94,7[/TD] [/TR] [TR] [TD]Lihasmassa kg[/TD] [TD]31,3 - 38,3[/TD] [TD]42,1[/TD] [TD]40,9[/TD] [TD]41,6[/TD] [TD][/TD] [TD]42[/TD] [TD]43,7[/TD] [TD]42,6[/TD] [TD]Viitearvo: 50-90: 69.8[/TD] [TD]Viitearvo: 50-90: 69.4[/TD] [/TR] [TR] [TD]Rasvamassa kg[/TD] [TD]8,8 - 17,5[/TD] [TD]17[/TD] [TD]15,4[/TD] [TD]17,8[/TD] [TD][/TD] [TD]17,3[/TD] [TD]16[/TD] [TD]18,7[/TD] [TD]19,6[/TD] [TD]22,9[/TD] [/TR] [TR] [TD]BMI[/TD] [TD]18,5 - 25[/TD] [TD]27,7[/TD] [TD]26,4[/TD] [TD]27,8[/TD] [TD][/TD] [TD]27,6[/TD] [TD]28,1[/TD] [TD]28,4[/TD] [TD]28,1[/TD] [TD]28,6[/TD] [/TR] [TR] [TD]Rasva%[/TD] [TD]10 - 20[/TD] [TD]18,5[/TD] [TD]17,6[/TD] [TD]19,4[/TD] [TD][/TD] [TD]18,9[/TD] [TD]17,2[/TD] [TD]19,9[/TD] [TD]21,1[/TD] [TD]21,7[/TD] [/TR] [TR] [TD]Visceral Fat Area cm2[/TD] [TD] [TD]79,3[/TD] [TD]71,3[/TD] [TD]85,4[/TD] [TD][/TD] [TD]81,8[/TD] [TD]78[/TD] [TD]91,4[/TD] [TD]Viitearvo: 0-12: Tulos: 10[/TD] [TD]Viitearvo: 0-12: Tulos: 11[/TD] [/TR] [TR] [TD][/TD] [TD=colspan: 8][/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD]Painokontrolli:[/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD]Metabolinen ikä[/TD] [TD]Metabolinen ikä[/TD] [/TR] [TR] [TD]= Fitness indeksi[/TD] [TD][/TD] [TD]89[/TD] [TD]88[/TD] [TD]87[/TD] [TD][/TD] [TD]88[/TD] [TD]93[/TD] [TD]88[/TD] [TD]39[/TD] [TD]44[/TD] [/TR] [/TABLE]
  14. Käytän aikani töissä auttaen kolleegoita. Ja treenisalilla auttaen itseäni ja mahdollisuuksien mukaan toisia kehittymään fyysisesti ja sen kautta myös spyykkisesti. Treenaaminen tuo iloa ja valoa elämään.
  15. Eikös liike lakkaa absoluuttisessa nollapisteessä?? Joten seuraavaa talvea odottamaan, lakkaako aika kulkemasta.

×
×
  • Luo uusi...