Jump to content

Salijunnu

Members
  • Viestit

    73
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

Maine sivustolla

10 Good
  1. Salijunnu

    Omapainon seuranta

    52kg/182cm ---> 92kg/188cm 2vuodessa Viime kesän bulkki oli vähä liian raju
  2. Tosi hyvää työtä leijonat! Ilo katsella näin hyvää jääkiekko varsinkin kun vastassa on todella kova kiekkomaa!
  3. Hirveästi en puhelimella ole pelaillu, mutta clash royale ihan mukavaa ajan vietettä
  4. Itte veikkaan ton atletico real pelin jälkeen, että reali voittaa juventuksen finaalissa. En vain ymmärrä minkä takia benzemaa peluutetaan kentällä, kun vaihtopenkillä olisi morataa, lucasta yms, jotka pelanneet tällä kaudella todella hyvin. Benzema ei ole tehnyt mistään paikoista maaleja, söhlii pallon kanssa miten sattuu ja syötöt menee minne sattuu. Olisiko sitten, että tottunu pelaamaan isoja joukkueita vastaan entuota tiedä.
  5. Real Madrid vie, Rolle tekee 2 maalia ja peli päättyy 2-0!
  6. Mavesta oon kuullu että vetää tukkoo monesti viikkoo paljon sarjoja, mut senhä takia starting strenghtissä ei oo ku pari sarjaa sitä. Kyykkyy en komppaa et vetäis tukkoon pari krt viikossa. Keho tottuu. Yläselän treenaus on tärkeetä just jos haluaa penki kehittyy nimittäi antaa niin paljo penkkii tukevuutta yms.
  7. Miksei vaan suoraan starting strength ohjelmaa käyttöön? Muuten samanlainen aikalailla, mutta selkäki saa duunia. Tosin sehän kuuluisi tehdä kolme krt viikkoon, mutta modaa se kahdesti viikkoon? Vaihda vaikka pystäri penkkii jos haluut tehä 2x vko penaa.
  8. Mitäs mieltä furius oot siitä et ku on noi kaks pääliikettä, niin progressio niissä silleen et kolmeviikkoo treeniä ja kevyt viikko. Aina nostetaan 2,5kg esim aloitetaan jollain about 80% ja nostetaan joka treenissä 2.5kg (paitsi mave ja sjmv 5kg nousuilla). Kevyen viikon jälkeen palataan 2.5 enemmän mitä aloitettiin edellisellä kerralla. Eli siis 100-115 eka viikko ja seuraava 102,5-117.5.
  9. Tosi hyvältä näyttää toi! Onko joku erityinen syy miksi superina kaksi vikaa liikettä?
  10. Miten paljon kannattaa laittaa apuliikkeitä ylä ja ala kropalle kun jako on vetävät/työntävät? En oikein löytänyt artikkelia muuta kuin hulkilta, jossa luki vain, että ei liikaa mutta mikä on ei liikaa? Pahoittelen jo nyt jos kysymys teidän mielestä on tyhmä mutta itse en oikeen osaa hahmottaa sopivaa apuliikkeiden määrää 2jakoiseen kun aina melkein 4jakoisella vetänyt. päivien pääliikkeet: ti kyykky 3x5 penkki 2x6 ke mave 3x5 kulmasoutu 3x5 pe kyykky 3x5 penkki 2x6 la SJMV 3x5 kulmasoutu 3x5 tarkoituksena on hakea voimaa perusliikkeisiin ja massa tulee siinä sivussa.
  11. Löytyy juuri tuollaiset, mutta powerlift 3.
  12. Morjes! Mulla on tässä tuo nilkan ulkosyrjä ruennu kipuilemaan esim. kyykkyä tai prässiä tehdessä. Tekniikka molemmissa liikkeissä pitäisi olla kunnossa. Mietityttää vain että voisko se johtua siitä että kantapää nousee kun lähtee ylös työntämään. Jokaisella toistolla ei satu mutta välillä vihlasee tosi kipeästi. Vasemmassa jalass tätä ei ole j ennen ei kyykyt yms ole koskeneet. Onko kohtalon tovereita? Netistä en löytänyt oikeestaan minkäänlaista artikkelia. Hyvää uudenvuoden odotusta musklelaisille!
  13. Salijunnu

    5kertaa viikkoon salia

    Onko täällä kellään kokemuksii noista 5x5 pääliikkeissä ja vakiopaino pidetään? Onko voimatasot noussunna ollenkaa?

×
×
  • Luo uusi...